Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mere kreativitet tak! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mere kreativitet tak! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mere kreativitet tak! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mere kreativitet tak! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mere kreativitet tak! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mere kreativitet tak! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mere kreativitet tak! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mere kreativitet tak! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mere kreativitet tak! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mere kreativitet tak! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mere kreativitet tak!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Mere kreativitet tak! Empty Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 9:01

Mere en ÉN linje tak!

Okay, Seth og Jeg besluttede os for at vi ikke længere ville have reglen mere end 4 linjer, men nu synes jeg altså det bliver for meget med at folk kun skriver ÉN linje! Jeg føler slet ikke at folk fortjener at være nogen af dem med flest post og emner, da de jo intet gør for det! Jeg vil nu lave en konkurrence hvor vi skal se hvem der kan holde at skrive mest i emner!

Og jeg vil opfordre folk til at skrive dem de emner med at de skal skrive mere da vi bare ikke kan holde øje med det mere!

Så hvis folk er enige med mig om at vi skal have sat gang i mere kreativitet så vær så venlig at skrive det her i emnet! Så tæller vi sammen også finde vi ud af hvad vi skal gøre der ud over med at få folk til at skrive mere! Kom eventuelt med gode idéer!

Kærlig hilsen
Di Admins!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 10:24

Man kan, hvis man har evnerne til det, sagtens skrive et enkelt indlæg på 4-8 linjer.
Men lad mig give jer et godt råd Faith og Seth.. Det er ikke alle der er så gode til at skrive. og nogle gange er inspirationen der bare ikke til at skrive fire linjer. Jeg udtaler mig om det her fordi det er noget jeg ved, og fordi jeg gerne vil hjælpe da jeg synes det her er en ualmindeligt god side! den bliver ved med at drage mig... som en smuk kvinde drager en vampyr! haha.. nok om det.

Løsn en smule op. Lad de folk der starter emnerne skrive til de andre om de skal skrive mere.
Misforstå mig nu ikke. Jeg kan sagtens forstå jer! Der er ikke noget ret meget federe end når ens emnepartner(e) skriver en hel blok af god tekst om hvad deres karakter foretager sig, men det er bare ikke alle der bare lige kan gøre det.

Og til mine medspillere vil jeg sige: Prøv om i kan skrive lidt mere, for jeg har set nogle stykker der tit bare skriver tre-fire ord. Husk at jo mere man skriver, jo bedre rollespil er det, og jo bedre rollespil det er, jo federe er det!

Jeg håber at min lille mening kommer igennem ^_^


-Velarian

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 10:28

Jeg forstår dig godt udenmærket! :D jeg skulle jo også starte et sted, men jeg synes bare at én linje er for lidt ^^'''
Og ja jeg havde også tænkt mig at starte med bare at skrive til folk at de skal skrive mere, ikke surt eller noget fordi jeg godt ved at folk kan have svært ved det, men det er bare ikke fedt med 4-5 ords linjer, fordi så ved jeg slet ikke hvad jeg skal skrive mere .___.''
Og jeg har andre emner jeg synes er virkelig spændende fordi at folk næsten skriver over 600 ord! Det kunne være fedt hvis vi kan få lov til at få folk til at skrive mere :]
Men nu må vi starte lidt blødt ud da der er så mange på siden nu, men for i tiden har vi faktisk sagt at vi banner medlemmer, men det er måske også lige for groft, nu vil jeg give folk 10 chancer til at skrive mere med folks hjælp til at skrive bare lidt mere end ÉN linje, ellers så må jeg finde ud af hvad jeg skal gøre der efter! :D
Sammen skal vi nok kunne finde ud af det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 10:35

Jeg vil altså også sige jeg synes det er kedeligt at se at så mange er kommet ind på siden også ikke skriver mere end de der ord! :/
Der er så meget man kan skrive, end bare fire - fem ord, man kan bruge så mange fylde ord, og tillægsord, det er jo helt vildt hvor meget folk mener at det er sjovt kun at skrive en linje!? D:
Synes i burde for reglen tilbage også bare starte blødt ud med at advare folk omkring at det altså ikke er fair at de ikke skriver mere! :/ 4 linjer kan jeg klare, men altså en linje og derneden under er bare for lavt, folk kan altså godt skrive mere hvis de ville!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 10:39

Ja, at banne folk er bestemt i overkanten :) Men det siger du jo også selv.

Jeg håber ikke at i vil gribe til så voldsomme metoder. Jeg ved at alle her nyder siden.

For noget helt andet, så vil jeg egentlig godt tilbyde min hjælp hvis der er noget :)
Jeg har erfaring med forums og communities og ja... bare sig til hvis der er noget :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 10:41

Bare at du hjælper med at skrive til folk at de skal skrive mere ville du gøre os en stor hjælp! :D
Det ville være super at det ikke bare er Admins der render rundt og skriver til folk at de skal skrive mere, det er bare for meget synes jeg nok ^^
Og jeg tror også at folk tager det mere til sig hvis det er ens medspiller man skriver med der siger vil du ikke nok skrive noget mere :]
Det ville gøre det så meget nemmere for os :]
For det andet så ja det er i overkanten, men nogen gange er man bare magtsløs xD
Men vi vil prøve at stramme op på det igen, også sige det sødt til medspillerne :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 10:43

Det er det jeg ved. At det kan blive for meget at være to eller tre om det hele :)

Jeg vil med glæde være lidt opmærksom og bede folk pænt om at skrive lidt mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 10:50

Jeg vil også gerne hjælpe med at skrive til folk også selvom jeg ikke skriver i emner med dem hvis det kunne være til en hjælp? :)
Dette er en super side og jeg synes det er fedt i er så relksible og lytter til hvad folks ønsker er osv! virkelig fedt :D
Så vil gerne hjælpe så godt jeg kan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 15:27

Endelig ^^ syntes det godt der blevet taget lidt hånd om det. fordi det virkelig
træls og en skam når man har skrevet 5-7 linjer og så kun får sølle 2... linjer tilbage :( det virkelig øv øv....
Men kan skam også godt forstå det med at nogen ikke har kreativiteten eller inspirationen til det,
men syntes det dejligt at i går lidt ned på linjerne men også at i opfordre folk til at skrive mere end blot de sølle 1-2 linjer :(

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 17:17

jeg synes også af vi skal har linjer regle tilbage, når jeg ikke kan skriver de linjer skulle vi skal, bruge jeg nogen min på af tænke over hvad jeg kan skriver mere på det.

og ikke for af være ond mod nogen, vil jeg gerne fortale af jeg har staver problem og jeg prøve så godt som jeg kan, så prøve bruge nogen flere min på emme man er igang med af svar på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 17:52

Jeg vil så også rose dig rigtig meget Lucifer!
Fordi at du prøver og jeg har set emner hvor du faktisk har skrevet rigtig meget hvor man stadig kan se hvad det er du mener! Faktisk burde folk lærer mere af dig Lucifer, selvom man ikke altid er den bedste til at stave, kan man sku stadig godt sparke noget kreativitet ind i emnet..
Jeg er også begyndt at skrive til folk igen.. også må vi se hvordan det går..
men så længe i selv hjælper os ville det være fedt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Man 19 Apr 2010 - 18:22

mange tak Faith, der er jo kun en må af kom af med det, er ved af øver sig på det.

og ja det gør jeg nogen gang også det jeg helst vil og ja det ved jge godt af det er nogen gang.
ja det kun de nok godt og ja så må vi håber af det hjælp på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Jay Wu Tirs 20 Apr 2010 - 5:34

Skal jeg være helt ærlig med min egen holdning til det med at skrive mere eller mindre, synes jeg ærligtalt det er for dårligt!
Man bruger så lang tid på en hjemmeside som denne, også opdager man, at folk bryder nogen af de mest vigtigste regler hvis man ser på det i den version, det skulle ikke undre mig, hvis jeg kom til at slette et eller to emner for at minde folk om at de lige skal stramme sig an, og hvor mange gider at se på den der 1-2 linjer, eller måsk 3 ord, det her er ikke potterskolen guys!? det er muligt folk skriver så vildt lidt der henne, men helt ærligt, prøv lige at vis at i faktisk har lidt forstand på at skrive!!
Når det er i skal svarer i emner, og i skal skrive et langt svar ville det være ligesom at skrive en historie eller en stil.. og jeg har før hen set her på siden at der er nogen som kun skriver de der 5-7 ord, og det er da godt nok for dårligt ! Man ødelægger virkelig den eller de personer som har lagt så meget arbejde på at lave en sådan side, til at mene at den side, den er sq da go'?! Men det ryger bare ned i bunden igen fordi folk ikke kan tage sig sammen til at sige til sig selv, okay nu vil jeg gøre et godt indtryk! De personer der kun skriver de der 7-10 eller en linjes ord, fortjener da overhovedet ikke at være på Top Posters! Havde det været min egen mening, havde jeg da slettet brugerne, ja det er måske ondt, men når brugerne ikke tager det til sig som man siger er forkert som de nu gør, så bliver man virkelig træt af at prøve og går til lidt mere drastiske handlinger.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 6:59

Jeg synes i har fuldstændig ret. Der er selfølgelig dage, hvor man ikke er særlig kreativ, dem kender jeg selv ^^, men jeg skrev feks. i et åbent emne, og der var der nogen der skrev 1 linje, HVER gang. det er jo total irriterene, når man selv har skrevet et langt indlæg.

Jeg synes at der skal komme en straf vis man ikke kan skrive mere en 1 linje. den kan være Feks. at man bliver bannet et stykke tid også kan man komme på. Men man kan jo også bare sætte et 'man skal skrive mindst 3 linjer' eller noget i emnerne!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 7:04

Jaah Seth jeg tror sku vi skal have reglen tilbage!
Folket har stemt, og jeg finder det heller ikke rigtigt mere =_=
gider ikke skrive til folk mere at de ikke skal gøre det, nu skal der være noget straf da mange af dem jeg skrev SØDT til var ret så næsvise efter min mening..
Og jeg vil kun give dig ret Katie det er ikke sjov at nå man prøver at skrive over de der 3 linjer hver gang da man håber på der så vil komme noget kreativitet ind i emnet at der så bare kommer en linje tilbage HVER gang x__x det kan godt være noget så irriterende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 7:10

Jah, så kunne man da godt skrive noget i retning med:

'Tid: 17.50
Sted: Centeret
O: En Masse Mennesker Der Handler ind
V: Lidt over tredive grader

Mandarin sad på en, bænk i centeret. ved siden af hende stod der to store poser, med tøj, og madvare. hun havde shoppet og handlet hele dagen, og sad nu og ømmede sin storetå. der var kommet vabler og de gjorde rigtig ondt. hun kiggede sig lidt omkring, og så en læge foretning. Hun gik derind og købte noget til sine vabler. Da hun kom ud igen sad der en dreng på hendes bænk. hun gik over til ham. "Hej. jeg er Mandarin" smilte hun varmt og satte sig ned'

og ikke sådan her:

'T: nu
S: her
O: koldt
v: Koldt

Ullah-Badulla sad i skyggen af et træ, inde i skoven. hun ventede på selvskab'

Det er også irriterene


Sidst rettet af Katie Tirs 20 Apr 2010 - 7:11, rettet 1 gang (Reason for editing : ..)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 7:17

>__<!! UHA det pisser mig så meget af.. især fordi jeg er en af dem der skriver rigtig meget =__=
jeg har emner hvor jeg har skrevet over 2000 ord med mine venner og jeg har sider hvor de skriver over 4000 ord og for nogen gange svar der er meget længere, hvad der der egentlig så svært ved at skrive tre linjer? O__o det er bare om at fylde nok ord ind xD som at skrive hvordan ser personen ud, følelser, humør, hvad tænker personen på, hvad gør der personen på, og helt ærligt folk kan ikke fortælle mig at man har været så længe inde i rp-verden at de ikke engang kan finde ud af at skrive mere =_= det er noget vås.. jeg kunne skrive mere da jeg startede, og der fandt jeg det lidt i forhold til andre jeg skrev med o___o!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 8:06

Totalt enig Faith, og er man i tvivl om hvor meget man kan skrive vis man f.eks har skrevet: Ami gik rundt i byen og kiggede sig omkring han kunne ikke få øje på nogen han kendte... Faktisk var han helt alene, Ami gik ind i en butik og kiggede sig lidt omkring for at se om der var nogen spændene ting han ville købe..

Og så kommer det stykke tid hvor man typisk ikke kan skrive mere, men så kunne man jo bare tilføje "han kunne ikke finde nogen spændene ting så han gik ud af butikken igen og ned af den store gade"... For man behøves jo ikke blive i butikken, man kan jo godt gå ud af den igen, selvom man lige er gået ind i den...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 8:43

Faith pg Seth, og alle andre.

Jeg kan udemærket forstå jer, men jeg har lige to ting som jeg synes efterhånden er meget vigtige i det her emne:

1. I er nødt til at tage højde for at der findes mennesker som ikke kan skrive så meget. At skrive handler om mere end bare at trykke på nogle taster, og det ved alle herinde.
Slap af. Det er ikke alle der kan skrive så meget, selv fire linjer kan virke som meget hvis man hele tiden skal skrive fire linjer. Folk der ikke kan skrive på den måde skal ikke fratages muligheden for at spille rollespil.

2. Det her emne er i faretruende hast på vej til at blive det jeg kalder en "Flamer-Post".
Luk den her tråd. Det er ved at blive grimt herinde...

Lyt nu til mig. Jeg ved faktisk hvad jeg taler om :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 8:45

Velarian, man kan lære at skrive meget, i starten skrev jeg også lidt men i løbet af ingen tid lærte jeg da at udtrykke følelser, så blæser vi sku da på stavefejlene, men så længe vi andre kan se hvad deres karrekter føler, for ellers føler man man taler til en kampesten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 8:53

Jeg er enig Ami. Men to linjer kan også sagtens beskrive det :)

En anden ting er, at i 90% af alle emner herinde svinger det mellem mange linjer og få linjer, og det synes jeg er helt okay! Så længe folk forstår hinanden og kan læse hvad karaktererne føler og mener.
jeg synes at det bør være sådan at man selv bestemmer. Altså for eksempel:

Tim skriver med Mie. Tim skriver en enkelt linje, og Mie forstår ikke hvad det er Tims karakter føler og gør, så hun skriver da bare: //Tim, vil du være sød at skrive lidt mere?

Længere er den ikke. Lad være med at sætte en regel for hvor korte sætningerne må være, for det er for stramme regler. Selv jeg, der ellers er lidt forfatter, skriver nogle gange en eller to linjer, men kun når jeg er sikker på at min skrive partner kan forstå det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 8:54

O__o jeg vil ikke sige at dette er en grim post overhoved, folk siger deres mening, og det er den mening jeg vil hører, jo flere mening der er omkring de forskellige ting jo bedre, og jo bedre stilling kan jeg tage til hvad jeg skal gøre, jeg er ikke ude på at skramme mine bruger væk, og ja det kan godt være du ved hvad du taler om Vel :)
men vi handler på forskellige måder, og vi skal have lov til at have forskellige meninger omkring ting, jeg ville da gerne have at folk som skriver lidt skrev noget her og sagde måske deres mening om tingene? Måske sagde at de havde brug for hjælp, fordi så ville jeg da hjælpe dem!? Kan da ikke være rigtig at jeg skal lave en side og så se mine regler bliver overtrådt? Da det faktisk er en regel at man skal skrive meget...
Og det er jo kun 3-4 linjer hvilket jeg personligt godt synes alle mennesker kan finde ud af at skrive.. fordi som sagt det er ikke så svært, fordi at folk faktisk godt kan skrive så meget, de er for det meste bare for dovne til at gøre det, jeg kender det selv! Og er da også nogen gange fristet til at skrive lidt, men derfor kan man stadig godt prøve at skrive meget! Og jeg ville sige man ikke prøver når man kun skriver en linje! :)
jeg er ikke ude på at diskriminere nogen, men stadig, folkens? Kan i ikke prøve at over holde EN lille regel? Det kan da for den da heller ikke være så svært =___=

Og ja! Tag Lucifer for eksemel (Undskyld jeg bruger dig Lucifer) men han skriver faktisk ret meget, og han er ordblind!? Folk skriver stadig med ham, og hvorfor fordi han skriver meget! Jeg synes vi skulle lærer af det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 8:55

Men alligevellet, jeg gider ikke skrive med en som jeg har emnet med som kun skriver 1-2 linjer, altså dem gider jeg jo ikke skrive med igen, fordi jeg ved jeg ender med at skrive store store, indlæg og så gør jeg alt "arbejdet" og får entenligt ikke rigtigt noget ud af det, vel?, og så føler jeg det er spild af tid, for når de andre er så kreativitetsløse så smitter det jo af på mig og det gider jeg bare ikke.. Det forstår du sikkert godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 8:59

Ja ja da. :)

Jeg kan ikke få jer på andre tanker, og det er helt okay. Jeg forstår det skam godt :)
Men jeg håber at i afholder jer fra at bruge ekstreme metoder (Ban) hvis folk ikke altid overholder reglen.
Jeg ville blive ret sur hvis nogle af mine venner herinde blev bannet!

Peace! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Gæst Tirs 20 Apr 2010 - 9:01

xD, det er godt nok vi forstår hinanden Velarian, vi skal ikke gå herfra som uvenner jo, det er jo bare lidt for at debatere de forskellige ting vi skriver herinde, og for at se om der er noget vi kan gøre bedre jo.. :P (hvilket der helt klart er)..

Og til Faith, jeg syntes Lucifer er et mega godt eksempel for det er jo korrekt xD.. Respekt til lucifer!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mere kreativitet tak! Empty Sv: Mere kreativitet tak!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum