Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
man er alene [privat =Keela] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
man er alene [privat =Keela] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
man er alene [privat =Keela] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
man er alene [privat =Keela] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
man er alene [privat =Keela] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
man er alene [privat =Keela] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
man er alene [privat =Keela] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
man er alene [privat =Keela] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
man er alene [privat =Keela] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
man er alene [privat =Keela] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

man er alene [privat =Keela]

Go down

man er alene [privat =Keela] Empty man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:48

S: legepladsen
O: kun hende
T: 23:22
V: yderst kødeligt og det har trukket op regn
D: Ivl


Nifi sad på en gynge og kunne mærke de første små regndråber komme, hun vidste at der nok ikke ville gå lang tid før det ville begynde at øse ned. Et roligt smil dog lille smil sad på hendes læber og hun sad med 2 høretelefoner i ørene, hendes hoved svang sig let frem og tilbage i takt med trommerne som var i sangen.
Hun var iført en sort hettetrøje sorte bukser med en masse lommer og guldknapper til lukning, hendes handsker og bare fødder. Ja det var måske koldt at ha bare fødder i det her vejr men det tænkte hun vist ikke over, hun tænkte heller ikke over risikoen for at blive syg men nynnede bare med på sangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:53

Keela gik rundt på legepladsen, hun var på vej hjem. Hun havde været sammen med en ven og kiggede rundt. Hun hørte noget, en ganske høj musik faktisk? Hun gik hen i mod det, fordi det havde vækket hendes nysgerrighed. Hun så en pige og smielde elt, hun gik hen foran hende og prikkede hende lidt så hun var sikker på at blive opdaget. Hun ville vente til at pigen tog høretelefonerne af. Hun rettede lidt på sin T-shirt med en hætte og havde grå bukser der hang lidt. Hun kunne dog ikk vente og fik hendes ene øre 'væk' fra musikken. "Heij!" grinede hun barnligt. "Jeg hedder Keela." sagde hun glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:06

Nifi så på hende med øhhhh-hvem-fanden-er-du-udtrykket, hun tog den ene høretelefon ud og skyndte sig så at se ned ”jeg er Nifi” sagde hun roligt uden at se på pigen igen. ”jeg … jeg troede jeg var alene , jeg havde ikke hørt dig” sagde hun roligt… det var jo klart når hun havde skruet så højt op for musikken. Hun gyngede lidt frem og tilbage på gyngen ”man må altså godt sidde sig hvis man gerne vil” sagde hun roligt og nikkede over mod gyngen lige ved siden af. Kort tid efter begyndte det at regne kraftigt. *hmmm så bliver man våd igen* tænkte hun og himlede med øjende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:23

Hun grinede lidt og smilede til hende. Hun satte sig på gyngen ved siden af, "Du havde da ogs meget højt musik på!" smilede hun let og kiggede da det begyndte at øse ned. Hun sukkede let og kiggede på hende, "Vil du med hjem til mig? Jeg bor her i nærheden hvis du måske er for langt væk fra dit eget hjem." smilede hun let. Hun havde ikk noget i mod regnen, men det ville nok være bedre at være hjemme og i varmen end herude og ende forkølet. Hun rejste sig og rakte sin hånd til hende, hun smilede. "Du må godt sove der hvis du vil, altså hvis regnen ikk stopper og du ikk vil ud i den." sagde hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:32

”regnen gør ikke mig noget… desuden kender jeg dig ikke så det er ikke rat betrykkende at komme hjem til en man ikke kender … måske senere?” sagde hun hurtigt. Hun skruede en smugle ned for musikken og plaskede let med de bare fødder i den lille vandpyt det var ved at blive større . ”hvor var det du havde været henne?” spurgte hun kort og så fortsat ned i jorden. Hun havde kun 1 gang set Keela i øjende og ville nok ikke gøre det igen … foreløblig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:36

"Jeg var henne hos en ven." smilede hun let. Hun gik hen og bukkede sig ned foran hende. Hun satte hovedet på skrå og kiggede undrende, "Er der noget galt?" spurgte hun roligt. Hun vhavde glemt det første og havde heller ikk noget i mod det. Det var jo Nifis valg og ikk hendes. "Du kigger jo kun ned?" sagde hun undrende og aede hendes hoved forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:40

Nifi trak hovedet tilbage hun var bestemt ikke van til at nogle rørte ved hende. Slet ikke og hun følte en vis varme dog stor utilfredshed ved det. ”jeg kan ikke se dig i øjende uden at de gør ondt på os begge to … heller ikke røre dig uden mine handsker på. Så sker der ting du nok ikke er glad for” sagde hun lettere uroligt, ”du er en animagus ikke?” spurgte hun for at skifte emne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:46

Hun kiggede undrende på hende, "Vær sød Nifi..." sagde hun roligt. "Jeg ved godt du ikk har mødt mig før nu. Men jeg føler at du er ensom..." sagde hun."Fortæl mig hvad der sker og hvordan det kan være det sker..." sagde hun roligt. Hun ville ikk skifte emne, ikk når det her var vigtigt og gjorde hende bekymret for Nifi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:58

”det er ikke vigtigt… og jeg er normalt ikke sød så ville der nok være andet at lave end at sidde alene på en legeplads midt om natten ikke?” sagde hun uroligt og letter koldt. Hun ville ikke snakke om det og prøvede måske at få det til at lyde kedeligt… hvilket vis ikke gik så godt. ”jeg vil bare ikke se folk i deres øjne ok?” sagde hun stille dog var det en løgn men den var skjult godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:02

Hun sukkede let, "Nifi... Du kan ikk skjule et faktum, du er ensom... Selvom du måske ikk viser det eller føler det. Ser du ensom ud..." sagde hun roligt. Hun rejste sig og krammede hende blidt. "Lad være med at være kold. Du behøver ikk fortælle mig det, men lad være med at lyve for mig over at det er fordi du ikk vil se en i øjnene."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:15

”og hva så hvis jeg faktisk ER ensom ?...” sagde hun ligegyldigt. Hun vred sig for at komme fri og det resulterede bare at hun faldt bagover og var ved at slå baghovedet ned i jorden, dog havde hun hurtige reflekser og satte hurtigt en hånd i jorden som forhindrede det. Hun lukkede nu sine øjne for a være sikker på hun ikke så Keela i øjende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

man er alene [privat =Keela] Empty Sv: man er alene [privat =Keela]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum