Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
På Stranden//Reldus=privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
På Stranden//Reldus=privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
På Stranden//Reldus=privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
På Stranden//Reldus=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
På Stranden//Reldus=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
På Stranden//Reldus=privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
På Stranden//Reldus=privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
På Stranden//Reldus=privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
På Stranden//Reldus=privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
På Stranden//Reldus=privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

På Stranden//Reldus=privat//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:22

S-Stranden La Plage
O-ingen på stranden lige nu
T-12.00
V-Sol


Cille lå nede på stranden på et tæppe og kiggede ud på vandet. Hun havde sin sexede Bikini på i dag og hun følte sig også sexet i den og alt det men hun ville ikke line en der var billig i det så hun gik ikke med make-up eller noget hun var naturlig skønhed og det kunne man se på hendes hud der var bumse fri *mon der ikke kommer nogen her ned*tænkte hun og kiggede lidt rundt og tog et par solbriller på og kiggede så ud på vandet igen med et stille smil på sine læber. Hun havde nogen flotte former og perfekt formede bryster som også var faste. Hun lagde sig ned på sit tæppe og lukkede øjne og lå bare stille og slappede af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:31

En mand i en lang sort frakke, hans ansigt var umuligt at se da han havde en hætte helt ned for hoved, kom gående ned tli stranden... han mumlede lidt for sig selv mens han gik "skide sol... dumme varme stråler" var hvad han mumlede...
Pludselig fik han øje på en kvinde der så ud til at være omkring 16 år, hun var iført en ret så sexet bikini, selv syntes Manden at den så lidt for lille ud...
Han gik forsigtigt om bag kvinden og sagde høfligt "goddag frøken, eller frue" hans stemme var afslappet og høflig...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:42

Hun lå og slappede af og hørte en der kom nærmere og åbnede sine øjne da der var en der snakkede til hende og smilte til ham "hej med dig hr"sagde hun og kiggede op på ham "slå dig ned hvis du vil det"sagde hun sødt og kiggede bare op på ham *hvem kan det mon være det der*tænkte hun og ville godt finde ud af hvem han var for en fyr.
Hun lå bare og slappede af mens hun kiggede op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:49

"hvis De insistere" sagde han høfligt og satte sig ned ved siden af kvindens tæppe "og hvad er så denne yndige frøkens navn?" spurgte han, uden at fjerne sin høflige attitude.
"Eller yndige frue, selvfølgelig" tilføjede han ligeså høfligt for ikke at lave nogen fejl, han smilte egentlig inde bag sin hætte, men det kunne dog stadig ikke ses...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:55

Hun smilte sødt til ham og kunne godt lide han var høflig overfor hende "navnet er Cille og hvem er du så"spurgte hun på en sød måde og var jo lidt nys efter og se hvem det var men hun var dog også genert overfor ham.
Hun kiggede på ham og ventede stille og rolig på svar fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:01

Han smilte videre under sin hætte da hun præsenterede hendes navn "mit navn er Reldus" præsenterede han sig kort "og nu for at jeg kan slippe for at kalde Dem for en frøken eller frue, vil jeg gerne spørge denne dame, om hvilken en du er" spurgte han med sin høflige stemme, denne gang var der dog en vis venlighed blandet ind i stemmen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:04

"hm flot navn"sagde hun og kiggede på ham og smilte til ham *hvad jeg er*tænkte hun og undrede sig over hvad han mente "race Vand Dæmon"sagde hun og kiggede på ham "hvad da"spurgte hun og ville da gerne vide hvorfor han ville vide hvad hun var "og du er"spurgte hun med et sødt smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:12

Reldus stirredeoverrasket på kvinden forand ham "så... du er... ikke et menneske?" spurgte han og så hurtigt fra top til tå på pigen.
"det er altså ikke noget man bare siger til tilfældige folk!" tilføjede han hurtigt, han glemte helt at tale høfligt...
"vi skal jo forestille ikke at findes" forsatte han og så underligt på dæmonen vedsiden af ham.
han sukkede til sidst bare stille og præsenterede sig selv en gang til "jeg er Reldus, Englen uden fortid og efternavn" hans høflighed kom så småt tilbage med den sidste sætning...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:22

Hun kiggede på ham "ja det ved jeg godt men kunne på en måde mærke du ikke var helt normal selv"sagde hun med et sødt stille grin på sine læber og kiggede på ham.
"flot navn og har du glemt dit efternavn eller hvad er der sket"spurgte hun og kiggede på ham med et smil der var sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:25

"ingen fortid" gentog hen og rullede med øjnene bag hætten "så frøken, jeg har ikke minderne til at fortælle Dem hvad der skete mig, den dag jeg døde" forklarede han høfligt.
Han havde stadig sin hætte på hoved og ville ikke tage den af lige endnu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:47

Hun kiggede på ham med et smil på sine læber "skal du ikke ha den der frakke af"spurgte hun og kiggede på ham med et smil på sine læber "eller skal du sidde der med den på i varmen"sagde hun med et sødt grin *hvordan mon han ser ud*tænkte hun og ville godt vide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:51

"nej... jeg beholder den på" svarede han venligt, man kunne lige høre en lav latter inde fra hætten. "jeg er ikke så glad for sollys, måske er det en af grundene til at jeg har fået sorte vinger" sagde han og smilte endnu en gang under sin hætte...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:00

Hun kiggede på ham "okay"sagde hun og smilte bare stille og roligt "har du kæreste"spurgte hun og kiggede på ham med et smil på sine læber og ville gerne snakke om et eller andet bare for snakke med ham det var dejligt at møde nye folk som ham her.
Hun ville bare se hvordan han så ud men solen var der jo så det var ikke nemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:08

"ja... det har jeg" mumlede han som et svar og så op imod himmelen, hvilket hvis man så ordenligt efter fjernede skyggerne som hætten ellers lage over hans ansigt...
Han havde blå øjne, og hår af den samme farve...

//jeg ved godt at det er lilla på billedet, men jeg må jo ikke vælge mit udseende efter en allerede opfundet karakter, derfor har jeg ændret lidt i det/har bare ikke fået det nye billede på endnu...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:12

Hun kiggede på ham og smilte "flot farve"sagde hun og kiggede på hans hår med et smil.
"okay"sagde hun og smilte bare til ham og kiggede på vandet med et smil "får lyst noget at drikke hvor er det nærmeste sted man kan få noget at drikke"spurgte hun og kiggede på ham.



//okay//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:17

"jeg ved det ærlig talt ikke, men hvis De vil være så venlig at lyne op, så kan jeg flyve lidt rundt og finde et" sagde han og pegede på to lynlåse der var omme bag på ryggen af hans frakke.
"jeg kan jo tage Dem med mig hvis De skulle have lyst til en flyvetur...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:29

Hun kiggede på ham med et smil "det lyder sjovt tror jeg da"sagde han med et smil på sine læber og kunne godt bruge noget at drikke og en flyvetur lød sjovt
Hun nikkede "ja hvorfor ikke"sagde hun med et smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:36

"fint åbner du så lige? Det er lidt svært at nå..." grinte han kort og prøvede at åbne lynlåsen bag på hans frakke...
"jeg vil helst ikke ødelægge frakken" sukkede han kort og gav op med at selv at åbne den...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:48

Hun kiggede på ham med et smil "jo det kan jeg da godt"sagde hun og åbnede hans frakke op og kiggede på ham "sådan"sagde han med et smil på sine læber "hvad så nu"spurgte hun og kiggede på hende med et smil *vil han flyve*tænkte hun og kiggede bare på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:58

Reldus smilte venligt tilbage... Pludselig kom et par store sorte englevinger ud fra han ryg. "Du siger bare til når du er klar" sagde han venligt før han gik om bag Cille og tog fat om maven på hende.
"For først da kan vi flyve afsted" hviskede han venligt ind i hendes øre...

//så har jeg skiftet avataret! Efter at have redigeret lidt i det selvfølgeligt...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:05

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og fandt en kjole frem "jeg tager den her lige på så kan vi gøre det"sagde hun og rejste sig op og tog den ud over sin bikini og kiggede på ham med et smil "sådan er jeg klar nu"sagde hun med et smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:09

"ok" sagde Reldus og løb hen mod hende, han greb fat om hendes mave og sprang lidt op i luften før han begyndte at baske hårdt med sine vinger så de fløj længere og længere op i luften...
"husk nu at se om der er noget vandt du kan drikke af" sagde han glad og fløj endnu hurtigere.
Man kunne nu mærke hvordan vinden hamrede ind imod sit ansigt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:16

Hun smilte og kiggede ned "wee jeg er en sommerfugl"sagde han og grinte stille og kiggede nede "ja skal jeg nok"sagde hun og kiggede rundt for at finde noget sted hun kunne få noget at drikke men det kunne være svært at finde "kan vi komme ind til byen eller er det for risikabel"spurgte hun og smilt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:22

"er Frøkenen for sibed til at drikke af en å?" spurgte Reldus sarkastisk og drillende. "nej, jeg kan ikke flyve ind i byen, men jeg kan stoppe lidt før, og så kan vi gå det sidste stykke" forklarede han venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:27

hun kiggede op på ham med et smil "nej tror jeg ikke lige"sagde hun med et grin og kiggede op på ham "ja så gør det så kan vi snakke lidt mens vi går"sagde hun med et sødt smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

På Stranden//Reldus=privat// Empty Sv: På Stranden//Reldus=privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum