Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Red night of blood(Mikey=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Red night of blood(Mikey=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Red night of blood(Mikey=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Red night of blood(Mikey=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Red night of blood(Mikey=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Red night of blood(Mikey=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Red night of blood(Mikey=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Red night of blood(Mikey=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Red night of blood(Mikey=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Red night of blood(Mikey=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Red night of blood(Mikey=privat)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 11:03

Tid * Midnats månens tid.

Vejr * Månen er rød, og vejret er lunt dog lidt med slud nogen gange.

Omgivelser * ingen at se, eller høre, fuglene

Sted * Kirkegården

Stedet var øde, mens vejret var hedende. Vinden pudslede let i det græs der havde overlevet mellem gravenes byggeri og tordenens bragen ned i jorden. Der var skoldede steder hvor lyn havde vist deres effekt af elektrisitet og brændt skoldhede mærker ned i jorden, mens nogen kirkegrave med døre var flækket og faldet sammen, samt gravstene der var mudret og faldet i det jorden havde sunket under dem, fordi kisten var faldet sammen under jorden af forrådnelse. Mens alt dette spillede sig denne smukke mystiske nat, kom en pige gående, iført halsbånd med kæde og rød bånd om kroppen, hun var kendt som Scream fordi hun skrig da de fandt hende og hendes evner kunne få en hver til at skrige.. Hun så stille rundt mens de nærmest magiske bånd stille kørte over hendes krop, dog var hendes krop helt hvid som porcelæn og blød som et bær blot uden den dejlige saft indeni. det lange brun sorte hår flagrede let over hendes ryg og vinden bar det let over skuldrene i det hun vendte sig elegant og så mod skoven og gik videre mellem gravstene og kærtegnede dem med fingerspidserne.*er her mund nogen?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 12:20

Mikey var iført sorte jeans hvor der hang kæder i begge sider på bukserne. Havde et nittebælte lyst hængende på omkring hoften, nitterne havde farverne sort og lyserød, en skrigende lyserød farve. Udover det havde han sorte handsker på, og en kæde omkring halsen, som bare ikke så godt kunne ses pga. hans T-shirt,(som er den han har på avateret). Han havde en stor sort hættetrøje på hvor han havde trykket sin hue op fra hætten, hen over sit hoved. Imens gik han ude omkring kirkegården, i sine sorte converse sko og havde sort make-up omkring øjnene. Han elskede tordenvejr og regnvejr, det var noget af hans yndlings vejr, han hadet solen, hvilket heller ikke var så mystisk når han var en vampyr. Når solen dukkede frem prøvede han altid på at skjule sig. Han gik imellem de forfaldede gravstene. Et skævt smil var plantet på hans læber imens at han bare nød at gå sådan rundt på kirkegården..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 12:31

Scream stoppede op i det hun stille mærkede regnen mod sin hud og fandt sin kappe hætte, en kappe der var lang og sort med hætte til tog hætten over og så rundt med de klare smukke røde øjne og opdagede den meget smukke fyr og åbnede munden let i overraskelse i det hun forsvandt og var direkte bagved ham og hviskede forførisk i hans øre"jamen Hello stranger" hun pustede blidt ham i nakken og forsvandt i det hun var oppe på et gravkammer og så ned mod ham med dette uskyldige smil på læberne og kunne ikke lade vær med at se lettere nysgerrig ud efter at vide hvem han var.. hun kunne dufte hans dejlige vampyr blod og tænkte*gad vide hvordan det smager*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 12:38

Mikey fik kuldegysninger da han mærkede en stå bag ved ham og hørte en ukendt stemme ved hans øre. Lod sin tungespids glide ud at slikke ved sin ene metal tingest i sit snakebite, da han stoppede op med at gå og vendte sig om, efter at han gerne ville vide hvem den person var, som tidligere havde stået bag ved ham, men forsvandt hurtigt. Mikey havde allerede fået færden af at det var en kvindelig vampyr. Det kunne han lugte sig frem til at hun var af hans egen race, som fik et større smil frem på sine læber, da han ikke før havde mødt en vampyr, kun en anden race, som han ikke rigtig kendte til, en animagus. Hans brune øjne hvilede på hende, da han kiggede op på et gravkammer, som hun stod på. "Hey" sagde han køligt og fugtede let sine læber, og lagde sit hoved en smule på skrå imens at han betragtede den ubekendte vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 12:39

//Jeg skal logge og er først hjemme klokken 15:20 der omkring, men så kommer jeg hurtigt på der efter. :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 12:52

scream hoppede i det hun forsvandt i luften og kom frem nede på jorden som var hun kommet ud fra en sort sky af røg og sjaler der blidt forsvandt om hende og der gik hun man kunne se hun kun var dækket de private steder af smukke røde bånd som blod var de og hendes øjne var helt lysende røde mens hun gik med elegante skridt mod mikey og med hånden forførisk på hoften og sagde"jamen goddag med dig uge sir..." hun smilede kært og gik hen til ham og stod foran ham og så ham blidt i øjnene og sagde"mmmmh du ser lækker ud måske man måtte tag en lille bid" hun lod fingeren stryge hen af hans kæbe og sagde med et smil"jeg driller blot haha"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 16:23

Han betragtede hver og en af hendes bevægelser imens at hun gik hen mod ham. "Goddag" sagde han roligt og fugtede let sine læber, imens at han også kiggede ind i hendes øjne, han kunne mærke varmen i sine kinder, da hun lod en finger stryge hen af hans kæbe, men han rødmede ikke. "Mhm.. der er aldrig nogen som har bidt mig udover den person som har forvandlet mig.." smilede han skævt og han vidste ikke engang hvem det var som havde bidt ham.. men det betød ikke så meget for ham.. "Desuden.. tør du nok ikke at bide.. og min hals.. den er privat" tilføjede han og undslap et lille grin, men han mente det faktisk lidt med at hans hals.. var privat, han ville kun lade en person komme tæt nok på, og det ville blive den person som han blev forelsket i og måske vandt hendes hjerte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 19:08

Hun betragtede ham og hun kunne sagtens rødme fordi hendes evne gjorde det muligt for hende, efter som hun bar en evne der betød hun skulle indholde blod i nogen dage og dog blev hun svækket vis nogen fik hende til at rødme. Hun nejede elegant og gjorde så han intet kunne se og sagde"årh undskyld... øhm? mit navn er Scream rart at møde dig og nej det ville jeg nok ikke... faktisk tager jeg ikke rigtig føde overhovedet" hun så flovt ned og sagde"hmmm" hun betragtede ham og sagde"er du da forelsket i nogen???" hun gik lidt rundt om ham og sagde"Hihi men du virker sød... så hvad er dit navn?" hendes øjne lyste helt op af blod der skindet ud af hende og hendes læber var os blod røde og stod i kontrast mod den hvide porcelænshud .. hun kunne ikke lade vær med at stå og studere ham lidt mens hun lod fingerne glide igennem håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 20:58

Mikey hævede det ene bryn da han så hendes blik og at der så skete noget besynderligt.. han kunne ikke helt forstå hvad der var sket med ham. Som om at han havde mistet synet? *Rolig Mikey..slap af og gå ikke i panik* tænkte han og stod bare stille på sin plads hvor han stod. "Nej.. er ikke forelsket i nogen, der går vel noget tid før at jeg overhovedet finder kærligheden" sagde han køligt og bed sig i læben, imens at han alligevel løftede sine hænder lidt op i vejret og prøvede at finde ud af om det var rigtigt at han havde mistet synet. Det var vel rigtigt nok. "Mikey.. Silvers" præsenterede han sig og sank en lille klump, det var som om at alt var hvidt for ham. Ingenting at se. Det syntes han var lidt uhyggeligt. Hvorfor kunne han ikke se kirkegården? Eller noget af hans egen skygge og kigge ned af sig selv? Eller se på den smukke pige, som han havde en samtale med?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 21:11

Hun betragtede ham undrende og sagde"øhm??? er du okay og mig en glæde at møde dig Mikey silvers" hun betragtede ham og hviftede med hånden foran hans ansigt og sagde"er du... OMG!??? er du okay skal jeg ? finde en læge et eller andet.... har du mistede synet!???" hun havde opdagede han før havde kunne se hende men det var som om han ikke kunne se noget mere især fordi han tog hånden sådan op til ansigtet og virkede så meget mere nervøs?.. hun smilede slet ikke mere hun var helt vildt bekymret og stod der og prøvede at finde ud af havd hun skulle gøre... hun tog ham i hånden og sagde"kom med" hun tog ham indenfor i et grav kammer der var mega lækkert og stort, med en kæmpe kiste men ingen i den kun fløjls betræk inden i det og den var så silke blød... hun så på ham og sagde"skal jeg hente en læge mikey?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 21:14

//det med at* gjorde så han intet kunne se, var med at han mistede synet ikke? xD *at være mega pinlig berørt hvis jeg har taget fejl* xD//


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 21:19

//Heh joooh ^^ kan vi godt sige :P, hun har blændende effekt haha ^^ vi kan lægge det til skygge evnerne af hendes^^ så han ikke kan se, dog er hun ikke klar over det var hende der gjorde det haha//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 21:30

//okay xD//

Mikey fulgte efter hende så godt han kunne og han rystede let på hovedet, da hun nævnte det med at hente en læge, "Jeg tror at jeg vil få mit syn tilbage ingen længe" sagde han roligt og sendte et varmt smil, selvom han ikke vidste det med sikkerhed, han tænkte lidt over hvad modgiften kunne være.. om hvad der i det hele taget kunne hjælpe ham, "Hvor er vi?" spurgte han og klemte hendes hånd blidt og forsigtigt, han var ikke meget for at give slip.. når han ikke kunne se noget. Det beroligede ham når han sådan nogenlunde vidste hvor hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 21:35

Scream så på sin hånd og mærkede kulden og alligevel var de så varme, hun kunne ikke lade vær med at smile sødt og nussede blidt hans dejlige hånd med et smil over de spidse tænder og satte sig og fik ham os til det blidt i det hun sagde"årh! nu ved jeg hvad det er" hun gik tæt på ham stadig holdende i hans dejlige hånd og lod blidt fingerne stryge ned over hans ansigt ved øjnene og så kunne han se igen"undskyld det er min skygge evne den kan gør folk blinde lidt jeg.... jeg beklager meget" hun så på ham og i det hun havde taget hætten væk kunne man se det sorte hår og det pjuskede lange smukke blå tyrkis farvede hår.
hun tog blidt den frie hånd der om og pjuskede det med små ryst med hånden og grinte kært i det hun så flovt til siden og sagde"øhm?, det var min fejl så jeg forstår vis du er sur" hun slap ham blidt i det hun troede han ville trække hånden til sig.. den strøg blidt ud fra hans håndflade og fingerspidserne rørte næsten ikke mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 21:42

Han blinkede kort med øjnene, efter at han havde fået synet igen, et skævt smil dukkede frem på hans læber, men det forsvandt efterhånden igen, da han mærkede at hendes hånd ikke rigtig lå i hans mere, "Jeg er ikke sur.. fandt det morsomt.. som en sjov oplevelse" sagde han og fugtede let sine læber, imens at han vendte sit blik mod hende og lod deres øjne mødes. Tog ordentlig fat i hendes hånd igen og sendte et charmerende smil, han kunne faktisk godt lide den måde som hun gik rundt med ham på, imens at han var blind. "Så.. du behøver ikke at undskylde" svarede han stille og lænede sig en smule hen mod hende, og plantede et kys på hendes kind. Inden at han så sig omkring det sted hvor de var. Han havde aldrig været sådan et sted og han syntes at det var fascinerende! Hans smil bredte sig over hans læber, "Er det her du bor?" spurgte han, og kiggede over sin skulder og ned på det som de sad på, hvor han fik øje på kisten. Han blev virkelig imponeret over stedet! Det kunne også ses på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 21:54

Hendes hud sitrede i det hun mærkede ham tag ovenlig fat i hendes hånd og da kysset kom besvimede hun direkte, det gav et bump fra sig i det hun stille om til sig selv og så på ham som om det ikke var sket og roede sig flovt i nakken og sagde"øhm? jeg har indrettet det og gjordt det hyggeligt og skaffede en stor kiste med det mest blødeste indhold i for at ha et sted og sove vis jeg ikke når hjem efter jagt, jeg bor sådan lidt her og der og nej ikke som en prostituerede" hun vidste at hun var en slave vampyr og havde de sex med en ! ville de tilhøre den person gøre alt for ham og være hans kun ha tiltrækkelse for ham og føle lidenskab med ham længes af lyst og kærlighed, men vis en anden havde sex med hende så ville hun ende med at tilhøre den person.. Indtil videre tilhørte hun ingen og havde ikke gjordt det overhovedet i nu.......! hun smilede og sagde"hvad syntes du?" hun kunne se glimtede i hans smukke øjne og så på ham med de helt tyrkis blå øjne nu og smilet, mens hun lignede en pjuskede løve bare meget mere nuttede"Syntes du det var en sjov oplevelse mikey hihi hvor er du sød"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 22:03

"Yay.. du må gerne lege med mig sådan på et andet tidspunkt igen" mumlede han med et smil, fordi han sagde det lavt, var at han fandt det lidt akavet at sige. Og han vidste ikke hvordan hun ville reagere på det? Han fniste så lidt, "Jeg har faktisk aldrig prøvet at ligge i en kiste.." sagde han stille, og det var sandt, han havde bare gået rundt og levet livet som det kom, aldrig sådan ligget i en kiste og levet fuldt ud som en vampyr. Han lod sin tungespids glide ud at slikke ved sit ene metal stykke i sit snakebite. Han kiggede på hende, "Du er den første vampyr jeg har mødt..af hvad jeg kan huske.. og du har imponeret mig meget" tilføjede han og blinkede med det ene øje, imens at han kiggede på hende, og betragtede hende længe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 22:08

hendes pjuskede hår hang ned over de spinkel bygget skuldre men dog var hun ikke alt for skinny i det. Hendes øjne lyste smukt op i tyrkis farvede mens hendes hud var bleg og fejfri som porcelæn der lige var blevet lavet, mens hendes tænder var rene og perle hvide som var de aldrig blevet blodigt til før og fået efter pletter fra det fantastiske blod der ellers plejede at fylde hendes mund, mens brysterne var noget støre end man normalt havde når man var så spinkel bygget, og hendes hofter var stramme og gode til mavedans, mens hendes form var timeglas og hendes elegance stammede fra tiden som danser af den fineste slags. hun smilede kært og grinte"virkelig? ville du syntes om at blive blind igen søde "hun tog sig for munden i et grin og så på ham med uskyldige øjne og hunde blikket, mens hun stille pillede ved en sten nær ham og så ned i jorden og sagde"har du aldrig sovet i en kiste?, du kan sove sammen med mig vis du vil? solen står os snart op alligevel du ved.... sommertid og det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 22:16

"Gerne" sagde han og smilede skævt, han var virkelig glad for at have mødt hende, og specielt det at have mødt en af sin egen race. Desuden havde han heller ikke fået skaffet sin egen kiste endnu, som sagt havde han ikke sådan rigtigt tænkt over det med at have en kiste heller. "Noget jeg ikke vil gå glip af" hviskede han mod hendes øre, da han lænede sig mod hende, lukkede sine øjne lidt, imens at han snusede til hendes lugt. Dejlige lugt. Forsigtigt lod han sin tunge glide ud og han slikkede hende på halsen, kunne skimte nogle af hans skarpe tænder imens. Hun var virkelig en smuk skabning. Og selvom de ikke kendte hinanden så godt igen, følte han allerede at et stærkt bånd var ved at blive bygget op imellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 22:28

tungen, berørelsen af den dejlige tunge der gled op af hendes hals som var den af silke og så blød som kanin øre de var nemlig så! over bløde. båndet mellem dem, hun følte sig allerede knyttet til ham men hun var jo en slave vampyr og kunne ikke leve særlig længe uden en herre fordi det var dem hun skulle tag føde fra eller de skulle ud se en til at hun skulle føde på(drikke blod).. hun så på ham og rødmede let i det hun tog sig til kinderne og sagde"det... det lyder dejligt du ikke er skræmt af mig Mikey" hun så på ham med de lysende smukke tyrkis øjne og berørte blidt hans kind i det hun stille lod sig hoved føre ned til hans hals så de havde krydset deres hals næsten, ved at han var ved hendes og hun ved hans, i det hun blidt lod sig pire over at mærke de dejlige tænder og slikkede ham let op af halsen os og bed ham blidt i øreflippen mens den gyldne smukke sølv kæde blidt berørte hans skuldre i mens hendes halsbånd kunne ses, sort læder og rigtig smuk lavet med mønstre. Hun smilede kært og sagde"hvor er du virkelig mmmmh nuttede og dufter vidunderligt Mikey" hun snuste let til ham og hendes finger kørte blidt over jorden mens den ene lod sig stryge hen af kinden på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 9:06

"Der skal meget til for at skræmme mig" sagde han stille og smilede skævt imens at han betragtede hende. "Bid mig.." mumlede han og lod sin tungespids glide ud at slikke ved sin underlæbe, og fik kuldegysninger da hun slikkede ham op af halsen, Mikey nød virkelig hendes berøringer, han fniste lidt efter at hun bed sig fast i hans øreflip. "Du har min tilladelse.. til at bide mig" hviskede han og sukkede lydløst, kiggede hende ind i øjnene lige så stille. Han ville gerne vide hvordan det ville være hvis en vampyr bed ham.. det havde han ikke prøvet siden at han blev forvandlet selv. Det gjorde ondt, men det ville nok ikke gøre så ondt igen når han var en vampyr i forvejen. Måske smagte hans blod heller ikke så godt igen, som det gjorde da han var et menneske. Han var spændt på om hvordan hun ville reagere på det og om hun i det hele taget havde haft tanken om at bide ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 16:47

Hendes smil kom frem og så hviskede hun blidt i hans øre"hvor meget skal der dog til at skræmme dig, jeg tror nemlig næppe du er bange for mørket og dets hemmeligheder" hun slikkede ham let op af halsen igen mens håret flagrede let ned af hendes ryg og døren stille knirkede mens lysene lod sig påvirke let bevægende af deres halve åndedræt. hendes øjne lyste i det hun satte sig ovenlig op og så ham direkte i øjnene og sagde"Mener du det...." hun lod hovedet let falde til siden og kiggede på ham med disse lysende øjne mens fingerne blidt strøg mod jordens overflade og hun mærkede hvor lidt grumt sand der egenlig var på jorden efter hun havde fejet og gjordt ren her og der.. hun smilede let lumsk i det hun åbnede munden og sagde"Dejligt" hun ville til at bide i det hun gik helt i stå og bed tænderne sammen men ikke mod hans hud, hun lukkede øjnene og kraglede stille bagud i det hun så skuffende på ham og sagde"Jeg.... jeg kan ikke Mikey...." hun rødmede let og så væk for han ikke skulle se at hun kunne rødme stadig og slet ikke se at hun var flov det skulle han heller ikke.. Hun bed sig i underlæben så der gik blidt hul og smukt rødt blod piplede ned og hun kunne ikke lade vær med at se lidt mod ham i smug og sagde"mmmh.... jeg er ikke en normal vampyr... jeg er en .... en slave vampyr, jeg har ingen herre så jeg kan ej tag føde i nu overhovedet, jeg kan kun bide endten min herre eller dem han gir mig lov til og vis han siger jeg må bide alle kan jeg jo det..." hun så på ham med et løftede øjenbryn og bed sig i underlæben så hun så rigtig nuttet ud og øjnene blev tyrkis blå igen helt normale... og blanke.
Uden skæret af lyst og begær til dette smukke væsen hun lige havde mødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 17:10

Han kiggede lidt på hende imens at han var noget forvirret over det hun sagde. Men smilede så skævt og lænede sig mod hende, førte sin ene hånd ind under hendes hage, løftede hendes ansigt op med sin pegefinger og kiggede ind i hendes øjne, "Uhm..Scream.. kan jeg.. blive din herre?" spurgte han forsigtigt med en blid stemme, imens at han lod sine grønne øjne hvile på hende.. og ventede spændt på svar. Imens tænkte han også over om hvordan han kunne blive hendes herre.. det var jo ikke sikkert at han kunne? Men han fik måske svar på det hele om hvordan det foregik? Han sendte hende et sødt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 17:20

Scream over rødmede og bed sig i underlæben og sagde"hvorfor.... hvorfor ville du gerne være min herre Mikey???" hun rødmede endnu mere end nogen sinde før fordi det forgik uder sex, vis han havde sex med hende ville hendes jomfru hinde springe og hun ville tilhøre ham indtil han døde i kamp eller alderdom men kunne han jo ikke fordi han var vampyr så alderdom var udelukket eller til den dag en ny kom og tog hende seksuelt(sex). fordi at hendes jomfru hinde ville heale igen efter som hun var vampyr, men dog ville hun tilhøre ham uanset hvad efter samlejen dog ikke vis en ny fik sig snydt til samleje med hende, men scream ville være helt normal undtagen vis mikey sagde hun skulle gør noget så havde hun intet valg end at adlyde ellers kunne han jo sige hun ikke måtte bide nogen og få blod og så ville hun ende med at dø til sidst efter blot 3 uger ca... måske mindre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 17:42

Han kiggede lidt ned af sig selv, og tænkte over om han skulle sige det, men han vidste ikke rigtig om det var klogt? "Jeg.. måske.. jeg tror..eh" mumlede han fortumlet, da han havde noget svært med at sige det, han havde fået et crush på hende.. den måde som hun havde 'forført' ham på.. gjorde hans knæ bløde.. hendes personlighed.. efter lidt så han op på hende igen lige så stille og førte sin hånd op mod hendes læber i stedet, da han havde opdaget noget blod som kom fra hendes læbe, han fjernede det med sin pegefinger. "Ved ikke om jeg kan..skal sige det," sagde han så køligt, og sendte et forsigtigt smil dernæst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Red night of blood(Mikey=privat) Empty Sv: Red night of blood(Mikey=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum