Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
aresteret (veronica valentine) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
aresteret (veronica valentine) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
aresteret (veronica valentine) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
aresteret (veronica valentine) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
aresteret (veronica valentine) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
aresteret (veronica valentine) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
aresteret (veronica valentine) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
aresteret (veronica valentine) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
aresteret (veronica valentine) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
aresteret (veronica valentine) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

aresteret (veronica valentine)

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

aresteret (veronica valentine) Empty aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:34

S: législation - politistation
T: 13:00
O: politifolk
V: solskin

Zero blev ført ind af 2 politibetjente og smidt ind i en celle alene for voldtægt (!) han grinte "HUN FORTJENTE DET OG DET VAR GODT PRØV SELV" råbte han ligeglad og lagde sig ned i sengen derinde selvom den var ret hård han så på loftet med et tomt blik og smilte bare for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:39

Veronica kom stille gående for sig selv ind på politistationen, hun smilede ondt i det hun var blevet anholdt for at ha drænet et menneske for blod, de kendte godt til hende den berømte Veronica Valentine der kom fra frankrig, hun havde en stram tæt siddende top på høj hælet stiletter sorte, og toppen var hvid, og sorte stramme bukser med hvide kæder ned af, hun kom gående forbi Zeros celle i det hun så mod ham med de helt blod røde øjne der stille lyste og på hendes blege smukke læber kunne man se et smil mens man kunne høre klik lydene fra hendes stiletter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:43

han blinkede og mimede 'skal vi to ikk bryde ud og stikke af' mens han smilte og så på betjentene med et større smil han så rundt han smeltede alle låse på cellerne så der kun var hans celle tilbage de var nød til at smide hende herind medmindre hun skulle slippe han grinte lidt de var de enetste fanger på hele politistationen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:46

Politiet så stille på låsene og fattede ikke hvad der var sket men de turde ikke at lade hende gå fri igen så de tog hende ind til Zero i det hun kom der ind så hun stille på ham med de sjæle løse røde øjne der bare lignede de ville æde en. Hun smilte elegant i det hun så på vagten og sagde"Ses snart igen" hun grinte lidt ondt inden i og vendte så alt opmærksmhed mod Zero og sagde"vil du gerne ud??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:50

han rejste sig "næh ikk rigtigt lige nu vil jeg bare nyde at høre pigens skrig inde i mit hovede" sagde han og smilte mens han gennemgik det han lige havde gjord mod en menneske pige "hehe hvad med dig smukke" spurte han næsvist "vi kan da sidde her og snakke før vi bryder ud"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:53

Veronica smilte lidt i det man kunne se de overnaturlige lange hugtænder og sagde stille da de forsvandt"Hmmmm lyder dejligt så du voldtager altså hjælpeløse små piger" hun smilede kært med hovedet ldit på skrå i det hun satte sig lange bølgende røde hår op og så mod ham og sagde"mit navn er Veronica, Veronica Valentine og jeg skal nok få os ud så de frikender det hele vis det er" hun smilte og kunne jo forblænde alle... med de kræfter en vampyr nu havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:58

han smilede "jeg er nu ikk så meget for at komme lovligt ud" sagde han og grinte han lagde sig i sengen der var ikk andet end den ene seng så hun måtte sætte sig tæt ved ham han smilte bare "så du er vampyr" sagde han roligt "hva hvorfor er du så her" spurte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:59

hun satte sig nær ham og man kunne mærke en aura af forførelse og elegance over hene, hun smilede kært til ham i det hun bed sig let i underlæben og sagde"blod.... jeg drak af en og det så de så de tog mig med her hen de har taget mig op til flere gange men ved det bare ikke fordi jeg sletter alt" hun grinte og så stille på ham og sagde"Så du er ? hvad en demon??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 1:09

han nikkede og smilte "og det går ikk du prøver at forføre mig" sagde han roligt og smilte til hende imens han så på hende "du er fandeme lækker" sagde han ligeud og satte sig op "men jeg er en voldtager og player jeg knepper med andre og forlader dem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 6:38

hun smilede og sagde"Og jeg ligeglad men jeg ikke til små uskyldige drenge"hun blinkede til ham i det hun strøg ham over kinden blidt og dog forførende i det hun rejste sig op med et smil og sagde"Hmmm nå skulle vi bryde ud eller hvad??" hun bed sig blidt i underlæben og sagde"Eller tør du ikke" hun blinkede til ham for at drille ham lidt og så mod trammerne igen med et smil og sagde stille"Nåårh så jeg lækker hva??... bare ærgeligt du ikke får lov til at prøve noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 14:31

han grinte "den uopnåelige kvinde det var osse sådan med hende Chatille men alligevel fik jeg en masse" sagde han og rejste sig gik hen bag hende og agede hende op og ned af siderne meget meget MEGET forførende mens han smilte sit charme smil og kyssede hende på munden før hun gjorder noget som helst mod det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:10

Veronica så på ham overrasket men lod blot sin arm gå strakt ud til siden og før han vidste af det lå han henne i væggen fordi hun var så stærk hun havde sin flade hånd ud i luften der hvor hun havde ramt ham havde den stoppede perfekte og elegante præcise bevægelser havde hun lavet og hans kind var død rød næsten som blod der var sprunget inde i hans kind lignede det og et lille skævt smil kom frem og de små nuttede hugtænder var fremme og tydelig, i det hun så mod ham elegant og rigtig forførende med de blod røde øjne stirrende på ham som lyste rød nu og sagde"haha ! ja men jeg ikke som en billig tøs.... og desuden så er jeg uopnåelig jeg er en fransk pige du ved frankrig er mit hjem og du kommer aldrig til at lægge en finger på min krop igen´" han var godt nok ældre end hende men hun var ligeglad hun var ikke bange af sig overhovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:16

han grinte og rejste sig op og knækkede nakken da han så på hende var hans skader healede allerede mens han langsomt gik hen mod hende igen "vis du ikk vil ha jeg skal røre dig lad vær med at forføre mig" sagde han roligt og begyndte at age hende igen denne gang var han parat til hendes bevægelser og ville undgå vis hun prøvede på noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:25

Veronica smilede ondt og så ham dybt i øjnene og sagde med blid forførende stemme"Okay det skal jeg nok lade vær med" hun smilede og var ved at forblænde ham(Hypnotisere ham få ham under sin magt). Veronica kunne mærke han bed på krogen og fik ham til at gå hen og sætte sig igen i det hun smilede og sagde"hvor er du dog en svag demon jeg kan ikke fatte at du har voldtaget nogen med de kræfter du dog har" hun smilede og gik hen til trammerne og tog fat i dem og der kom stille vand dråber på dem i det de størknede og blev som is så knækkede hun dem stille og smilede i det hun slap sin kontrold over Zero

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:28

Zero smilte bare "du er mere og mere forførende" sagde han og gik efter hende mens han rigtig undersøgte hendes krop og gik som om det ikk var det han gjorder *hmm måske skulle jeg se hvor dette ender henne* tænkte han for sig selv og fulgte efter hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:33

Veronica vendte sig elegant mod ham hun var en rigmands datter men levede af sine egne jobs nu og var utrolig populær blandt frankrigs vampyr og onde væsner fordi hun havde dette dyriske men dog elegante væsen over sig og den Aura af hende der duftede af Roser smukke røde roser duftede hun af en vidunderlig duft der spredte sig i rummet og det lange bølgende naturlige røde hår. Hun smilede og forblændet politimændene i det hun slettet raporten om sig selv og slettede ders minder ved at sige til dem"I fandt en man tømt for blod fordi han led af en blod sygdom... der formindskede hans blod og bidene i halsen er fra en flagermus" hun smilede og gik i det de vågnede igen og hun var udenfor nu og gik stille væk fra Politistationen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:38

Zero kom gående ud efter hende han havde snuppet noget fra dem han havde nu en pistol sat ned i hans buksekant foran ved skridtet mens han bare gik kunne man ikk se den så han fulgte bare efter hende mens han smilte til alle sider de kom forbi en stripbar som Zero grinte lidt af og havde den største lyst til at skabe kaos derinde men ville ikk fordi han ville følge med Veronica

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:43

Veronica smilede i det hun vidste han fulgte hende som en sød lille killing mindet hende meget om hendes egen lille killing i det hun kom til et hotel så hun sig over skuldren og sagde"Nåårh følger du stadig efter mig lille killing ... heh vil du med indenfor lidt?" hun boede i konge suiten helt for oven hvor man kunne se ud over hele byen hele Di morga, hun elskede det simpelthen og vidste ellers ikke hvor hun skulle gå hen, hun lagde slet ikke mærke til pistolen og egenlig vis hun gjorde ville hun frygte ham lidt hun hadet pistoler og især dem med sølv skud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:50

han nikkede og fulgte efter hende op i suiten da de kom ind i suiten så han rundt og tog pistolen op og lagde den på et bord "bare rolig den er uden sølvskud har tjekket den" sagde han efter at havde gravet lidt i hendes tanker om hvad hun synes om pistoler han så meget varsomt rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 15:56

Der var en stripper stang efter som hun var professionel stripper og freelancer snigmorder efter som hun kunne både tjene penge på at dræbe folk og skaffe blod til sig selv i den process så død og penge i hendes verden gik hånd i hånd og så selvfølgelig forførelse angående hendes forblænder der virkede hurtiger på mennesker end andre. Hun betragtede stille Zero og sagde"Hmmm så Zero fortæl mig om hvorfor du voldtager folk har du intet at lave stakkel" hun blinkede til ham i det hun åbnede altan dørene og gik stille ud på den store altan der var 3 meter foran og ved siderne ud til. der var gennemsigtige gelænder med fin pudset sort træ over så man kunne lade sig hænge over glasset der var rækværket. Hun lænte sig stille lidt frem og så ud over byen og dens mange lys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 16:04

Zero trak på skulderen og fulgte efter hende ud på altanen mens han så på hende "nej ikk rigtigt jeg tænder bare på vold sexede piger og farlige piger" sagde han og så på hende med et lidt underligt sjovt smil derefter så han ud over byen igen "der er flot" sagde han roligt for at fortsætte med at tale med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 16:07

Veronica smilte og sagde"farlige piger hahah har du mødt sådan nogen i nu??" hun kiggede undrende på ham i det hun bed sig let i underlæben og lod blidt en finger forførende køre hen af gelænderet som var det en p** hun rørte blidt ved nok var hun jomfru helt ind til benet men hun var dog meget erfarende angående det emne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 18:36

han så på hende "jeg har mødt mange farlige piger men du er da nok den lækreste og farligste pige jeg kender" sagde han og lænede sig med ryggen mod gelænderet mens han så på hende med et smil han gik ind og tændte tv'et på en musik kanal han fandt en god sang som han kunne danse udenad og begyndte bare for sjov "kom med" sagde han og dansede præcis som dem tv'et som om han var en af dem

https://www.youtube.com/watch?v=AAWqnA8PdcY&feature=related

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:14

Veronica smilede da hun hørte det og før han gik ind stod hun helt bøjede elegant og forførende over ham og hviskede blidt i hans øre meget meget! frækt"Ja eller os er det bare fordi jeg meget højre klasse end dem og de ikke ved de leger med ilden" hun slikkede sig om læberne sensuelt og grinte, i det hun forsvandt for ham og så ham gå inden for igen. Hun betragtede ham stille og gik hen til ham med model agitge holdning og skridt i det hun stod med ham nu og kendte godt sangen og begyndte at danse med ham, sådan nogen danse trin der passede til og grinte for første gang egenlig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:16

han smilte og dansede videre indtil dansen var slut han var ikk engang forpustet han gik hen og smilte til hende "du forføre mig sig mig vil du gerne have mig" spurte han roligt og grinte lidt da sangen (underligt men sker en gang imellem) osse var det næste nummer de spillede han dansede med igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum