Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty The Only Way To Become An Appel?//Night//\Privat\

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 20:34

Tid::00:00 Præcist :D
Sted:: Nain Des - Bjerkæden :: de varme Kilder
Omgivelser:: De varme kilder, og nogle æbletræer :3
Vejr:: Skyfrit, og fuldmåne?! :o

En dreng i kasmir sweater, og et par sorte jeans kom lidt luntene, hend af den mosbegroet sti, under bjerget. Det var sært at der kunne vokse noget her. Han havde aldrig været her før. Der var varme dampe overalt, og det gjorde det næsten umuligt at se hvor man gik. Han var flere gange faldet, og slået sine knæ, så hans jenas var godt grønne, da mossets farve var smittet af. Han, gik lidt i sine egne tanker, og undrede sig over hvorfor der var varme kilder, lige præsic her. HAn var så uopmærksom, at han gik ind i et æbletræ og faldt omkuld på jorden. Han kom langsomt på benene og mumlede:"Av for pokker, hvad laver det træ her?" Han ømmede sig, og gned sig i panden, hvor der nu var kommet en bule. HAn begyndte igen at gå, mens han mumlede vredt hend for sig selv. Pludselig smuttede hans ben under ham, og med et højt plask landede han i vandet. Det var varmt. Varmere en han havde troet. HAn skubbede sig hurtigt op på kanten, og rystede vanddråberne ud af håret. "Typisk at det lige sker for mig" mumlede han, og begyndte at trække den våde kasmir sweater af. Der var jo ingen her, så der ville vel ikke ske noget. Og desuden var dampende så tykke at ingen kunne se ham. Han kom hurtigt ud af alt tøjet, og hoppede ned i det varme vand. Han sukkede tilfreds, og dykkede ned under.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 20:48

Der lød nogle små klik da en dreng kom gående ned af en vej. Han var iført et par sorte, lårkorte cowboyt shorts, en stram blodrød og sort t-short og en sort/mørkegrå hættetrøje. Night var smuttet hjemmefra, som sædvanligt. Han kedede sig igen og havde intet at lave så, hvorfor ikke gå ud og finde noget at lave isteden for at side inden for og kigge på en væg?
Det var jo heller ikke sådan at der var nogle derhjemme og ventede på ham da han boede alene.
Night var helt uopmærksompå, hvor han gik da han havde et par store røde/blå høretelefoner på, vori han hørte noget meget højt musk. Et dybt suk kom fra ham. Han fik øje på et sted han ikke havde været før. Night så undrene på det og tog høre telefonerne af, hvorefter han kiggede hurtigt og forvirret rundt. Musiken var så høj at man ville kinne høre det selvom man ikke kunne se ham. Han havde været så uopmærksom på, hvor han gik at han nu vaqr faret vild, emn så var det godt at han havde nemt ved at finde tilbage? Han havde bare ikke lyst til det lige nu og tog en vej der så meget tåget ud? Da han nu var tæt på tågen? mærkede han at det var varmt. Hurtigt viede han tilbage da det havde gevet ham et chok, Night var ikke så godt til varme og skulle venne sig til det inden han gjorde noget andet. Det føltes, som damp... fra et hus? eller, hvad? Et spørgene blik havde sat sig på Nights ansigt, men han kunne jo ikke gøre andet end at undersøge det. Han begydnte stille at gå ind i det varme damp og kunne mærke, hvorn han synkede ned i græsset eller, hvad det nu var. Tågetn var så tyk at man næsten ikke kunne se en hånd for sig. Flere gange var han ved at falde ned i en varm kilde og den ene af gangene røg hans fod ned i vandet. Hurtigt hev han den op ogskyndte sig væk idnen han tog hånden ned til benet "avfor satan" sagde han klynkene og sukekde derefter. Han kunne høre noget.. et plask af en art.. måske var her nogle?
Han rejste sig op og slukkede musikken inden han gik videre og prøvede at lade vær med at falde mere i vandet emd mindre han selv ville det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 20:57

Robby, kiggede sig hurtigt tilbage, da han syntes at have hørt noget, et lille plask, og en sagte mumlen som lød som: 'av for satan'. Han skubbede sig hurtigt over til sit tøj men faldt.. igen, og instinktivt inden han ramte træet, forvandlede han sig til en lille Hr.Nilson abe. Han landede på benene, og kravlede op af træet. Frygten af, hvad der nu skulle komme, knugede i hans mave. Hans tøj lå dernede, og han kunne sikkert, ikke forvandle sig, oig tage det på, før personen kom ham i møde. HAn fandt hurtigt på en anden teknik. Han kravlede ud på en gren, hejsede sig lidt ned med sin hale, og rullede sig sammen. Det kunne godt være at det var et brun-gråt behåret æble, men dog var det godt nok. Folk ville ikke lægge mærke til ham. Eller måske ville de? Han åndede tungt og hans lille abe-hjerte, bankede så hurtigt mod hans bryst, at det ikke ville være muligt. Han syntes selv at det lød som fuglevinger. Men måske tog han fejl. Han rullede sig lidt, og så sig omkring. En sort silhouette mod alt det hvide kom ttilsyne. Han rullede sig sammen, igen og gjorde sig så æbleagtig som muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:08

Night havde hørt noget bevæge sig inde i tåget et eller andet sted, men han vidste ikke, hvor da han ikke kunne se en shit. Han lukkede øjnen i et suk, men stoppede ikke med at gå og det endte med at han ramte det æbletræ aben lå i. Han fladt til jorden og landede på ryggen. Hans hætte var faldet af. Han satte sig stille og og tog en hånd op til hovedet "av for den" sagde han og ømmede sig over et slag i hovedet, men af, hvasd havde han fået det af? Stille åbnede han øjnene og flyttede blikket op ad så han kunne se, hvad det var. Et træ... self. Et irreteret og slet ikke voerrasket ansigt dannede sig. Han åbnede munden og nogle ord kom ud af de store tykke læber "self..." et øjebliks stilhed dannede sig ved de varme kilder inden stemmen kom igen "typiske"Night sukkede og rykkede hænderne lidt tilbage. Nu dannede der et forvirrende blik på hans ansigt da han havde mærket noget i sin højre hånd. Han kiggede stille over imod hans hånd og fik øje på noget tøj... stille klemte han hånedn og tog det op og kiggede forvirrende på det "så er der en her og ud fra tøjet er det en dreng... mand" sagde han til sig selv da han ikke vidste, hvor denne dreng/mand var henne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:16

Robby faldt ned fra træet da drengen gik ind i det. Han Var rystet, og forvirret. Hvorfor hvar hans animagusmagi svigtet. Han lå udstrakt på maven, og indåndede den tunge luft. Han havde aldrig oplevet hans magi forsvinde. Den var ligefrem en del af ham. Han kunne mærke den inden i sig selv. Somen lille energikugle inde i brystet. Men nu var den væk. Det eneste der var tilbage var drengens vrede følelser, for træet, og så drengens, forvirring over tøjet. Gad vide om han havde lagt mærke til Robby. Robby rejste sig så stille som muligt, og lod kun et lille gisp ud som et menneske ikke ville kunne høre. Han havde jo intet tøj på. Han ville gå så stille som muligt hend til den varme kilde og så ville han være reddet. Ingen nøgenhed, som andre kunne se. Heldigvis var den mosbegroet sti, bløs så det larmede ikke. Han var halvejs igennem, da han støtte foden ind i en sten, og kom med et højt uddråb: "AV FOR SATAN" og hoppede rundt på en fod. Det blødte fra hans storetånegl, og han klynkede da smerte efter smerte jog igennem ham, for vert hop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:26

Night hørte noget oppe i træet, men ingorerede det bare indtil han hørte en eller anden råbe 'av for satan' Et stød gik igennem Night da hanså drengen hoppe nøgen rundt med hånden på storetåen og kunne regne ud, hvad der var sket. Han gik ud fra at det var hans tøj han holdte og kiggede på tøjet også på ham. Hans blik kunne ikke undgå at gå længere ned til mellem benene på ham, men skyndste aig vær gang at flytte det igen da det var meget upassnede lige nu og især når de ikke engang kendte hinanden... eller det gik han ikke udfra at de gjorde da han ikke kunne genkende ham og Night var eller ok til at genkende folk.
Lidt efter begyndte hans næse at opfange blod, men meget lidt. Han kunne mærke tænderne vokse og tog hånden til munden. Blodet var så lidt at han godt kunne styrre det indtilvidere.
Night lagde hovedet ldit på skrå og kiggede på drengen "er du ok?" spurgte han stille. det lød ret sjovt da hans hånd var foran hans mund.
Han havde ikke hørt et svar fra drengen inden han rejste sig med hans også bukkede sig ned for at tage resten af drengens tøj, hvorefter han vente sig om og gik over til ham og rakte ham det "her" sagde han stille. Drengen så ud til at være højere end ham, emn det var også nemt da han va ret så lille. Han kiggede op på ham og havde endelig fjernet hånden da han smilte til drengen, men sådan så man ikke så hans tænder. Hans kinder var røde da han var lidt flov over at hans blik hele tiden røg nedad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:29

//Sorry men bor på landet og går i skole i byen, så skal rimelig tidligt i seng, OG rimelig tidligt op.. Så bliver nød til at logge nu men svare i morgen :D :P!!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:32

//helt ok XD///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 14:46

Robby, klemte nogle små smertenshyl i sig. Han kiggede på drenge, som holdt hans tøj, og hans blik der hele tiden gik nedefter, men lynhurtigt gik op igen. Robby så selv ned efter. Shit han var jo nøgen. Han tog tøjet fra drengen, det var heldigvis tørt.. Han tog det hurtigt på, men fortrød da noget kravlede i hans skridt. Han stak hurtigt hånden derned, og fangede en stor edderkop, som han smed fra sig. "Øhh ja jeg er okay" svarede han drengen, efter et stykke tid.. Drengen duftede godt. Han følte efter sine egne følelser, og fandt en ændring. En lille gnist? Måske, kun måske var hans lange søgen overstået. Vis drengen, pustede lidt til ham, brød han i flammer, og så kunne det ikke undgås. Måske. Måske ikke. Drengen skulle jo også lige kunne lide ham, og det var jo slet ikke sikkert han var til drengen. Han rystede det fugtige hår, som var faldet lidt ned i øjnenen på ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 16:15

Night kiggede på ham og fik store øjne da han så ham tage hånden ned i skridtet, men pustede så lettet ud da han så at han tog en edderkop op. Night kom til at rødme svagt og kiggede nedad, som om han var i chok over et eller andet? *hva?!* råbte han inde i sit hovede meget forvirret da han ikke kunne forstå den tanke der var røget ind i hans hovede da drengen havde taget hånden ned i skridtet.. og, hvorfor havde han fået sådan en forvirrende tanke? Drengen foran ham kunne ikke se hans udtryk da han havde bukket sig lidt ned. Stille rejste han hovedet igen og kiggede nu på drengens øjne de var brune, men hvilken brun kunne han ikke se. Night øjne var meget blodrøde, men man kunne ogswå kalde det diamant røde, hvis det var. Der var også noget blåt i dem, men det var ikke så meget.
Han nikkede smilende og denne gang med åben mund så man kunne se tænderne, men det lagde han ikke mærke til... endnu. "det var godt" sagde han glad og grinte sødt til ham emd et stort smil idntil han fandt ud af at hans tænder var fremme elelr i syne. Han fik et chok og skyndte sig at gemme tænderne bag hans hænder da alletog sådqan noget foskelligt og han ville jo ikke gøre noget.
Nu blev der ret tavs i noget tid og det fik skabt en panik inde i Night da det jo kunne ødelægge noget og det var ikek så godt at være tavse når man lige havde mødt hinanden da det jo måske kunne blive til noget? Han kiggede op efter at havde kigget lidt ned og så ret panisk ud da han ikke anede, hvad han skulle sige eller gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 16:24

Robby stod lidt i forlegenhed, og begyndte at fløjte. Han kiggede forbi Drengens hoved, som var flere cencimeter under ham, og kiggede på træet, som kun var lidt synlig.
"Jeg hedder Robby" smilede han.
"Robby Rage" han rakte hånden frem, og lagde faktisk ikke mærke til drengens hugtænder. Bare drengens ret flotte ansigt. Alt lige fra hans blodrøde øjne, til de perfekte buer, der udgjorde hans læber. Hans snehvide hud, og det sorte hår. Alt klædte ham, og også hans følelser. De var glade, forvirret, lidt kærlighed, og flovhed. Flovhed vidste han ikke hvorfor. Der var jo intet flovt i at se en der fanger en edderkop som er i personens undebukser? Han bukkede sig ned samlede stenen han havde stødt sin fod imod, og så vredt på den.
"Røv sten" mumlede han, og kastede af alle kræfter ud i tågen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 16:33

Night kiggede op på ham og smilte da han rakte hånden ud. Han tog den og smilte venligt og kærligt til ham "Flot navn" sagde han og grinte så lidt, men det var ikek ondt ment "Mit navn er Night Tetshu Kyoshiyama" sagde han og gav stille slip på hans hånd efter at havde præsenteret sig selv. Et grin kom fra Night igen da han så det vrede blik rettet mod stenen i hans hånd. Han kiggede efter den indtil han hørte at den ramte jorden og derefter trillede ned i vandet i en af de varme kilder. Derefter flyttede Night blikket igen, emn op imod drengen, som var højere end hamselv. "hvor høj er du?" spurgte han venligt da han kun var 1.70 cm høj. han betraktede drengens ansigt og hår og lagde først nu mærke til, hvorn han så ud. Han var ret så pæn, men nu ville han ikke sige noget højt da han sikkert var til piger, som alle andre. Night prøvede at lade, hver med at sukke, men det var ret svært. Hans kæreste var forsvundet da de havde været oppe og skændes. De havde på en måde slået op så nu var han singel igen og det var ikke noget dårligt, men samtidigt var det.
"hvad laver du så her?" spurgte han efter at han var kommet ud af sine tanker og huskede, hvor han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 16:46

Robby rystede lidt da ddrengen ved navn Night, trykkede hans hånd. Den var kold og hår. Meget hård. Og meget kold. Men pludselig kom han i tanke om det første spørgsmål.
"Jeg er omkring de 1.80" smilede han. Han syntes selv at han var lav. Det andede spørgsmål, var anderledes, men nemt at svare på.
"Jeg ville udforske bjergene og fandt denne grotte. Og så ville jeg bade. Og mit tøj blev vådt så jeg blev nødt til at hænge det til tøje, og så kom du, mens jeg var nøgen, og jeg kunne ikke nå at få tøj på så jeg forvandlede mig og kravlede op i træet, men da jeg så dig, og du var der, forsvandt min forvandlingmagi, og jeg blev til et menneske. fordi at jeg blev flov over at være nøgen, ville jeg liste mig hend til vandet, men så stødte jeg foden mod denne sten, og det gjorde ondt og så opdagede du mig, og så fik jeg tøj på igen" ævlede han hurtigt, og blev nød til at trække en ordentlig mundfuld luft ind da han var færdig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:02

"du er høj" sagde han og smilte, men sukkede derefter "jeg er kun 1.70" sagde han og snøftede for sjovt, men derefter kom et grin og et smil, som var til Robby, som drengen nu hed. Night blev helt forvirret af historien eller mere af farten da han fortalte faktisk. Han tog sin ene hånd op til hovedet og prøvewde at få et ordenligt syn igen, men lige nu kørte det hele rundt og han var næsten ved at falde da han ikke kunne holde fodfæste og vippede frem og tilbage. Han kiggede op på ham "hvorfor forsvandt din forvandling?" spurgte han undrene da han aldrig havde hørt sådan noget før.

//sorry er lidt unkrea nu --', men kommer tilbage næste gang... altså mit krea XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:06

Robby måbede af drengens højde men grinede så. Ikke af ham, men med ham. Og han havde troet at han var lille.
"Det var ikke meget. Og jeg som troede jeg var lille" grinede han. Han greb hurtigt drengen,da han var ved at falde. Han var selv lige så forvirret som drengen nok var, da han ikke vidste hvorfor hans forvandlingsmagi ikke virkede.
"Jeg ved ikke hvorfor. Måske er den ved at forsvinde. måske mister jeg den helt" sagde han. Der var ved at gå panik i ham. Han bed sig i læben, og fik tåre i øjnene. Han havde udelukket overlevet begrund af sin forvandling.

//Er heller ikke særlig kre lige nu :P//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:13

Night smilte til ham "her er så beviset på at du ikke er så lille, som du selv tror" sagde han med et sødt glimt i øjet og et sødt grin der kom fra læberne. Han kiggede på ham og tog hånden op til hans kind og aede den "det tror jeg ikke du skal være bange for sker for det kan det ikke.. har du nogle sinde hørt om nogle der har mistet deres magi forevigt? og uden grund?" spurgte han og tørrede tårene væk fra hans øjne.
"hvad er du enligt for en?" spurgte han da han ikke var sikker på det. Night var jo vampyr og de avr meget lætte at genkende på grund af deres blege hud, hugtænder og mest for deres blødrøde øjne.
Night var den eneste vampyr i hans familie da han var den eneste der var blevet bidt. Han vidste nu ikke, hvor han skulle kigge hen og lød blikket fakle lidt rundt. Der var ikke nogle her, måske kendte ingen til stedet? Igen kiggede han op på Robby "hvor kommer du så fra?" spurgte han og smilte sødt til ham.

//hehe XD så gør det vist heller ikke noget nu, hvor vi begge er XP//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:18

Robby gispede lavt, da han så Night's smil. Og hans hånd gjorde ham næsten vanvittig. Night havde pustet til gnisten, og han var nu blevet en flamme. Han havde næsten lige mødt denne dreng.
"Jeg er Animagus" Smilede han og bed sig i læben.
"Jeg forvandler mig til en abe. Jeg er også Clairvoyant, og snakker med de døde, samt at jeg kan se folks følelser" sagde han, og valgte at smide alt på bordet.
"Jeg kommer fra Frankrig, og vis du mener hvor jeg bor, bor jeg på Appel street 25 anden til højre, hos en gammel dame." Han var åben, da han mente at det ville være bedst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:20

Robby gispede lavt, da han så Night's smil. Og hans hånd gjorde ham næsten vanvittig. Night havde pustet til gnisten, og han var nu blevet en flamme. Han havde næsten lige mødt denne dreng.
"Jeg er Animagus" Smilede han og bed sig i læben.
"Jeg forvandler mig til en abe. Jeg er også Clairvoyant, og snakker med de døde, samt at jeg kan se folks følelser" sagde han, og valgte at smide alt på bordet.
"Jeg kommer fra Frankrig, og vis du mener hvor jeg bor, bor jeg på Appel street 25 anden til højre, hos en gammel dame." Han var åben, da han mente at det ville være bedst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:26

Night kiggede op på ham og smilte "en Animagus.. sejt!" sagde han og smitle stort. Nu kendte han to Animagus'er. "hvad er dine evner eller har du sagt dem?" spurgte ahn og smilte igen. "frankrig..." han tænkte lige inden han ville sige mere "sejt" kom det så fra ham meget hurtigt og det ville han selv havde fået et chok af, hvis det nu var Robby der havde gjordt det. "kan du se folks føelser?" han rødmede lidt da det var ret flovt på en eller anden underlig måde. "det er snyd... hvorfro kan man så ikke se3 dine?" klynkede han banligt og lavede store øjne. "hvorfor bor du hos en ældre dame?" kom det så fra ham da han ikke så ud til at være fattig eller noget. Night var selv ret så rig og boede mange steder. Han boede hos sig selv også hos sin mor, sin far og sine bedsteforældre. Hans bedste forældres hus var også hans families ferie hus da det altid var der de tog hen i ferien, hvis du ikke skulle ud og rejse. Hele ferien gik åp at rejse og rejse hele tiden og nogle gange irreterede det Night. Hans mor arbejdede over hele verden så nogle gange skulle man rejse næsten hele verden rundt på et par dage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:33

Robby smilede lidt. Hans følelser for denne dreng var måske lidt gengældt?! Eller meget måske. Han satte en Barriere op, så han ikke så Night's følelser. Det skulle være en overraskelse, vis Night var forelsket i ham.
"Jeg er ikke den rigeste person i verden, så må spare på mine penge vis jeg også skal ha råd til tøj. Det her er foresten genbrugs tøj". Han rødmede, da han sagde det. "Og jeg har slet ikke råd til nyt tøj vis jeg flytter ind i min egen lejlighed. Så derfor bor jeg hos damen" han smilede lidt, men rødmen blev bare værere.

//Skal altså smutte til karate-træning nu men svare bagefter :D
//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 18:13

Night nikkede lidt og syndes det var lidt underligt, men det var jo bare fordi han selv havde så mange penge, som han fik af sine forældre uden enligt at ville have dem. De havde også bygget hans hus og han skulle intet betale. Night tøvede lidt, men tog sig sammen. "hvis du gerne vil bo hos en anden, hvor det måske er sjovere så har jeg over 20 værelser mere end jeg behøver" sagde han og kiggede op på ham med et nervøst blik. Han vidste ikke, hvorfor han sagde det. Måske kunne han godt li Robby? Lige nu var det mere, som ven da han ikke ville blive skuffet igen og da hans liv var meget komplikeret i forhold til andres. Han ville også gerne se, hvorn de havde det sammen og, hvad der skete. Night kiggede ventende op på Robby og rødmede lidt mere.
Night ventede meget på en bestemt slags person og ville vente forevigt for den. Han vidste ikke, hvem det var eller om han fandes, men det håbede han. Han ville gerne have en der var romantisk, sød og alt sådan noget, men også en der blev jaloux over nogle tin go viste føelser. Han ville også gerne have en der tude gøre ting uden at spørge f.eks. at kysse ham midt i det hele eller nogle andre ting selom at det var flovt så var det jo dejligt, men den person var ikke kommet endnu og han vidste at han sikkert aldrig ville finde en der var ligepræcis de ting. Personen måtte self også gerne være mere end det. Han måtte også gerne være perværs for det var Night selv... noglegange og sådan. Der fandes jo ikke en der var 100% det han ønskede, men måske var Robby den person han ledte efter? Han ville jo ikke spørge om han ville bo hos ham, hvis han ikke kunne lide ham bare en smule.. eller emre end en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:05

Robby stod som forbavset, og en noget savl, kom ud fra hans mund, og ned af hans hage, hvor den blev hængende, dinglene lidt i luften. Så lod noget af savlet sig løsrive sig fra det andet og faldt ned på mosset. Det lød som om hele grotten rumlede da den ramte mosset. Han havde fundet den rette? Det var ikke en konstatering, bare et spørgsmål. Det var nyt. Han stod lidt tog sig sammen, og sank en klump.
"Det ville være dejligt at bo et andet sted, en det rådne hul til apple street" smilede han.
"Men bare jeg ikke kommer til besvær, og jeg skal nok selv betale for mad, og så videre. Og det varme vand jeg bruger skal jeg også nok selv betale for" Ævlede han. Hans mund var ikke lukket i et splitsekund, og han snakkede om løst og fast, om hvor hyggeligt det ville blive, og om at han nok selv skulle betale, for det han brugte.
".. Og vi kan lave en fast fredagshyggeaften hvor vi ser en film, og sådan" afsluttede han, og tog en dyb indånding. Han var blevet helt blå i hoved, og han faldt udmattet om på jorden, hvor han lænede sig mod en stor sten, og tog lange dybe indåninger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 16:30

Night kiggede på ham og ventede til at han var færdig emd at tale. Da han endelig var færdig med at tale og havde sat sig ned på jordenb grinte Night sødt af ham "du behøver ikke betale for noget, som helst" sagde han med et sødt og stort smil inden han forstatte "Jeg har så mange penge da jeg ikke selv betaler for ngoet af dert jeg har" sa´gde han stille og kiggede ldit væk. "og.. øh... det kunne vi da godt" sagde han stille og kløede sig på kinden med et sødt og nu mindre smil. Han vidste ikke, hvorfor han smilte måske fordi han var glad, men det var han heletiden... næsten.
Men det var jo også rart at Robby ville bo sammen med ham. Det var virkelig kedeligt alene i det store hus og det ville være rart med en at bo sammen med igen. Måske kunne de også blive virkelig gode venner eller mere også selvom Robby ikke nogmalt var Night's smag i stil så kunne det jo være at han bare havde ledt efter de forkerte drenge. Normalt gik han jo efter nogle der var emo og sådan da han selv var det og det var Robby jo ikke ligefrem, men det kunne jo bare være ham der havde ledt efter de forkerte. Robby virkede virkelig sød så det ville være undrligt, hvis Night ikke kunne lide ham.
Han havde så mange spørgsmål til Robby, men de måtte vente til en anden dag da de lige var i gang med noget og nok skulle blive færdig med det først inden de gik til noget andet da det bare ville skabe forvirring i hvertigfald for Night.
Night kiggede op på ham og smitle sødt til ham. "mine forældre betaler alt ligemeget, hvad så vil de ikke have jeg skal bruge penge" "de har bygget mit hus og har betalt for alt i den plus de har deres egne huse og vi bor i et af de dyreste lande i verden" sagde han og smilte stille. "hvor gammel er du enligt?" spurgte han så da det jo var noget han skulle vide? syndes han i hvertigfald. Han ventede stille og nervøst for, hvad han ville sige. Night var jo en rigmandsunge, men det gjorde ham jo ikke til en dårlig person? Og det var det han avr bange for folk ville syndes når han fortalte om sin familie og sådan noget da det godt kunne lyde, som om han blærede sig, men enlgit så hadede han at være rig. Det var virkelig irreterende ikke at måtte betale for noget og have et par forældre der ikke lavede andet end at rejse og arbejde. Han havde jo levet hele sin barndom alene på grund af de ting og skulle tage sig af sig selv eller have en barnepige. Når man var rig var der virkelig mange krav til en, man skulle selvføllgelig have gode karakter i skolen og skulle blive til noget stort når man var voksen lige meget, hvad og, hvis man ikke blev det så var man en stor fiasko og skuffede alle i hele familien og, hvem ville dog det. Night kom tilbage til 'virkeligheden' efter at han havde været meget optalet af sine tanker. Han lagde hænderne ind i hinanden og knyttede dem hårdt sammen imens han ventede og så meget nervøs og lidt bange ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 14:23

Robby, så lidt rundt, og tænkte over det. Kunne han vireklig flytte ind hos denne, virkelig søde dreng, uden at de sådan kendte hinanden, og uden at han skulle betale? Han var ved at besvime..
"Skal jeg virkelig ikke betale noget?" spurgte han stille.
"Du laver sjov med mig ikke?" Sagde han og smilte, et lille men på en måde stort smil. Han boblede af lykke indeni. Han havde faktisk ikke været så glad hele sit liv. Det var mærkeligt.
"Jeg er sytten år gammel" sagde han og smilede. Men hvad vis nu drengen var ædlre, nej det kunne ikke passe, men omend yngre en ham selv. Ville det ikke virke sådan lidt, børnelokker agtigt? Nå what ever.
"Men, øhh hvor gammel er du, og hvor ligger dit hus henne?" spurgte han, lidt nervøst.
Han mærkede det før forvandlingen skete. Hans kræft vendte tilbage, og stærke nu en før. Eller det trode han da han havde unværet den i omkring en halv time eller sådan noget. Han forvandlede sig, og lå udstrakt på jorden, på maven. Hans tøj lå i strimler rundt om ham, og han havde nu intet at tage på hjem. Han blev nødt til at løbe hjem, i abeskikkelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 15:34

Night kigged epå ham med et sødt smil "nej det skal du ikke" sagde han og smilte. "hvad mener du emd det?" spurgte han lidt forvirret. Hvad skulle han lave sjov med?
Der kom et stort smil på Night læber da han hørte han var sytten år og ikke yngre end ham selv. "Jeg er femten" sagde han og smitle sædt til ham. "Et stykke herfra men stadig tæt på her, men det er lidt svært at forklare da jeg også bor hos min mor og min far også mine bedsteforældre" sagde han så og kiggede op på ham med et smil.
Et lille chok kom frem i ham da han så Robby forvandle sig til en abe, men derefter begyndte han at grine. "hvorfor virker du så glad?" spurgte han og satte sig ned i hug og smilte til ham. Night så hans tøj ligge ude på jorden i en masse små stykker og smitle så sødt og kært til ham. "Vil du låne noget tøj?" spurgte han da han ikke vidste om damen han boede hos vidste at han kunne forvandle sig og måske ville han gerne se, hvor det var han skulle bo, hvis han sagde ja?
Night satte sig så ned på røven dsa han ikke sad så godt på hug.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\ Empty Sv: The Only Way To Become An Appel?//Night//\\Privat\\

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum