Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
koncert (åbent emne) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
koncert (åbent emne) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
koncert (åbent emne) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
koncert (åbent emne) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
koncert (åbent emne) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
koncert (åbent emne) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
koncert (åbent emne) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
koncert (åbent emne) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
koncert (åbent emne) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
koncert (åbent emne) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

koncert (åbent emne)

2 deltagere

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

koncert (åbent emne) Empty koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 12:00

.:T: 21:00
.:S: Salles de banquets - Diskotek
.:V: lunt, og en anelse blæsende.
.:O: en masse folk som lytter til musikken som der er kommet fra koncerten som var der.
.:D: ved ikk idag?
.:P: Ava bare uden rustning eller våben

En koncert var igang på diskoteket hvor mange var og spillede forsangeren på bandet var en høj dreng med langt hår og ar på skulderen og sort dragt mens han sang hårdt og højt og spillede på keyboard underligt som det var ændrede han sin stemme steder hvor han skulle ændre den så han sang som 2 personer "
It starts with
One thing I don't know why
It doesn't even matter how hard you try
Keep that in mind I designed this rhyme
To explain in due time

All I know
Time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away

It's so unreal
Didn't look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on, but didn't even know
Or wasted it all just to watch you go

I kept everything inside
And even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be
A memory of a time when

I tried so hard and got so far
But in the end it doesn't even matter
I had to fall to lose it all
But in the end it doesn't even matter

One thing, I don't know why
It doesn't even matter how hard you try
Keep that in mind I designed this rhyme
To remind myself how

I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me
I'm surprised

It got so far
Things aren't the way they were before
You wouldn't even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me in the end

You kept everything inside
And even though I tried, it all fell apart
What it meant to me will eventually be
A memory of a time when

I tried so hard and got so far
But in the end it doesn't even matter
I had to fall to lose it all
But in the end it doesn't even matter

I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know

I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know

I tried so hard and got so far
But in the end it doesn't even matter
I had to fall to lose it all
But in the end it doesn't even matter..."

https://www.youtube.com/watch?v=OJFOPVM67Fc

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 12:01

//smutter lige en halv time til en time *kigger ondt på sine forældre* skal med min lille søster ned i centeret-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 12:03

Angelie smilede skævt. Hun havde hørt at Itachi skulle spille igen denne aften, og faktisk var han begyndt at være en okay person i hendes hoved. En af de få der rent faktisk ikke havde fået sit navn plantet på den sorte liste, efter deres første møde.
Hun åbnede langsomt døren, og så scenen, hvor bandet stod på, inden hun kort løftede hånden til ham som en hilsen, og derefter bevægede sig igennem menneskeflokken, for at nå over til baren, som stadig var hendes foretrukne sted i sådan i situation. Angelie hilste venligt på bartendere, der uden at få noget at vide, stillede at glas whisky foran hende.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 12:58

"hej alle sammen jeg giver hele bundet noget at drikke" der kom jubel hos alle "undtagen dem som ikke starter med Angel i deres navn" alle så snydt ud mens han blinkede til Angelie før han begyndte den næste sang "Yeah here we go for the hundredth time
Hand grenade pins in every line

Throw 'em up and let something shine
Going out of my fucking mind

Filthy mouth, no excuse
Find a new place to hang this noose

String me up from atop these roofs
Knot it tight so i won't get loose

Truth is you can stop and stare
Run myself out and no one cares

Dug the trench out laid down there
With a shovel up out of reach somewhere

Yeah, someone pour it in
Make it a dirt dance floor again

Say your prayers and stomp it out
When they bring that chorus in

[Chorus]
I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

Just to throw it away
Just to throw it away

I bleed it out
[End Chorus]

Go stop the show
Choppy words and a sloppy flow

Shotgun opera lock and load
Cock it back and then watch it go

Mama help me I've been cursed
Death is rolling in every verse

Candy paint on his brand new hearse
Can't contain him he knows he works

Fuck this hurts, I won't lie
Doesn't matter how hard I try

Half the words don't mean a thing
And I know that I wont be satisfied

So why try ignoring him
Make it a dirt dance floor again

Say your prayers and stomp it out
When they bring that chorus in

[Chorus]
I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

Just to throw it away
Just to throw it away

I bleed it out

I've opened up these scars
I'll make you face this

I've pulled myself so far
I'll make you, face, this, now!!!!

[Chorus]
I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

Just to throw it away
Just to throw it away

I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

I bleed it out digging deeper
Just to throw it away

Just to throw it away
Just to throw it away

I bleed it out
I bleed it out
I bleed it out"

https://www.youtube.com/watch?v=8z7_OyDxaCg&feature=related

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 13:05

Angelie lyttede til hans ord, og kunne ikke lade være med at grine, da han snød alle andre end hende åbenbart. Hun tømte sit eget glas, og allerede som hun tog det fra læberne, og stillede det på bordet, blev det igen genopfyldt med den drink der var blevet lovet hende. Hun lyttede let til musikken, inden hun begyndte at dreje glasset rundt mellem sine fingre.. Ventende på at der ville komme en pause eller noget andet.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:06

En skikkelse indhyllet i mørke, sad tæt ved hjørnet af lokalet, hun var klædt i en sort skyggekappe, med en lang hætte, dog kunne man stadig tyde den nærmest skinnende marmorhvide hud inden under, det eneste der blev vist fra hendes blanke håndled, anklerne bag den sorte knækorte kjole og hendes lange sølvhvide pandehår. Mika havde en sortrød drik i sin hånd som hun sippede til af og til, et svagt smil kunne skimtes på hendes rosa læber, ved musikkens rytme og forsangerens stemme, *facinerende* hun grinte let, hun havde ikke været her i årevis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:08

"sådan desværre skal mine band kammerater bruge en pause imens bliver der solgt autografer fra alle andre end mig" sagde han og gik om bagved han hviskede at ingen måtte komme ind medmindre de kendte hans navn ingen andre end folk han kendte kendte hans rigtige navn alle andre kendte ham som Uchiha mester som han hed under bandet han hadede det navn det var så kikset men det var ikke ham som havde lavet det han satte sig i sit omklædnings rum som var mørkt og dunkelt og begyndte at slibe sine våben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 13:13

Angelie smilede skævt, inden hun hurtigt tømte det andet glas, som var blevet serveret for hende. Hun så hvordan Itachi forsvandt ind i et baglokale, og besluttede sig for at følge efter ham. Folk havde travlt med at haste rundt for at få deres autografer og alt det andet, mens Angelie maste sig igennem dem. Hun blev dog mødt af en stor, og ret grim mand, der åbenbart nægtede at lukke hende ind.
Angelie knurrede let. "Så flyt dig dog for helvede dit store drog" hvislede hun ud mellem sammenbidte tænder. Hun kunne sagtens kaste ham rundt, men ærlig talt, så gad hun ikke. "Jeg skal snakke med Itachi". Da manden hørte navnet, mumlede han irriteret, og lod Angelie træde forbi ham, og ind i omklædningsrummet.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:24

//række følgen er mig Angelie og så Mika right?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 13:25

//Yup ^^//
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:33

Mika rejste sig forsigtigt, og man kunne tydelig se folks blikke vende, hun tog sig ikke af det og gik over til der hvor pigen havde stået, Mika's øre havde hørt pigens svar for at komme ind og gjorde det samme, "Jeg har et ærinde med Itachi", Mika fjernede kort hætten fra sit ansigt så hendes, tågede mørkeviolette øjne kom tilsyne, de var næsten hypnotiserende, hun gjorde et udfald med nakken, "Smut så", manden nikkede i al effekt og var væk, hun gik stile igennem til omklædningsrummet og strakte sig let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:39

"Angelie sikke en overraskelse" sagde Itachi og så på hende igennem spejlet foran ham "og det må være min nye partner til den næste mission Mika ikke" han så pigen komme ind og smilede roligt og vente sig om på stolen "hyggeligt at se dig igen Angelie eller er du måske stadig sur på mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 13:49

Angelie hørte igen døren gå bag sig, og hvæste lavmælt, uden at kigge sig over skulderen. Hun gik istedet hen, og satte sig på en af bænkene, imens hun lod Itachi snakke. Pigen var dødsengel, det kunne Angelie mærke, på den specielle fornemmelse der gled igennem hendes hud. "Njah.. Min kjole har det fint så du er vel tilgivet" svarede hun og trak på skuldrene. "Men du står stadig ikke højst på min liste vampyr" Et katteagtigt smil gled over hendes læber, inden hun vendte blikket mod pigen for første gang.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:52

Mika tog hætten af og lod den blive ned, hun satte hovedet på skrå, med et smil, "rart at møde dem Itachi, eller holder de mere af Uchiha mester?", hendes smil var sarkastisk, hun lod sine blanke øjne køre igennem papirene før hun gik over og gav dem til ham, "Dette er alt den info du har brug for, det eneste du skal tage med er de våben du nu finder passende", hun grinte let, "Det sidste vi vil havde er to dødsfald", det var en åbenlys løgn, da hun intet ville havde imod at vende tilbage med to sjæle, det ville være to fluer med et smæk. Hun undrede sig kort over om han overhovedet viste hvad hun var, men lod tanken slippe, hun så kort over på pigen hun først havde lagt mærke til nu, hun nikkede kort som hilsen til hende, før hun drejede om mod døren, hun så sig let over skuldern, så noget af det sølvhvide hår dækkede for hendes øje, "Kom nu ikke forsent vel?", hun hentyde en anelse til pigen, men lagde ikke selv så meget mærke til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:59

"du skal ikke lyve for mig" sagde han "jeg har ikke tænkt mig at dø" han så op på hende "dødsengel" han tog papirene ned i lommen og nikkede kort "jeg kommer altid til tiden" han så hen på Angelie "jeg ved det skam godt jeg er ikke dum nok til at tro du lige frem respekterede mig som du respektere Zane"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 14:01

//peace folkens!^^ smutter nuu~//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 14:04

Angelie var tavs under pigens samtale, mens hun overvejede hvad det mon var de to havde planlagt sammen. Undrende kneb hun øjnene sammen, mens hun kiggede lidt fra den ene til den anden. Det havde helt sikkert noget med kamp at gøre, eftersom der var våben indblandet, og hun ønskede vel at vide hvad de havde tænkt sig.
Pigen bevægede sig væk fra dem, og hen mod døren, men hendes sidste kommentar ramte Angelie som en lussing. Hun rejste sig irriteret op, med vreden lysende ud af de krystalblå øjne. "Du tror måske jeg er hans sexlegetøj eller hvad" hvislede hun advarende, og kiggede direkte på hende, uden at besvare Itachis sidste kommentar. Han havde ret. Hun ville ikke respektere ham så meget på noget tidspunkt, eller nogensinde. "Måske du ønsker at overtage pladsen, for den er i hvert fald ikke min"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 14:16

Itachi så roligt på Angelie "slap af Angelie" sagde han roligt og rejste sig op og gik lidt rundt i rummet "hvorfor er du kommet her" spurgte han efter lidt tid men det var tydeligt det ikke var det han tænkte på det var bare et tilfældigt spørgsmål som var kommet i hans hovede mens han så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 14:25

Hun fnøs let, inden hun vendte sin opmærksomhed mod Itachi igen. "Jeg finder mig sgu da ikke i sådan en kommentar" svarede hun, og rystede let på hovedet, inden hun rejste sig, og begyndte at gå frem og tilbage i rummet, mens hun dannede en vindstille sø for sit indre blik, for at få sin vrede til at forsvinde igen.
"Nu kan jeg ikke bare komme for at hilse på længere?" spurgte hun uskyldigt, efter hun igen havde fået kontrol over sit temperament. Hun vendte blikket mod ham, og kiggede afventende på ham.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 14:30

"det ene øjeblik er du pisse sur på mig over at jeg snød dig det næste kommer du for at hilse på mig" han nikkede roligt som ja det er fint nok at hilse før han gik hen til sine våben der lå på række hen af bordet bortset for en enkel kniv som var rød som stod svævene over de andre våben "Vampyr dræber kniven kan dræbe en vampyr ved et snit bortset for ejeren selv" sagde han roligt før hun overhovedet nåede at lægge mærke til den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 14:36

"Hey!" svarede hun anklagende, og pegede på ham med en advarende finger. "Den kjole betød altså ret meget for mig" Hun nikkede bestemt, mens hun fulgte ham med blikket. I starten havde hun kun været for at få en drink, og det havde været tilfældigt at han havde spillet denne aften, men nu.. Nu havde Angelie et mål med sit besøg. "Hvad er det du har planlagt med hende dødsenglen" spurgte hun lettere nysgerrigt, inden hun lagde armene over kors, og stirrede afventende på ham. Hun kommenterede ikke kniven, da hun havde en fornemmelse af, at han igen prøvede at lokke hende til, at lade ham komme med på hendes mission. Hun havde dog allerede sin forsvar parate hvis det skulle gå galt, og han var ikke en del af dem.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 14:40

"du får lov til at låne den vis du vil" sagde han roligt og så på hende "det eneste det koster er et godt ord om mig til Zane" han så rundt "det må jeg ikke fortælle specielt ikke til en som ikke stoler på mig og når man ikke gør det stoler jeg heller ikke på dem" han rettede sig op og lagde kniven ned i en holder som skulle side på låret før han kastede den hen til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 14:45

"Tænkte jeg det ikke nok" svarede hun sarkastisk, inden hun i en enkelt og gliden bevægelse, greb kniven som han kastede hende. "Selvfølgelig forlanger du noget til gengæld" Hun himlede kort med øjnene, mens hun overvejede hans tilbud. Kniven kunne gå hen og vise sig nyttig for hende, men alligevel kastede hun den tilbage. "Bid stoltheden i dig, og opsøg ham selv" svarede hun så, og lagde igen armene over kors.
"Jeg har aldrig sagt at jeg ikke stoler på dig.. Men okay.. Jeg stoler jo heller ikke på nogen" bemærkede hun langsomt, inden hun skød tanken væk, da der var en enkelt som hun turde stole på efterhånden. "Fint.. Hvis du ikke vil give mig noget nyttig viden, så må det jo være sådan"
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 14:53

Han kastede den tilbage "fint så uden nogen gengæld" sagde han "tag nu bare kniven uden den er det næsten umuligt at slå en vampyr ihjel" han satte sig ned på en stol og så på hende "jeg kan godt sige at det er en assassination intet mere kan jeg sige" han lagde hovedet tilbage blidt og lukkede øjnene tænkende på hvad han nu skulle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Angelie Tirs 10 Aug 2010 - 14:56

Igen greb hun kniven i den samme glidende bevægelse som før. Hun kiggede overrasket på ham, og et køligt smil kom over hendes læber. "Sig mig lille vampyr.. Er du virkelig bekymret for mit liv?" spurgte hun langsomt, siden han forlangte at hun skulle tage kniven med sig. Hun spændte den dog om benet under kjolen, så den ikke var synlig for andre, inden hun fnøs let. "Den havde jeg ligesom gættet" svarede hun så og himlede kort med øjnene. "På hvem?" Hun ønskede at vide hvem de ville dræbe, eftersom det kunne være en, som hun kendte noget til.
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

koncert (åbent emne) Empty Sv: koncert (åbent emne)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum