Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Midnats tur//killer-man// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Midnats tur//killer-man// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Midnats tur//killer-man// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Midnats tur//killer-man// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Midnats tur//killer-man// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Midnats tur//killer-man// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Midnats tur//killer-man// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Midnats tur//killer-man// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Midnats tur//killer-man// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Midnats tur//killer-man// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Midnats tur//killer-man//

Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 13:55

T - Midnat
V - Kold luft og støvregn
S - Skoven?
O - Skov?
D - IRL

____________


Det var mørkt, og livløst i skoven denne kolde aften, men det påvirkede ikke denne unge pige der kom gåede i gennem skoven... Pigen havde langt sort hår og blodrøde læber, eller sådan så de ud i forhold til hendes hvide hud. Hendes krop var iskold, der gjorde at når man rørte hende føltedes det som tusind knivstik. Pigen havde en sort kjole på der var lidt flænset for neden og ret kort pga. det. hun havde ikke nogen sko eller strømper på, så man kunne bare se hendes bare ben og samtidig også hendes arme.
hver gang hun tog et skridt blev jorden under hende frosset og så ud til at dø, men når hun flyttede foden igen... var det væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:13

En sort skikkelse med et skulderblad af metal som beskyttelse og en stav kom gående fra skovens midte på vej ud af skoven eller i det mindste væk fra et bestemt sted hvor han lige havde dræbt en fordi han havde fået en mission denne sorte skikkelse gik under navnet Killer-man og han var kendt som den mest blodige dræber i hele Vie-La-Mort mens han grinte lidt af det denne skikkelse's rigtige navn var Killer Zazui

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:19

Pigen der gik under navnet Inu så mod ham "mmh... han virker der rimelig speciel" hun gik hen mod ham i mens hun frøs tiden om ham i nogle få sekunder... så han slet ikke opdagede det... men hun stod nu ved siden af ham og kiggede på hans mærkelige skulderblade "hmm... hvad er det?" hun lagde sin iskolde hånd mod pladen så den faktisk frøs fast mod hans skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:23

Killer gik ubemærket videre "dejlig kulde" sagde han roligt og vente blikket mod pigen som var gået hen til hende "har din mor aldrig fortalt dig man ikke bare skal gå hen til fremmede de kunne være farlige" han grinte lidt af sig selv og gik videre stille og rolig uden et ord før han snussede kraftigt ind og sukkede så "Inu" sagde han bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:28

"ehm...min mor døde for mange år siden... tror jeg" hun sukkede lidt før han sagde hendes navn
*hvor kender han mit navn fra? jeg har aldrig mødt ham før* tænkte hun stille "hvis du har lyst til at være en ond fremmed og angribe mig...så gør det" hun havde røde øjne nu af vrede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:33

"ahh dine øjne ja det er rigtig de burde ikke være røde Inu jeg kan bare læse dine tanker" sagde haun roligt "mit navn er Killer jeg har ikke tænkt mig at skade dig medmindre du angriber mig eller at jeg får en ordre på det men indtil videre er du fri" sagde han roligt "desuden du ville ikke kunne vinde" han svang sin stav foran sig hvorefter den kørte hurtigere han hoppede et godt stykke væk fra hende og sigtede på et træ "FIRE STAFF" råbte han og hans stav begyndte at køre så hurtigt at den frembragte varme kort efter fløj en stråle af sted af varme og brændte træet til aske på få sekunder hvorefter han stoppede staven og satte den på sin holder på ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:36

Inu så på ham men så lidt væk da han sagde han kunne læse hendes tanker.... men efter lidt tid som hun stod der og kiggede væk kunne hun mærke varmen fra hans stav og fik det dårligt af det... hun blev svimmel også selvom han ikke angreb hende.... "hver.....venlig at skrue ned for..........." mere noget hun ikke at sige før hun faldt bagover

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:38

Killer rystede på hovedet "måske lidt for kraftigt" sagde han roligt før han forsvandt og greb hende med en hånd og et roligt udtryksløs blik hvorefter han hjalp hende op og stå roligt og børstede hendes kjole af "det må du undskylde ville bare vise at du nok ikke ville kunne vinde ikke skade dig" sagde han roligt og gik videre roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:49

"hmm...right,,," hun stod nu op og kiggede efter ham "bye?" hun tog sig lidt til hovedet og gik i den modsatte retning af ham *ppf... sådan en tåbe... og hvad bilder han sig ind bare at angribe uden jeg gør ham noget* hun knugede sin hånd og bed sig i læben, hendes øjne lyste rødt op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:54

Killer stoppede op og vente blikket imod hende "jeg angreb dig ikke" sagde han og grinte "hvorfor tror du jeg hoppede væk fra dig hvorfor tror du jeg skød varmestrålen mod et træ langt væk fra dig jeg fremstillede bare mine kræfter men vis jeg har skadet dig så hårdt så her" han grinte og tog sin stav frem igen hvorefter han slog over det hele med den som om han hev ting ind til sig og efter noget tid kunne man se luft samle sig foran ham kold luft et blad snittede luften og fryste med det samme til is hvorefter Killer skød kuglen af sted mod hende direkte så at den ville ramme hende han vidste det ikke ville skade hende men forstærke hende han så roligt på hende og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:58

Inu sukkede lidt over det han gjorde *typisk drenge at være så dumme og kun tænke på kamp* hun rystede på hovedet og slog bare iskuglen væk uden rigtigt at vende blikket mod den
"jeg troede du skulle gå... og ikke blive ved med at snakke til mig og angribe mig igen, bare med is?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 14:59

Han grinte højt og satte sig ned op af et træ "du blev skadet ved varme den kugle var for at styrke dig efter det jeg gjorder" sagde han og så på hende "jeg har masser af tid jeg vil gerne snakke men osse gå samtidig" sagde han roligt og så fortsat på hende med et roligt smil og skød en lille vind kugle imod hende kold kugle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:02

//jeg fatter hat af hvad du skriver nogle gange fordi du enten formulere det forkert eller mangler et ord. eller også så skriver du det bare ud i et, hvor du nogle gange bliver nød til at sætte et komma eller punktum, eller lave en ny sætning//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:06

//jeg kan ikke sætte komma

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:25

Han grinte højt og satte sig ned ved et træ og satte sig op af det. "Du blev skadet ved varmen jeg udsente. Den kolde vindkugle var for at styrke dig efter det jeg gjorder" sagde han og så på hende "jeg har masser af tid jeg vil gerne snakke" sagde han roligt og så fortsat på hende med et roligt smil og skød en lille kold vindkugle imod hende for at styrke hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Midnats tur//killer-man// Empty Sv: Midnats tur//killer-man//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum