Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 12:59

Sted: Galeanstalten
Tid: 00.01
Vejr: fuldmåne, stjerneklart
Omgivelser: hvide vægge, åbne døre ind til diverse værelser hvor de sindsyge engang har holdt til.
_____________________________

Et lille stykke væk fra galeanstalten på en sti der havde ført derhen til kom en ung pige gående, ikke særlig høj faktisk, men hun havde den smukkeste krop og ansigt, dog skjulte hun det med det lidt for store tøj og tørklædet foran sin mund, samtidig med noget hår ned foran øjnene, nå ja hendes øjne, afspejlinger af 2 personligheder der gemte sig i denne unge krop.

Den første personlighed der kom af det blå øje, var elver pigen Rose, hun var den personlighed der næsten altid var ude, hun var en glad ung pige der dog blev forvirret nogle gange, og godt kunne være lidt glemsom

Den anden personlighed, var af det gyldne øje, der som når hun manglede blod viste sig at være rødt. Men hun var den frække lidt onde pige det gemte på en lang årrække angreb på mennesker. Hun gik under navnet Red

Men det var ikke fordi de to piger ikke var i harmoni, for det var de, de kunne føle hvad hinanden gjorde og sagde og nogle gange kom den anden til at sige hvad personen inden i tænkte.
Men nok om det, lige nu var det pigen Rose der var fremme, og hun dansede glad ned ad gaden, eller faktisk lignede det ikke en ordentlig dans, mere sådan noget for sjovt?
Men Rose stoppede op i det hun så den store lidt faldefærdige galeanstalt foran hende, hun havde aldrig været heromkring, og viste egentlig ikke hvad det var... Dog kunne hun se at der ikke rigtig havde været nogen her i lang tid, så hun besluttede sig stille at bevæge sig indenfor.

Døren knirkede stille da hun åbnede den og lyden gik gennem stilheden og forsvandt så igen. Den lille Rose trådte stille ind af døren og kiggede sig omkring først "hmm, hvad er dette for et sted" sagde hun stille, men ikke så højt hvis nu der stadig var nogen alligevel.
hun bevægede sig hen ad gangen og kiggede ind i nogle værelser. De var for det meste ens, nogle gange spejlvendt af hinanden andre mere beskidte og støvede end andre....men i princippet ens.
Rose stoppede op ved en dør der så ud til at være låst i første øjenkast... hun tog dog fat i håndtaget og det rød stille af...hvilket igen medførte en lille larm igennem stilheden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 13:11

//hvis det er behøver du ikke skrive så lange indlæg, bare min 3 linjer xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 13:23

Hogin var ved at laver noget. Billede fra anstalten som han kunne bruge som tatovringer, han lavet det til sin hobbe som var det han som tider tjenet meste på. Når han lavet nogen flotte og meget smerte Tatus på flpk som betalet ham for det, han var den bedste i hans brangs han hade øvet sig i mange på. Siden han var helt lille hade han fast sin tatuverine på hans arm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 13:27

//er du ordblind irl? for så acceptere jeg dine stavefejl :) men hvis ikke så er det ikke min skyld hvis jeg ikke helt forstår hvad du mener//

Rose bevægede sig hen til et andet rum og kiggede ud af vinduet, lidt ligesom hvis hun var genfærdet derinde som havde hjemsøgt stedet og ladet alt blive så gammel og støvet.
men det var bare blevet forladt da mange, rigtig mange var døde herinde, mere fordi de aldrig fik lov at tage af sted igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 13:33

// ja det er jeg //



Hogin gik rundt. Han hade en blok og bylant med sig han gik og tegnet noget gang kopiret han, det han så på væggen ind i sit hoved så han hade det hele tiden på sig. Han hade blå og lills hår og gik uden bluse da han svedet ret meget, når han gik og tegent han hade en drage på skulderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 13:36

Rose så ud af vinduet på en mand der gik og tegnede, faktisk så han ikke særlig interessant ud, kun det at han rendte halv nøgen rundt, men sådan var det vel bare med drenge, de var lidt underlige
Hun begyndte stille at grine men da hun så gik væk fra vinduet knak nogle af de halv rådne gulvbrædder nedenunder hende og hendes ben sad fast helt til knæet af "ngh..." kom det fra hende i et lille smerte udtryk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 13:44

Hogin lyte. Og gik ind for at se hvad det var der fik han øje på en pige som sad fast, i nogen gulvbræder han gik han for at hjælpe hende op igen han hade får en bluse på nu. Så han bede kunne trække hende op at hulet han fik godt fat i hende, Og trak hende ved at står over på bræderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 14:28

Rose så på hendes nye helt og smilte så stille "heh, tak for hjælpen" det blødte lidt fra hendes ben der hvor splinterne havde revet i hendes lille hud "uhm, blod" hun holdte sig for munden og næsen over lugten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 14:48

" rolig jeg skal nok klar det her " sagde Hogin. og lag en hånd på såret og healde det sammen, hans hænder hade en blåliget skær omkring sig når han healde anderes sår. Sammen igen " det blive nogen små ar og ikke mere " sagde Hogin og så på hende, og bag efter lag hen en forbeninge omkring så det kunne får ro og fred

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 14:50

Rose rødmede stille "uhm, tak hr" sagde hun så og smilte stille før hun rakte hånden ud til ham "mit navn er Rose, hvad er dit hr" hun smilte sødt til ham mens hun lagde hovedet på skrå og ventede på han tog i mod hendes hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 15:00

" det var så liget. Og jeg hedder Hogin og er magier på 19 år og det er hyggeliget at møde dig Rose " sagde Hogin og rejste sig ordenlig op igen han var ret høje. Men søde det var han og han kunne mærke vis det var noget galt med ander ved deres Auar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 15:12

hun smilte stille "heh, jeg er en elver/vampyr" sagde hun så stille og så på ham "men tak for hjælpen igen, jeg tror hellere vi må komme ud herfra før der er mere der braser sammen under os" hun smilte venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 15:23

" ja lad os det og sikke en blanding " sagde hogin. og nikke han stødte hende så hun ikke skulle falde ned i hulet igen, han var meget let til bens selv om at man nok ville sige at det kun. Var pige som var så let tilben men det var han også

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 14:36

Rose smilte stille "kan da ikke se at det er en mærkelig blanding" hun gik uden for men ville slet ikke have hans hjælp så hun gik en meter eller to foran ham dog lidt haltende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 14:50

Hogin føldte at hun ikke stole på ham. så han gik 2 meget bage hende så han kunne hjælpe hende vis hun faldet, så han kunne gribe hende vis det var det hun hade brug for. Han var meget venlig og søde i mod alle som hans mødte og vis de var fjendlig så var han det også

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 15:51

Rose stod nu udenfor og så på ham med et venligt smil "hehe, sry jeg ikke ville have hjælp, vil nogle gange gerne kunne klare mig selv..." hun rakte hånden ud til ham og smilte stille "...hvad var dit navn igen?" sagde hun stille og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 15:58

" det er okey og jeg hedder Hogin " sagde han igen. og smielde han var helt okey med at hun kunne selv men hun måtte sige til, vis hun ikke kunne sel så skulle han nok hjælpe hende endnu mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 16:01

Rose lagde hovedet på skrå "og du var en troldmand? hah det er ellers længe siden jeg har født sådan en" hun satte sig ned og gabte en gang "heh... hvordan er det at udføre magi fra en tryllestav eller hvad i nu benytter i dette århundrede"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 17:59

2 jeg bruge ikke stav mere. men bare med mine hænder det er meget beder for mig, en stav er svære at holde styr på " sagde Hogin han smilede svagetr og gabet også. Han hade ikke sove i flere dage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin// Empty Sv: A mad time, a Mad NIGHT! //Hogin//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum