Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I biffen alene Zankuji(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I biffen alene Zankuji(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I biffen alene Zankuji(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I biffen alene Zankuji(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I biffen alene Zankuji(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I biffen alene Zankuji(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I biffen alene Zankuji(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I biffen alene Zankuji(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I biffen alene Zankuji(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I biffen alene Zankuji(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I biffen alene Zankuji(privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 20:56

T: 22:00
O: en masse ander
V: regen
S: Biograffen



Mikala var ind i Biffen. For at se den nye gyserfilm selv om hun ikke kunne lige gyser men hun hade fribiletter, til den film og hun kunne ikke undlade at kom ind for at sen den ene gang. Ellers var hun mere til kærligeheds film og komediefilm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 25 Jan 2011 - 21:31

Zankuji kom stille og roligt gående gennem den tykke regn syns han nu selv det var han var på vej hen til biografen for at skulle se en film alene så han kom der hen gik han ind i salen og gik hen til sin plads og det var ved siden af en pige/kvinde som han sad ved siden af og slappede bare af lige nu mens han så film
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 22:00

Mikala gemt ansiget. I hænderen hun var bange og ryste i mens en svaget hæs lyd kom fra hende, hun græde svaget under filmen hun var alene ingen venner og inden familie. Som hun kunne være smamen med alt var væk fra hende nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 25 Jan 2011 - 22:19

Han kiggede på hende og tænkte ikke så meget over det og smilte "er det for uhyggeligt"spurgte han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende også på filmen.
Han kiggede på hende med et smil og slappede bare af og viste ikke hvorfor han snakkede til pigen ved siden af ham lige nu
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 18:45

" en smule. men det er ikke det for jeg er så ked af det du ville ikke forståd det ingen ville, kunne forståd det mere slet ingen " græde Mikala og trak sig sammen i sædet. hun sad og græde meget stille ingen ville nogen siden forstår det mere nogensiden mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Tors 27 Jan 2011 - 19:35

Han kiggede på hende "er der noget jeg kan hjælpe dig med"sagde han og kiggede på hende og var lidt bekymret over den måde hun sad på godt nok kendte han ikke kvinden her men der var nok ikke bare sjov hun sad der og linde en der var rigtig bange "kan du bruge lommetørklæde"sagde han og rakte hende en og kiggede bare på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 29 Jan 2011 - 20:04

" tak det er meget sødt af dem.Men jeg skal nok klar mig håber jeg " sagde Mikala hun var vitlrlig bange, Det var nogen efter hende og der for sad hun nu her og så den filme. Som hun endlig ikke kunne lige men hun ture ikke gå ud af salen før den var slut

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Søn 30 Jan 2011 - 20:47

han kiggede på hende med et smil "okay det håber jeg da også"sagde han og slappede bare af og kiggede kun på hende og ikke på filmen "hvad skal du efter filmen er slut"spurgte han med et smil på sine læber og var stille og rolig på den måde han snakkede til hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 11:53

" hjem til mig selv. Hvor jeg bor helt alene uden nogen som helst ander " sgade Mikala svaget, hun hikke svaget og så på filmen det var uhyggeliget for hende. der for se hun ikke ret meget af filmen som alle ander gjore

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 8 Mar 2011 - 22:50

Han kiggede på hende "er du sikker på du vil gå helt alene Hjem"sagde han og kiggede på hende og ville bare være venlig overfor hende så hun ikke var bange for det var ikke en sjov og hyggelig film hun så på mere uhyggelig.
Han kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 21:06

2 jeg er halv vampyr og haæv mennske så på en måde ja og på en måde ikke jeg er ret bange af mig så de må godt følge mig hjem vis det ikke er til ulejlighed " sadge Mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 19 Apr 2011 - 22:04

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "det vil jeg godt og det er ikke til spor ulejlighed"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "jeg hedder Zankuji hvis jeg ikke allerede har sagt hvad jeg hed"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede så på filmen igen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Ons 20 Apr 2011 - 17:57

Mikala nikke svaget. Hun så ned og ville ikke se mere af filmen det vae ikke lige hendes kop te sådan en gyser flim, det fik hun altid mararidt af og hun hadet det så mehget og så hun. Som slet ikke nogen vider og det gik ud over hendes blodtagen den kom, meget hurtiger en nomalt så vis hun ikke snart fik sovet. Gik hendes blodmåler over gevind oig gjore hende til et modbydliget monster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Ons 20 Apr 2011 - 22:16

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det er da viste ikke noget for dig at se den der film syns du selv det"sagde han og kiggede på hende og slappede bare af.
Han slappede endeligt bare af den film der kede ham lige nu det var jo bare sådan en standart gyser en masse mord og sådan noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 13:00

" nej det er endlig slet ikke mig. At se sådan nogen men jeg hade firbillete til filmen oig jeg kunne ikke bare, sige nej jeg ville bare væk hjemme fra " sadge Mikala

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Tors 21 Apr 2011 - 17:35

Han kiggede på hende "Okay det så også dejligt at komme hjemme fra engang imellem"sagde han og smilte stille og roligt for sig selv og viste ikke hvad han ellers skulle sige det var som om han ikke kunne sige noget når hun ikke sådan rigtig siger noget.
Han kiggede på filmen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Tors 21 Apr 2011 - 18:01

Mikala nikke svaget. Hun hade smukke øjen og et mild latte som ikke var hørt i lange tid, hendes smukke øjen hade ingen glas eller spor af glans eller glæde som de. Ellers nomalt hade men ikke lige for tiden på grund af sorgen og mararidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Tors 21 Apr 2011 - 18:23

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvad var det du hed hvis du endeligt har sagt det"spurgte han med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende med et smil og ventede på hendes svar af og sådan noget men det var jo noget man kunne vente på
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 13:13

" Mikala hedder jeg " sagde Mikala og sukke svaget. Hun så ret bange og urolig ud og hun ryste, som et espeløv og hun hade fryget i øjnen og det var nemt ayt se på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 5 Jul 2011 - 22:10

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slappede bare af "hyggeligt at møde dig Mikala jeg hedder Zankuji"sagde han og slappede bare af "skulle vi gå eller hvad skal vi"spurgte han stille og roligt og så på hende og viste jo ikke hvad det var hun ville lige nu og alt det så det var mest op til hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Søn 24 Jul 2011 - 14:27

" jeg skal hjem. Inden det blive for sent for mig endlig må jeg slet ikke være ude om aften, da jeg har en alarm i min lejlighed som siger gå ikke ud for farliget " sadge Mikala. Hun var træt af den skide alarme for den gik altid i gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Søn 31 Jul 2011 - 15:22

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil "jamen hvis du skal det skal vi så ikke gå nu"sagde han og rejste sig stille og roligt og gav sig til at gå stille og roligt og viste jo ikke hvad han sådan ellers skulle sige hun sagde jo hun skulle hjem og han skulle følge hende hjem og alt det bare for at være venlig mod hende og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 21:28

" jeg må alser gå nu. Men du er velkomme til at gå med vise du har lyst jeg vil ikke tvinge dig til det, så du komme bare med vis du vil det " sadge mikala stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Zankuji Søn 31 Jul 2011 - 21:52

Han kiggede på hende med et smil "jamen Mikala jeg tilbød dig jo at følge dig hjem så jeg komme med"sagde han venligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik vider sammen med hende for en der siger han ville føle en kvinde hjem bliver jo kaldt for en gendelmand eller sådan noget i den stil og det var Zankuji nogen gange.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Gæst Man 1 Aug 2011 - 21:58

Mikala gik stille af sted. og en gang i mellem stoppe hun op på grund af svimmelhedog træthed, un hade det ikke videt godt en det var sværet at se på hende. Med minder man så hende i øjnen så hade det sortskær over sig det var tegen på at, hun hade det dårliget og næsten ikke hade sover elles spist nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I biffen alene Zankuji(privat) Empty Sv: I biffen alene Zankuji(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum