Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 21:01

T: 19:00 solen er ved at gå ned
S: i parken
O: en masse blomster og et par træer og buske
V: lunt og vindstille

Nifi sad på en smuk træbænk skjult af buske, træer og massere af blomster. Det var et sted ikke mange kendte til men det var hyggeligt og roligt. Bænken stod midt i denne ’cirkel’ af dette flotte skjulte sted. Der var græs som gik en til omkring anklerne og blomsterne og træerne dannede en form for tag til dette lille hyggelige sted. Man skulle igennem et par rosenbuske for at komme her ind og derfor kom der ikke mange her da der jo var spidse torne på roserne. Nifi sad med et solidt smil på læben og nynnede en meget smuk melodi. Hun var ny på disse kanter og manglede nogle at snakke med. ”gad vide hvad min herre laver?” sagde hun roligt til sig selv men rystede så på hovedet… *man snakker ikke med sig selv* tænkte hun og lukkede sine øjne . Hun forsatte sin nynne mens hun tænkte på om der mon kom nogle?? Man kunne jo altid bruge venner og hun havde ikke for mange i forvejen


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 21:11

Julia kom stille gående hen ad en sti som lå tæt ved parken hun var på vej
til at gå derind med lette, rolige skridt. Hendes hår hang løst ned over skulderne hendes
røde blik var vendt sådan lidt rundt omkring mens hun studerede nogle ting rundt omkirng. Der var få blomster inde i parken og hun fik hurtigt følelsen af at der var nogen herinde, så hun vendte sig lidt rundt for at se efter. Julia havde en lilel bog med sig i den højre hånd der stod enlig ikke noget i men hun kunne tegne i den. Så fik hun øje på en person hun aldrig havde set før hun var nok ny så hun bevægede sig stille hen mod hende"Heejsa er du ikke ny"spurgte hun venligt med et bredt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 21:23

Nifi slog blikket op og så lidt på pigen "jo jeg er ny" smilte Nifi venligt
*hun har røde øjne* tænkte Nifi ved sig selv og smilte ved tanken. Hun betragtede kort pigen og fik øje på bogen "er den til at tegne i eller læse ?" spurgte Nifi venligt og lagde armene over kors

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 20:50

//Må jeg blande mig xD Altså være med? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 21:12

//jep jep ^.^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 22:48

//Super ^^ 1000 tak xD//

Zelenia kom dansende hen af stien gennem parken, mens hun nynnede en svag melodi for sig selv. Hun ville ikke kalde sig selv for en Drenget tøs, men hun elskede atlså at være i skeaterparken, og for den sags skyld også at skeate, selvom hun ikke var særlig god til det..
Hun havde sit fine nye skeaetbord i hånden da hun kom tullende ned af stien, da hun fik øje på en pige, hun var ligbleg, havde røde øjne, og virkede så smuk på en lidt usedvanlig måde - udentvivl en Vampyr. Zelenia lod som ingen ting, og dansede bare stille og roligt videre, men var stoppet med at nynne. Hun var ikke særlig glad for vampyre efter hendes møde med Luciel..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Søn 4 Jul 2010 - 23:02

Nifi sad og så rundt "mon jeg skulle gå ud ?" spurgte hun sig selv og gik igennem de mange buske med tjørne, hun så rundt og fik øje på en pige med et sketebort. "hej" sagde Nifi roligt og satte kursen over mod pigen. Nifi lod tankerne flyve og for en gangs skyld tænkte hun ikke på om hendes herre skulle spolere det hele endenu engang
Nifi var kommet over til pigen og betragtede hende kort uden at se hende i øjnendene for længe slf.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:27

Zelenia så op, og fik øje på endnu en pige. *Er der virkelig ingen drenge på skeaterbanen?* tænkte hun ved sig selv, og smilte så til pige som kom hen mod hende. "Hej" svarede hun, og betragtede kort pigen. Zelenia var ikke helt sikker på hvor pigen var kommet fra, men det var egentlig også lige meget..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:55

*emmmm jeg tror jeg gør det rigtigt* tænkte hun og rakte hånden frem *jo jeg tror nok Lg ... jeg mener min herre sagde at man hilste sådan på folk* Nifi smilte og så kort pigen an...
Nifi sukkede trist og kom pludselig i tanke om at hun ikke havde handsker på og trak derefter hurtigt hånden til sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Fre 9 Jul 2010 - 20:05

Hun kiggede lidt beundrende på pigen, og da hunrakte hånden frem blev hun først forundret, men blev hurtigt enige med sig selv om at det ville være høfligst at give hende hånden, det kunne være det betød meget for hende? Men så tog hun igen hånden til sig og Zelenia kom uvilkårligt til at kigge underligt på hende, "Undskyld" skynde hun sig at sige, og fortsatte så i en mere blid og rolig tone. "Er der noget galt?" spurgte hun, og kiggede på hendes hænder, men flyttede hurtigt blikket op til hendes ansigt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 15:57

"nej det er mig der siger undskyld .... det var uhøfligt gjort af mig" mumlede Nifi og ledte febrilsk efter sine handsker. "der var di" smilte hun og tog nogle sorte handsker med sølv nitter op af sin taske og tog dem på. "jeg er Nifi" smilte hun glad og så på pigen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Lør 10 Jul 2010 - 18:58

Zelenia kunne ikke lade være med at kigge på hendes hansker, de var utroligt smukke, også selvom de bar fyldt med nitter, og så en smule rå ud.
"Hej.." sagde Zelenia igen, "Kald mig Zelenia" præsenterede hun sig kort. Hun smilede og gik så lidt videre. Hun ville hen på skeater banen. Hvis ikke der var nogle drenge i dag, så kunne hun måske få chancen for at øve sig lidt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:50

"hyggeligt at møde dem" smilte Nifi og fulgte efter pigen.
Nifis blik flakkede hen over skeaterramperne og så nogle drenge nok lidt ældre end hende selv
"er du god til det ?" Nifi hensyn til skeatbordet. og vendte atter blikket hen mod drengene der nu også havde fået øje på hende og man kunne tydelig se at de ikke var van til så mange piger her på stedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 19:05

//Can i join? Pleeease x3 Er ny og keder mig sååå owo Kan jeg? :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 19:29

//æhhh helt fint ^.^ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en ny dag og en ny person ...  åben for alle  ^.^ Empty Sv: en ny dag og en ny person ... åben for alle ^.^

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum