Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny i byen [Keela=privat] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny i byen [Keela=privat] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny i byen [Keela=privat] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny i byen [Keela=privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny i byen [Keela=privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny i byen [Keela=privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny i byen [Keela=privat] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny i byen [Keela=privat] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny i byen [Keela=privat] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny i byen [Keela=privat] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny i byen [Keela=privat]

Side 1 af 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Næste

Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:51

Tid: Aften/starten af natten
Sted: Foran døren til Strip-Tease
Omgivelser: Strip stangen og scenen af en art
Vejr: Køligt og blæsende udenfor

Claire var allerede på job hun gled elegant op og ned af stangen hun var top løs fordi hun ikke ville tage nogen på hun havde højhælede så det så mere sexet ud udover det havde hun kun G-streng på hun lod sig vene rundt og glide ned af stangen med ryggen imod den så hendes ben spredte sig virkelig meget ud mod gæsterne her hvorefter hun rejste sig i det øjeblik mændene ville røre hende med et frækt og drillende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:58

Keela gik forbi De strip-tease, hun havde faktisk aldrig været der! Hun tænkte sig lidt om, Zero sagde ogs engang noget med at hun måtte være der inde. Hun bed sig i læben og strakte sig lidt før hun gik hen og stilte sig i kø. Hun kunne i det mindste give stedet en chance. Fordi så havde hun en grund til at hade det bagefter!xD Hun ventede ikk så længe fordi der ikk var så mange i kø endnu. Hun kom ind og kiggede på det. Hun gik hen og satte sig på en stol. Hun kiggede op på de kvinder der faktisk blottede sig for andre mænds skyld. Hun gøs lidt ved at se nogle der rakte ud efter en af dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:03

Claire smilede roligt og så rundt hvorefter han så en pige meget smuk måtte hun indrømme intet i forhold til hende selv mente hun hun smilede roligt hvorefter hun gik derhen og byttede stang med en lige foran hende hvorefter hun gik ned i sin spredte ben stilling lige foran hende så Keela's næse næsten rørte hendes underliv hvorefter Claire hviskede en besværgelse som ville gøre den hun kiggede på liderlig som dette øjeblik var Keela hun kiggede på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:07

Hun kiggede op på pigen og stoppede op. Hun sad stille og rystede lidt. Hun rødmede og faldte bagover. Hun kiggede skræmt på hende og rejste sig igen efter noget tid. Hun ømmede sig lidt på røven fordi hun var landet hårdt. Hun bed sig i læben og kiggede på hende. Hun kunne mærke hun pludselig var en smule liderlig, selvom hun ikk anede hvorfor. Hun kiggede på hende igen og satte sig hen i baren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:15

Claire smilede udfordrende til hende men blev bare ved med at strippe indtil det var hendes tur til at holde en pause hun gik roligt ned fra scenen og gik hen til baren og satte sig ved siden af "jeg giver hendes" sagde hun roligt med et smil og smilede til Keela

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:17

Hun kiggede på hende og kiggede væk. "Øhm... Je-jeg skal ikk have noget!" sagde hun lidt og smilede let til hende. Hun var stadig lidt skræmt over det der var sket henne ved scenen. Hun bed sig lidt i læben og kiggede ned, "De-desuden har jeg ikk drukket før..." mumlede hun stille og følte sig lidt flov over det. Hun var 18 og havde ikk drukket den mindste smule alkohol ør. Hun havde ikk engang smagt det. Hun kiggede på Claire og satte hovedet lidt på skrå, "SÅ du behøver ikk."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:22

Claire smilede roligt "en tempt 9" sagde hun roligt hvorefter en dåse blev stillet foran Keela hvorefter Claire tog et glas vodka og cola op i hendes hånd "kom nu del mig selvskab" hviskede hun til hende og smilede mens hun rakte sit glas ud mod hende i en skål og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:26

Hun kiggede lidt på Claire og bed sig i læben. Hun tog den og rakte den forsigtigt mod Claires glas. Hun smilede en smule, "Jeg skal prøve." smilede hun. Hun kiggede på det hun havde fået og rullede lidt med det. Hun vidste ikk hvad det var, men hun tog forsigtigt en smuel af det og lagde glasset på bordet. Hun smilede let og satte hovedet på skrå, "Hvorfor arbejder du egetnlig her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:30

Hun vente sig om og så mod pigerne "for gratis looking på de andre piger" sagde hun smilende "jeg mener selvfølgelig osse for pengene men ellers så kigger jeg efter en sød kæreste" sagde hun smilende "jeg er lebbe så det er rimelig svært at finde nogen" hun var altid hurtig til at fortælle andre noget om sit liv hun elskede at tale om sit liv det var dog en hemmelighed specielt for drenge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:33

Hun nikked elidt og smilede let, "Øhm... ok?" hun stoppede lidt op og kiggede på hende. "Det forklarer da nogle ting..." nikked hun let og tog lidt mere at drikke. Hun mærkede hun allerede begyndte at blive lidt beruset. Men det var ikk særlig meget, bare en smule. Hun kiggede på Claire, "Men jeg hedder egetnlig Keela." smiled ehun let og satte hovedet på skrå. Hun gik ikk mere op i at Claire var lebbe end det. Hun havde aldrig været imod homeseksuelle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:36

Claire smilede roligt og så på hende "Claire" sagde hun og tog en tår mere "når kan du li din tempt?" spurgte hun roligt "børne alkohol mener jeg det er det er sådan noget som meget unge drikker fordi at det smager som sodavand" sagde hun roligt med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:39

Hun kiggede med et smil, "Hyggeligt at møde dig Claire." hun kiggede på den og nikked etil hende. "Det smager godt." sagde hun let og smilede en anelse barnligt. Hun kiggede på den igen og tog lidt mere af den. Hun følte igen det hjalp lidt mere, men hun troede godt nok hun kunne drikke mere end det. Hun var nok en svag drikker. Hun sukkede lavt, hun burde have drukket lidt af gangen for længe siden så hun kunne vænne sig til det og nemmere undgå at blive beruset.

//Logger nu... :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 9:34

Claire smilede roligt og rakte hende sit glas med cola og vodka "så prøv det her smukke" sagde hun smilende og ventede på at se om hun turde mens Claire så op mod stripperne igen og sukkede "ingen af dem der gider bare røre en anden pige seksuelt" sagde hun trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 11:35

Hun kiggede på det og bed sig blidt på læben, hun vidste ikk helt om det var en god idé Men hun tog imod det og drak en lille mundfuld. Hun gav hende glasset igen og tog en hånd blidt til hovedet. Hun kiggede på Claire, "Er det ikk træls og svært at være lebbe, når ikk så mange tør indrømme de er det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 11:45

Hun grinte lidt "jo meget" sagde hun roligt og så rundt "men så det godt der osse er Bi og normale kvinder fordi selv normale kvinder kan jeg sagtens få til at have sex sammen med mig bare for sjov" sagde hun roligt og så på hende roligt med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 11:48

Hun nikkede let, "Okay, men er det ikk bedre hvis hun selv ville end at du tvinger dem?" spurgte hun undrende og satte hovedet på skrå. Hun kiggede op på scenen og gøs lidt. Hun kunne virkelig ikk li at nogle gjorde sådan. Var det for penge eller fordi de ikk fik slukket deres lyster?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 20:41

Claire smilede sødt og så på hende "jo selvfølgelig på et tidspunkt finder jeg vel den helt rette" sagde hun roligt med et smil "men indtil da" hun mumlede svagt en besværgelse igen og så på Keela for at gøre hende liderlig "må jeg nøjes med at tvinge" sagde hun roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 20:45

Hun mærkede det og knyttede hænderne lidt. "Lad være Claire..." sagde hun lidt vredt og kiggede på hende. "Jeg hader tvang." sagde hun stille og kiggede ned. Hun mærkede det blev lidt mere og mere. Hun bed sig lidt hårdt i læben for at glemme det lidt. "Hvordan ved du det er den rette, når du jo tvinger?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 20:48

Hun så lidt væk fra hende "den dag jeg stopper med at tvinge og personen ikke bare går" hviskede hun trist "den dag en kvinde kæmper for mig og elsker mig" hviskede hun igen "den dag er det den rette" hun rejste sig lidt trist op og drak det sidste før hun tog sin jakke på som var en ekstra lang jakke og gik mod udgangen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 20:58

Hun kiggede efter hende og sukkede lavt. Hun rejste sig og løb efter hende. Hun svimlede dog lidt, men kom hen ved siden af hende. "Vil gerne høre på dig hvis du gerne vil tale med en..." sagde hun og smilede let til hende. Hun kiggede let på hende og smilede blidt. "Du skal ikk være alene om ting hvis du gerne vil tale lidt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 21:02

Hun smilede roligt "tak det har jeg brug for" sagde hun roligt og smilede hvorefter hun gik forbi nogle drenge sammen med Keela som stod og piftede efter dem "det er det jeg hader aller mest ved drenge" sagde hun hårdt hvorefter hun drejede ind i en blindgyde og kravlede op af brand stigen "kom" sagde hun og vinkede hende med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 21:05

Hun smilede glad og fnøs over drengene. Hun kiggede på hende og grinede en smule, "Det er da ogs klart, de tror de kan score ved det." hun gik med hende og kigged eundrende. Men hun fulgte dog med. "øhm... Hvor skal vi da hen?" spurgte hun forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 21:09

Hun stoppede ved et vindue med hængelås og fandt en nøgle frem og låste vinduet op og åbnede det "jeg er ikke van til at tage døren ind i mit hus fordi så skal jeg om bag disken på strip baren" sagde hun roligt og åbnede vinduet og hoppede derind hvorefter hun hjalp Keela ind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 21:11

Hun nikkede let og kom med en smule besvær igennem. Hun var stadig en smule beruset over sin drink og havde fået vodka endda. Hun kom indenfor og nikked elidt til hende. "Så du bor her ogs?" spurgte hun let og smielde. Hun satte hovedet lidt på skrå og strakte sig en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Gæst Fre 8 Okt 2010 - 14:10

Hun gik hen til hende og tog hendes hånd blidt "jope det er det" sagde hun smilende og hev hende med rundt i sin lejlighed der var 4 rum (et badeværelse,køkken/stue,soveværelse og træningsrum til alle mulige slags danse og andet) hun hev Keela med ind i soveværelset hvor hun slap hende så hun kunne sidde ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny i byen [Keela=privat] Empty Sv: Ny i byen [Keela=privat]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum