Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At skrive emne EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At skrive emne EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At skrive emne EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At skrive emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At skrive emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At skrive emne EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At skrive emne EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At skrive emne EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At skrive emne EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At skrive emne EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At skrive emne

Go down

At skrive emne Empty At skrive emne

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 21:21

EMNE!

Hey alle sammen, så er vi her igen omkring det med emner x) Denne gang er det dog ikke dårlige nyheder men mere de gode :) jeg ville bare sig tak for at folk begynder at skrive lidt mere, og prøver på at overholde reglerne! Det er virkelig rart at se, og jeg glæder mig til at folk faktisk virkelig overholder det hundrede procent! :] Så bare keep up the good work folks! :)

Der ud over, vil jeg bare bede jer om måske at når i laver private emner så skrive personens navn. Hvis folk så gerne vil være med i dem, så send personerne en pm og spørg om det er okay :) Hvis det ikke er privat så lad vær med at skrive navne også ved folk at de må være med i emnet. Da jeg vil sige det ikke er realistisk hvis man nu er i Terre og der ingen andre mennesker ville være, det ville jo vrimle med mennesker. Og nogen gange er det også sjovere at skrive flere sammen. Men skriv lige en pm (privat message som man gør ved at gå ind på personens profil og trykker contact, og der vil der så komme noget der hedder pm op også kan man trykke der og skrive sin besked) inden man så starter med at skrive et indlæg. Ville jo være lidt surt hvis den blev slettet efter man har skrevet en del? :)
Det var bare det jeg havde at sige til jer og dejligt at se vi endelig er blevet så mange på siden
Så lav så meget reklame for siden som i vil, ville være super da vi har så meget andet vi skal lave :}
inviter venner som i ved også elsker Rp-games. Så hjælp os med at gøre siden mere livlig end hvad den er blevet til! :D

Kærlig hilsen Faith Jável & Seth Tio
~ Di Admins ~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At skrive emne Empty Sv: At skrive emne

Indlæg af Yukii Tirs 27 Apr 2010 - 22:12

Super duper^^ jeps også noge tjeg må huske
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

At skrive emne Empty Sv: At skrive emne

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 20:03

Yes sir!
Det er jo et helt genialt koncept, savner bare en gang imellem nogen at skrive med.
Og længere, mere uddybende emner? Plus for den, også.
Så... Ja, ud og emne!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At skrive emne Empty Sv: At skrive emne

Indlæg af Yukii Ons 28 Apr 2010 - 20:06

ja helt enig Pitch jeg må virkelig ikke glemme det der^^ hihi
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

At skrive emne Empty Sv: At skrive emne

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum