Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
med toget Daianna(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
med toget Daianna(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
med toget Daianna(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
med toget Daianna(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
med toget Daianna(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
med toget Daianna(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
med toget Daianna(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
med toget Daianna(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
med toget Daianna(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
med toget Daianna(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

med toget Daianna(privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

med toget Daianna(privat) Empty med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:31

T: 18.30
O: en masse mennsker og ander væsner
V: regen
S: Banegården




Taia stod på banegården. Da hun skulle med toget ind til den inderest del af byen for hun skulle hjem efter at hun, hade være over hos sin mormor og morfar som bor tæt på banegården så hun hadeikke. Ret lange det for og til banegården hun vent på 3 som kørke ind til midtcity

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:36

Daianna sad i toget helt for sig selv. Hun havde lukket øjne, og hendes ellers vide kjole var dækket med blod, men det tog hun sig ikke af. det var toget ind mod midtcity.
Hun havede ikke en eneste gang åbnet sine øjne, men alligevel var folk bange for hende og valgte at gå ind i en anden cabine i stedet for at være i hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:42

Taia satte sig bare over for hende. da hun ikke var bange for hende og hvad hade hun endlig også det for, hun var nightdemon en meget stærk en af slagsen hun hade lillsøjen og lysthår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:50

et psykopatisk grin kom fra Daianna. Denne pige tog grulig fejl hvis hun troede at hun ikke havde noget at være bange for, for det havde hun.
"jammen jammen... så er der endelig en der sidder sig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:53

" hvoorfor skulle jeg ikke kunne. siddet mig over for dig jeg er slet ikke bange for noget ikke en gang dem, så jeg blive sidden hvor jeg er " sagd Taia og så på hende med sammen kneben øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 23:08

"fordi dit blod dufter godt" lød det koldt fra Daianna. "du begår en fejl ved ikke at være bange, det burde du" sagde hun kort tid efter...
"men du er et barn så hvad kan man forlange af et dumt barn?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 11:22

" jeg er en nightdemon. og du skal ikke kalde mig et dumt barn og slet ikkke bare et barn " sagde Taia, og så ned i hendes bog hun sad med som hun lige hade købet i kiosken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:09

"og?.. du er et barn, og et lille barn, hvilket vil sige at du umuligt kan vide særlig meget, altså dumt barn" lød det koldt fra Daianna "og hva så hvis du er en nightdemon... det får ikke dit blod til at dufte mindre godt" Daianna slikkede sig kort om munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:11

" syredemon det er det du er ikke. og jeg er godt nok kun 11 år men jeg er meget stærke af min alder " sagde Taia, og så ned i sin bog og lææste vider i den hun sukke svaget og drak nogen vand. Da hendes hals var meget tør

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:16

"ja og nej... men sikkert ikke stærk nok" stemmen var nu meget koldere end før, og ville med stor sikkerhed få en til at føle sig skidt tilpas.
et kort psykopatisk grin kom fra Daianna. "nævenyttige pigebarn" mumlede hun for sig selv og lukkede øjende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:22

Taia sukke opgiven. Hun fikke ikke læst så meget når hun hele tiden snakke til hende, Taia sad og lytte sig en sang hun hade hørt i radioen i morges ind hun skulle i skole.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:31

normalt ville hun ha ætset denne piges krop med hendes syre, og måske begyndt at male eller lege med hendes blod. Men det var imod de nye regler hun havde fået, og eftersom hun ikke ønskede at finde en ny en at tjene holdt hun sig i skindet... lidt endnu.
Hun mumlede et eller andet med: idiotiske barn... burde dræbe dig. Og noget andet utydelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:38

Taia sad med sin mp3´er i øren. så hun hørte ikke efter hvad hun sad da musiken var alt for god til ata, hun ville høre hvad ander siger eller sagde til hende. Da ingen ture at gør Taiasur eller rasen for ellers endet man som bankekød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 17:02

Daianna var egentligt fulstendig ligeglad med hvem og hvad denne lille pige var, og hun var også ligeglad med konsekvenserne af at dræbe denne pige, sådan da. Hun ville ikke ha sin nye herre skulle blive skuffet. Dog følte hun stor trang til at dræbe, måske bare lege lidt. Hun lavede en lille syre kugle som hun kastede på denne lille pige, hvis hun ramte ville det ætse hendes hud og de giftige gasser ville begynde at brede sig i hendes blod og luftveje.
Dette gjorde hun kun for at pirre hende lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 18:33

Taia dikke sin ned for at. Sammel sin pung på da den var falden fra hende og i det hun rette sig op så hun , et hul i sædet hor hendes hoved hade være før vis ikke hendes. Pung var faldne fra hende hade den kugle ramt hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 19:17

Daianna smilte koldt af dette, da hun ingen gang havde sigtet, men det så nu sjovt nok ud. Syren fortsatte med at ætse og havde nu ætset hele det sted hvor man egentligt skulle placere hovedet. et letter psykopatisk og ondt grin kom fra Daianna, dog var det lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 21:10

Taia så suret på hende. Men valget at inorer hende helt hun hade tralvet med at læse i sin bog, så hun lod ikke mærke til at hun opførte sig underliger over for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 21:49

daianna havde åbenbart ikke nok i denne lille drilleri, så endnu en lille syrekugle blev 'kastet' afsted og ramte hendes bog perfekt hvor den hurtigt fik ætset sig igennem alle siderne og tog kurs mod pigens hænder.
den syre der var havnet bag pigen ætsede sig fortsat igennem sædet og vr nu begyndt at 'spise' sædets ryglæn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 16:03

Taia smed sin bofg far sig. Hun var rasen nu " hey den er helt ny dit syrebæst " sagde Taia, og satte sig et stykke fra hende og græde hun hade spare sammen til den bog i 2 hele år. og nu var den opløst med et

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 16:09

Daianna grinte blot over dette. "usle menneske pige, det var en bog, men nåå ja den var nok mere værd end dig" kom det hvislende og koldt fra hende. "man kan ikke forvente mere af sådan et dumt barn"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 16:14

2 jeg er ikke er mennske jeg er en dæmon. lige som du er men bare mere mere værd du er ikke en skid være for nogen, din forælder ville garteret ikke en gan ha dig " sprute Taia rasen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 16:18

"men du er ikke stærkere end et menneskebarn... og nej næppe, jeg er meget mere værd end dig... du vil bare ikke acceptere det" kom det koldt og drillende fra hende, nu var det begyndt at blive lidt sjovere. "jeg er da ligeglad" kom det fra hende, hun var fuldstændig ligeglad med sine forældre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 16:23

" jeg kan ikke styre min magi endnu. og nej du er 1000 gange mindet værd end jeg er jeg hade forælder, som elsker mig og vil gøre alt for at får mig igen. men dig der i mod er der ingen som hold af 2 sagde Taia koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 16:26

"nej du kan ikke styre den, altså svag og værdiløs" kom det koldt og hånligt fra hende, hun elskede det, at få folk til at føle sig skidt tilpas, at få dem til at råbe for at understrege, at de troede at de havde ret. og at diskutere, og slådt, der var ganske vist ingen udfordinng i hende men man kunne vel lege lidt med hende.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 16:36

Taia valg ikke at høre på hende. Mere for Taia hade ret hun var meget mere værd en hun var, så Taia satte sig ned og så ud af vinduet og gad slet ikke høre på hende mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

med toget Daianna(privat) Empty Sv: med toget Daianna(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum