Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At side uden for Cinema (William ) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At side uden for Cinema (William ) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At side uden for Cinema (William ) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At side uden for Cinema (William ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At side uden for Cinema (William ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At side uden for Cinema (William ) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At side uden for Cinema (William ) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At side uden for Cinema (William ) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At side uden for Cinema (William ) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At side uden for Cinema (William ) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At side uden for Cinema (William )

Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 15:22

Omgivelser: Mennesker der myldre frem og tilbage hen af gaden...
Sted: Uden for cinema
Tid Sen aften
Vejr: Fint´, men lidt koldt
Dato:18 spetember..

Milla sad uden for biografen Cinema. Hun vidste ikke hvorfor hun lige sad der, men det gjorde hun altså. Hun bed sig let i læben, da der kom et lille vindpust. Menneskerne myldrede frem og tilbage hen af vejen og gaden. Hun smilede let for sig selv. Den bænk hun sad på var kold, og fugtig. Men der var ikke rigtig andre steder at sidde. Hun sukkede let da der kørte en bil hen af gaden. Den kørte hen over en vandpyt, så derfor sprøjtede vandet op. Det ramte selvfølgelig Milla... "Ad!" mumlede hun utydeligt og baskede noget af vandet væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 15:31

William kom gående i hans menneskeform, denne form havde han det ikke så godt med nogen gange var det jo også praktisk, han havde nogle flænsede bukser på og en slidt t-shirt som var grøn, han havde set en bænk her i nærhenden og han havde for alvor brug for at sidde ned og rense tankerne, måske enda få en lille snak hvem ved? Han fandt endelig bænken og en pige som sad ved siden af ham, han satte sig stille ned ved siden af hende, uden rigtig at vide det satte han sig som en hund ville havde gjort det, på jorden ved siden af bænken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 15:34

Hun så en dreng som gik hen mod bænken og hende.. Bare han ikke havde set hende blive plask våd af den bil som kørte nede af gaden. Hun rødmede svagt, da han satte sig ved siden af hende.. "ømm.... Hej" sagde hun stille og rødmede svagt i kinderne.
Hun smilede kært,men hun lagde hovedt let på skrå.. "Jeg hedder Milla" sagde hun stille og med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 15:38

William så på Milla med et smil på læben og et lille grin, "Hej Milla, jeg hedder William" sagde han og blinkede med det højre øje til hende som et tegn på venlighed, han satte sig op på bænken og kiggede stadig bare på hende dog venligt, "Hvorfor er du så våd?"spurgte han med et lille grin, ikke et hån bare et lille grin som ikke var ment stødende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 15:44

Hun smilede til ham og rystede kort på hovedt.."Jeg havde håbet at du ikke bemærkede det. Det var lige en bil som syndes den skulle køre over en vandpyt" sagde hun med et lill grin og pegede på den store vandpyt. Hun smilede til ham. "Pænt navn foresten" smilede hun kært til ham og rødmede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:08

"Hmm Tak da, William var der bare nogle der begyndte at kalde mig for langt tid siden"Sagde han med et nervøst blik imod hende, han kunne regne det ud, han kunne ikke regne ud om hvilken race hun var, hun lignede jo et menneske men var også flere racer som virkelig mindede om mennesker men var noget langt værrer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 19:23

Hun smilede kært til ham "Er der noget du er nervøs over? Du ser nemlig meget nervøs eller skræmt ud?" spurte hun med et lille smil.. Hun betragtede ham kort med et smil.
Hun lod sit blik glide rundt hen over gaden, endu en bil kom kørene hen mod vandpytten.
"I dækning" sagde hun og hev ham med hen på hjørnet så vandet ikke ville ramme dem..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:17

William grinede kort og så på hende med et smil, måske skulle han bare prøve? En chance er jo en chance, han så hende direkte i øjnene "Øhm hvad ved du om animaguser?!"spurgte han med et smil på læben og et nervøst øjekast imod hende, dette var et simpelt spørgsmål måske kendte hun det? Måske ikke og hvad så?
Da hun sagde det med bilen hoppede han med det samme om bag bænken for at beskytte sig selv mod vandet fra pytten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:19

Da bilen var væk, og vandet havde sprøjtede op hopped ehun hen til ham.
"Jeg ved meget om dem da min bedste veninde er det " smilede hun til ham.
"Må jeg gætte det er du også?" smilede hun og rakte ham en hånd så han kunne komme op og stå igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:50

WIlliam tog langsomt fat i hånden og kom op at stå igen og kiggede igen på hende, "jup det er jeg, altså min animagus den jeg kan forvandle mig til er en hund, der fik jeg navnet William af min første ejer"sagde han med et smil på læben, han lugtede langsomt til hende han kunne mærke hende med hans snude eller næse, han kunne lugte hende så godt somm en hund ville kunne, "Og hvad er du?"spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:52

Hun smilede til ham.. "Har du haft en ejer?" spurte hun med et smil..
Hvad snuste han sådan til? "ømm.. Hvad snuser du sådan for?" spurte hun og bakkede lidt bag ud. Men det var ubevist at hun begyndte at bagge ´bag ud.
Hun smilede "Engel" sagde hun med et smil,.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:07

//Logger skrives imorgen xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 14:31

WIlliam hævede et øjenbryn af hende og så hende lige i øjnene, "Jo det er fordi jeg har levet som min animagus i flere år, så jeg havde lidt problemer med at få mad sååh!"sagde han med et glimt i øjnene til hende, han satte sig igen som før, som om man næsten kunne se at han var en hund, han kiggede på hende igen da hun spurgte "Det er altså fordi jeg skal lige kende din lugt"sagde han og blinkede med øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 20:34

Hun smilede og nikkede, halvt. Hun satte sig ned ved siden af ham.
"hmm...? Hvor gammel er du endelig?" spurte hun med et smil.
HUn kiggede kort på ham, og derefter lidt rundt. Der var mange mennesker i byen eller var det bare hende der syndes det? Man kunne høre larmen inde fra biografen.
Det var skrig, grin og snøftede lyde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At side uden for Cinema (William ) Empty Sv: At side uden for Cinema (William )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum