Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:50

T : Nær 21:42

S : Udenfor i skoven,

O : ingen at høre i nærheden? men smukke blå fugle i luften og sne overalt, på jorden, træer, buske, og smukke søer nogen steder i dale.

V : SNeen daler ikke forløbig og der er kun 1 til 2 cm sne højt.. himlen er mørk og fyldt med stjerner

Karin mærket skoven under sine lidt lange sorte støvler der dækket hendes bare hud, hun var iført en hvid lang smuk jakke, der strøg let over sneen der var dalet ned, samt hendes 2 hestehaler gjorde ligeså over hendes ryg(strøg)... (Hestehalerne er som på billedet ved hendes hår). Hun smilede let over de pinke læber af hendes der så småt var ved at sprække vis hun ikke slikkede tungespidsen let over hendes læber meget tit.
Hun mærket stille vinden mod hendes tshirt i sort der så smukt var stram på hende og havde U skæring, og hendes bukser var Grå dog med huller i, men nogen huller blev dækket af de flade sorte støvler hun jo gik i. Hun kiggede stille rundt med de violet lilla øjne og de blev langsomt katteligende med aflange pupiller, samt hun slikkede sig let over sine katteligende hjørnetænder.
Hun så stille rundt og fandt en sten at sidde på midt i en skovlysning og kiggede stille op mod himlen mens hendes hale stille viftede fra side til side under hendes jakke, og ørene af hendes katteøre vibrerede stille og opfangede lyde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:00

Hogin gik og sammel urter. Til slave og medicin han hade sin lægebog med sig han var ved at uddane sig til læge, så han ledet efter emn masse urter som han skulle brugen. I mens han gik fløjte han meget stille for sig selv han var ikke alene for det kunne han mærke på vinden, som ramt hans ansiget og leget med hans 2 farvet hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:16

Karin lyttet stille i det hendes øre stivnede og hun vendte hovedet mod den vej hvor den fløjten kom fra, hun smilede let og ku fornemme hans nærvær?, hvem var han mund. Hun smilede i det hun rejste sig op og listede stille ind´mellem træernes mørke og af sted på sin færd ud fro at lede efter fløjtens ejer mand?.
før hun vidste af det stod hun skam ikke særlig langt væk fra den 2 farvede skønhed af en ung fyr?, hva lavede han mund??. Hun smilede og listede stille mod ham og sagde"Nyaa??"" hva laver en som dig her helt alene?"" (Nyaa er hendes måde at lyde som en kat)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:22

" aarh nej hvor gjore de maig forskræget. Og lede bare efter nogen urter jeg skal bruge til min salve, som jeg skal bruge og ikke så længe og du 2 agde Hogin og rette sig op. I sin fulde højte han var und og meget veltrænet han hade en jakke på ude, over hans bluser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:25

Karin smilede lidt og lænte sig op af et træ i det hun stille så undrende på ham og så på alt det han nu havde samlet og sagde med et let strøg af håret til siden"? hmm jeg blot ude og gå lidt rundt og få luft og sådan, væk fra storbyen ?" hun grinte let og slikkede sig om læberne så de ikke sprækkede og blev tørre i det, det skulle jo nødig ske !?..
Hun mærket en vis tilfredshed over hun havde været heldig at finde en at snakke med ellers blev det for det meste lidt ensomt"mit navn er Karin "nyaa""

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:34

" Hogin er mit navn og læge og troldmand af gaven. Til tjenste frøken " sagde hogin og bukke for hende, han var måske en smule gammel dags men søde og venlig over for all. Som var det sammen over for ham han hade bruneøjen og blåt og lillehår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:46

Hun smilede let og nejede elegant for ham og sagde"aha så du hedder Hogin? så du er ? troldmand??" hun betragtede ham lidt mens hun stille fandt sig et sted at sidde og smilede mens hun sagde"så? arbejder du med midicin og sådan nogen ting eller er det blot en lille hobbi du har eller noget i den stil sir??" hun grinte let og sagde"Undskyld Hogin ?" hun grinte let igen og bed sig i underlæben mens hun stille berørte skovens bund der var af sne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 22:01

" jeg er ved at uddane mig som læge. Ellers har jeg min egen skole inde i byen " sadge Hogik og fandt den urt, han hade ladet efter i meget lange tid så kunne hans salven endlig blive færdig. og så hade han ikke brug for at købe mere ad tigerbalsam

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 22:12

Hun smilede og sagde med meget interesse i stemmen mens hun nullerede hendes lange sorte hår i de blide lange finger af hendes hænder"aha? så du er ved at være uddannet som læge det lyder yderst intressant? og spændende" hun smilede let fra sig og lukkede blidt øjnene og fornemmede alt om sig mens hun nynnede lidt og åbnet dem i det hun sagde"så?? hva har du egenlig tænkt dig at ? gøre efter, arbejde her i terra eller? flytte hele vejen til et andet land eller by?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 16:31

" nej jeg blive her i. min fødeby ja jeg er født her for 19 år side og for 16 år siden midste jeg min mor, til min stedfar vredeb " sagde Hogin han knytte hænderen og lod tåren trilened. Af han kinder han var så ked af det over tabet af sin mor som 3 år gammel dreng

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 19:35

Karin gik hen til ham og tog let om ham, dog havde hun altid hadet sin menneskelige mor der havde ødelagt genet mellem det fuldblods i deres familie... men hun havde dog os elsket hendes mor, så hun holdte stille om tez og sagde"så så, jeg er her tez" hun strøg ham over håret og sagde"er du okay??, der vel intet galt vel.... det vel ikke så galt ? altså du er nærmest blevet læge og sådan, jeg sikker på hun ville være pave stolt!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 22:03

Hogin så på hende. Han smielde svaget og meget stille han hade ikke godt med sien arm, den så meget under lig ud og var helt kold da han hade ondt i den. Så det skete en gang i mellem at han hade en slynge på som han hade det nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat Empty Sv: Dette bliver yderst spændende "Nyaaa"(Hogin Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum