Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 16:13


Tid: aften, ved en 20:00
Sted: Biografen, 
Vejr: overskyet, med let kølig vind.
Påklædning: et par korte sorte shorts, et par flade blå All-stars og en tætsidene bluse. (Som alle biografarbejdere har på.)

Livet i biografen havde ellers været så hyggelig, alle var glade og havde fået og gået når de ønskede. Men pludselig hørte Sookie et plask, og der var en der havde tabt sin sodavand over en anden, i Iver om at komme til sin film. Som den søde hjælpsomme pige hun var, løb Sookie hen til mændene. Og prøvede at løse problemet. Den ene mand, var helt våd af cola. Og en anden, stod med en tom coladåse. Og så chokeret ud, manden der blev tabt cola ud over, var helt rød i skralden. Og gjorde sig rigtig klar til at skælde ud. Men hun nåede lige at løbe imellem dem, inden at manden brølede som et vandfald.
"Hvad er det sket mine herre?" Spurgte hun sødt, og så fra den ene til den anden. 
"Det kan du spørge ham om!..." Råbte manden med colaen ud over sig, Sookie svarede stille og roligt:
"Er det nødvendige at råbe? Og jeg er sikker på at denne mand ikke gjorde det med vilje." Sagde hun, og kiggede på manden med den tomme coladåse. Men i næste sekund, blev hun løftet op og klemt mod en mur.
"Går du i hans parti!?" Råbte manden, ind i Sookies øre. 
"Ne.. Nej, jeg sagde jo bare at..." Og hun blev klemt hårde mod muren, Sookie gjorde store øjne.
"Er det nødvendige at tage det sådan på vej... Jeg føler mig lidt følselsløs i mine ben." Beklagede hun sig, men det gjorde bare det hele være. Og manden blev helt ildrød i hovedet, hun gjorde et fortabt ansigtudtryk. Og tænkte: *Åh... Nej* Og lukkede øjnene. 
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 16:33

Zankuji sad stille og roligt mens han kiggede på dem der var en eller anden mærkelig konflikt mellem men det lød til at være et dumt emne denne konflikt da de stod og råbte af hinanden og rejste sig op og gik ned til dem da han så hvordan denne mand behandlede en kvindelig arbejder "hey stop det der sådan behandler man ikke en kvinde og hun har ikke gjort noget og den anden mand gjorde det ikke med vilje og hvis du ikke går selvom jeg ikke arbejder her men så smider jeg dig ud herfra"sagde han og kiggede på den mand der holde kvinde op af vægen.
"og vil du være venlig at sætte kvinden ned tak"sagde han og kiggede på mande også på hende kvinden der arbejdede i biografen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 16:51

Hun så takneligt på manden, der var kommet hende til undsætning. Men så så tilbage på manden, der holdte hende.
Han stod lidt, og så ondt på manden og hende. Men slap så Sookie, der faldt ned på gulvet. Selvom at manden næsten havde smit hende ned, landede hun på gulvet med fødderne først.
Hun stod lidt og tog sig sammen, til at sige noget. I det mindste et tak, eller noget der lignede at hun vat taknemlig. Men på en måde irreterede det hende, hvad han havde sagt.
En kvinde behøvede man ikke være mere blid mod, man var vel ikke et kæledyr? Og manden var jo også menneske, så hun kunne med lethed have smadret ham.
Selvom at hun ikke ligefrem følte en trang til det, det havde hun aldrig. Vold ifølge hende, var i det hele taget noget være stags.
Da hun var sikker på at han var gået, vente hun sig om. Og stod ansigt til ansigt med manden.
"Det havde du ikke behøvet!.." Begyndte hun , men smilede så, og nikkede som en tak.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 16:58

Han kiggede på hende "det var så lidt men kunne nok havde været lige meget når han var et menneske men du må nok tilbage til dit arbejde ikke"sagde han med et stille smil og gik stille og roligt tilbage til sin plads og sad og kiggede på den film der kørte i salen han tog en slurk af sin sodavand og kiggede lidt rundt *den er kedelig*tænkte han og kiggede på dem der ellers sad i salen og de fleste var mennesker som var der men det var vel meget normalt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 17:09

Hun nikkede, og vente sig om. Gik hen til sit tidligere arbejde, og gik igang med at feje.
Hun sukkede, da han så manden stå udenfor i regnvejr. Og han stod og så på hende, med et ondt blik. men hun rystede bare på hovedet, og fejede vidre. Der skulle ikke blive mere ballade denne aften, ikke med hende.
"Jeg så godt hvad der skete!"
Sookie fik et stort chok, så hun ramlede ind i colamaskinen. Som sprøjtede ud over det hele, som ikke var specielt godt for hende kariere.
"Hvorfor kommer du også.." Hun tog noget papir, og gik imod maskinen. Fik den slukket, med nød og næppe. "Også sådan?.. Og råber mig næsten ind i øret?" Hun så surt på sin chef, og trak på skuldrende.
"Sookie!.. Du har kun EN chance til!"
Han gik med sin store r'v, væk fra hende. Og hun modstod en frist til at springe på ham.
"Ideot." Hviskede hun, og begyndte at tøre op.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 17:46

Han kiggede rundt og rejste sig op og gik ud af salen og gik lidt rundt og kiggede på dem der var der *hvad skal jeg så nu for filmen er færdig og mon hende der arbejder her får problemer med ham manden*tænkte han og gik hen og satte sig på en stol som man kunne sidde på men det var mest fordi han ikke havde noget at give sig til at lave.
Han kiggede rundt og viste ikke hvad der var og lave der var vist ikke noget han kunne lave nu men det kom nok for der var altid noget at lave man skulle bare komme på det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 18:10

Hun blev efterhånden, færdig med at gøre det rent igen. Efter en halv times, skruppen og skuren.
Hun så manden sidde på en stol, han sad lidt onsfraværende. Men hun trak bare på skuldrene, og så ned af sit tøj. Som ikke var det mest reneste, efter alt den sodavand. Måske skulle hun gå hjem og skifte? Det ville højest tage godt og vel et kvarter, men ville hendes højtrøvet chef straffe hende for det? *Helt sikkert!..* Blev hun enig med sig selv om, og gik hen til manden. Som sad rimlig Allende, og ensom.
Ventede han på nogle? Eller var det bare noget han kunne lide.. At være allende.
"Øh.. Undskyld?.." Hun smilede ned til ham, og rødmede let." Venter du på nogle?.." Spurgte hun forsigtigt, men alligevel tydligt og bestemt.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 18:14

Han kiggede lidt rundt da han så hen på hende kvinden som han havde hjulpet på en eller anden måde var kommet hen til ham.
Han kiggede på hende "nej jeg venter ikke ligefrem på nogen slapper bare af og prøver at finde på noget at lave men det er lidt svært"sagde han og kiggede på hende stille og venligt smil "hvad da"spurgte han venligt *hun skal da vist ha skiftet tøj*tænkte han mens han ventede på en svar fra kvinden eller var det en ung pige det var han ikke sikker på.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 18:25

Hun blinkede et par gange, og nikkede forstående.
"Jem.. Så okai." Hun så ned af sig, og løftede det ene øjnbryn. Da hun mærkede at han også lagde mærke til hendes tøj, og grinede blidt.
"Jo.. Ikke for noget." hun bed sig i læben, og Sank engang. "Jeg så bare hvordan du sad her.." Hun smilede til ham, og så sig omkring. "Der er ikke mange der går herind allene.."
Hun trak på skuldrene, og så ned af sig selv igen.
"Og så også fordi jeg mangler selvskab.. RIGTIG selvskab." Hun tænkte på de andre der arbejdede her, og hendes røvhøje chef. Hun gøs næsten..
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 18:33

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "okay rigtig selvskab så du mener jeg er rigtig selvskab"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber.
Han kiggede på hende *mener hun at jeg er rigtig selvskab hm det syns jeg nu ikke rigtig men hvis hun syns så er jeg vel det*tænkte han og mens han kiggede på hende mens hun stod der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 19:23

Hun nikkede, og smilede tilbage.
"Jah.. Man er hvad man vil være.." Sagde hun sødt, og så sig omkring. Der var ikke specielt mange lige nu, de fleste var gået, da den sidste film var overstået. Hun blinkede lidt, og grinede.
"Men.. Vis du vil bære over med mig." Hun så med af sit tøj, og smilede skævt. "Så ville jeg gerne have noget andet tøj på.. Måske lidt renere, og varmere?.."
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 20:04

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg kan skam godt bære over med dig det skal du ikke tænke så meget over"sagde han med et stille smil og kiggede på hende og nød faktisk at hun ville snakke med ham og det var rart at der var nogen der gad det.
Han kiggede på hende "og ja man er hvad man vil være"sagde han med et smil og kiggede lidt rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 20:11

Hun smilede tilbage, og strålede.
"Du må godt gå med.. Vis du vil." Hun løftede spørgende det ene øjnbryn, for han lød flink nok. Måske mere end flink, i rimlig venne-nevu.
Så.. Hun kunne vel godt inviterer ham med ind, i et par minutter. Det gjorde vel ikke nogen forskal, om de var her eller der.
"Jeg skal bare have noget andet tøj på.. Og så er vi smuttet." Hun smilede, og nikkede en enkelt gang. "Jeg bor ikke så langt herfra.. Højest et par minutter vil det tage.."
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 20:25

Han kiggede på hende med et smil "ja det vil jeg da meget gerne men hvis jag må spørge er det hus eller en lejlighed du bor i"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og var bare venlig overfor hende det var han for det meste når det var nye personer når han mødte nye som han ikke havde set før "men navnet Zankuji"sagde han for at hun viste hvad han hed.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 20:33

Hun rakte hånden frem, og nikkede.
"En lejelighed.. Hverken stor eller lille." Hun smilede, og tryggede hans hånd blidt. "Jeg hedder Sookie.. Dejligt at møde dig Zankuji.." Hun smilede stort, og slap hans hånd, hun nikkede over mod hendes lejelighed.
"Vi må vel til at komme afsted.. Ikke?" Spurgte hun sødt, og begyndte at gå hen udgangen.
Hun vinkede til sin chef, med måske et lidt for stort smil. Da han skar en grimasse, så hun gøs. Han var virkelig en underlig mand!
"Øhm.. Kommer du?" Spurgte hun glad, og vente sig om.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 21:00

Han kiggede på hende med et stille smil "jo lad os det "sagde han og rejste sig om og kiggede på hende med et smil og gik hen til døren og kiggede på hende "ja da men er det dig der mangler"sagde han med et smil og han prøvede at være sjov men det virkede vist ikke ret godt for ham lige nu.
Han åbnede døren for hende og ventede på hun gik gennem den.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 21:17

Hun løftede det ene øjnbryn, og rystede på hovedet. Han var anderledes end hun troede, hun havde forstiller sig at han var sådan. 'Hey!. Stik mig den gaffel!' sådan meget rubust, og sur. Men han var det stik modsatte, en rigtig geneltmand.
Hun gik igennem døren, og nejede. Som heller ikke gik spor godt, da det ikke var det hun gik rundt og gjorde mest.
Efter lidt tid, stod de uden for hendes dør. Hun låste sig ind, og lavede en kom-bare-ind hånd til Zankuji.
"Bare.. Gør hvad du har lyst til.. Mens jeg hurgtigt skifter om." Hun gik igennem den fint oprydet stue, videre ud i køkkenet og ind i hendes soveværelse. Som der kun var en doppeltseng og et stort skab i.
Hun fandt noget forskelligt tøj frem, men tog bare det føreste og det bedste. Som blev til et par blå jeans, og en sort top indenunder en blå uldtrøje der matchede hendes blå øjene.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 21:33

Han kiggede på hende med et smil da de var kommet hjem til hende "her ser da godt ud den må sikkert ha været dyr denne lejlighed"sagde han med et smil på sine læber.
Han satte sig ned på en eller anden sofa og ventede på hende og kiggede lidt rundt i hendes flotte lejlighed.

//lidt krea svigt sorry//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 21:41

//Fint.. Samme her.:/

Hun smilede for sig selv, og hoppede glad ud til ham.
"Tak.. Så dyr var den heller ikke, mine surt optjente penge fra jeg var helt lille." Hun smilede stort, og satte sig ved siden af ham. Vidste godt de snart skulle gå, men ville lige sidde lidt ned. " Og et ret så nedkogt job.. Så kan jeg holde gang i huslejen." Hun klappede ham på låret, for vidste ikke hvad hun skulle gøre.
Hun rejste sig, tog sin grøne jakke under armen. Og så sig tilbage, med er smil.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 21:48

Han kiggede på hende "ja også med den chef du har det ikke ligefrem ens ynglings chef"sagde han med et lille grin og kiggede på hende *hun er fin nok hun kan blive en fin ven*tænkte han og kiggede på hende "skal vi til at gå nu eller hvad skal vi"sagde han og kiggede på hende.
Han rejste sig op og kiggede på hende med et smil og gik hen til døren som de var kommet ind af og åbnede den for hende med et smil på sine læber og var jo bare venlig og en rigtig gendelmand
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 22:03

Hun nikkede igen, og grinede.
"Du behøver ikke det der.." grinede hun, og lukkede døren. Låste den, og puttede sin nøgle ned i lommen.
Han var måske LIDT for venlig, man følte sig helt pinlig berørt. Når han gik hen og åbnede døren for hende, blev man lidt forsvarsløs. Altså.. Hun følte det som at, hun var svag.
"Hvor vil du gerne hen?.. Er der et sted du ikke har været endnu?" Hun løftede drillende det ene øjnbryn. "En boghandel måske?.."
Hun grinede sin søde latter, og gik ned til vejen.
Kulden ramte hende straks, og af vane gøs hun.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 22:06

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "boghandler har jeg ikke været før men det nok fordi de er kedelige og du må undskylde hvis jeg er for venlig kan bare godt lide at folk kan lide mig altså ikke kærlighed men som en ven"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik stille og roligt "nej har ikke rigtig noget sted der er spænde kende du et sted"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 22:17

Hun så på ham mens han talte, og nikkede.
"Jeg tror at de vil kunne lide dig, uanset hvad." Sagde hun sødt, og glad.
"Hey!.. Prøv lige at vente.." Hun var tilbage 5 sekunder efter, med et skateboard under armen. "Vi kunne tage over at skate!.." Tilbød hun glad, og nikkede ned til sit skateboard. "Vis du ikke kan.. Så kan jeg lære dig det!" Sagde hun glad, og var glad for at hun kunne lære fra sig, altså hjælpe andre.

//Kreasvigt//
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Zankuji Ons 20 Okt 2010 - 22:20

Han stod og ventede men hun skulle hente noget og kiggede lidt rundt da hun kom tilbage kiggede han på hende "skate hm ja hvorfor ikke det kunne være meget sjovt"sagde han med et smil på sine læber "jeg har prøvet at skate før men det gik ikke så godt som det nok ville gøre nu"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "så skal vi komme afsted"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sookie Ons 20 Okt 2010 - 22:28

Hun smilede igen, og nikkede.
"Skal vi løbe?.." Hun huskede den dejlige følelse, at få vinden i håret. Mærke at hver ends celle lever, det var noget af det bedste i hendes nye liv.
Hun gjorde sig løbeklar, med skateboardet under armen. Og et lejesygt glimt, i blikket.
Da hun elskede konkurancer, der var ikke noget bedre. Især vis man vandt, stort. "Skal vi ikke se hvad du kan?.." hun bed sig blidt i underlæben, og smilede stort. "Det dur jo ikke.. At du ikke kan løøøbe."
Hun grinede stort, sit søde grin.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

"Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.] Empty Sv: "Så!.. Nu skal du ikke støde ind i nogle uheldige fyre!.." Sagde mor, det kunne jeg ikke overholde! [Zankuji.]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum