Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Here is so cold!- Davy EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Here is so cold!- Davy EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Here is so cold!- Davy EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Here is so cold!- Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Here is so cold!- Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Here is so cold!- Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Here is so cold!- Davy EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Here is so cold!- Davy EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Here is so cold!- Davy EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Here is so cold!- Davy EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Here is so cold!- Davy

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Here is so cold!- Davy Empty Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 21:32

Sted: De ferme – Banegård.
Omgivelser: Ingen hvad man sådan lige kan se.
Dato:?
Vejr: Køligt
Tid: 20;12
Togene susede hurtigt forbi perronen, man kunne se gamle aviser, som der let blafrede rundt når de var kørt forbi. Der var ikke så spændende der, men der var på en måde fredeligt, på denne tid. Det var som om at ingen mennesker, ville nærme sig stedet på denne tid. Måske, var det fordi at normale mennesker inden sad i et tog, eller derhjemme. Men alle er jo heller ikke normale vel? I hvert fald ikke Cathlyn. Ingen mennesker var normale, så ville verdenen være kedelig. Cath var her på Perronen, hun sad for sig selv, på en af de gamle træbænke. Hun sukkede let og kiggede sig omkring, inden hun let trak benene op til sig. Der var koldt. Meget efter hendes mening, men hun kunne jo heller ikke finde ud af a tage noget varmere tøj på. Hun lagde let hendes hoved på hendes knæ. Hun lod let hendes blik vandre helle vejen hen over tog sporene. Hun var iklædt hendes røde og sorte tynde jakke lignede trøje, hvor at på hætten var der syet stof katte øre på. Hendes gamacher med slidemærker, og rifter ned af benene. Og selvfølgelig hendes sorte converse som der også var en smule slidte. Hun kiggede let på det tog som der kørte forbi. Men den efterlod en kold vind. Hun træk let hætten op over hovedet.

//Krea svigt sorry! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 21:44

Davy sukke svagt da han trådte ind på togstationen og satte kursen mod en af de mange perroner hvor togene kom, han var træt og ikke i så godt humør for i går var han blevet købt som slave af en ved navn Toby, tanken om at være slave var ikke rar og han ku ikke vene sig til det, han ville ønske at manden havde købt en af pigerne og ikke ham han ku aflive ikke gøre noget andet end at forvandle sig om til ræv, han trådte ind på en af perronerne hvorefter han satte sig på den første bænk der kom, hans hvide T-shirt han havde på var hullet og beskidt fordi han endnu ikke havde fået nyt tøj af sin ejer, der var endda en blodplet på hans bryst som kom fra et mærke som stammede fra en pisk, hans bukser var også meget beskidte og han havde igen sko på, han sukke trist og så op på loftet uden art se kvinden der var her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 22:02

Da en person satte sig ved siden af hende, uden at ligge mærke til at hun var de, kiggede hun undrede på ham. Han måtte virkelig være opslugt af nogle tanker. Hun fjernede blikket fra ham og kiggede den anden ve. Hvad lavede en som ham her? Han virkede da ikke som en, som der kom sådan nogle steder på disse tidspunkter. Hun kiggede igen hen på ham. Hun fjernede kort igen hendes blik, og det landede ned i jorden. Hun kiggede så op igen. ”Må man spørge om hvad du laver her?” spurte hun og lod hendes blik glide hen over ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, mens hun let ventede på han ville svarer, hvis han altså ville det. Ja, man kunne jo ikke bestemme om folk ville svarer på ens spørgsmål. Hun pillede let ved en af hendes røde hårtotter, som der let hang ned over hendes kindben. Hendes blik gik igen let omkrig, idet endnu et tog kørte forbi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 22:14

Davy sukke dybt*hvorfor*tænkte han så men rystede på hovedet og så på kvinden da hun sage noget, det var først nu han lage mærke til hende"ikke noget hvorfor?svarede lidt træt men holdt sig dog vågen, han ku lugte at hun ikke var menneske men hvad hun var ku han ikke bestemme sig for, han betragte hende let hun så bedre ud end ham, han lignede lidt en hjemløs men det var han dog ikke selvom han ville ønske det for hans herre var ikke den blideste i verden langt fra, han så let ned af sig selv og sukke så igen, han havde fået lov til at gå en tur af sin herre men dog sku han komme tilbage om tre timer for ellers ville han få pisk og ikke få mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 22:29

Cath kiggede op imod hans øjne, da han svarede hende. ”Jeg er så ment bare nysgerrig ” sagde hun, med et forsigtigt smil. Han så faktisk lidt hjemløs ud. Hun syntes sådan set at det var synd for ham, men hvad kunne hun gøre? Hun kunne jo ikke invitere en komplet fremmede med hjem, så han evt. kunne få et bad. Men det ville hun altså ikke. Hvad nu hvis han var en sindssyg psykopat eller sådan noget? Sådan var hendes tankegang. Hun strøg let hendes røde hårtot let til side. Hun kiggede let på ham, med hendes hoved lagt let på skrå. Han virkede ikke som et menneske. Mere ligesom hende. Hun kunne nærmest dufte det, da hun havde kattens lugtesans. Hun studerede ham let med øjnene. ”Er du hjemløs eller sådan noget?” spurte hun og lagde let hendes arme og omkring hendes ben. Hun studerede ham dog stadig forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 22:35

Davy så lidt væk da hun spurgte ham om noget han ikke rigtigt ku li men han ville dog svare"nej jeg er ikke hjemløs men en slave"svarede han med et suk og så over på hende, hun så ud til at være ret flink men han sku passe på han ku ikke rigtig stole på folk mere ikke efter alt det der var sket hvorfor var han enligt taget til dette land?, han sukke igen men rette sig så let op"er du os slave eller er du fri?"spurgt han stille og så igen væk, alt det der var sket tog hårdt på ham men han sku nok klare sig, han tænkte lidt på sin herre han kendte ham ikke så godt men regnede med at han nok heller ikke ville få noget af vide om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 22:44

Cath lagde let hovedet på skrå, inden hun let lod hendes ben, hvile imod jorden. Hun lod let hendes fingre række ud og berøre hans kind. Hun lyttede let til hans spørgsmål. ”Jeg kan ikke kalde mig selv fri, men jeg er ikke slave. Men kan og en dag blive det hvis jeg bliver fanget af en slave handler. ”mumlede hun, og trak let hendes hånd væk fra hans kind. Hun kiggede let på ham, da hun så han at ikke lige just så munter ud. ”Er der ikke en måde en slave kan komme fri på?” spurte hun og lod let hendes hånd flade ligge i mod træbænken. Hun trak let igen hendes ben op til sig om lagde armene omkring dem. Det måtte være forfærdeligt a være slave. Ikke kunne bestemme over sig selv. Gudskelov for at hun ikke var en slave. Hun ville blive alt for hysterisk omkring det, hvis der ar en som der hele tiden skulle have magten over hende. Hun kiggede let hen på, skinnerne. Hun sukkede let igen. Hun var bare ikke i det bedste humør i dag. Hvorfor anede hun ikke. Men det kunne hun vel blive på et tidspunkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 23:03

Davy så lidt på hende"du er heldig pas på de slavehandler er ikke til at spøge med"sag han stille og tvang så et let smil frem"nej det tro jeg ikke "tilføj han så hvorefter han kørte en hånd gennem sit hår"jeg får snart nyt tøj"sag han roligt det glæde han sig til for dette tøj var klamt"hmm hvad race er du?"spurgt han så nysgerrigt, han huske tydeligt den dag en slavehandler fik øje på ham i skoven og jagte ham, han var faktisk ved at forsvinde men så ramte en bedøvelses pil ham i ryggen så han blev helt bedøvet og ku intet gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 23:11

Cath kiggede let på ham, og smilede så forsigtigt da et let smil bredte sig hen over han læber. Det gjorde hende næsten glad, at en smilede. Hun kiggede let på ham, da han spurte hende om noget. ”Jeg er en Animagus” svarede hun, mens hun let lod hendes blik glide ned i jorden. Hun bed sig let i underlæben, ”Eller nærmere et halvt dyr” tilføjede hun. Cath lod let hendes fingre glide hen over hendes hår. Hun kiggede på ha og fik rejst sig op. Hun rakte ham en hånd. ”Kom, der kommer snart nogle ikke så venlige typer” sagde hun og ventede let på om han ville tage hendes hånd. Hun stolede på at han ikke lige pludselig ville slå hende ihjel. Hun smilede forsigtigt til ham, imens hun ventede på han reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 23:17

Davy smilede"okay det er jeg også"svarede han roligt hvorefter han så på hendes hånd men rejste sig dog op og tog fat i hendes hånd"okay lad os smutte"sag han, han ville lade hende føre an "hvad dyr bliver du?"hviskede han i hendes øre, han var glad for at hun også var som ham det var ret at møde nogle som en selv, dog blev animagusser set som kæledyr af de rige og det var skam ikke rart sådan at blive behandlet som et kæledyr for de rige var onde, han så kort rundt før han igen så på hende, hans hånd var lidt beskidt men det håbe han ikke gjorde noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 23:33

Cathlyn fik gåsehud da han hviskede noget ind i hendes øre. Hun smilede forsigtigt, og åbnede så let munden for at svarer. ”jeg bliver til en rød kat” hviskede hun åndeløst tilbage. Hun havde stadig gåsehud, begrund af hans beroligende hvisken. Hun kiggede forsigtigt over på ham. ”Du er den første animagus jeg har mødt, altså bortset for mig selv. ”sagde hun og kiggede let ned i orden. Hun førte ham væk fra perronen, og ud på de åbne gader. Hun gav han hånd et lille blidt klem. Hun smilede forsigtigt, og gik bare let hen ad gaden. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og lod bare hendes blik hvile på jorden. Hun sukkede let og kiggede så op på ham. ”Hvad med dig? Hvilket dyr er du?” spurte hun og fjernede let en hårtot med hendes anden hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 23:39

Davy smilede let"okay lyder ret sødt"svarede han imens de gik, han så lidt rundt da de kom ud på gaden og slap hendes hånd for at stikke den i lommen på hans hullet bukser, han havde mødt et par stykker men dog kun mandlige animagusser"jeg bliver en ræv"svarede han med et smil på læben, han elskede sin ræve skikkekse den var så behalig at være i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 23:47

Cath smilede forsigtigt, ”så er vi jo i samme dyre slægt” sagde hun og lod let hendes hænder hænge ned af siderne. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og lod blikket glide ned i jorden. ”Har du så et fast tidspunkt du skal hjem på? Altså med din ejer eller hvad man nu kalder sådan en som ejer en slave?” mumlede hun, og kiggede ligefrem for sig. Hun hadede disse gader. Hun syntes altid man inden kunne høre folk skrige, eller nogle kvinder som der blev voldtaget i gyderne. Hun sukkede let, og stak hænderne, i lommerne. Hendes hætte dækkede let hendes ansigt. Dog ikke helt. Men næsten helt. Hun bed sig igen let i underlæben, og kiggede varsomt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 0:03

Davy smilede let"ja det er vi"svarede han men sukke så"jeg skal hjem om tre timer for ellers får jeg pisk"svarede han stille og så kort på hende men smilede så let igen hvorefter han så rundt"hmm hvor skal vi hen?"spurgt han så das han ikke rigtigt kendte byen for han havde levet det meste af sit liv i skove men det var slut nu hvor han havde fået en herre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 0:12

Cath kiggede let over på ham. ”Det er godt nok en ond herre du har dig” mumlede hun og kiggede let lige frem igen. Hun bed sig let i underlæben. Hun vidste ikke helt hvor de skulle hen. ”Her er jo koldt, så jeg tænkte at vi kunne tage hjem i min kælder” sagde hun, ” men det er jo selvfølgelig dit valg. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og kiggede så hen på ham. Hun gik lidt i sine egne tanker, så hun kom til at træde i en fladmast cola dåse. Det gav en hø lyd fra sig, og hun blev vildt forskrækket. Hun nærmest sprang op, og hen imod ham af ren refleks. Hendes hænder lå omkring hans skulder og hendes hoved imod den. Pinligt. Hun hadede at blive forskrækket, og det skete heler ikke så tit, men af og til gjorde det. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og sukkede så. ”Undskyld” sagde hun og slap let hendes greb omkrig hans skulder, og løftede så hendes hoved. Hun trak sig lidt væk fra ham.
//må logge nu (: Svarer i morgen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 0:13

//okay svare så imorgen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 14:05

// Det er dig til at svarer! (-;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 14:09

Davy smilede let"det er ikke det værste han kan finde på værre ting"svarede han med et suk hvorefter han rystede på hovedet "min herre vil sikkert finde ud af at jeg har været hos dig og så kommer han til dig"sag han stille"men vi kan finde en kro?"forslog han hvorefter han så overasket på hende da hun lage armne om ham"det er okay"svarede han og klappe hende let på skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 14:29

Cath sukkede let og lod let hende arme falde ned af siderne igen. ”Opsøge mig? Vile han kunne dufte det eller hvad?” spurte hun med et blidt smil. Da han nævnte en kro, fik hun et billede af fulde mennesker, som der smadrede glas. Hun smilede let for sig selv af sin vrang forestilling. ”Okay.. det kan vi godt” sagde hun og nikkede et lille bekræftende nik. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, mens hun let så ned på hendes fingre. Man kunne se at de havde fået en rødlig farve af kulden. Hun rystede let på hovedet og kiggede let ned i jorden. Hun flyttede dog blikket over på ham. ”Hvor længe har du været her i byen?” spurte hun let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 14:56

Davy trak let på skuldren"han vil ku se det i mit sind "svarede han og så lidt rundt der lå en kro et stykke foran dem, han begyndte st gå over mod den"i to månder "sag han med et suk"men jeg sku ikke ha forladt mit hjemland for her er ikke så sikkert som der var hjemme"sag han, han tænkte kort tilbage på den skovbrand der havde dræbt hans familie og hans hjem i den smukke ukendte skov i Canada, han tvang dog et smil frem igen da de var ved at være ved kroen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 15:17


Cath kiggede let over på ham, ”så han kan se at du er sammen med mig i dit sind?” spurte hun og bed sig forsigtigt i underlæben. Hun lod let hendes fingre stryge et vildfarent hår til side. Hun kiggede let rundt, da hun hørte at fuglene skreg. Det gjorde de generelt om aftenen. Det var begyndt at, være beroligende. Altså at høre dem skrige på den måde. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, da hun så den tilfældige kro, som der lå lige frem. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og kiggede så let hen på ham. ” Er det den der” spurte hun og hentydede til den kro, hvor at man kunne høre musik fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 16:00

Davy nikke let "ja men det er ikke hele tiden han gør det" svarede han hvorefter han så over mod kroen"ja det er den"svarede han, han smilede let da han stoppe foran døren og lod hende gå ind først før han selv gik ind og smutte op til baren "et værelse til en dag"sag han kort hvorefter han fik en gammel nøgle, han gik over til hende"så har vi et værelse, så kan jeg os få et bad"sag han roligt og begyndte at gå hen mod en trappe som førte ovenpå hvor værelserne lå, han smilede og låste dør nr. 5 op hvorefter han smutte ind i et lille værelse hvor der var en gammel seng til to samt et skab, et køleskab og et lille bord med to stole og så en dør ud til et badeværelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 16:15

Cath kiggede let på ham. Nå så det var en kro. Det bevidste bare at hun ikke var klog hvad der angik det. Hun sukkede let, og nikkede bare. ”Hun fulgte med ham op til værelset. Hun lagde sig let i sengen. ”Dejlig” mumlede hun og lukkede let hendes øjne i. Hun smilede let for sig selv. ”Her er da hyggeligt” sagde hun med et forsigtigt smil og, smed let hende sko af, og lagde sig så helt til rette i den bløde store seng. Den var ikke så pæn, men den var vel fin nok. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og strøg let to fingre gennem hendes hår. Hun kiggede hen på ham. Vidste hun enlig hvad han hed? Næh? Underligt. ”For resten hvad hedder du enlig?” spurte hun og kiggede nysgerrigt på ham med de store grønne øjne. Der duftede af træ inde på værelset. Lidt lige som en skov, bare lidt mindre friskt. Skoven var selvfølgelig tusinde gange bedre end dette værelse. Men så alligevel ikke. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og smilede så igen forsigtigt til ham. Hun klappede let på pladsen ved siden af hende, for at gøre tegn til at han meget gerne måtte sætte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 16:24

Davy var på vej over til badeværelsets døren men stoppe op og så over på hende med et smil ¨på læben"Davy Evens" præsenterede han sig roligt og lage kort hovedet på skrå"jeg tager lige et bad og så kommer jeg igen"sag han så hvorefter han åbnede døren og gik ud på det lille badeværelse hvor der var en brusekabine samt en håndvask og et toilet, han sukke svagt og lukke døren efter sig dog uden at låse, han så kort rundt men tog så tøjet af og smed det på gulvet, han så lid ned af sin krop som var fyldt med ar og på det mærke på brystet hvor blodet løb fra, han smutte hurtigt ind under bruseren og tændte for vand, sæbede sig ind hvorefter han skylle sæben af, og smutte ud af badet, han tørrede sig hvorefter han tog det ødelagte tøj på igen og åbnede døren"det var skønt"sag han da han s over på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 16:33

Cath kiggede hen på ham. Så han hed Davy. Hun havde vidst engang læst en bog med en der hed Davy. Eller sådan huskede hun det i hvert fald. Hun bed sig let i underlæben, og kiggede over på ham da han trådte ud af badeværelset. ”Det kan jeg forestille mig” sagde hun med et forsigtigt smil. Hun kiggede let på ham. Hun betragtede ham let i sin egen verden, men fjernede dog til sidst blikket fra ham. Hvordan kunne man piske en skabning som ham? Han var da en rar sjæl. Selvom hun ikke altid var lige rar ville hun da ikke piske ham bare fordi han ikke ville adlyde hendes ordre. Hun flyttede sig lidt så han også kunne være der hvis han ville sidde ned, eller ligge ned. Hun lagde sig let tilbage og kiggede over på ham. ”Skal jeg ikke gå ned og købe en ny T-shirt til di eller sådan noget? Er det ikke ubehageligt at have den der på?” spurte hun og hentydede til at den var slidt. Hun ville da helst ikke slev gå rundt i tøj som ikke var rent, eller helt. Men hun var vel også lidt spøjs.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Here is so cold!- Davy Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum