Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
By fest - Cille privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
By fest - Cille privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
By fest - Cille privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
By fest - Cille privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
By fest - Cille privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
By fest - Cille privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
By fest - Cille privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
By fest - Cille privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
By fest - Cille privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
By fest - Cille privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

By fest - Cille privat

Go down

By fest - Cille privat Empty By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:06

Sted: Terre
Tid: lidt i 17
Dato: irl
Vejr: dejlig sol skin
Omgivelser: mange menneske

Lucifer sad i en taxi på vej ind til by midt da der var by fest og den skulle han ikke går klip af, så han havde valgt af tager en taxa for af kun tillade sig af drikke sig hammer fulde, han betale og stig ud af taxa og gik det sidste stykke over til den næste bar ligner ting for af få noget af drik, han købet en øl og sat sig ned til et af de små rulle bord og kiggede kort rundt, det var ikke rigtig begynde i nu man der var mange menneske her alligevel, han var klædet i nogen sort bukser og en blod rød skjole og havde ikke gjort ved hår, det var halv lang i nakke eller var det sort og rødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:14

Cille var på vej ind til byen for at se om hun kunne tjene lidt penge for hun manglede penge temmelig meget lige nu og hun kunne finde på alt bare for at få nogen penge hun stod udenfor baren og kiggede hun havde en gul top på og gul nederdel. Hun tilbød mange mænd om ting og sager som man nu kunne tilbyde mænd for penge men de ignorere hende bare og gik ind i baren men hun blev bare stående der ude og kiggede *lort har ingen penge og ved ikke hvordan jeg kan få nogen*tænkte hun og kiggede lidt rundt og stod bare stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:23

han sad lidt væk fra bar og drak rolig sin øl i fred ind det hele begynde, han stille flaske fra sig da det hele begynde og det gjort det omkring halv seks, mærkelig tidspunkt efter hans hoved men nu var det ikke ham som havde plan ladt det, han rejse sig op og gik kort ind i bar med flaske og gik derefter længe ind i by, han så godt der stå en kvinde ud foran bar, en pæn kvinde ind da alene mærke, måske venter hun på en eller flere, musik begynde af spiller så fest rigtig kun begynde ud i gader,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:32

Hun fik øje på en der havde kigget på hende og løb stille hen til ham undskyld hr må en pige som mig få lidt penge så jeg kan ha det lidt sjovt"spurgte hun sødt og kiggede på manden og stod stille og kiggede på ham med et sødt smil og ville gerne more sig men det kunne hun jo ikke når hun ingen penge havde. Hun var nok en af de mest fattige personer der var i byen men man kunne ikke se det for hun havde jo tøj på men der var en revne i siden af trøjen som man godt kunne se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:37

han stopper rolig op og kiggede kort på hende ind han kiggede kort frem for sig, han tænke sig lidt om ind han tog sig penge pung frem og gab hende 2000kr "her det skulle være nok til af du kan havde det sjov det mest af aften" sagde han og smiler rolig, han regn ikke med af hun druk lige så meget som ham for så retter de 2000 ikke langt, han var ikke fattig på nogen måde, han havde røv fyldet med penge, "vil du så også havde selskab nok af aften" spurget han efter en lille pause mens han rolig havde kigger på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:42

Hun kiggede på ham da han tog sin pung frem og gav hende alle de penge "mange tak"sagde hun glad og kiggede op på ham med et nuttet smil og kiggede lidt rundt "hvad mener du hr altså det med selvskab"spurgte hun og kiggede på ham. Hun skulle ikke ha selvskab af nogen så hun var helt alene hvis det ikke var ham selv han mente som selvskab til hende og alt det *hvad mener han mon*tænkte hun og ventede bare på svar fra den venlige mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 15:48

"så lidt, der er ikke noget der er være ind af være i by ud af har nogen penge på sig" sagde han og kiggede rolig på hende, "rolig jeg mener ikke noget personlig med det, bare så snakke ikke andet" sagde han og kiggede rolig på hende, hun var hvis ikke vand til af være i by men okay nogen fyr var så også kun efter så nogeen ting, han tog sig cigaretter pakke frem og prutte en smøg i mund og tænde smøg, hvorefter han tilbud hende en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 16:13

Hun kiggede på ham "jeg kan da godt være sammen med dig hvis det skal være"sagde hun med et stille smil på sine læber og kiggede lidt rundt med det samme smil på sine læber og ville da gerne gå rundt med ham bare for at være sammen med nogen og ikke være alene og kiggede så på ham da han tilbød hende noget "nej tak"sagde hun venligt og kiggede på ham med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 16:31

"det er noget du selv bestemmer og du skal ikke gør det fordi jeg har giver dig penge, du skal kun gør det af ren lyst" sagde han rolig og lad cigaretter pakke ned i lom da hun ikke vil havde en, han røg rolig og begynde så af går igen i et stille og rolig tempo som hun kun føler med hvis hun gab, han når ind til hvor det hele for gik alt musik og hvor folk har det sjov og drikke sig fulde, han gik med det sammen over og købe sig en rom med cola og vend sig om da han havde få det og kiggede rolig rundt på de mange menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 8:56

Hun kiggede på ham "ja det kan jeg vel nok jeg har ikke lige noget jeg skal og du virker flink"sagde hun og da han begyndte at gå gik hun med ham og kiggede sig lidt rundt mens de gik "gud har ikke været ret længe her i byen så kender ikke stedet så godt men der mange ting der sker her kan jeg se"sagde hun og kiggede rundt om sig selv med et smil og kiggede op på ham "jeg hedder Cille"sagde hun og kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:57

"du skal som sagdet kun hvis du vil og jo tak og lige måde" sagde han og smiler kort og kiggede på hende, "oka så ny flytte her til Terre, spænde, hvor bor du før hvis man må spørge" spurget han rolig og fandet et sted af sidder ned, og kiggede rolig på hende og tog en tår af sin rom med cola, "Lucifer, hyggelig af møde dig Cille" sagde han og kiggede rolig på hende, menneske var han nu ikke hele sikke på af hun var, der var et eller andet over hende som gjort af hun ikke hele var menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 18:49

Hun kiggede på ham med et smil på sine læber "jeg bor hvor mine fødder satte sig i en gammel bygning eller bare ude i naturen hvor der var tørt"sagde hun og kiggede på ham "og nu har jeg heldigvis tag over mit hovede"sagde hun med et stile grin "men du er vist ikke helt normal hvis du ved hvad jeg mener"sagde hun og hentyde til Racen. Hun kiggede på ham med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 19:26

han nikke bare som svar på af han havde hørt hende og tog ren tår mere af sin drak, "okay hvor bor du da hen hvis man må spørge" spurget han og kiggede rolig på hende, "nej det er jeg ikke og det er du hvis heller ikke" sagde han og kiggede kort på hende og tog en tår mere af sin druk, han smiler rolig og venter rolig på hun vil svar ham, hun skulle selv sige sig race eller prøve af gæt hans da han ligner et menneske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 19:40

Hun kiggede på ham med et smil på sine læber og var glad for at hun havde mødt ham "jeg bor tæt på stranden sammen med en veninde"sagde hun med et smil på sine læber "jeg er en Vand dæmon"sagde hun med et smil "der er vist ikke ret mange vand dæmoner tilbage efter hvad jeg ved"sagde hun med et smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 19:54

"okay der er også dejlig der ned, jeg bor ud for by for mig selv" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke som svar på af han havde hørt hende, "kender ikke så mange vand dæmon, der bor en ind på hotel" sagde han og smiler svagt, han smiler lumsk og kiggede på hende mens han tog en tår af sin druk, "hvilke race vil du så gæt på af jeg er" spurget han og smiler lumsk og drikke det sidste af sin druk og stille glas på bord de sad ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 20:17

hun kiggede på ham med et smil på sine læber "gør der det"sagde hun med et smil "okay hmm lad mig se hvad det kan være"sagde hun og kiggede på ham med et stille smil og så ud til at tænke "du er to ting for du ser ikke ud til at være en fuldblodet væsen mere en blanding af to og den ene er sikkert vampyr altså den ene del af blandingen"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:11

"ja det gør der, tror du vil synes om ham" sagde han og kiggede rolig på hende, "det er rigtig begge ting, så mangle du bare min andre dele så bare om det er mit bedre ejer eller dårliger" sagde han og kiggede på hnede og smiler drille kort, han tog sin cigaretter pakke op af lomme og ligger den på bord, hvorefter han prutte en smøg i mund og tænde den, "hvis du vil har så tager du bare" sagde han og hentyder til smøger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:15

Hun kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hmm ja den var så svære lad mig se jeg har ikke mødt alle slags væsner der er her mest vampyre og et par engle og en animagus har jeg mødt jeg må jo være en vampyr magnet eller noget men det sikkert noget med engel ikke"sagde hun og kiggede på ham med et stille smil på sine læber og viste ikke helt om det var rigtig men det måtte hun jo få at se.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:35

han sagde ikke noget lod hende bare tale færdig inid han smiler kort, "ja jeg er engle, hvilke slags så" sagde han og kiggede kort på hende, han tog sin cigaretter pakke frem og prutte en smøg i mund, hvorefter han tænde smøg og ligger pakke tilbage i lonner og kiggede kort på hende, mans han stille og rolig venter på af hun skulle svar ham, folk var godt iagang med af fest og høre musik som ikke rigtig sagde ham noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

By fest - Cille privat Empty Sv: By fest - Cille privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum