Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 21:18

Sted: Stor centeret.
Dato: D. 26. juni.
Tid: Klokken 22:00.
Omgivelser: Mikey og mange mennesker som shopper inde i stor centeret.
Vejr: Få skyer på himlen, ellers klar himmel, men lidt trist alligevel med svag blæsevejr.

Mikey kom slentrende hen mod stor centeret som lå i Die Morga, efter at han havde gået en del.. Han havde besluttet sig for at se ALT i Vie La Mort, ALT! Han var stadig ny ankommende og han havde ikke set det hele endnu. Mikey var iført en sort T-shirt, med en ternet hættetrøje, med farverne sort og hvid udover, sorte converse, sorte slidte og hullede jeans, hvor der hang kæder ned langs siderne på hans bukser. Derudover havde han også et nittebælte lyst hængende. Sorte handsker på og sort make-up omkring øjnene. Han så sig omkring for at se om der var nogen, men det var der ikke, hvorefter at han kiggede lidt ned af sig selv, han vidste ikke om han skulle gå der ind? Helt alene? Det ville være sjovere hvis han havde nogen at følges med.. Også behøvede han ikke at tænke på menneskerne som gik der inde, som tydeligvis gjorde ham sulten, hans øjne begyndte allerede sådan at skifte farve, da han så alle de mennesker som var der inde som shoppede i de forskellige butikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 21:33

Lilly kom gåede lægere oppe af gaden.Hendes hår flagrede let, mens vinden legede med hendes hår. Hun havde en underligt hårbånd i (Billedet) som var sat sådan lidt, under hendes pjuskede hår. Hun var ellers i ført nogle stramme jeans, i en lys cowboyy blå. Men der var slide mærker hele vejen ned af dem. Hun smilede lidt for sig selv. Og hev let ned i hendes hvide stroptrøje. Hun havde egenlig også en jakke på, men den stod der bag på `Save me´ på den. Den var special. meget special.
Hun smilede let, for sig selv, da hun gik hen til storcenteret. Der stod der en dreng udenfor. "Hej" sagde hun forsigtigt da hun kom hen til ham.
Han så nu meget venlig ud eller havde man nu kunne sige ikk?? Jov venlig eller sød. Hun smilede let til ham, før hun let så sig omkrig. Han var egelig også enormt smuuk hvis man sådan tænkte over det. han lignede lidt en vampyr, på nogle områder. Men det vidste hun jo kun da hun var så tit sammen med Eithan. Ja de var næsten hele tiden sammen lige for tiden. Det var egenligt ret underligt, men rart afligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 21:41

Han smilede skævt, da han hørte en pige sige noget til ham. Idet at han kiggede op og hen på pigen, "Hej" svarede han og fugtede let sine læber, imens at han kiggede på hende, lagde han sit hoved lidt på skrå. Da han snusede sig frem til at hun ikke var vampyr, eller et menneske. Spørgsmålet var så hvad hun var? Han kendte ikke til alle de væsner der var rundt omkring, skulle han opføre sig lidt mærkelig? Med at opføre sig som en hund og snuse til hende? Han fniste lavt ved tanken, og han rystede kort på hovedet for at komme til virkeligheden. "Hvad er du.. for et væsen?" spurgte han stille og roligt, samtidig med at han var nysgerrig efter at få det at vide. Han rømmede sig dernæst, "Mikey Silvers" præsenterede han sig og rakte sin ene hånd venligt mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 21:55

Lillys smil bredte sig hen over hendes læber. "Ja, du er vampyr, og jeg er animagus" smilede hun let til ham. Hunn betragtede ham kort. "Ømm.. Vil du med ind i storcenteret i stedet for at stå her ude??" spurgte huns tille og smilede let og nuttet til ham.
Hun smilede igen til ham før hendes kinder fik den svage rosa røde farve igen. Hun betragtede ham så kort igen. Han var altså bare så smuk, på sin helt egen måde. Hun strøg sig let gennem håret og rettede så let på hendes brune hår bånd. Hun smiled let for sig selv, og hev så let ned i den stramme hvide trøje som hun havde på. Den var nemlig lidt udnerlig, så den kunne godt finde på at vise ldit af hendes mave, hvis hun ike passede på med at den ikke røg op hele tiden. Hun betargtede ham kort, og smilede så til ham. "Jg er Lilly forresten" sagd ehun og smilede let til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 22:05

"Ja, det vil jeg gerne" sagde han og smilede skævt, imens at han betragtede hende, så hun var en animagus? "Men jeg er bange for menneskerne..." mumlede han med en kold tone i stemmen, selvfølgelig var det for sjov at han sagde det. Han elskede at suge deres blod og dræbe dem. Men han havde bare lyst til at sige det, han stillede sig om bag hendes ryg, og lagde sine hænder på hver sin side af hendes skulder. "Så jeg gemmer mig bag dig.. du er min.. beskytter!" fniste han, og heldigvis blev hans øjne grønne igen, måske kunne han godt styre sig? Men hvem vidste det? Det kunne også ende med at gå galt, fordi der var så mange mennesker inde i stor centeret.. hvilket gjorde ham lidt nervøs og derfor gemte han sig også bag ved hendes ryg.. Mikey var lidt af en mærkelig vampyr, men sådan var han bare, eller rettere sagt der var måske noget mærkeligt ved hans personlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 22:10

"Nuurh.. Er lille dig bange??" sagd ehun drillede og kramede ham bagfra... "Jamen så må du vel hellere hoppe op " grinede ehun og bukkede sig let ned i knæ, så han kunne hoppe op på hendes ryg. hun var egenlig enormt stræk når det kom til stykket. Hun smilede let til ham og ventede på at han ville hoppe op på hendes ryg.. "Nårhh.. De små mennesker, bider jo også" sagde hun drillede. Hun smilede let. Han virkede allerde til at være en af hendes bedste venner, bare i det hun havde mødt nu. Hun ventede blot på at han ville hoppe op og at de kunne hoppe ind i storcentetret. Hun smilede nuttet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 22:18

Han grinte og blev lidt overrasket over hendes kram, men han kunne godt lide at få en krammer, det kom bare an på hvem der lige krammede ham. "Mig.. ikke lille!" svarede han hurtigt og skød sin underlæbe lidt fornærmet frem, men hoppede så op på hendes ryg, og kunne ikke lade være med at fnise. "Mere mig som går til angreb.. og bider dem smertefuldt ihjel.." mumlede han lavt, og bed sig i underlæben, imens at han svang sine arme rundt omkring hendes hals lige så stille. Mikey syntes at hun var smuk, og han gad godt at finde ud af hvad for en animagus hun var på et tidspunkt.. "Hyyp, hyp min fine lille hest!" udbrød han så med et grin, og lagde sit hoved så meget ind mod hendes hals, at hans hoved gemte sig bag ved hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 22:23

Hun grinte let og hopede ind af døren ind til stor centret. "Okay okay " grinede hun nuttet, og løb let hen af gangen. Fol kiggede hen på dem som om de var idioter.. "Så siger vi at du ikke er lille" smiledé hun nuttet og gik forbi en masse forskællige butikker. "Vi skal lige der ind" sagde hun hurtigt og drejede ind i en butik med massere tøj, i alle slags tæøj smag. Hun smilede let og hoppede hen til et nitte bælte. Det lignede rent faktisk hans. "Her er ikke noget spændede" sagde hun og smilede nuttet. Hun gik så ud af burtikken med ham på ryggen. "Du er ikke særlig tung" sagde hun og smilede let, før hun gik videre.
"Er der noget du vil ind i" smilede hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 22:31

Mikey så sig omkring imens at han nød at sidde på hendes ryg, det var behageligt for ham. "hm.. en butik, hvor man kan købe T-shirts, vil gerne se om jeg ikke kan finde en ny smart trøje også måske købe sådan en" sagde han og smilede let, imens at han stadig lå med sit hoved tæt ind mod hendes hals og han slikkede hende både hurtigt og forsigtigt på halsen, han vidste jo ikke hvordan hun ville reagere, men han havde bare lige fået lyst til det. "Jeg trænger nemlig til nogle nye trøjer" fniste han dernæst og lod sin tunge glide ud igen for at slikke ved sin underlæbe, han håbede ikke på at hun ville blive sur, "Fordi jeg ikke er så tung igen.. er fordi jeg jo er en vampyr.. og vampyrer.. vejer ikke noget" hviskede han mod hendes øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 22:39

Hun smilede let, "Leger du hund?" spurgte hun og hetydede til at han slikkede hende på halsen. Et lille lydløst støn, slap ud gennem hendes læber. Det var ellers sjældet at hun sådan stønnede hvis folk indten kyssede, eller slikkede hende på kinden. Men nu gjorde hun åbenbart. Hun kiggede efter t-shirts. Men så mærked ehun hans tunge mod hendes læber. Der rødmede hun færst let i kinderne. Det var næsten pinligt for hende. Det her. Folk kiggede noget på dem, og det hjalp ikke specilat, meget mod hendes rosa farvet kinde.r
"Det ved jeg" hvisked ehun drillede tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 22:51

Mikey vidste godt at han ikke kendte hende særlig godt og det fik ham til at rødme meget, af det som han havde gjort, selvom han nød det og ville gerne have det til at fortsætte. Han lukkede sine øjne lidt, "Okay" sagde han roligt og sendte et varmt smil, fugtede let sine læber dernæst, "Lilly.. jeg har.. l-y..st.." hviskede han stille mod hendes hals, så da han snakkede, berørte hans læber hendes hud. Men han bed sig så hårdt i læben da han åbnede sine øjne, han skulle til at sige noget som kunne gøre deres venskab meget akavet.. han rystede så kort på hovedet, og hviskede igen mod hendes øre; "Jeg vil gerne lære min lille fine hest bedre at kende end jeg gør i forvejen". Mikey vidste ikke hvad der gik af ham, det var ikke meningen at han nogensinde skulle komme til at sige sådan noget af det første som han var ved at sige, men.. det var måske ham som var ved at få et lille crush?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 22:57

Lilly rødmede let i kinderne.. "Hvad har du så lyst til??" spurgte hun stille,og kiggede på ham, med hendes baby blå øjne. Hun ville have det afvide. Hun rødmede dog da han trykkede sine læber ind mod hendes hals. " Så må du jo lære din hest bedre af kende" hviskede hun drillede tilbage. Hun fortsatte med at gå gennem storcenret. "Men hvordan vil du bære dig af med at lære mig og knee??" spurgte hun drillede, og kiggede kort rundt på alle de butikker som der nu var. Hun smilede let til ham, før hun så, fik øje på en butik med nogle t-shirts inde. "Skal vi gå derind??" spurgte hun stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 23:04

Mikey kiggede på hende, inden at han hoppede ned fra hendes ryg, "Det.. ikke noget, glem det jeg sagde.." sagde han stille og løj lidt over for hende, Mikey vidste godt at det var forkert at lyve, men han kunne ikke sige det. Lilly måtte tvinge det ud af ham, hvis hun virkelig ville have det at vide.. Han nikkede derefter kort og sendte et skævt smil, "At lære.. hvad..? Det ved jeg ikke" svarede han lidt forvirret, og fugtede let sine læber, "Men ja, vi kan godt gå der ind" smilede han, imens at han ikke kunne lade være med at rødme, idet at han begyndte at gå ind i butikken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 23:08

"Nu lyver du jo," sagde hun stille og vadede ind i butikken med ham på ryggen. Hun smilede let og så sig omkring. Dem der stod ved disken var totalt smadret af grin over at han sad på hendes ryg. Man kunne bare høre dem grine af helveds til. Men det fik kun et smil frem på hendes læber. "Jeg vil vide vad du havde lyst til" hviskede hun smilede, og gik længere ind i butikken.. "Ømm.. Kan jeg lige få dig til at hive let ned i min trøje, bare lige så den dækker min mave helt." mumlede hun og rødmede let. Hendes mave varr stram og slank. Men også lidt veltrænet, men ikke sådan man kunne se det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 23:16

//jeg vil logge.. er smaddert træt.. men kommer tidligt på i morgen n__n//

Han førte sin ene hånd hen foran og ned til hendes trøje, hvor han tog fat og hev lidt i den, end til at den dækkede hendes mave helt, som hun ville have den til at gøre, han gjorde det uden at svare hende og rødmede svagt. "Så.. hvis jeg skal sige det.. skal vi et sted hen hvor der ikke er så mange.. omklædnings rum?.." sagde han lidt spørgende og bed sig i underlæben, han kunne i al fald ikke sige det når der var andre til stede end dem. Og fordi han sagde omklædningsrum, var fordi der var et i nærheden af dem, som var ledig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 23:20

"Fair nok" hviskede hun nuttet og gik hen til om klædnings rummet, hun gik der ind og lukkede døren helt i. Det var nu et rart omklædnings rum, da man kunne, låse døren. Hun låste den og satte ham ned, og smilede så til ham. Der var heller ikke nogle huller så folk kunne se ind. Hun smilede let til ham. "Spyt så ud" hviskede hun drillede og strøg ham let over kinden. Hun smilede varmt til ham og lagde let hendes hoved på skrå. Hun smilede let til ham. Hvad ville han svare??

// Okay, men kommer først på efter kl.15 skal på arbejde hele dagen -.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 23:33

Han rettede lidt på sit tøj og bed sig let i underlæben, imens at han kiggede på hende, "Jeg har lyst til dig..." mumlede han, men så hun godt kunne høre det. Han rødmede svagt og vendte sit blik ned mod sig selv, imens at han nød da han mærkede hendes hånd på sin kind. "Jeg.. uhm.. ja det er hvad jeg ville sige.. eller prøvede på at sige" svarede han og kiggede på hende ud af øjenkrogen. Imens at han bare ikke kunne lade være med at rødme.

//Kan godt være længere oppe.. :b//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 23:37

Lilly rødmede let i kinderne. "Men du kender mig jo næsten ikke" sagde hun let og betragtede ham kort, hendes kinder havde stadig den røde farve. hun forstod ikke helt hvorfor lige hende, der var jo så mange andre ikk?? Jov det var der jo egelig. Hun smilede let og skævt til ham, "Skal vi ømm.. Gå videre eller blive her??" spurgte hun stille, og rødmede så let igen, hendes arme hang let ned af hendes side. Hun ventede let på et svar, men kørte let en hånd gennem hendes lyse blød hår. Hendes hår duftede let af vanilije.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 23:43

Han bed sig hårdt i underlæben, så der kom et mærke på det sted han havde bidt, "Jeg ved det.. skulle ikke have sagt det.." mumlede han og satte sig ned på en lille skammel der var i omklædningsrummet. "Du bestemmer.." svarede han stille og fugtede sine læber, imens at han kiggede ned i gulvet, og studerede det lidt. Han vidste ikke hvad mere han skulle sige. Andet end han tænkte på at det var en fejltagelse af det som han havde sagt og gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 23:46

Hun gik hen og satte sig let i hans skød "Nix, det var ret faktisk sødt, og nej du skal bestemme, for nu er det din tur til at bære mig" sagde hun og smilede let og nuttet til ham. Han var jo rent faktisk sød, dejlig og en virkelig god ven på ingen tid. Hun fik en underlig følese af skyldføelse i maven, bare ved at tænke på at kysse hans læber. Så det gjorde hun bestemt, ikke. Så ville hun have det dårligt resten af hendes liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 23:52

Han drejede sit hoved over i den anden retning, hvor han bedre kunne se gulvet, i stedet for at han havde blikket på hende. "Lilly.. kan ikke lige nu.. det her føltes for akavet" mumlede han og bed sig endnu engang i underlæben. Han havde lyst til at skubbe hende væk, men så alligevel kunne han ikke bare gøre det. *Flot Mikey!* tænkte han og var letter irriteret på sig selv, "Tror måske det er dumt hvis vi hænger mere sammen ud i et stykke tid.." sagde han stille, det var ikke for at såre hende, overhovedet ikke. Men han kunne bare ikke lige.. samle sine tanker også videre, han havde det som om at alt var ved at gå galt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Lør 26 Jun 2010 - 23:56

"Nu gjorde du det også" hvisked ehun og forlid omklædnigngs ´rummet. Hun hadede de ord, dem havde hun fået afvide før og hadede det, for det endte altid med at den som havde sagt det ikke ville se hende nogen sinde ige´n. Hun mærkede hvordan tårene pressede på og hvordan hun havde lyst til at flygte fra alt lige nu det var nok ikke lige frem smat, men sådan var det nu altså en gang i mellem. Hun gik ud af butikken, og mærkede hvodan folk stirrede.
Hun begyndte kort at stirre ud i luften. Hun fik endnu et syn om hvad der ville ske snart. hun ystede kort på hovedet, og så sig omkrig hvor skulle hun gå hen??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 0:03

Mikey blev bare siddende på skamlen, han vidste ikke hvad han skulle gøre, om han skulle følge efter hende eller lade være med at gøre noget som helst. Han havde jo kun lavet fejl af den tid han havde været i Vie La Mort. Måske skulle han også bare opholde sig i sin kælder, også kunne folk komme til ham, hvis de ville ham noget, så gjorde han ingen skade. Han slog sine arme om sig selv og kiggede fortsat ned i gulvet. En Animagus og en Vampyr kunne heller ikke finde sammen, var en tanke der strejfede ham. Måske var det også bare bedst at han ikke var venner med Lilly mere.. for han kunne ikke være sammen med nogen, når følelserne ikke blev gengældt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 0:07

Tårene, væltede ned af hendes kinder. Hun begyndte at gå, hun dejede ind om hjørnet og satte sig oppe af en væg, som var lidt skjult. HUn mærkede hvordan hun virkelig blev ked af det. Helt inden i. huN PLEJEDE ikke at græde, men lige nu kunne hun ikke holde tårene, inde. heldigvis kunne hun græde i fred. Hun ville ikke hjem nu. Hun ville bare ikke være alene, llige nu men det blev hun vidst nød til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 0:13

Mikey rejste sig op og gik ud fra omklædnings rummet, og ud fra butikken, han var ligeglad om folk gloede på ham. Endelig havde han fundet ud af hvad hans magi og styrke var, at slette andres hukommelse om ens selv, så de ikke ville kunne huske at de havde mødt Mikey. Et skævt smil dukkede frem på hans læber, da han begyndte at gå videre og han havde hørt Lilly græde, idet at han drejede ind om hjørnet og så at hun stod oppe af en væg, "Lilly.. det er bedst hvis du glemmer mig.." sagde han roligt og gik hen til hende, lagde sin ene hånd op på hendes pande og prøvede på at få øjenkontakt med hende. Når hun kiggede ind i hans øjne, ville han kunne slette hukommelsen omkring med ham. Og glemme ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly Empty Sv: Shopping, some new stuff and clothes? - Lilly

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum