Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat//

Go down

Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// Empty Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 17:01

Tiden?; 20.13
Stedet?; De Jeux - Legepladsen
Omgivelserne?; Få mennesker og hvad der nu ellers er på en legeplads
Vejret?; Tusmørke og lidt kølig vind

En lavmælte mumlen fra forældre der snakkede om deres børn som stadig legede eller småsloges bag ryggen der havde fyldt legepladsen for cirka 20 minutter siden begyndte nu stille og roligt at stille af og legepladsen var næsten tom på et øjeblik. En knirkende lyd kom dog stadig var gyngestativet. Den høje gynge var stadig i en bevægelse kunne selv en blind mand regne ud. Hvis man nu kiggede tættere der hen kunne man få øje på en pige på ikk mere en 14-15 år der stadig sad på gyngen. Hendes blik var rettet mod jorden og hendes hænder holdt godt fat i de kæder der holdt træbrættet over jorden. Det halvlange hasselnøddebrune hår flagrede lystigt om hende da vinden hele tiden skiftede retning. Hendes lidt latinobrune hud fremhævede hendes smukke og klare hasselnøddebrune øjne hvilket dog var halvlukkede ved at hun så i jorden.
Stilheden lande sig så eftet noget tid om Amelia men hun gjorde intet ved det. Det var som om at hun sad og ventede på selv at blive hentet selvom at hun godt vidste det aldrig ville ske for hende. Men det var dog ikk det der holdt hende tilbage. Hun ahvde vel bare siddet og været missundelig på de andre børn der var kommet og gået. Hun sad nu bare her alene og havde medlidenhed med jeg selv. Men hun ville ikk. Hun brugte sine ben, eller måske mere hendes bare fødder der var plantet godt på det sandede jord under hende, til at gynge sig meget svagt frem og tilbage. Hendes korte røde nederdel sad stadig fint med hendes hvide skjorte over det øverste og det løse sorte slips var stadig om hendes hals. Alt tøjet sad som hun havde sat det efter at have haft fri fra sommerskolen den dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// Empty Sv: Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat//

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 30 Jun 2010 - 17:50

Af tusmørket, som kaldte natten, fremmanede bæstet der skulle til at træde ind i det smukke lidt halv gyselige sceneri som ville udspille sig præcis som det perfekte skuespil det nu engang ville have været hvis det altså blev opført engang i tidernes morgen. En raslen var det første tegn på hans tilstedeværelse, en lav lyd der stille blev større og større, dets tættere han kom på en. Så var der følelsen af panik som ens sanser ville opfange: noget der kom ens vej, få kroppen til at dirre med angst et øjeblik da den i underbivestheden kendte til dette væsen. Alle havde drømt om det, alle frygtet det så inderligt som små når de lå i deres seng om natten. Monstret i skabet, undersengen, ved siden af den store bamse i hjørnet, øjnene ude fra gangen man syntes bare blev ved med at stirre på en men man turde ikke rejse sig og lukke døren da man så ville være bange for at den blev gal og farede på en, så derfor lå man musse stille under dynen og ønskede den væk. Hans skridt var tunge og faste, beslutsomme og før man rigtig vidste at han var til stede kunne man høre den mørke brummende stemme der emmede af et øjeblikket had. Så mørk og rungende at man næsten kunne blive hypnotiseret af den, forførende som ens første frække fantasi med en mand man vidste ikke elskede en, men alligevel var tanken om hans hænder og kys så tiltrækkende at man blev nød til at gispe efter vejret.
,, Røven af min gynge, tøs...", blev der sagt.
Ordrene ikke just pæne, og hvis hun skulle have modet til at se op ville hun stirre ind i et par grøn gullige, lysende øjne. Et kantet, hårdt ansigt.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// Empty Sv: Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 30 Jun 2010 - 18:03

Alle disse lyde havde med det samme nået hende men hun lod dem egentligt bare gå gennem det ene øre og ud af det anden selvom at det de nærmest skræmte livet af hende. Hun forholdt sig helt roligt som et eller anden åndsvagt og tungnemt menneske der vist ahvde fået lidt for meget at drikke. En mindre klump blev sunket meget stille da den ahdve valgt at sætte sig fast i hendes hals på dette øjeblik. Hun kunne høre at de gik mod hende men hvad skulle person hende. Hun ahvde ikk rigtigt med nogen at gøre lige for tiden. Hendes svar kom så lidt efter at et par støvler stoppede i hendes synsfelt på jorden. Og derefter kom hans ord så frem. En ung mand gættede Amelia på. Men hun reagede ikk ligefrem som normalt skræmt pige ville gøre i denne situation. Hun så ikk engang på men blev bare ved med svagt at gynge sig selv frem og tilbage ved hjælp af hendes fødder. Hun strammede diskret grebet om kæderne og forblev også helt stille. Der var nu så stille at man næsten kunne høre hendes helt afslappede vejrtrækninger. Så holdt de og hendes bløde og let lyserøde læber blev så endelig skilt fra hinanden og gjorde hende klar til at sige noget. "Åhr undskyld..Men jeg kan ikk rigtigt se noget bestemt navn på denne gynge så den kan være min lige så meget som det kan være din" lød hendes stemme en smule svagt. Hendes stemme var dog ikk ligefrem koldt og gyselig men mere blid og roligt men alligevel ville man kunne høre det lidt irriterende toneleje hun havde valgt. "Men.." Hun satte blødt af og kom op at stå op gyngen så hun næsten var på højde med ham og så så på ham. "..hvis det skal være på den måde kan du jo bare tage gyngen" Så hoppede hun roligt om på den anden side af gyngen så den var fri.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// Empty Sv: Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat//

Indlæg af Malakel the Vanquished Fre 2 Jul 2010 - 10:56

De grønne hadefulde øjne blev smallere som hun var flabet overfor ham. Hvis der var noget han hadet mere end noget andet i hele denne forbandede verden så var det små piger der gerne ville prøve at være mænd. At være noget de bare ikke var eller kunne blive, sådan nogle som denne lille sag var og forblev en af de slags kvinder der burde få en lussing hver gang hun satte sig imod, blive sparket til når hun ikke gjorde hvad hun fik besked på, og gennem kneppet til ukendelighed for de ord hun respektløst var kommet med. Hvis hun virkelig ville have en beskidt mund eller tunge, kunne hun bare sige det og han ville med glæde gøre den beskidt! Hun ville ikke nå at stille sig væk fra gyngen, måske ikke engang nå at reagere før en flad hånd kørte igennem luften, slog til regnvandet og snart klaskede imod den smukke unge aspara's kind så det gav et rabalder. Han holder ikke igen, men fordi det blot var med flad hånd ville de røde afmærkninger blot printe sig imod pigens smukke hud, og ikke lade hende stå tilbage med et brækket kæbeben eller noget lignende. Efter at have slået asparaen for Ma'lakel et overlegent skævt smil, det faktum at hun er aspara er nok til at han ville have lyst til at brække nakken. Hans mørke stemme lød igen, denne gang mere truende:

,, Tal pænt, lille horetøs.. Der er ingen der gider kneppe en aspara med beskidt mund, er der vel?".

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// Empty Sv: Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat//

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 15:33

Amelia stod bare stille og roligt og så på ham et øjeblik. Da hun så et kort øjeblik ville gå igen kom hans hånd så mod hende. Flad og hårdt mod hendes kind. Hun skreg ikk men faldt lidt sammen på jorden bag gyngen. Hun lagde forsigtigt sin hånd på sin kind men fjernede den hurtigt at det sveg utrolig meget. Hun sagde ikk noget og forholdt sig nogenlunde i ro. Hun så ikk på ham men bare ned i jorden. Så efter noget tid begyndte hun igen at rejse sig op. Stadig uden at det mindste ænse ham et eneste blik. Ikk lige med det samme ihvert fald. Man kunne godt se det ret store røde mærke på hendes kind fra siden. Faktisk gik det lidt op til ved siden af hendes venstre øje. Da hun kom op og stå børstede hun bare sit tøj af for lidt jordstøv. Så drejede hun hovedeet og så på ham med de hasselnødde brune øjne. Men det var ikk én tåre noget sted i dem. Intet rigtigt had eller intet rigtigt glæde. De var dog stadig klare men ulæselige.
"Tror du egentligt ikk at det er dig selv der skulle høre på dine 'små råd'?" spurgte hun med en smule svag stemme. Hun virkede stadig ikk rigtigt som om at hun tog sig af det stadig svigene håndaftryk på hendes kind. Så rettede hun sit blik mod jorden igen og begyndte at gå med rolige men måske lidt tunge skridt væk fra gyngestativet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat// Empty Sv: Først forsvinder tankerne, så forsvinder følelserne og så forsvinder jeg vist.. //Malakel=Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum