Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ondskaben vender Tilbage EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ondskaben vender Tilbage EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ondskaben vender Tilbage EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ondskaben vender Tilbage EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ondskaben vender Tilbage EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ondskaben vender Tilbage EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ondskaben vender Tilbage EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ondskaben vender Tilbage EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ondskaben vender Tilbage EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ondskaben vender Tilbage EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ondskaben vender Tilbage

Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 22:00

S: Terre
T: 22:00
O: Byen Terre
V: Lunt.

~

Zane trådte ind ad porten til Terre. Han sate kurs mod byens midte, og hans tunge støvler gav genlyd gennem gaden.
Han var iført sin sædvanlige sorte læderrustning, og bar de to mystiske sværd på ryggen. Uden over rustningen havde han en lang, sort kappe med en dyb hætte der skjulte hans ansigt. Kun en enkelt lok af hans lange, gråhvide hår hang ned af hans front og var synlig.
Med beslutsomme, rolige skridt, dtyrede han langsomt mod bymidten.
Tiden var snart inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Ahngel Tirs 27 Apr 2010 - 22:03

I byens centrum var et andet individ på tur igennem de mørke gader. Ahngel var ude på natteroderi efter sit næste måltid. Han stod nu oppe på en af de øverste tagsten til urtårnet hvor han betragtede byen med et undrende blik. En lugt der forekom ham ilde bekendt strejfede hans sind. Sortelveren igen huh?
Ahngel kiggede sig kort til siden ud imod horisonten... Inden der var gået to sekunder stod han nu nede på gaden og betragtede de tomme stræder. Ikke mange mennesker var ude denne nat.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 22:05

Han drejede om et hjørne, og fik øje på Ahngel.
*Hm. Så han lever endnu.* tænkte han.
Han kastede kun et enkelt blik på Ahngel, og fortsatte så lige forbi ham som om han ikke eksisterede.
Han var totalt ligeglad med vampyren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Ahngel Tirs 27 Apr 2010 - 22:09

Ahngel snittede kort Zane med sit røde blik. En elver i en by? Ikke et normalt syn alligevel.
Egentlig skænkede han ikke Zane den mindst tanke længere. Kajika levede i bedste velgående, og ja.. man kunne vel nærmest takke Zane for det. Ahngel smilte makabert for sig selv over tanken. Sikke et antiklimaks.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 22:27

Han nåede byens midte, og sprang op på taget af en bygning. Han kiggede ud over byen og grinede hånligt.
*Sikke en skamplet på jorden denne by er!* tænkte han mens han betragtede de osende bygninger og de travle mennesker.
*Snart vil det være slut med Terre... og derefter tager vi resten af verden. Ingen kan modsætte sig vores magt!*
Han begyndte at grine. Højt og ondskabsfuldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Ahngel Tirs 27 Apr 2010 - 22:30

"Sikke da et humør du er i, sortelver." lød en ret neutral stemme lidt bag Zane. Ahngel stod der med rolige røde øjne på elveren, morede sig ærligt talt en smule ved at se det fanatiske opspil. Han smilede kort. Ikke muntert, men lettere dystert.
Han så sig lidt om på byen ligesom Zane før havde gjort. han tænkte sig lidt om.
*Jeg smutter herfra når arbejdet er udført." Han kiggede kort over på klokketårnet igen for at tjekke tiden inden han skulle tilbage i mørket.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 22:32

Han smilede koldt da han hørte Ahngels stemme bag ham. Uden at vende sig om sagde han: "Godt humør er altid en god ting. Sig mig... Hvordan har Kajika Guldhjerte det? Har hun mavepine efter mit lille nummer i skoven?" Han smilede sadistisk og fortsatte med at betragte byens begyndende natteliv. Han lagde armene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Ahngel Tirs 27 Apr 2010 - 22:41

Ahngel vendte de røde øjne hen imod Zane med hans bedste mystiske gentlemandssmil. "Takket være dig, har hun det faktisk i bedste velgående nu.. Hun er forlovet.. levende.." sagde han og lagde en arm om bag nakken. "Måske var det en smertefuld vending for hende, men alt i alt.. held i uheld hedder det vidst?" sagde han tænkende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 22:43

"Held i uheld..." sagde han og nikkede.
Han slikkede sig om munden og smilede endnu bredere.
*Vidunderligt!* tænkte han.
Det var lige hvad han skulle bruge.
"Jeg går ud fra at du ikke vil fortælle mig hvor hun holder til? Jeg har noget jeg vil tale med hende om, og bare rolig... jeg gør hende ikke noget." sagde han med fryd i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Ahngel Tirs 27 Apr 2010 - 22:46

Ahngel lagde hovedet på skrå. "Mhm.. om så jeg holdt øje med hvad der sker i hendes liv.." han tænkte sig lidt om. "Jeg har desværre ikke set hende siden vores lille møde i skoven." sagde han så og trak kort på skuldrene.
"Jeg har hørt din bror ikke længere er stedse her i Di Morga? Har jeg ret?" spurgte han så undrende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 22:48

Hans smil blev endnu bredere, og han var lige ved at le ondt igen.
"Det kommer an på hvordan man ser på det. Han er til stede, men alligevel ikke. Han udfordrede mig, og jeg stak ham ned med et enkelt af mine sværd. Han var svag... selvom han gjorde det for hendes skyld."
Hans stemme var så kold som is, og så frydefuld som var han et barn der fortalte sit yndlingseventyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Ahngel Tirs 27 Apr 2010 - 22:51

Ahngel lagde en tænkende bekloet finger imod sin overlæbe idet han kiggede tænkende ud imod byen. "At dø for sin store kærlighed.. Hvor dramatisk." mumlede han kort og nikkede for sig selv..
Det lød bekendt for ham. Alle de løfter han selv havde afgivet som helt ung. Alle de mennesker han ville lægge liv til dengang.
Meget få havde lykkes for ham.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 22:54

"Ja, og så ville pigen ikke engang have ham." sagde han og vendte sig mod Ahngel.
"Min lillebror har altid lidt af den sygfdom man kalder for.. et stort hjerte. Ikke særlig praktisk..."
Han smilede til Ahngel.
"Ærgerligt at du ikke ved hvor Kajika Guldhjerte er. Jeg kunne nu godt tænke mig at tale med hende." sagde han.
*Det ville muligvis være den afgørende del i min plan* tænkte han fuld af fryd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Ahngel Tirs 27 Apr 2010 - 23:01

Ahngel trak endnu engang på skuldrene. "Jeg beklager at skuffe Dem." sagde han så og kiggede igen ud imod byen. Han tænkte sig lidt om.. Kajika og Zann huh?
Det var..? Det var??
Han rystede derefter igen på hovedet meget kort inden han igen så på Zane. Et stort hjerte? Ahngel så væk igen. Nærmere.. et forsejlet hjerte?
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ondskaben vender Tilbage Empty Sv: Ondskaben vender Tilbage

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum