Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kom bag om skabern af Seia og Elena EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kom bag om skabern af Seia og Elena EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kom bag om skabern af Seia og Elena EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kom bag om skabern af Seia og Elena EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kom bag om skabern af Seia og Elena EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kom bag om skabern af Seia og Elena EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kom bag om skabern af Seia og Elena EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kom bag om skabern af Seia og Elena EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kom bag om skabern af Seia og Elena EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kom bag om skabern af Seia og Elena EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kom bag om skabern af Seia og Elena

Go down

kom bag om skabern af Seia og Elena Empty kom bag om skabern af Seia og Elena

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:20

Heey nu er det enlig min tur til at skrive om mig;)

Nu for i enlig en mulighed for at finde ud af hvem der gemmer sig bag Seia sortelvern og fuldblods vampyrens Elena!

Jeg er en pige Irl sjovt nok;) mit navn er Charlotte og det er jeg ret stolt af jeg er nok ikke helt normal da jeg er talblind men jeg klar nu hverdagen fint, jeg går i 9 klasse da jeg er gået et år om burde faktisk være gået ud af skolen nu nå men jeg er 100% dansker(gaab) og er født og opvokset i København og bor i en lejlighed sammen med min moster( er på en måde adopteret da min mor har en hjerneskade samt er ordblind men er dog stadig i samme familie)jeg kender ikke min far og har aldrig mødt ham nå nok om min familien forhold, jeg har sådan min egen tøjstil jeg går i det tøj jeg bedst kan li og det der passer jeg shopper mest tøj i new yorker og Bik Bok jeg har en ret stor musiksmag elsker dog nogle musiker højere en andre så som Tokio Hotel, Nick Jonas, Pink, The dreams, lady gaga,Joey Moe og mang flere jeg elsker også at tag til koncerter har været til tokio Hotel koncert og Pink samt the dreams og håber på at se flere, jeg er STOR fan af fantasy og læser ikke andet en fantasy undtagen når vores lære tvinger os til at læse en eller anden kedelig bog nå men jeg har et tæt forhold til fantasy nå jeg bruger også ret meget tid her inde på siden som i nok har set og så tegner jeg næsten vejr dag da det er dejligt afstresse og gir mig ror, jeg har rimelig mange venner/inder dog ikke en bedste da jeg aldrig ville ku vælge imellem dem da jeg elsker dem alle højt, jeg er en person fuld af kærlighed og sjov mine veninder siger tit jeg burde blive komiker men jeg vil dog heller være dyrepasser da det altid har været en stor drøm da jeg elsker dyr højt og ville aldrig ku leve uden kæledyr, jeg er ikke bange for noget og tør alt i Tivoli jo vildere jo sjover som jeg tit siger og så elsker jeg at spillede teater da jeg altid lever mig fuldt ind i rollen og glemmer sjældent replikker, nå Nu har jeg vidst skrevet meget så jeg vil slutte af nu.

har Facebook og mobil vis i har lyst til at skrive med mig;)


http://www.gratisspil.dk/profile/info/index.php

der er billeder af mig her på linket;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum