Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
my pray - jack EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
my pray - jack EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
my pray - jack EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
my pray - jack EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
my pray - jack EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
my pray - jack EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
my pray - jack EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
my pray - jack EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
my pray - jack EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
my pray - jack EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

my pray - jack

Go down

my pray - jack Empty my pray - jack

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 21:34


tid: omkring midnat
sted: Cathedralen.
vejr: det regner og stormer udenfor
omgivelser: ingen. bænkene og slukkede sterinlys..

nemesis sad på en bbænk og stirrede ned i gulvet. hun bad stille. men det lød dog ikke som en bøn.. mere som en velsignelse. hun sang den nærmst.
stormen havde drevet hende derind. hun var gennemblødt og kold at se på.
den sorte jakke klaskede om hendes smalle talje mens den kontordame-agtige nederdel krøllede voldsomt. hendes hvide skjorte var blevet gennemsigtig og derfor havde hun lukket jakken tættere om sig..
med ét hørte hun noget ved den bagerste bænk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my pray - jack Empty Sv: my pray - jack

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:01

Jack ku ikke sove ude på grund af stormen så der få lå han nu på et tæppe ind i kirken under en af bænkne allerbagerst, man ku næsten ikke se ham dog ku man høre hans svage åndedræt, han var iført en sort slidt hættetrøje samt et par slidte mørke hængerøvsbukser som blev holdt oppe af et hvid nittebælte, på føderne bar han et par blå all stars og ved hans side lå en sort slidt rygsæk som hvar fyldt op med andre folks punge da han var en tyv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my pray - jack Empty Sv: my pray - jack

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:04

hun rejste sig, undret over lyden.
hun gik langsomt hen mod de bagerste bænke. lyden af hendes stiletter *klik klak klik klak* blev højere jo tættere på ham ,hun kom.
rejnen mod taget bragede løs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my pray - jack Empty Sv: my pray - jack

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:17

Jack vågnede ved lyden af fodtri og løftede hovdet svagt hvorefter han sukke og såå op mod den unge kvinde"hvad kan jeg gøre for dem frøken?"spurgte han dog med en letter kølig stemme imrens han betragte det han ku se af hende, han trak dog hurtigt tasken til sig man vidste jo ikke om hun ville tag den fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my pray - jack Empty Sv: my pray - jack

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:30

''intet. jeg undrede mig blot over at du lå her?'' sagde hun roligt-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my pray - jack Empty Sv: my pray - jack

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 22:34

Han nikke så svagt før han kravlede væk fra bænken og rejste sig op i sin fulde højde imens han så på hende"når jeg ku ikke nå tilbage til mit hotel værelse så jeg søgte ly her"svarede han dog ikke helt sandt men hun behøvede jo ikke at vide at han levede på gaden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my pray - jack Empty Sv: my pray - jack

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 10:08

''at lyve er en dødssynd.'' sagde hun roligt. ''ønsker du at ende hos Lucifer?'' hun fjernede noget af det mørke hår fra sit ansigt så man kunne se hendes flerfarvede øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my pray - jack Empty Sv: my pray - jack

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:22

Han løftede et øjnbryn"hvem har sagt jeg lyver?"svarede han køligt imens han kort gav hende elevatorblikket før han så på hendes fler farvet øjne"Lucifer tror du jeg er bange?"han fnøs kort før han så lidt rundt men lod bliket vile på hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my pray - jack Empty Sv: my pray - jack

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 18:24

''påstod jeg at du løj? jeg spurte såmænd blot om du ønskede det?'' hun så en smule fornærmet på ham, over elevatorblikket.
hendes øjne hvilede på hans hage. hun forstod ikke hvorfor, men hans hage virkede så.. så karakteristisk.
dog vidste hun ikke hvad det betød.
''du må undskylde hvis du fik indtrykket af at jeg anklagede dig for løgn.'' sagde hun og rakte ham, venligt, hånden.
''mit navn er Nemesis.'' sagde hun roligt. ikke det mindste rørt over hans kølige tonefald

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

my pray - jack Empty Sv: my pray - jack

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum