Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Godpower !? Magi EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Godpower !? Magi EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Godpower !? Magi EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Godpower !? Magi EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Godpower !? Magi EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Godpower !? Magi EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Godpower !? Magi EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Godpower !? Magi EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Godpower !? Magi EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Godpower !? Magi EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Godpower !? Magi

Go down

Godpower !? Magi Empty Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 3:45

hejsa!!! VILLE BARE SPØRGE ANGÅENDE NOGET MAGI!!! om det ikke er godpower...

som

tiltræknings magi... at spilleren skal lade sig falde i det ? mod sin egen fri vilje er
det ikke lidt godpower eller hva det nu hedder???... eller godmode... O_O...


kom til at tænke det igennem et emne jeg skriver O_O... på en anden side faktisk men er det ikke'
Godmode ... fordi det gør jo så ens karakter skal stride i mod sin natur, og karakterens natur....
?? og så skal man bygge noget tiltrækning til denne karakter der egenlig ikke er der O_O..

men er det tilladt :D ville bare lige vide det haha

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:04

Ja... Det er rimelig tiladt, eftersom personen jo ike kan tvinge dig til at kigge i øjne eller noget lignende... Det er jo også fordi nogen selv lader sig falde i for derefter at bryde ud... Det gør jeg jo selv tilbage...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:10

Har du prøvet det Gabe?? O_O,....
*klapper Gabe på ryggen* det mega! synd for dig gabe hvordan skete det dogO_O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Damia Fre 16 Jul 2010 - 17:48

Oh you just stay away from my twinnie!!! *O_o yeah sry*

well men det er jo ligesom hvis.. tiltræknings magi .. det er en evne kaj det er ligesom når man frem bringer den evne man har så er dette det samme. Det er den evne man haer og nårmalt bør du ikke kunne modstå den hvis ikke du har en neutraliserings evne der gør at andre evner ikke kan ramme dig.
eller at du fx. har et eller andet en mini evne eller en blokering der ikke kan falde ned i den såkaldte 'tiltræknings evne' *Ice giv mig ret XD*
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 17:59

Syntes det er op til en selv at bedømme hvor stærk ens karakters vilje er. For evner der bare gør ting uden mulighed for at dodge eller undgå dem er powerplay evner. Så som Gabe siger så syntes jeg man skal spille på at man kan bryde fri fra dem. Det er nok svært i starten men hvis man mener ens karakter har den vilje der skal til for at bryde fri så skal man gøre det. Jeg syntes også det er vigtigt at huske at det er en historie vi som spillere bygger sammen og det vil ikke være fedt hvis der er en der bare løber rundt og gør alle til slaver. Men det kunne jo udviklede sig til en god historie hvis personen der bliver ramt af fx tiltrækningskraft bliver påvirket men efter noget tid spiller på han/hun langsomt bryder fri fra den. Det ville give en meget bedre historie i mine øjne.

Men det er bare min holdning ^^.


Sidst rettet af Barishan Fre 16 Jul 2010 - 18:13, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:05

*Kigger på Damia og peger på hende* Hun har fanget mig med sine øjne...
Men ja Barishan har ret.. Og elvfølgelig også min super Twinkie der står og råber op ligesom mig XD
Det er jo bare det samme som hvis der blever kastet en Ildkugle imod dig, kan du jo så vælge at lade den ramme og lade dig dø... Eller ramme og såret, eller undgå den fuldstændig... Det er jo op til til dig selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Damia Fre 16 Jul 2010 - 18:20

Damias evne er ingen tiltræknings evne.. når først hun har fanget en i sit blik kan man ikke slippe fri fordi ens hjerne ikke kan acceptere det. Dette har absolut intet med vilje at gøre men om ens psykiske styrke er god. Men tja herfra kan jeg ligsågodt sige at Damia SKAL bruge øjenkontakten til sin vigtigste evne - ellers kan hun ikke. såh well xD hehe men det hele afhænger ikke af ens vilje styrke. Men sandt nok der skal være en chance ^^ om så denne chance er nede på 5%

Yayy thaanks my twinnie :'P
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 18:25

Det er jo så der at Isrels Sjælesuger kræft kom godt i brug^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Damia Fre 16 Jul 2010 - 19:39

nemlig heldige dig xb Hvis ikke den havde været i brug havde jeg ikke mistet den darn hånd XD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:43

Selvfølgelig er det tilladt som de andre siger (:
Folk bliver jo ikke tvunget til noget, fx at kigge ind i en anden persons øjne
og det er jo op til den enkelte karakter hvordan man skal handle det
Men det gør for vidt hvis en person bare kan tvinge en anden til at gøre lige som den vil have uden at den skal gøre noget før det og den anden person ingen chance har for at modstå det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:45

Okay HIHI!!! ^^ det bare jeg var på en anden side og næsten alle piger har det der inde O_O.... og tænkte om det var tilladt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:47

Well de piger er da bare kedelige så da de ingen fantasi har til at lave noget mere originalt? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Fre 16 Jul 2010 - 22:49

jaaah måske??? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Damia Lør 17 Jul 2010 - 19:09

hehe *stirre* men hvad nu hvis det faktisk ER ens evne at fange folk med sine øjne? at ens øjne er den evne man har >.< ?
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Gæst Søn 18 Jul 2010 - 12:39

Det er der vel også mange andre... Der er jo også nogen evner der kræver at man har fysisk kontakt før de virker... Det er det samme med at hvis man kaster noget efter nogen... Så er det jo det samme som at kaste en sten... Kan du kalde det en Godpower? Det kommer jo bare an på hvordan man skriver det hele og om ens fantasi kan finde en et smuthul eller noget andet XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Damia Søn 18 Jul 2010 - 18:13

riight takker twin fordi du lige stjal den kloge del af vores hjerne et kort øjeblik XD måske skulle jeg have den tilbage igen :P
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Godpower !? Magi Empty Sv: Godpower !? Magi

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum