Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
"Low Krea!" "Krea break.." EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
"Low Krea!" "Krea break.." EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
"Low Krea!" "Krea break.." EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
"Low Krea!" "Krea break.." EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
"Low Krea!" "Krea break.." EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
"Low Krea!" "Krea break.." EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
"Low Krea!" "Krea break.." EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
"Low Krea!" "Krea break.." EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
"Low Krea!" "Krea break.." EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
"Low Krea!" "Krea break.." EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

"Low Krea!" "Krea break.."

Go down

"Low Krea!" "Krea break.." Empty "Low Krea!" "Krea break.."

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 1:56

Ja Vlad er ikke meget for at indrømme det, men personen bag ham.. Er menneskelig.. Le gasp.. Og hans krea er ikke unyielding.. LE GASP! Og lige nu, er den lidt for udstrakt.. Så jeg vil være afslappet her de næste par dage.. Kun svare på meget lidt, og hvis et emne jeg har med dig ikke bliver svaret på, FRYGT EJ! Im not a D*** jeg har hverken glemte dig, eller ignoreret dig, jeg skal nok svare, når mit stakkels hoved er faldet på plads igen..
Men! Jeg vil ikke holde en pause uden at gøre noget for mig selv og Vlad, så jeg vil få skrevet en forklaring på hvad Vladimir helt præcis laver, i den tid jeg chiller..
Så Vlad e rikke væk for altid! He will be back! With a VENGANCE! fulfilled.. Hm hm..
Så bær over med mig.. Altså.. Figuratively speaking.. Lad være med at bære på mig.. Ville ødelægge din ryg.. *Cough cough*
Have fun turtledoves!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Low Krea!" "Krea break.." Empty Sv: "Low Krea!" "Krea break.."

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 11:22

Nurh lille Vladi.... D: Det sker jo? ;D Så må du jo have en god chiller uge, og hvis vi ikk skriver sammen inden nytår så have et awesome nytår! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Low Krea!" "Krea break.." Empty Sv: "Low Krea!" "Krea break.."

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 19:16

Wow.. Wow.. WOW! Perfect timeing.. Nu er jeg også blevet pisse hamrende syg, oven i mit krea problem... Fml.. Jeg vil fra nu af kun køre ganske få emner, ganske få! Og hvis jeg har et med dig, er jeg grueligt ked af det, hvis jeg ikke for dig svaret, jeg gør hvad jeg kan.. Men min hals er synderrevet, og min stemme er være end Vlads.. Mit humør er lige... Hvert fald lavt, men man kan vel altid lave sjov, i supose.. Jeg vil kun være på, og være ooc det meste af tiden.. Mine emner, er hermed pauset.. Hvis i gerne vil høre ind til om jeg ikke meeget gerne vil svare på jeres emner, så send mig endeligt en pm, og jeg skal gøre et forsøg.. Men.. *Whimpers* VIl heller ikke lave halvkvalte svar, så bliver kun hvis jeg kan få noget ordentligt ud..
Undskyld! Mange gange.. *Snøft*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Low Krea!" "Krea break.." Empty Sv: "Low Krea!" "Krea break.."

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 19:18

Nurh! D': Hvor er det synd! *Hugs!* Du skal da ogs altid have problemer med noget! Men nu synes jeg bare du skal blive rask og så få din krea igen! Og ikk noget men! :X

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

"Low Krea!" "Krea break.." Empty Sv: "Low Krea!" "Krea break.."

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum