Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 21:53

Tid: Aften/starten af natten
Sted: Foran døren til Strip-Tease
Omgivelser: Strip stangen og scenen af en art
Vejr: Køligt og blæsende udenfor

Claire var allerede på job hun gled elegant op og ned af stangen hun var top løs fordi hun ikke ville tage nogen på hun havde højhælede så det så mere sexet ud udover det havde hun kun G-streng på hun lod sig vene rundt og glide ned af stangen med ryggen imod den så hendes ben spredte sig virkelig meget ud mod gæsterne her hvorefter hun rejste sig i det øjeblik mændene ville røre hende med et frækt og drillende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:16

For det første anede ikke denne rødhåret engel ikke hvad hun lavede her, og for det andet havde hun ikke set stedet før, og det kunne altid være spændende at udforske de forskellige steder der nu var i denne her underlige verden. Asma som engelen nu hed, stod foran denne umenneskelige og ret ukendelig dør. Hun lag hovedet på skrå, mens hun intet gjord i første omgang. Men da flere og flere personer gik ind, tog Asma chancen. Hun træk på skuldrene da hun mødte en slag lugt, som hun på en måde ikke kunne holde ud. Hendes blik søgte efter en ledig stol eller hvad man nu sad på.
Asma åbnede munden halvt på gab, da hun endelig så denne unge pige stå ved en slags.. pæl? Asma havde fået sig en lille plads, mens hun langsom kryb sammen på en måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:19

Claire smilede mens hun strippede videre før hun så en pige sætte sig rimelig tæt på hun tænkte at det var underligt at en pige satte sig tæt på letpåklædte piger og kvinder men smilede hun var jo selv vild med at se sådan noget så hvorfor skulle det undre hende hun besluttede sig for at tjekke noget og byttede pæl med en anden stripper som var lige foran denne unge kvinde (Asma) og strippede lige foran hende så hun næsten fik Claires kønsdel i ansigtet mens hun ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:27

Asma så på den letpåklædte pige, mens hun sukkede kort. Hun rejste sig op, mens hun rystede let på hovedet og smilede skævt. Hun skubbede stolen ind, og vendte ryggen til pigen som åbenbart var blevet skør. Asma havde aldrig set noget ligene. Asma stod foran barmanden mens hun gav et nik til ham. Han kom stille imod hende. Han havde en ølmave, og han var i gang med at tørre et glas af. ”Ja” sagde han og hans stemme lød lige glad. Asma så på ham, som om hun aldrig havde set en mand, så... beskidt. ”Hvad fa´en glor du nu for?” han vrissede nærmest, og Asma smilede som om hun intet forstod. Hun vendte ryggen til ham. Og begyndte langsom at gå imod døren. Hun vinkede dog hurtigt til pigen som stod ved pælen.
Asma var ude, og svoger at hun aldrig ville kommer tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:32

Claire havde lige fået fri og taget sin jakke på samt et par hotpants hvorefter hun var smuttet udenfor "hej du der" spurgte hun Asma undrende "hvorfor går du" spurgte hun venligt og sødt mens hun ventede på hendes svar og smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Ons 6 Okt 2010 - 22:40

Asma havde placeret sine hænder bag ryggen, mens hun nærmest gik fornøjet, for sig selv. Det hun havde lige set, havde hun faktisk aldrig forstillet sig. Asma så strakt tilbage, da hun hørte en stemme, som åbenbart talte til hende. Asma stoppede op, og betragtede pigen ved pælen. ”Jamen undskyld frøken. De var bare letklædt, og mit syn er ikke det, det har været” sagde Asma. Hendes røde hår svajede med vinden, mens en lille dystre smil kom frem fra hendes læber. ”Ser De, jeg er ikke til sådan noget. Og De skulle nu heller passe på Dem selv skulle De” sagde hun, mens hun grinte. Asma strøg noget af hendes hår tilbage, mens hun rettede sig op. Hun betragtede langsom pigen. ”De er ung” sagde hun bare og så væk denne her gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Tors 7 Okt 2010 - 9:37

Claire gik lidt hen imod denne rødhårede pige "nej jeg er ikke ung du er ung engel" sagde hun roligt og smilede "jeg er over 1700 år gammel du er kun 22 ved jeg" sagde hun roligt "alt det kan jeg finde ud af bare ved at kigge på dig tænk vis jeg så begyndte at tage mig sammen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 20:22

Asma nikkede stille mens hun egentlig så pointen i det. Hun var jo det væsen som ikke var gammel i forhold til andre. Asma hævede sin ene øjenbryn da pigen kom med sin bemærkning om hendes alder. Det overraskede hende tydeligvis ikke. Asma lag hovedet på skrå, mens hun betragtede pigen komme tætter på. Hun sukkede stille, mens hendes blik hverken så afvisende ud, eller fjendtligt. ”Hvad er det egentlig De lavede lige før?” spurgte Asma. Hun havde tydeligvis ikke opfanget meningen i det pigen gjord foran alle de mennesker. Asma var ikke gammeldags hun holdte sig bare væk fra væsner. Hun havde sit eget stille liv, uden alle de her.. dimser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 16:48

Claire gik roligt ved siden af hende med rolige skridt "det hedder strip det er noget man gør for at tjene penge" sagde hun roligt "penge har magten fordi så mange er afhængig af det har man mange penge kan man leve uden sådan noget vis man er fattig som mig kan man være stripper specielt vis man har gode former" hun smilede "som dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 17:12

Asma løftede det ene øjenbryn igen. Strip, penge? Egentlig havde hun ikke selv så meget penge, hun levede jo på en gård sammen med en fyr og hans familie som hjalp hende rimelig meget, men at nogen ville gå så langt? Asma lag hovedet på skrå, mens hun så smilende på pigen. "Former?" sagde hun stille og nikkede. "Ja vel. Men var der ikke noget andet du kunne gøre? Fx kunne du tage et mere.. passende arbejde?" Asma sukkede stille og så væk. Sådan var det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Tirs 12 Okt 2010 - 19:25

Claire rystede trist på hovedet "jeg har ingen uddannelse og så er det meget svært at finde et job" sagde hun trist mens hun sukkede "og når man er 22 i sin krop er det meget svært at få en uddannelse så jeg kan intet gøre" sagde hun trist mens han så op i luften

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Tors 14 Okt 2010 - 20:33

Asma så på pigen, med en slags sørgmodigt udtryk. Hun lag hovedet på skrå, mens hendes røde hår lænede sig mere til den ene side. Asma holdte om begge sine hænder, og trådte sig selv over fødderne. ”Det er jeg ked af at høre” sagde hun, og hendes stemme lød oprigtig. ”Men det er lidt en bastard job De har fået dig.. men det vil jeg naturligvis ikke blande mig ind i” sagde Asma, mens hun løsrev sine øjne fra pigen. Hun lod også sit blik glide op til himlen. ”Hvad hedder De egentlig?” spurgte hun efter en kort pause. Hun så på pigen og gav et lille opmuntrende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 13:17

Claire så på hende roligt lidt med et smil før hun sukkede igen "kan vi ikke være dus?" spurgte hun roligt "jeg hader at blive kaldt de som om jeg var en rig person" sagde hun smilende "Claire hedder jeg forresten" sagde hun roligt med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 19:33

Asma smilede skævt, mens hun rettede sig op. De, brugte hun faktisk ikke så meget, men høflighed frem for alt? "Ja okay det på De.. øhmm du undskylde" sagde Asma og kløede sig på håret. Da pigen havde fortalt hende navn, nikkede Asma, mens hun igen lod sit blik glide op til himlen også ned på Claire igen. "Mit navn er Asma. Hyggeligt at møde dig Claire" sagde hun og rakte sin hånd imod Claire, med et mildt, men overrasket udtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Lør 16 Okt 2010 - 11:05

Claire tog imod hendes hånd blidt og smilede roligt sødt og venligt "Asma ligesom det man kan lide" spurgte hun undrende "sejt navn" sagde hun smilende og nikkede bekræftende "har du lyst til at gå med mig i biffen" spurgte hun og pegede på biografen ikke så langt væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Tirs 19 Okt 2010 - 20:23

Asma lag hovedet let på skrå. Noget man kunne lide? Asma valgte lidt usikkert at smile. Hun vidste ikke helt hvad det skulle betyde, men betragtede det som en komplement. "Jamen jeg takker dybt" sagde hun et kort tid efter. Hun træk sin hånd ind til sig og kløede sig på håret over pigens sidste kommentar. "Hvad?" sagde hun, som om hun ikke havde hørt spørgesmålet. Hun kunne ligesom også havde hørt forkert?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Ons 20 Okt 2010 - 20:00

//sorry mente 'lide af' som man kan lide af asma

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Fre 22 Okt 2010 - 17:08

//Er ikke sikker på at jeg forstår det, men okay?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 21:27

//du ved når man har været i nærheden af rygere for længe^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:03

//O____O Neeeeeeej//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Tors 11 Nov 2010 - 20:16

//øh okay

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 14:48

//Emnet stopper right?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat] Empty Sv: Im going down down and up again before you touch me [ Asmamix=Privat]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum