Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Want your character, in a Mash-up story? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Want your character, in a Mash-up story? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Want your character, in a Mash-up story? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Want your character, in a Mash-up story? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Want your character, in a Mash-up story? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Want your character, in a Mash-up story? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Want your character, in a Mash-up story? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Want your character, in a Mash-up story? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Want your character, in a Mash-up story? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Want your character, in a Mash-up story? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Want your character, in a Mash-up story?

Go down

Want your character, in a Mash-up story? Empty Want your character, in a Mash-up story?

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 3:39

Hej allesammen :) Jeg sider og keeder mig en anelse, og sad og ledede efter ideer som jeg kunne finde på at skrive.. Et eller andet. .En eller anden sjov historie.. Og så sad jeg og læste på nogen historier jeg har lavet, omhandlene Warhammer 40.000.. Mit yndlings Sci-phy spil og fantasy vreden.. Og så slog det mig.. Jeg havde set nogen billeder fra Ma'lakel den anden dag (Fantastiske billeder skal det addes, du kan finde billederene inde under 'At være Kreativ' i topicet: "Tegninger/Fan Art af A.D" Godt arbejde Anne) og der inde så jeg nogen "Mash-up" billeder, hvor Ma'lakel havde tegnet sin karakter, og lige i det tilfælde, Ahngels, i et billede hvor de var af en anden race/kreatur, hvad end man nu ville kalde de nuttede små djævle de var... Og så tænkte jeg.. Det vil jeg lave i en historie! Og så tænkte jeg.. Jeg er ikke egiost.. Jeg vil lave en mash up med nogen af karakterende her inde fra Di Morga! Og så bestemte jeg at jeg ville lade jer bestemme, hvad i ville være af race og specialation.. Her er en mere detaljeret beskrivelse, og læs nu kun vidre, hvis i er interesseret i at se mit udkast af jeres karaktere, i et helt andet univers og fantasy realm :) Håber der da er nogen der syntes det kunne være sjovt :)

Jeg vil sætte vores karaktere ind i fantasy universet, af Warhammer 40.000.. Dette er et univers hvor der hærger krig og ødelæggelse over alt, og alle, selv de primitive Orker, har udviklet sig til at kunne rejse i rummet.. Her er et par trailers, der hver ikke tager mere end 2.3 minutter, i kan se for at få en ide af hvad det er:
https://www.youtube.com/watch?v=Zt5e2OX9FUk
https://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I
https://www.youtube.com/watch?v=andBbJMcu6M (specielt den her, den er rigtig god)
Og det jeg så vil lave.. Er en historie, hvor jeg bruger min viden omkring dette spil, og dets racer, og sætte jeres karaktere ind, så godt som jeg nu kan.. Lyder detikke som great fun? :)
Historien vil omhandle krig, da dette er det eneste der er tilbage i denne verden.. Ikke meget civilisation tilbage.. Så jeres karakter skal kunne klare dette.. Men nu er jeg færdig med alt det keedelige.. Nu skal i vælge jeres karaktere! :D

Jeres karaktere kan have en race, og jeg har udvalgt et par stykker som jeg gerne vil foreslå, men hvis du kender universet, og gerne vil vær een race jeg ikke har sat ind, skal du endeligt komme med den du gerne vil være, og så køre jeg ud fra det! Dog ingen selvopfundene racer... Jeg vil ikke lege med Warhammer 40.000 universet, da det er mit fav!
Men når i så har valgt jeres karakters race, kan i vælge dennes specielation.. Hvis jeg kender din karakter, kan du også bede mig om at vælge en selv, ellers kan i forklare mig jeres karakters personlighed, og temprament, og så vælger jeg det.. Men vil helst have at i selv tager valget :)
Nå men racerne jeg har udvalgt:

Space Marines:
Disse er menneskelige kloner, der er klonet af perfekte gener, og de bliver født af at ens gener, bliver overført i et nyt menneske, og så bliver denne nu også overmenneskelig.. Deres gen kommer fra lange generationer, så når en Space Marine falder, vil hans kamarater gøre alt for at få fat i hans Gene-seed, da de via dette kan skabe en ny Space Marine, ud fra hans
Space Marines er overmenneskelige, og meget, meget hårføre.. De kan overleve langt mere end et normalt menneske, og kan ikke lide under sygdomme..
Disse består udelukket af mennesker, og roboter.. Og kun mænd..

Sisters of Battle:
Sisters of battle er stort set det samme som Space Marines, dette er dog bare den kvindelige branch.. Men.. Disse er blevet fuldstændigt hjernevasket, til at tro på en gud, der ikke eksistere.. De tror på at de flamer de bruger i deres flamers, er hellig ild.. De tror at den robot der kan overleve en hel masse, og ligner en kvinde, faktisk er en gud, men hun er blot en maskine.. De har dog egen vilje, og kunne vende sig imod deres chapter, men er meget sjælent set..

Orcs:
Min favourite! Disse Orcs ER dumme.. Dumme og primitive.. Den største = lederen.. Den stærkeste = Captainen.. Det er et primitivt hieraki, som virker fint for dem.. Orcer er stort set alle inbraids, og de har megen lidt inteligens. Deres styrke ligger i deres antal, og fysiske styrke.. De våben, roboter og tanks de bygger, er alle bygget af ting de har "Lootet" fra andre racers technologi, og de arbejder tit under en stor "WAARGH" som bliver ledet af en stor ond og mægtig Warchief..
Det er kun mandlige Orcer der bliver sendt i krig..

Eldar:
Er en mystisk race af Aliens, der ikke lader andre vide hvad de kæmper for at gøre.. Men det de har brugt deres mange mange generationer på, er at lære dem selv de bedste, og hurtigeste måder, at kunne rejste i galaksen, og komme ud og stoppe ting, der på nogen måde hun skade deres egen hjemme planeter.. De holder specielt øje med Tyranid og Necron aktivitet, da disse aldrig ville kunne stoppes, hvis de nåede at overtage mere end et solsystem.. Elder er en kvinde dominerende race, og det er for det meste kvinder der bliver 'Farseers' som er den af dem, som kan læse fremtiden, og forudsige hvor de skal rejse til næste gang..

Dark Eldar:
Dark Eldar var engang også almindelige Eldar, men efter en krig, blev de opdelt.. Grunden? Dark Eldar var corrupte og ondskabsfulde, og tænkte kun på dem selv, hvor Eldar tænkte på alle. Dark Eldars er slave piskere, og når de går i krig, handler det ikke om land eller teritorie, og er ikke kaldt krig.. Det bliver kaldt et 'Raid' og det det handler om, er at loote flotte kvinder som pleasure slaves, stærke mænd til slaver og shiney gold, for MONAYZ! Dark Eldar er grådige, og selvglade..

Tau:
Tau er en blandings faction, som består af en menneskelig race, der kaldes Tau, og så flere grupper af aliens, som Kroots og Vespids.. Tau er en über technologisk faction, som gør brug af mange former for technologi, der kan skyde fra en sikker afstand på flere kilometer, og stadigt ramme forbi en ven, og ramme den der står en meter foran denne ven..
De er også blindt lyale, og hvis deres Ethereal dør, flygter de for så at slå til en anden dag..

Chaos:
Chaos siger sig selv i navnet.. Det er en race af mennesker, der er blevet korupted af 'The Void' som har malformet deres kroppe, og gjort de fleste til monstrøse kopier af hvad de engang var.. En Chaos Marine kommer igennem en verden af smerter, der vare flere år, inden de kommer ud.. De fleste knækker og bliver i stedet til værdiløse slaver, men få når igennem og bliver hærdet soldater, der ikke længere kender til smerte.. De dør når de normalt ville, men de vil ikke mærke smerte på noget tidspunkt. Chaos kan også kalde dæmoner op fra undergrunden til at kæmpe for dem, og de bruger også specielt metal fra The Void til deres tanks og vehecles..

Det var de racer jeg ville foreslå, nu kan i så bestemme hvem i vil være, eller give mig jeres karakters personligheder, og så vil jeg vælge ud fra det.. Men i skal ikke lave nye karaktere! Nej.. Jeg vil have jeres Di Morga karaktere! Som et eksempel.. Vladimir vil være en Orc Warchief.. Dette vil han fordi han tror på et Hieraki, og han opholder dette med høj hånd, og han kræver respekt.. Og hvis jeg skulle give et eksempel ud fra en anden her indes karakter? Så ville jeg se Ma'lakel som en Dark Eldar Archon, da en sådan godt kan lide at lege med andre, og gerne helst vil skubbe dem helt ud over deres grænse, og aller helst se dem lide eller underfladisk hade ham..

jammen det var det.. Det var langt, men er der jo også en chance for at historien bliver, hvis at der kommer nok mennesker til :) Håber der er nogen som gider ideen.. Jeg lover at skrive en hel del på denne historie, hvis der er nok der er interesseret :)

WARNING! Denne tekst vil formegentligt blive skrevet på engelsk... Jeg kan meget bedre lide at arbejde med engelsk, og kan gøre det meget smukkere på det sprog.. Jeg vil skrive karakter introduktionerne på engelsk, så jeg kan demonstrere :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Want your character, in a Mash-up story? Empty Sv: Want your character, in a Mash-up story?

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 4:39

Character introductions.
Her vil jeg introduksere de karaktere jeg laver, så i kan kommentere på nettop jeres, og om denne er okay.. :) Lige mine først:

Sylvya Heartpierce..
Race: Dark Eldar
Class: Whych Cult Mistress.
Quote: “It recalls my days, in the arena!”

Hysterical laughter, mixed with a twisted scream, burns its way through the, already noisy, training grounds. The laughter coming from a tall beautiful woman, dressed in little but a metal plate armer, shaped as a bra, covering most of her breasts, with chains hanging down from them, slideing down her slick body. She also wears pieces of plate, going down her right leg, from a plate pair of undergarments, covering her sensual parts. On her feet is a pair of plate boots, blessing her feet off the Planet of Chromenons north moons warm sandy ground. The woman bears a long trident like spear, with deadly sharp edges, that is now pierced through a Imperial guards chest, who by now gurgles in his own blood, slowly being choked with this, and his life fadeing. The woman above him, holding the spear that had stolen his life, laughed one last time, then puts her boot on his stomach, and kicks the squealing human off her spear, so her drops to the ground, and his blood mixes with the dusty rocks below him. The woman grins and raises her spear, close to her face, and licks some of the blood off the sharp edge of the trident, as she still looks down on the body, of the broken man. As she does, a also very poorly dressed woman runs near the armored one, breathing heavily, as she has clearly been running. She gulps and then goes silent waiting for a word
“Go ahead and speak worm..” The armored woman says, to the woman wearing only cloth over her breast and lower body. The woman looks down, folding her hands behind her back.
“A.. Archon.. Vandal.. W.. Wishes.. Wishes a w.. Word with you.. G.. Grand Whych Sylvya..” The woman stuttered. Sylvya slowly turned her head, looking back on the woman, grining slightly.
“Mhmm, he does? It shall be my pleasure.. You.. Can tell him I shall join him after my training, I...” The slave woman interupts.
“A.. Archon Vandal said it was urg...” The woman gurgles a single time, in a desperate attempt to breathe in one las time, as the shapr end of Sylvyas spear was pierced into the slaves chest.
“Dont.. Interupt me... Pff.. Slaves these days..” She saysandshakes her head, removeing her spear, and then walks past the woman, waveing her hand at a few slaves standing near by.
“Clean that mess up..” She says, and jumps up on her Warp beast. The beast howls, until it hears Sylvyas silent hushing, and it calms down, shakeing its neck. The purple beast, has sharp needles, sticking out all over its body, and if it was not its Mistress besitting it, the spikes would be sharpened and stiff, but now, they lay down, letting its Mistress sit. She then pulled the reigns of the beast, and it head towards the Hall of Blood, to meet with the Archon, hissing slightly at her training, rudely interupted..

Vlad'im Bigclauws
Race: Orc
Class: Warboss
Quote: “A need moah 'eads for me spikes! Gimme moah 'umies or dem Eldar tah smash!”

Heavy stomping footsteps rages over the grounds, as the metalic boots of the Warboss: Vlad'im, thunders their way towards a large Nob squad. His giant body, made him rase above six heads taller then the average Imperial Human, and his body size made him look almost as large as the mighty imperial tanks: A Dreadnought. He wore his battlehelmet, being a large iron lower jaw, defending his actual jaw, and a cyborg implant, entering the right side of his head, giving him several feats through that. On his right hand, he bore a giant glove, persistant of sharp edged long fingers. Four on top, and three on bottum. Each of these claws could look a lot like they where simply powersords from Space Marines, and Might Claymores from the Sisters of Battle.. And so they where.. His other hand was free to use, and so he did. On his way he slammed the back of his hand, onto the back of a small Giblin, who flew a few feet through the air, to slam into a Nob leader. This Nob grunted, raised his mighty hammer, and slammed it down on the Giblin, squashing it as it gave a silent squal before it died.
The Warboss continued his march, unto he reached an aread, with several Nob leaders, Mad Doks, Mega Armored Nobz, a Big Mek and a Squiggoth hearder.. As Vlad'im arrived, everything got silent. All the yapping there had been, stopped, and all looked up on their Warboss. Vlad'im looked around on the many leaders, and then shouted.
“WAAARGH!!!” And as he did, the others joined in, and it turned into a loud visious roar, all screaming the same word, starting at different times.. The Warboss then stopped, and slowly the others silenced as well.
“Well boyz! We gotta get ready for'a big fought! Dere be plenty o' dem 'umies and deadies to smash, and dem Sluggas tell meh, dat dem Eldar, be comein too! And we shall bash dem too! Space crafts tell, dem Taucomein too.. We smash dem too! Dem.. Darker.. Eldar... Dum ones! We smash dem too!!! Cause we, be my WAARGH! Warboss Vlad'ims Waargh.. And we be fighting harder... Den dem Orcs.. Evah 'ave! Because we! Are my! WAAARGH!!!!” He shouted again, and raised his armored arm, and clawy hand, as he screamd the battle cry again, and his enourmous army joined it on the roar, turning it as massive a one, to reach the city they would attack at night fall.. Even the enourmous four legged creatures called “Squggoths” stomped, and thundered with roars. The Orcs would fight under Vlad'ims WAARGH, and as long as Vlad'ims banners stand high, their loyalty shaln't break..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Want your character, in a Mash-up story? Empty Sv: Want your character, in a Mash-up story?

Indlæg af Gæst Tors 6 Jan 2011 - 16:55

Er guderne under Chaos åbne? Eksempelvis passer Lucas til Tzeench eller Slannesh, men overhovedet ikke til Chaos in general.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Want your character, in a Mash-up story? Empty Sv: Want your character, in a Mash-up story?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum