Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye ramper EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye ramper EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye ramper EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye ramper EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye ramper EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye ramper EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye ramper EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye ramper EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye ramper EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye ramper EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye ramper

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nye ramper Empty Nye ramper

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 20:39


Sted: Skater Parken
Tid: 20:41
Dato: 10/3
Vejr: Overskyet & køligt
Omgivelser: Ingen Udover Caleb


Caleb kom langsomt gående med sine inliners på
Han var inline skater & var virkelig god til det han havde trænet i mange år
Hvilket jo som man sagde gjorde mester
Han var dog ikke helt optimal da det var nye ramper men han blev hurtig venner med dem & lærte at stå perfekt på dem som var det nogen han havde kendt i evigheder
Selvom det faktisk var hans først tur på ramperne
Hvilket ikke altid var så let
Han var virkelig stolt faktisk men håbet ikke der ville ske noget
Han havde at skulle kæmpe konstant var grunden til han var flyttet hertil
Selvom han var ret sikker det nok skulle komme hertil også

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 21:06

Faith sad på en af de mange bænke der var på skateparken og sukkede lidt mens hendes ben langsomt svang fra side til side, hun viste faktisk ikke helt hvad hun lavede her, og ville egentlig også snart gå hjem igen, igen hvad lavede hun i det hele taget her!? Hun kunne ikke finde ud af at stå på skateboard eller hvad der nu ellers var man kunne stå på ved en skatepark. Hun fugtede langsomt sine læber og kløede sig lidt i nakken da hun lige pludselig kunne fornemme noget hun helst ikke ville fornemmen, en vampyr. Hun sad bum stille og spejede efter det, hvis det skulle være rigtig skulle hun løbe nu, løbe alt hvad hun kunne, kunne godt være hun ikke var aspara, men det var jo lige sådan at vampyrer for det meste var lige så glade for engle blod da der ikke fantes noget mere rent end det. Hun bed sig så hårdt i læben så blodet begyndte at springe ud, hun tørrede det væk så hurtigt hun kunne "Fuck" mumlede hun og kiggede stadig rundt men kunne stadig ikke se ham eller hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 21:10

Han fik færten af blodet & stoppet & så rundt & rullede mod duften & så pigen
han stoppet dog han syntes han havde fået nok blod for idag efter som han havde taget sig af 2 bytter idag for at være på den sikre side
han så dog studerende på pigen med et let smil & kunne ikke lade vær med at smile let
Hun var faktisk ret pæn men var vel fordi hun var en engel
De var altid smukke & nærmest fejlfri fuldstændig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 21:24

Hun blev ved med at stirre på ham, okay godt så det virkede ikke som om at han ville gøre hende noget, nu. Men stadig man kunne ikke være sikker, og lige nu prisede hun sig bare lykkelig for at hun ikke var nogen aspare, lige meget hvad kunne de ikke holde sig væk fra dem, så kunne det være lige meget hvor meget de så havde drukket den dag, men han så da ud til at have fået den potion blod som han skulle have, så hun kunne ånde lettet ud for nu. Hun kunne mærke hans øjne på hende og kunne mærke hvordan hun fik det dårligt med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 21:30

"Du behøves ikke være bange vil dig intet gøre" Sagde Han stille til hende
"Jeg har fået min aftens potion" Sagde Han stille til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Ons 10 Mar 2010 - 21:43

"eeh" mumlede hun og rejste sig langsomt op, da hun ikke rigtig kunne få det til at være rigtig at en vampyr kunne være venlig, men sådan var de jo så forskellige når det kom til stykket. Lige som at hun selv var engle og ikke hyper eller glad, hun var afvisende for det meste sur og ikke særlig glad på nogen måde. Hun sukkede lidt og kiggede rundt "det er da altid noget" sagde hun stille og kløede sig i nakken og viste ikke rigtig hvad hun ellers skulle sige. Var der så meget andet? Hvad havde hun at snakke omkring ham? Hvad havde hun ikke at snakke om? Nu var hun jo ikke just den bedste snakker, og startede sjældent emner, eller samtaler med andre mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Tors 11 Mar 2010 - 19:15

Han Smilet let til hende
"Jeg må nok hellere lade dig være tror ikke de andre engle ville være glade for at se dig kommuniker med en vampyr" Sagde Han Stille & vendte stille & gik langsomt mod rampen igen med et letter tænkende blik & et fuld af modstand han ville helst være gået hen & have bidt hende men holde sig tilbage da han ikke ville være et monster
Han var bedre & stærker end det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Tors 11 Mar 2010 - 20:06

Hun grinede hæst, andre engle, hvad fanden havde hun tilovers for andre engle, de var alle sammen, så, så perfekte, mens hun selv var en gren for sig inde for 'engle verden' hun var et udskud et stykke af en verden der ikke passede ordenligt ind bare, et misfoster når man så det fra engelens synspunkter. Hun skær i sig selv, drak sig stang stiv vær weekend og arbejdede som stripper?! Hvad fanden havde det at gøre med at være en engel, dem man så for at være dem der skulle hjælpe folk med at tage de rigtige beslutninger, men når hun ikke engang kunne gør det for hendes eget liv, hvordan skulle man så gøre det for andre? Hun sukkede lidt og bed sig i læben "jeg har ingen venner der er engle, og er faktisk utrolig ligeglad omkring dere mening" sagde hun så, så højt at han burde kunne hører det, men et andet sted hvorfor snakke mere med ham, han så jo ud som om at han ikke ville snakke men bare stå på hans. Hun kneb øjnene en anelse sammen da hun ikke rigtig viste hvad det var han egentlig stod på, hun havde aldrig set sådan noget før, og hævede det ene øjenbryn og bed sig i læben da hun fandt den en lille smugle pinligt at hun ikke engang viste hvad det var han skulle til at stå på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Tors 11 Mar 2010 - 20:44

Han vendte sig stille & Smilet let til hende
"Interessant Jeg har hellere ikke nogen vampyr venner de tolker mig som en slags misfoster da jeg ikke finder det forkert at være venner med andre skabninger" Sagde Han stille til hende & gik baglæns hen & satte sig på en bænk & så rundt & af & til på pigen
Han tænkte lidt på alle de ting mennesker havde kaldt ham hvor han kom fra
Hvilket faktisk gjorde ham ret vred da han havde dem for det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Tors 11 Mar 2010 - 23:29

Hun gik langsomt over til ham og satte sig ved siden af ham og trak lidt på skuldrene "Der skulle ikke være noget galt i at kunne lide andre væsner, bare fordi man er vampyr" sagde hun stille og grinede, hun kendte faktisk en vampyr som var en af hendes meget gode venner, men det var bare virkelig lang tid siden at hun havde set ham, og de havde været nød til at stoppe kontakten da han ikke havde kunne klare hendes lugt af blod, hvilket havde gjort ondt at se ham gå. Hun trak vejret dybt ned i lungerne og kiggede lidt på ham "der er mange folk der sviner det til som de ikke forstår fordi de er bange, man gange mener de det ikke og er bare misundelige" hun trak lidt på skuldrene af det og kunne ikke rigtig forklare det bedre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 9:06

Han smilet let til hende
"Det var ret vis sagt" Sagde han stille til hende & så mod ramperne & så på hende stille
"Jeg har egentlig aldrig haft problemer med andre væsner" Sagde Han & så lidt rundt
"Men er svært med en familie som går så meget op i sådan med fuldblods vampyr & at vampyrer ikke kan være venner med andre væsner fordi de blot er bytter osv. osv." Sagde Han & Små grinte let af sig selv
"Er faktisk grunden til jeg flyttet hertil" Sagde Han ærligt & så på hende igen
"Jeg ville væk hjemme fra hen til et sted hvor jeg kunne leve i fred & måske endda starte venskaber med andre væsener" Sagde Han til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 10:19

Hun lyttede lettere interesseret i hvad han sagde, så længe at han ikke bad hende om at fortælle ham omkring hvad hun var for en, hvorfor hun var her, var det jo fint nok, nu havde hun jo hellere ikke bedt ham om at fortælle om sig selv, så? Hun trak vejret dybt og trak på skuldrene "Nogen gang så kan man bare ikke det der med at skulle være som sin familie, der vil altid være en som der står uden for og ikke gør som de andre, det vil der altid være, om det så er i skolen, i hjemmet eller bland venner.. vi er ikke alle ens, og ville da også være kedeligt hvis vi alle var det?" hun små lo lidt, men latteren lod sig hurtigt dæmpe hen og hun stoppede til sidst med at le, hun var jo ikke lige frem den mest munter person. Hun så hans blik over mod rampen og smilede skævt "Du skal da ikke holde dem tilbage for at skate på rampen" sagde hun stille til ham og kastede lidt med hoved over mod den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 15:09

"Åhh sad bare & tænkte lidt" Sagde Han & Smilet let til hende & så bare lidt på hende
"Du ligner da ikke en helt almindelig Engel" Sagde Han stille til hende med et let smil enden Han stille kiggede rundt igen med et tænkende blik han vidste egentlig ikke speciel meget om Alle de andre skabninger om hvad de kunne li & hvad der gjorde dem så anderledes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Fre 12 Mar 2010 - 23:08

Hun hævede det ene øjenbryn og tænkte lidt over det med at hun ikke virkede som en almindelig engel. Måske var det fordi at hun hadet at være engel? Hun viste ikke helt, men der var vel forskellige måde at være på, også selv for engel, nogen gange? Hun viste ikke helt og undrede sig lidt over hvorfor han sagde det "Hvad mener du helt præcist med det?" spurgte hun stille og smilede skævt til ham mens hun lod sit hoved hvile på hendes kno og tænkte lidt videre over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 12:11

"Synes normalt altid de er så glade & Optimistiske du virkelig slet ikke som en optimistisk" Sagde Han & så bare lidt på hende
"Du virker sådan lidt ja hvad kalder man det" Sagde Han stille
"En der ikke rigtig ved om man er en rigtig engel som om man ikke rigtig gider at være det elller noget i den stil" Sagde Han stille til hende med et let smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 18:25

Hun sukkede og nikkede lidt til det han sagde "jeg ved jeg er en engel, dette er noget ingen kan tage fra mig, men jeg fortjener ikke at være en, jeg har aldrig gjort noget godt i mit liv.." sagde hun så "og vor herre har gjort en fejl ved at vælge mig" sagde hun og trak på sine skuldre "faktisk hader jeg alle andre engel, af en eller anden grund" hun smilede skævt til ham og trak igen på skuldrene, det var der jo som sagt ikke noget at gøre ved når det kom til stykket, hun var det hun engang var, og det var ikke noget at gøre ved. Dette betød bare at hun ikke gjorde det som folk regnede med hun ville gøre, og hvis hun skulle være ærlig så kunne hun ikke være mere ligeglad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 21:41

"Hvorfor kan du ikke lide de andre Engle" Spurgte Han undrende & Så bare stille på hende
Det forstod han ikke
"Har de da gjord dig noget" Spurgte Han hende stille & Så bare stille på hende med et afventende blik mens han i hovedet tænkte på
*Hvad mon Engle har gjord hende siden hun ikke kan lide dem*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 8:54

Hun trak på skuldrene "er der ikke noget du hader, som du ved aldrig har gjort dig noget, men du hader det alligevel?" spurgte hun stille, engle var det som der havde gjort hende til det hun var idag, det var deres skyld så at sige at hun nu sad her med vinger inde i sin ryg og at hun stadig var i live, ja måske skulle hun sætte pris på at hun havde fået endnu en chance, men hvad skulle hun bruge den til!? Hun kunne virkelig ikke se det, og jo hun hadet engle fordi at hun var fordomsfuld over for dem, men dette betød dog ikke at hun ikke ville snakke med dem, hun ville nok bare virke en lille smugle ekstra kølig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 10:46

Han sad lidt tænkende men kunne egentlig ikke rigtig komme på noget rigtig
"Tror jeg faktisk ikke jeg er dog hellere ikke en rigtig vampyr efter min mening selvom jeg er opvokset som vampyr er fuldblods vampyr & jeg har egentlig aldrig rigtig hadet nogen uden grund" Sagde Han & sad lidt & tænkte for at se om han kunne finde noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:26

Hun trak lidt på skuldrene af det og kunne ikke rigtig svare, man tænkte jo alle så ens, så det ville ikke være så mærkeligt at han havde andre forestillingere end hvad hun havde "Man kan vel i grunde godt sige jeg er racist overfor engel" sagde hun så endelig og kunne ikke rigtig finde på andet at sige så sad derfor bare og kiggede ud i luften mens hun tænkte lidt over hvad mon de næste mange dage ville bringe? Hvordan ville hendes liv forme sig nu da hun havde fundet så mange nye venner? Eller venner og venner, det var vel mere bekendte, hun kaldte jo stort set ingen for hendes venner. Sådan var hun bare, og sådan ville hun nok blive ved med at være

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:54

"Interessant men lyder egentlig ret underligt at være en slags modstander af sin egen slags" Sagde Han & Kunne ikke selv forstille sig det rigtig
Han hadet ikke vampyr men havde dog noget imod nogen af deres metoder & måder at se tingene på
Han så stille på hende igen efter at have været lidt i sine egne tanker
"Hvorfor tror du egentlig du blev Engel" Spurgte han hende stille
"Der må være en grund til du er det" Sagde Han undrende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Tirs 16 Mar 2010 - 12:41

Hun grinede lidt over at han fandt det interessant og underligt på samme tid at hun hadet sine egen "Måske hader man det man er bange for.. jeg er bange for mig selv, og derfor også bange for min slags.. derfor hader jeg dem" sagde hun og trak på skuldrene "det er ligesom de hvide der hader de sorte.. men det er jo ingen grund til de hader dem, faktisk så hader de dem fordi de er bange for det de ikke kan forklare, og derved bliver det forvandlet til had, sådan har vi det alle, der er en lille racist gemt i hos alle, om vi så ved det eller ikke ved det" hun kiggede tomt ud i luften da han spurgte om hvorfor hun så var blevet engel "Jo.. ser du, når man gør en uselvisk gerning lige inden man dør, bliver man en engel, dette gjorde jeg" sagde hun stille uden at hun uddybede, faktisk jo mere hun sagde, jo mere hemmelighedsfuld blev hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Tors 18 Mar 2010 - 10:47

"Interessant syn på det" Sagde Han stille til hende med et let lille smil & så bare lidt på hende med det lille smil
"Men er jo egentlig ikke altid grunden men jeg tror du har ret er ofte grunden til det er sådan at mennesker bliver racister over for sorte eller andre ting" Sagde Han & så lidt rundt "jeg vil dog egentlig ikke sige det er grunden til jeg hader min familie kan egentlig bare ikke lide deres racistiske synsvinkel så er vel egentlig det modsatte af hvad du sagde" Sagde Han stille til hende & så kort på hende & strakte sig så & så lidt mod himmelen med et tænkende blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Tors 25 Mar 2010 - 12:23

Hun hævede det ene øjenbryn da hun ikke helt fik fat i hvad han egentlig lige mente med det han sagde. Hun smilede dog stille og nikkede lidt mens hun tænkte over hvad han mente med at hans familie så det modsatte af hvad hun gjorde, altså at de var racistiske mod dem som ikke var af deres slags, hun bed sig lidt i læben og kløede sig i nakken inden hun så endelig vente sig mod ham og lagde hoved lidt på skrå "Altså.. jeg må indrømme at jeg ikke ved hvad du mener med omkring at de mener det modsatte af mig? Kunne du måske uddybe det?" hun smilede skævt og havde faktisk helt glemt hvilken fare det var at sidde ved siden af en vampyr, og da slet ikke for at tænke over hvad hun faktisk lavet her, hun var i så godt selskab med denne mand at hun havde lagt alle bekymringer på hylden for en tid for at hygge sig lidt og være i godt selskab med en anden, han så også ud til at han havde glemt at han skulle ud og stå på sine inliners

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Gæst Tirs 30 Mar 2010 - 14:37

"Jo altså min familie mener alt andet end vampyrer er bare skidt & skal dræbes de fortjener efter deres mening ikke at lave hvilket jeg synes er noget være pjat" Sagde Han
"Alle har rettighed til at leve" Sagde Han mens han stille så rundt han havde det ikke ret godt han havde et smerte som om noget sad & presset mod hans hoved fra begge sider han tog sig stille til hovedet men lod det se ud som om han bare roddet sig selv i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye ramper Empty Sv: Nye ramper

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum