Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en aften på kirkegården //åbent// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en aften på kirkegården //åbent// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en aften på kirkegården //åbent// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en aften på kirkegården //åbent// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en aften på kirkegården //åbent// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en aften på kirkegården //åbent// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en aften på kirkegården //åbent// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en aften på kirkegården //åbent// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en aften på kirkegården //åbent// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en aften på kirkegården //åbent// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en aften på kirkegården //åbent//

Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 17:32

s.kirke gården
t. 23.10
o.en mørk kirkegård
v.næsten skyfrit med månen ståne højt på himlen .

Det var mørkt og riku stod ved en grav og kigget ned, han stod i en sort langt frakke med sit swærd på ryggen. dryp dryp dryp kunne man høre fra riku, det var små dråber der ramte den lille gravsten." hvorfor mor hvorfor skulle du også dø når jeg hade brug for dig Barishan ved ikke engang at jeg er hans søn og hvordan skal jeg dog fortælle ham det!".dryp drup drup 2 hvordan kunne du bare forlade mig på den måde og forbandet mig til at bo i den kirke ved du hvad de gjorde ved mig!" dryp dryp dryp " de låste mig ende i klokke tårnet for de viste ikke hvad jeg var og det gjorde jeg heller ikke selv !". Riku gik på knæ forand grav stenen og lyden af dråber forsat ud i mørket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 17:35

Tanja kom gående i nærheden af kirkegården og hørte en der snakkede.
Hun så sig nysgerrigt omkring og fik øje på en inde på kirkegården.
Hun drejede og gik ind igennem porten og mod det mystiske væsen der stod og græd.
Hun gik hen og stod et på gravstene væk fra ham. Hun så ned i jorden og kiggede så op på ham. "Heej." sagde hun lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 17:52

Riku kigget op han tørte sine øjne " hej " han kigget ned på gravstenen igen *hvem er hun og hvad laver hun her på den her tid det er farligt der er demoner og vampyrer her omkring *. Han slå kors over sti bryst og rejste sig op og kigget på denne person som var dukket op" hvad laver du her på den her tid ?" sagde han spørgene med en mil stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 17:54

"Jeg ville bare gå en tur også så jeg dig..." hun smilte lidt igen og kiggede ned i jorden.
"Jeg har ikke så mange venner" sagde hun lavt og så op på ham igen.
"Hvad hedder du?" spurgte hun og lagde hovedt på skrå. Hun var meget nysgerrig, især når det galdte nye mennesker/væsner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 18:01

Riku kigget på hende og sagde " jeg hedder Riku og du "han kigget ligt til siden for og se om der var andre omkring dem men han kunne ikke se nogen.
han kigget tilbage på hende *pis det er ikke et godt tegn at der ikke er nogen her omkring så er der enten nogen der har vært på jagt her eller så er de ved at samle sig for at jage jægne det var det der skete siste månede *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 18:07

Hun smilede stille "Jeg hedder Tanja... hvad kigger du efter?" spurgte hun nervøst og så sig omkring. Holdte nogen øje med dem? Hendes øjne flakkede rundt og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. *Ingen kan gøre dig fortræd hvis du bruger din evne... så rolig nu* tænkte hun stille og holdte øje med en hver bevægelse der kom fra Riku og fra naturen, hvis nu der var nogle der kom og angreb dem ville hun være forberedt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 18:15

Malika kom gåen. Ind på kirkegården for at se til hendes forælderes grav hun hade sin taske med sig og hendes katana, sad i dens hylster på hendes ryg hun var alene da Angel var hjemme og passe børne. I mens hun var ude og går lidt hun så værke Riku eller Tanja og i hånde hade Malika en lyget, så hun kunne se hvor hun gik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 18:20

må jeg blande mig eller er i lige så godt i gang??? //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 18:34

( for mig gerne)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 18:38

//Ogs for mig//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 19:20

//hva med dig riku??? ///

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Tors 2 Sep 2010 - 19:24

(han er logge af)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 16:02

//fint med mig //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Gæst Man 6 Sep 2010 - 20:43

Kida kom farende ud fra kirken med blod dryppende fra begge sider af munden. Hendes gift grønne øjne eller rettere sagt neon grønne øjne lyste op så man næsten ikke kunne se de lilla pupiller. Hun brugte håndryggen til at tørre den ene side af mundvigen men ventede med at tørre den anden. Hun var blevet forstyrret i sin jagt da hun pludselig hørte stemmer, dette havde den ene meget unde præst også gjort og begyndt at råbe om hjælp… dog kunne han ikke snakke så højt så det var lykkedes Kida uden besvær at ’aflive’ ham før nogle havde hørt ham. Hun var en smugle gnaven over at folk sådan forstyrrede hende i jagten men hun var også nysgerrig over hvem det mon var. Et kækt dog en smugle koldt smil sad på hendes læber da hun gik hen mod stemmerne. Godt 10 meter fra dem stoppede hun og lyttede kort til deres samtale. Hun brugte sin enorme hastighed til at nå frem til dem uden vi ville nå at lægge mærke til hende. ”jammen godaften” sagde hun hurtigt og kækt, men med en kold undertone. Blodet ved den ene mundvige var der stadig så man kunne se hun lige havde ’spist’


//ha ha ok xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en aften på kirkegården //åbent// Empty Sv: en aften på kirkegården //åbent//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum