Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ideer til flere racer :D EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ideer til flere racer :D EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ideer til flere racer :D EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ideer til flere racer :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ideer til flere racer :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ideer til flere racer :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ideer til flere racer :D EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ideer til flere racer :D EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ideer til flere racer :D EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ideer til flere racer :D EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ideer til flere racer :D

4 deltagere

Go down

Ideer til flere racer :D Empty Ideer til flere racer :D

Indlæg af Ahngel Ons 28 Apr 2010 - 18:10

Hey!
Siden det jo er en magisk side og alt det gøgl, så syntes jeg der burde fikses nogle flere racer op, bare så der kommer mere at vælge imellem. Her er mine forslag:

Havfolk/sirener
Kentaur'e
Varulve
Udøde (Som i evt. genopstandede osv.)
Troldmænd, troldkvinder
Ånder (Ikke spøgelser, men ånder, ja, som evt beskytter en speciel ting, som en tid en genstand eller noget andet.)


Sidst rettet af Ahngel Søn 2 Maj 2010 - 15:14, rettet 1 gang
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 18:12

god ide ahngel.Hva siger i faith og seth

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Ahngel Ons 28 Apr 2010 - 18:13

tark x3
Og self skal der være et byområde hvor havfolkene kan leve når de ikke er i menneskeskikkelse? o.O
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Yukii Ons 28 Apr 2010 - 18:55

Wow o.o du er hvist hurtig på banen men har også en Race varulve ^^
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Ahngel Søn 2 Maj 2010 - 15:15

Har Adminsene mon en holdning til ideerne?
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Yukii Søn 2 Maj 2010 - 15:18

Må vi da håbe,hvorfor tror du ikke det o.o
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Ahngel Søn 2 Maj 2010 - 15:22

Jeg vil gerne have deres respond.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Yukii Søn 2 Maj 2010 - 15:29

Nårh men ja mon ikke de gør det^^ ellers så protestere vi
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Ahngel Søn 2 Maj 2010 - 15:30

Ja, sikkert <.<
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Yukii Søn 2 Maj 2010 - 15:31

Nu ikke så surling idag O_O
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 16:30

Hmm jo vi vil gerne have flere racer, men nu er det sådan at hvad med pladsen? =__='' Vi kunne måske skubbe dværgende væk, men det giver kun plads til en mere, men ellers er der ikke rigtig plads da man skal have farver til de mange racer, og altså, friends vi har ikke rigtig flere farver at gøre godt med uden at man kommer til at blande det hele sammen Oo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Jay Wu Søn 2 Maj 2010 - 16:40

Okay vil så lige sige en ting eller to inden jeg som sådan fuldstændig overgiver mig til de der idéer...
1) pladsen er der ikke helt med alle de der farver og vissen og vassen, men idéen er skam god nok.
2) mange af de racer du har nævnt har vi allerede bare under andet navn.
Havfolk har vi, det er asparerne, der er natur ånder for vand og skyerne/luften.
Kentaurer og vaulve er næsten lige som animaguserne.
Udøde, er spøgelser/zombier eller hvad du nu kan kalde dem.
Troldmænd og troldkvinde kan man være i sin fritid..? ellers er det inden under blandetrace.
Ånder hører inden under kategorien spøgelser.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 17:46

Hvad med milkmolker?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 18:45

Hvad i alverden er det? O___O

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 18:46

Jeg synes det er fint med racer som det er.. Admin's skal jo også kunne holde styr på det hele.. og Seth, giver et rigtig godt argument for, hvorfor at der ikke skal spammes flere racer.

Derefter vil jeg så også sige at jeg ikke helt tror folk har læst nok på de racer der er.. ligesom med at folk blander mini ever, og specialer sammen.
Spøgelser er det samme som ånder, der er ingen forskel udover det er et anderledes navn der er blevet brugt.
Jeg stemmer for at verden er fin nok som den er, og der burde ikke komme flere racer, for så synes jeg at det hele bliver for overlæsset! Så bliver det snart ikke til at holde styr på noget.. :/ jeg er delvis ny, og har meget svært ved at få overblik over det hele som det er nu.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 18:58

Jaah synes altså heller ikke der skal flere væsner =__=
Og jeg må desværre sige jeg er stod modstander af varulve, sorry guys O__o men dem har jeg bare set for mange af, og det kan godt være at vampyrer er noget som også tit er set, men helt ærligt de er også for seje o___o
Så ingen varulve ^^'
for det andet så nej, mange har ikke rigtig læst igennem det med racerne, hvilket virkelig er irriterende, men eftersom at der er komme så mange medlemmer er det meget svært at blive ved med at tjekke om de nu også virkelig har nogle evner der faktisk er..
Og jeg må sige jeg overvejer altså at sige til alle mennesker at de ikke kan have evner >_> for at sige det rent ud så har mennesker altså ikke magiske evner, så kan de have menneskelig evner som at de kan være meget stærke, men det er måske lidt langt ude at folk kan læse tanker, kan forvandle sig til dyr (hvilket jeg så vil sige at de skulle være animgus og ikke mennesker =__=) men jeg er efter hånden træt af at rette på folk, og skal også lige finde ud af om vi virkelig skulle lave noget om det med at mennesker skal have evner eller ikke skal >_>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 19:14

Jeg er fuldstændig enig! Det er som om folk er løbet alt for løbsk med deres evner... som om de gerne vil være uovervindelige. Men der er virkelig ingen sjov i at skrive med en som var kan alt! Og som noget andet, så synes jeg helt seriøst at folk ikke lige pludselig kan fremmane et skjold imod fx, ild, når det ikke står i hverken deres speciale eller deres mini evne. Hvad man ikke kan, kan man ikke, og så må man altså tage den skade det giver! I stedet for at finde på et eller andet der kan beskytte dem. Det er ok at tage nogle slag engang imellem... som fx Kajika gør når man emner med hende, det synes jeg er fedt.. for det giver godt spil, og gør også at man ikke sidder med den her nedern følelse af at: jeg gider egentlig ikke skrive fordi det ender alligevel med at hun/han kommer med et eller anet fuldstændig åndssvagt som gør jeg ikke kan gøre det.
Og ja jeg er helt enig med det med menneskene, der er sku ingen mennesker der kan læse tanker >___>''.. det er simpelthen for dumt. Også folk der ramdomly bare kan hele, synes alle bare kan hele xD om det så er i deres evner eller ej. Jeg kan forstå vampyrer kan regenerere deres sår hurtigere end mennesker, men ligefrem at kunne hele non-stop. >__>..
Jeg elsker varulve :P.. de er for seje, men hader generalt vampyrer xD fordi jeg synes at Twillight lidt har ødelagt dem, så der er jeg uenig.. men jeg mener også at varulve er inde under Animagus.

Men også noget med mega krafter som at være sej nok til at kunne blive stærk nok til at destruere universet... det er lidt... >___>.. over power.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 19:17

Totalt enig... Jeg kan fatte at det kun er spøgelser som kan rammes af evner osv. men når alle de andre pludsligt også er usårlige?... Så er det ikke fedt, eller de vampyrer der lades som om det ikke gør ondt at få stukket en almindelig kniv i maven, det gør jo ondt, det healer bare 100 gange hurtigere på vampyrer -.-... xD..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 20:08

Jaah og jeg hader også virkelig twilligt -.-'' bah det har virkelig ødelagt totalt vampyrerne image, virkelig for dårligt >_>
Og her er det også sådan at det er gode gamle vampyrer, der dør hvis de er for lange i solen, og brænder hvis de for vie vand på sig, og dør ved at få en træpæl igennem hjertet.
Men giver jer helt ret, det er fandma ikke sjovt at skrive med folk som bare kan overvinde alt D: Man skal sku da også give det hele lidt spil, og gøre ens karakter lidt sjovere at skrive med en bare det der med et ord til en linje besvarelser -.- jeg kan virkelig ikke se det sjove i det men det er måske bare mig?
Anyway, så tror jeg også snart at jeg vil gribe ind med hensyn til folks evner, måske ikke sådan disideret sige at de skal lave den om, men så bare finde på ting som kan gøre dem svage hvis det virkelig er for stor en evne og de ikke kan kontrollere den >_> OG mennesker kan ikke længere have evner, det er altså bare for langt ude >_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 20:12

Præcis !!..
Det hele bliver fandme for overpower >___>...

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 20:14

Nemlig >_>.. så skriv til os hvis i synes at folk skriver for overdrevet med deres magier der er vel ikke så meget andet at gøre O__o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ideer til flere racer :D Empty Sv: Ideer til flere racer :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum