Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en trang til blod Momiji(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en trang til blod Momiji(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en trang til blod Momiji(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en trang til blod Momiji(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en trang til blod Momiji(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en trang til blod Momiji(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en trang til blod Momiji(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en trang til blod Momiji(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en trang til blod Momiji(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en trang til blod Momiji(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en trang til blod Momiji(privat)

Side 1 af 25 1, 2, 3 ... 13 ... 25  Næste

Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 21:54

T: 23:00
O: ingen
V: nymåen
S: grydern



Kiker stod op af en mur. Som var tæt på gydern som han som tidet bruget til at trække sig offer ned i og bide der i halsen, og bag efter suge dens blod i sig men det var ikke altid han gjore det men som tider var han. Meget sulten og hade brug for mad eller kunne han finde på alt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:00

Momiji gik stille rundt, nogle tåre løb ned af hendes kinder, hun var ikke i det bedste humør, hun havde et billede i den ene hånd, hun kunne tabe hvornår det skulle være, det ville hun osse helst, men det var det eneste billede hun havde af sine storebror, men hun viste ikke hvor han var henne, hun savnede ham, men hadede ham osse for at efterlade hende som han lovede ikke at gøre, hun gik forbi nogle gyder, men hun kiggede ikke på noget end lige foran sig og lod bare tårene løbe, hun sagde ikke noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:05

kiker så hende græde " hey er det noget galt min ven " spurte kiker stille. Han var en smule urolig for hende og kom hen til hende han var meget høj af sin alder, han var ikke mere end 15 år men linde en på godt og vel 20 år så høj og muskuløs var han. Kiker hadet at se søde piger græde på den måd han reget hende sit lommetørklæde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:07

hun var blevet lidt forskrækket over han var sp hurtigt ved hende, hun havde tabt billede, hun samlede det hurtigt op, hun ville ikke lade ham se eller røre ved det, hun tørrede sin tåre væk"det er ikke noget"sagde hun, hun ville som altid ikke knytte sig til nogle, det var derfor hun havde undgået alt form for hjælp af andre, hun ville ikke svigtes og efterlades igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:18

" høre her jeg vil bare hjælpe dig men vis du ikke vil har det så gå " sagde kiker. og vendt om og gik tilbage til muren han var vred over at hun ikke ville lade ham hjælpe hende, han ville hende indet ondt over hovedt okey måske lige tag en lille bid i hendes hals. Og så helle ikke mere han hade det med at han aldrig lod dem han hade bidt komme får, tæt på ham mere end en gang i deres liv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:22

hun kiggede på billede igen, tårene begyndte igen, hun kunne ikke holde til at se på billede, hun lod det falde ned på jorden, hun ville ikke se på det mere, hun gik stille videre uden billede"det er bedst jeg glemmer ham, han efterlod mig"sagde hun stille til sig selv, det var osse rigtigt, det var hendes storebror hun snakkede om som var manden på billedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:28

Kiker sammen det op. kiker viste hvordan det var at blive sviget af dem man holdt af men han hade stadig væk Taishan, som altid ville være det for ham og ham for Taishan kiker løber efter hende " hey jeg har en ide hvad siger du til at får 2 ynger brøder som altid vil være det for dig " sagde kiker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:31

hun kiggede tilbage på ham"jeg ved ikke om jeg tør det, min egen storebror har svigtet mig"sagde hun, man kunne nemt se det gjorde på hende at snakke om hendes storebror, hun kiggede lidt væk igen, hun ville helst ikke snakke om ham, hun ville helst være fri for det og det billede var osse nogle år gammelt og det kunne osse ses, for på billede var hun en lille pige som sad på sin storebrors skulder og smilede glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:41

" høre her min lillebror og jeg ved også hvordan det er at være sviget " sagde kiker. Han så ned ingen hade nogen siden st at han græde for det var noget som ingen ander, ville for stå end hans lillebror Taishan da han var lige som kiker var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:45

"mig og min storebror stak af fra vores forældre da de ville skille os ad, men så, så han denne her kvinde som han faldet for og blev hans kone, de satte mig hos en familie, som var nør til at lænke mig for jeg ikke stak af og jeg har stadigvæk ar efter lænken og det minder mig om at min storebror efterlod mig og svigtede mig og har ikke haft kontakt med ham, jeg ved ikke en gang om han lever eller ej"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 22:55

" høre her selv om jeg som tider er strid i mod Taishan er det kun for hans eget bedste2 sagde kiker og han holdt meget af sin lillebror som var det eneste som han rigtig hade tilbage i hans familie alle ander hade udstødte ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 23:00

"min storebror reddede mig op af en sø"sagde hun, hun satte sig ned, hun folede sine ben op så hendes hovede kunne ligge på hendes knæ, hendes ene hånd skjulte noget på hendes ene ankel, hun kiggede ned i fliserne, hun tænkte tilbage på den dag hun faldet i søen, var hendes storebror der ikke, ville hun være druknet i søen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 23:11

" vis jeg ikke hade være der for Taishan hade han dræbet det meste af byen her da han var et monster " sagde kiker han viste at Taishan aldrig ville skade ham med minder han ikke kunne styre sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 23:14

hun kom til at sætte sin ene hånd på noget skarp glas, det skar hul i hendes hud"av"sagde hun, hun kiggede hurtigt på sin hånd"åh nej nu bløder det jo"sagde hun, nogle små blod dråber faldet ned på jorden, hun fandt noget frem fra sin ene lomme, det var lidt forbinding, hun forbandt sin skadet hånd, hun gjorde det nemt og hurtigt, så hun havde prøvet det før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 23:21

Kiker kunne luget hendes blod. Og det gjore ham rivig efter at bide hende men han ville ikke da han ikke ville skade hende, det var hun aldt for søde og unge til at skulle gemmen gå sådan noget selv om at hun var. De her 16-17 år men for ung endnu mendt han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 23:25

hun bandt det stramt, hun blev færdig"sådan der, det skulle kunne gøre det"sagde hun, hun kiggede på ham"og desuden er jeg kun en stuepige"sagde hun, hun kiggede på sine fødder, hun havde ikke sine uniform på, hun havde en kjole på, men ingen sko, det gjorde hun tit, gik uden sko, men hun gik mere med sko, men det ville ikke, hun ville gerne mærke jorden hun gik på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 23:36

Kiker hade det det heller ikke nem nej. han hade været ud på en skråplanden før i tiden men det var længe siden nu eller rette ikke, han hade være på kant med love sammen med hans lillebror da de flere gange hade tømt. Nogen for blod selv om det slet ikke var medlinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 23:42

hun gabte lidt, hun havde arbejdet hårdt om dagen, men hun havde fået fri om aften og det var hun glad for, men hun var meget træt, hun kiggede lidt på ham"hvad laver du endelig her?"spurgte hun, hun gabte igen, hun kunne nemt falde i søvn med det samme"phu hvor er jeg træt, jeg må nok hellere se at komme tilbage af"sagde hun og rejste sig, men da hun tog et skridt, faldet hun i søvn midt i det hele og faldet forover

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 0:09

...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 9:59

Kiker greb hende " vent bare ikke andet " sagde kiker. Og løfte hende til et lille hotel som han og hans bror ejet sammen han fandt et værlse og, lage hende på seng og gik ned og ringe til hendes herre og sagde at hun sov på hans hotel i nat. og det gav hendes herre hende så lov til men kiker hade en svaghed over for piger, han kunne finde på en masse men ikke i aften han hade kun brug for blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:37

hun sov bare stille videre, hun så som altid sød og smuk ud når hun sov, hun drømte om de gode tider med hendes storebror, hun tænkte osse over om hun skulle få to yngre brødre, men hun ville ikke svigtes igen, hun lå godt i sengen, hun lagede sig godt til rette, hun havde aldrig lagt i en god seng eller bare en der var bedre end den hun havde hos sin herre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:43

Kiker så ind til hende en gang i timen. For at se om hun stadig væk sov og det gjore hun kiker og Taishan var ikke så onde, Som man skulle tro om dem de var de bedset brøde man kunne ønske og de ville aldrig. Sviget nogen over hovedt kiker hade aldrig sviget Taishan og omvendt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 10:47

hendes gode drøm, blev til en ond, da hun var kommet til den dag hendes storebror efterlod hende, men det stoppede hurtigt igen, da hun vågnede med et sæt, hun gemte sit ansigt i sine hænder, tårne løb bare ned i hendes hænder og dryppede ned på sengen, hun græd kun over sin storebror, hun stoppede igen og lagede sig ned på ryggen, hun kiggede bare op i loftet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:09

...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:21

Taishan kom ind med mad til hende. Han så at hun lå og græde så han satte sig ned ved siden af hende og så urolige på hende, han viste hvordan hun hade det 2 hej jeg er Taishan kikers lillebror " sagde taishan og reget hende. Hånden til goddag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 25 1, 2, 3 ... 13 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum