Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Begrænset tid! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Begrænset tid! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Begrænset tid! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Begrænset tid! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Begrænset tid! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Begrænset tid! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Begrænset tid! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Begrænset tid! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Begrænset tid! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Begrænset tid! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Begrænset tid!

Go down

Begrænset tid! Empty Begrænset tid!

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 14:52

"Skolestart!"
og et mindre krea svigt.


Ja, nu synes jeg selv, at jeg igen skal skrive og fortælle, men som så mange andre, så har jeg vel også lov til det.
Jeg har desværre nået den alder, hvor jeg skal til at tage min erhversuddannelse (gider ikke gymnasiumet, men det er heller ikke nødvendigt), jeg håber da også, at jeg har heldet med mig, så jeg kan få den læreplads, som jeg så ihærdigt søger efter, men har ikke været heldig endnu. (:
Jeg er en af heldige, som starter i skole på mandag. Jeg skal starte på Hansenberg, hvis der er andre herinde, som skal det, så er I velkomne til at sende en PM til mig. Min dag er desværre lang, er nemlig ikke hjemme mellem 6.55 og 17.00 (det er det mest almindelige, har dog heldigvis fri noget før om fredagen). Det vil sige, at min tid herinde bliver meget begrænset, og dog så vil jeg gøre en indsats for at svare i emner og tjekke, hvad der sker. Synes du måske, at der er gået for lang tid mellem mine svar, så send en PM til mig, men hav tålmodighed med mig! Skulle der være andre, som er interesseret i et emne, så send endelig en PM til mig, så vil jeg se, hvad jeg kan gøre.

Husk!: søger stadig tilmeldninger til Tarathiel’s Plot!
Klik her!

Og en lidt mere trist nyhed: Jeg er igen blevet ramt af et mindre kreativitets svigt. Men jeg har dog ikke mistet all’ min kreativitet. Jeg er bare lidt længere om at svare, så igen hav tålmodighed med mig. Jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for at svare hurtigst muligt i emnerne.

Dette gælder: Stéphan, Tarathiel og Monique

Håber I alle vil nyde den sidste uge af jeres ferie! Fortsat god skrivelyst. :D


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum