Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 1:25

First of all..
Ja, jeg er sej, lev med det ^^
Nej, jeg kan ikke lide ost, lev med det ^^
Lev med at du bliver nød til at leve med det ^^

Nu til Informationen

Navn: Nicklas D. D.
- Ja, efternavnet er sløret af C.I.A, hader de små læderbøsser xD
Alder: Jaaa, jeg er femten o_o *Claps*
- Ja, det er jeg faktisk, jeg er bare lav og buttet >_<
Bosted: Esbjerg
- Nej, jeg er ikke fisker >_<!
Dovenskab: Ja, ultra meget.. Jeg er så doven at hvis i vil have mere information så må i spørge, for jeg orker ikke at skrive en hel roman om hvem jeg er og hvor jeg kommer fra. Ja, jeg er ham der Haze fra Potterskolen, og Ja, jeg var forfærdelig derinde, men People Change. Det er iværtfald det jeg tror på. Jeg vil dog ikke belære jer om sådanne ting, det har jeg jo Chaac til ^^
- Ja.. Nu fik jeg da sagt det.

Seriously..

Jeg har en E-Mail ja, og hvis i vil have den så må i jo også skrive.

Curtain Call..

At vise et billede af mig selv er det rene selvmord, men fuckit, IMA DO IT ANYWAYS! *Dances*

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Dundvigen

Ahahah! Pwn'd! Hvis i vill have hatten af så skriv dog forbandet til mig XD


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 9:18

Heeeeej, Haze/Chaac/Nicklas/OsteHader!/Og hvad du nu ellers hedder xD
Syntes liiiiiiiiiiiiiiige at jeg skulle skrive...noget? o_O
Jeg kom tilfældig til at dumpe ind på dette.. ehm ja inlæg^^'

Navnet er BIIIP (<____< OGM! WTF! Hvad skete der lige for navnet!) og også kendt som den super kendte Macha |3 *HAPPY!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:01

Ja, der kan du se! Forpulede C.I.A.. Jeg må aldrig skrive et emne om min person >_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:18

Altså...Jamen..Jamen.. Det gik fint nok for mig den gang jeg skulle skrive om mig selv men nu... Q______Q Nu er der alle disse mærkelige lyde istedet for mine personlige info'er =_____=

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:28

Sowwieeeh... *Huggles* :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:30

Ehm.. Forvirret! o______O'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:34

OMG thats what I would've said! You racist! >_< BIIIIB o_o
- Hej :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:37

Eeeeeen gang til ^^' Er blevet en del forvirret nu...... xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:38

Jeg har den effect på folk >_<'
- Anyways, hvordan går det så søs? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:40

Fint fint ^^ Sidder stadig i nattøj og ser Ramasjang.. Og spiser Ben og Jerry is til morgenmad >____> Resten kan du jo snilt selv gætte dig frem til |3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:43

Oi! Jeg vil være med.. Elsker Ben & Jerry.. Jeg elsker tegnefilm.. og jeg er Nattøjdist! >_<
Desuden så har jeg ogs' brug for det >_< Bleeh.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:45

Jeg hader is! Dog kun her for tiden! >______< Men hvorfor sidder jeg så og spiser der tænker du så.... Fordi jeg har lyst!! :D
Men..Hvad har du ogs' brug for??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:49

At slappe af >_< *Stress*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:50

Ahr okay så :3 Jeg har slappet af hele ugen..
Men skal være sammen med en gruppe venner her idag så logger nok snart =___=

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:53

Bah >_< Min hund døde, min far er blevet indlagt, jeg blev mobbet OSV. bare i denne uge >_< Hader lortelivet xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:55

:O... *Mundlam*

Hvad fanden!!! O______O Ved ikke hvad jeg kan gøre ved din døde hund og din indlagte far men jeg kan sige at du bare skal 'Stay strong' med det der mobberi =____= Tro mig jeg kender til det.. Du skal bare sige til dig selv at det er de andre der er så forbandet usikre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 10:59

Meh, mobningen er okay. Hvis de for eksempel siger "Fuck hvor er du grim" så svare jeg bare "Ja, i sidste uge kørte hele New York galt fordi de så mig på en af de store skærme" eller.. Hvis de siger "Du er så fed" så siger jeg "Ja, jeg er så fed at hvis jeg prikker til min mave så blævre den i flere timer og der kommer også jordskælv" xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 11:03

Jamen.. Hvorfor!?? O____O
Men det er da ret nice at du kan svare så rapkæftet hvis du forstår mig :D *Tommel op fra søs*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 11:05

Why? Because I wont let them fucking break me! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 11:07

You soooo cool!! n______n
Jeg er blevet knækket noget med to gange =____= I'm such a weak persone

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 11:14

Just go mafia on 'em, you know what I mean?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 18:30

Besides, at de knækker dig gør dig ikke til en svag person ^^
- Det at DE mobber gør DEM til svage personer :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 18:34

Nemmeli!! :D :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 18:39

See! Din bror kan være klog! Jeg har ikke brug for dig mere Chaac! Skrid! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 18:43

oo'

HEI!!!

Mås man joine jeres.. Talk?

;P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o Empty Sv: Kvinden...... o_o Uhm.. Manden Nicklas Also Known as Chaaaac o_o

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum