Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do u work here 2? // julian - privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do u work here 2? // julian - privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do u work here 2? // julian - privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do u work here 2? // julian - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do u work here 2? // julian - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do u work here 2? // julian - privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do u work here 2? // julian - privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do u work here 2? // julian - privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do u work here 2? // julian - privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do u work here 2? // julian - privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do u work here 2? // julian - privat//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:10

S: de strip-tease
T: midnat
V: ( udenfor) regn og skyet
O: piger på stripper podiet og mange mænd der drikker
U: Hans lange hvide hår er sat i hestehale ( som elveren på billedet)

Niro gik rundt med øl og diverse drikkevarer til dem der havde bestilt, han arbejdede der nemlig som tjener. Niro stod ikke og savlede over de strippere der var der, for han var ikke til kvinder men mænd i stedet og han var tilfreds med sit valg, han ventede bare på der var en af dem der bestilte noget ville snakke med ham, det var der aldrig nogle der ville, men om der kom nogle i nat? hvem ved.

Niro kiggede over mod døren da han hørte den gik op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:17

Julian trådte modvilligt ind på strip-baren og så sig kort omkring. *Tjah, det kunne vel have været værre...* tænkte han optimistisk og forbandede endnu en gang sig selv for at have tabt det vædemål. Ikke nok med at han havde indrømmet til sin fætter at være biseksuel, nu havde han også tabt et åndsvagt vædemål og prisen var at flirte med én i De Strip-Tease. Selvfølgelig skulle han også have bevis for det så han skulle også have nummeret på personen. Julian sukkede tungt og bevægede sig hurtigt hen til en af barstolene så han ikke blev stoppet på vejen. Han kastede et hurtigt blik over stedet og måtte ærligt indrømme at han var en smule skuffet. Ingen af stripperne vakte hans interesse det mindste.

//Sorry men er alt for træt til at fortsætte idag ><' svarer imorgen;) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:25

Niro fik øje på denne mandsperson " mhm endelig noget der er lækre end de strippere" sagde han for sig selv og slikkede sig let om munden. Han gik over til ham " kan jeg tage imod deres bestilling" spurgte Niro med et blidt smil på læberne og afventede svar fra personen. Niro kiggede interesseret på ham, han så ikke værst ud, tvært imod

// Aww Det er bare iorden. Sov godt ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 12:27

Julian kiggede op fra sine hender da en mandelig tjener kom hen til hans bord. Julian lod sit blik køre over personen foran ham og et lille smil bredte sig langsomt over hans læber. "Kan du anbefale noget?" spurgte han og lod sit hoved hvile i sin højre hånd imens han afslappet betragtede drengen. *Måske bliver det her ikke så værst alligevel.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 13:33

niro kiggede op på baren " tja'e, så skulle det da være den drink der hedder ultimate" sagde han med et blidt smil på sine læber, denne person var ikke som Niro selv, han kunne føle han var noget andet end elver, måske animagus eller vampyr. Niro ville ikke spørge, det var uhøfligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:31

Julian nikkede roligt af den attraktive tjener og smilede skævt. "Så skal jeg have en Ultimate, tak." sagde han og hev en sort pung frem fra jakkelommen for at betale ham. Julian havde ikke bemærket det før tjeneren var kommet helt tæt på, men Julian var åbenbart ikke det eneste væsen herinde. Niro havde nemlig den skjulte duft af skov og friske blomster. *Heller ikke så underligt med det udseende*, mindede han sig selv om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:37

Niro smilte blidt til ham " jeg gi'r " sagde han og nikkede let til ham og gik op til baren " bartender en Ultimate" sagde Niro med et smil, 30 sekunder efter kom Niro ned med drinken.

" her er din drink" sagde Niro blidt og smilte til drengen, Han var ca samme alder som Niro selv, 19 eller der omkring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:57

Julian var taknemmelig over at have fået drinken og han nikkede taknemmeligt og tog imod drinken. "Hvad hedder du?" spurgte han efter at have taget den første tår. Drengen havde god smag, den smagte fantastisk. Han satte glasset tilbage på bordet og lod en finger glide over kanten af glasset imens han afventede sit svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:14

" Niro, Hvad med dig?" spurgte han stille, denne fyr var nu ikke værst, klart at Niro havde den følelse i maven som han havde. Han satte sig ned i stolen overfor den anden dreng, mens han ventede på svar fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:42

"Julian" svarede han og løftede det ene øjenbryn, hvorefter han kastede et blik op mod baren. "Vil din chef ikke sige noget til at du sætter dig midt i arbejdstiden" spurgte han da han vendte sig tilbage mod drengen igen. Julian tog endnu en tår af sin drink og nød smagen af den søde drink. h

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:08

Niro grinte sagte " haha min chef er der oppe" sagde han og pegede på en af stripperne der dansede på scenen. Niro kunne godt lide sin chef, dog ikke på kæreste måden da han var til mænd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:18

Julian kiggede op imod scenen og på kvinden der dansede eksotisk sammen med nogle andre af hendes arbejdskolleger. "Javel" sagde han kortfattet og smilede. *Ja så var der jo ikke noget der ville forstyrre dem.*
"Så hvad laver en som dig på et sådan her sted?" spurgte han og gæstikulerede rundt om sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:23

" tja jeg er tjener her og chefen er min kusine" sagde Niro og kiggede på Julian med et let smil.
" hvad laver du her egentlig, da du kom ind lignede du en der var, tja hvad skal man sige... der bare ville væk her fra" sagde Niro og lænede sig tilbage i stolen han sad i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:43

Julian smilede og løftede begge hænder "Du fangede mig" tilstod han og sænkede dem derefter igen. "Et tabt vædemål faktisk" forklarede han og smilede derefter lumsk. Han lænede sig ind over bordet og hviskede som om det var den største hemmelighed: "Straffen er at jeg skal flirte med en her fra baren og tage personens nummer med som bevis"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 21:51

Niro grinte let " virkelig?" sagde han og smilte, han lænede sig ind over bordet " har du så fundet en du vil gøre det ved?" spurgte han lavmeldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:08

Julians øjne glimtede hemmelighedsfulgt og han lagde hovedet let på skrå og så 'uskyldigt' på Niro. "Det ved man aldrig~" sagde han i en syngende stemme og lænede sig tilbage igen. *hvor er jeg dog i drillehumør idag* tænkte han med et lilel smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:11

Niro bed sig let i læben * jeg ville da ikke have noget imod det blev mig* tænkte han stille for sig selv og lænede sig også tilbage og kiggede på Julian

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:17

julian lod langsomt sit blik køre hen over drengen og spurgte så derefter: "Jeg håber ikke du har noget imod at jeg spørger, men du er elver ikke?" julian kunne selv høre at han lød tøvende og lavede en mental facepalm. *Great nu tror han du er usikker*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 22:22

Niro nikkede let " jo jeg er elver" sagde han og rev det elastik ud af håret som han havde sat i. Hans lange hvide hår blev sat fri og hang nu ned af hans skulder " og du er animagus" sagde Niro og smilte

// Damn skal smutte :/ Men kommer på imorgen :) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 21:37

Julian nikkede "Ulv" sagde han kort og så til mens Niro lod sit lange hvide hår falde ned over skulderne på ham. Hans øjne glimtede lumsk og han rakte hånden ud og tog fat i enden af et af hans hårspidser. "Jeg kan bedre lide det sådan her... det er pænt", mumlede han og smilede flirtende. *Hey - bare fordi han havde gået herind mod sin vilje betød det ikke at kunne more sig?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 21:46

Niro smilte blidt til Julian " tak sagde han og bed sig let i underlæben " jeg trænger til en drink" sagde Niro stille og kiggede op mod baren " hvad med dig søde" sagde han stille og grinte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 21:50

*søde* gentog han i sit sind og måtte vende øjnene den anden vej for ikke at rødme. Da han havde fået sig selv under kontrol igen, kiggede han op på den smukke elver og smilte: "Ja, tak. Jeg skal bare have det samme som dig", svarede han og slappede af i hånden så det hvide hår fald ud af hans greb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 21:54

Niro rejste sig og gik op i baren " hey Nino, 2 ultimate til mig og ham der sidder der nede" sagde Niro og smilte " hvem er han? din nye kæreste?" spurgte Nino " Nej Nino, det er en der har tabt et væddemål, ligesom jeg gjorde engang og nu arbejder jeg her" sagde Niro og grinte idet de 2 drinks blev stillet på bardisken " Jamen hold dig munter Nino" sagde Niro og gik ned til Julian igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 21:58

Julian fulgte ordveklsingen mellem bartenderen og Niro. Det var jo ikke ligefrem fordi han kunne lade VÆR med at høre det. Hans sensitive ører ville kunne høre en mus pile over gulvet til en Bullet For My Valentine koncert (hvilket var sket), så skyldføleslen var ikke så stor.
"Du er virkelig vild med den drink" lo han og gæstikulerede til de to drnks Niro kom med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Jun 2010 - 22:04

Niro nikkede " det er min personlige favorit" sagde han med et let flirtende smil på læberne. Han kiggede sig omkring og så hans kusine nærmest kalde ham op til hende " øjeblik " sagde han til Julian og gik op til hende.

" Hva'e Niro skal vi give ham noget at savle over?" Sagde hun og kiggede over på Julian

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do u work here 2? // julian - privat// Empty Sv: Do u work here 2? // julian - privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum