Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lay down with me :/: Scars  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lay down with me :/: Scars  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lay down with me :/: Scars  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lay down with me :/: Scars  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lay down with me :/: Scars  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lay down with me :/: Scars  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lay down with me :/: Scars  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lay down with me :/: Scars  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lay down with me :/: Scars  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lay down with me :/: Scars  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lay down with me :/: Scars

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Søn 30 Jan 2011 - 23:48

T : 19:23 ca

Omgivelser : Ingen rigtig at se i nærheden af skolen

Vejr : roligt, klar stjernefyldt himmel, kølig

Sted : High schoolen udenfor den.


Stjerne var smukke og glinsede ned mod selveste jorden kunne man vel kalde det, når de nærmest blinkede til en mens månen gemte sig for ej at lyse hele nattehimlen op denne dag? -why?, well i dont know-. Men denne her dag føltes anderledes?.
Noir åbnede stille de rav gule øjne, i det hun næsten hev efter vejret, og kom til at skubbe til sin vandflaske der faldt ned mod selve gulvet fra det høje lakeret smukke mahoni bord, der stod ved siden af de andre borde inde på bibliotekets afdeling i skolen. Hun betragtede stille sine omgivelser for at få en vis form for viden om hvad det var og hvem der var her?, men der var ingen andre end hende?. Hun rejste sig stille op i det hun strakte sig og sagde "åhhh ha" .
e
*Endnu en gang har jeg sovet over mig perfekt*

Hun tog hurtigt sin taske i det hun åbnede døren og løb ud af den og forbi perdellen som altid ar nær hende?, heldigvis kendte de hinanden temmelig godt, fordi hun næsten altid faldt i søvn efter skole tid, ved at studere overtid så han lod hende altid gå når hun vågnede eller når han var færdig med arbejdet. Hun gik ud af døren og svang tasken over skuldren(en almindelig skoletaske). Hun gik stille hen mod cykelstativet i det hun stoppede op og sukkede, endnu en gang var hendes cykel vandaliseret, så hun lod den stå og gik stille væk fra skolens grund og hen til selveste gaden.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Man 31 Jan 2011 - 0:04

Vinden susede susede forbi mens motorcyklen fløj igennem mørket mod et ukendt mål, den sorte hjelm med det ligeså sorte visir sad tæt om personens hoved og kun det nederste af det lange lyse hår var til at se på ryggen. Motorcyklen drejede ned af en vej der normalt var befærdet af busser og møgunger som i personens bedste forstand hørte til på en institution eller på hans kofanger, personen gassede godt op og passerede en pige der gik i siden af vejen med sin skoletaske på, motorcyklen fløj afsted inden den med skrigende dæk stoppede og vente rundt så den kørte mod pigen igen, da den var tæt på blev der gasset mere op og den kørte stejlende forbi på baghjulet, da den nåede enden af vejen drejede den igen, personen tændte for det lange lys så hun ikke kunne se hvem det var der kiggede på hende når han slog visiret op og når hun kom tæt nok på ville han slå det ned igen så hun ikke så hans ansigt. Hele tiden mens hun gik gassede personen op og ned, som om han prøvede at sige noget vigtigt eller bare for at drille, intentionerne måtte være uklare for alle andre end personen selv, *En snack... eller noget meget bedere*, tanken fløj igennem dennes hoved inden motorcyklen på ny fløj forbi pigen og gentog det samme nummer som før, ikke et ord undslap hans læber mens han opførte dette mærkelige ritual.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 0:13

Noir gik stille og roligt i mens det lange smukke pjuskede foroven og langt og glat forneden platinske hvidblonde hår flagrede efter hende, og den spinkle kvindeformede krop var let trænet, så hun ikke var skind og ben, hendes stiletter var sorte og kunne bindes foran, med kinesisk hæl. Hun strøg let håret til siden i det hun så let mod ham der kørte forbi hende så hendes lange hår flagrede i den retning han havde kørt, for blidt at sænke sig ned mod hendes skuldre igen.
*Hm? hvem er det mund*
Hun så undrende efter den ukendte mens han drønede endnu en gang forbi hende og hun lukkede let øjnene i forskrækkelse og gav et let skrig fra sig"Ahh" kvindeligt, lille pige agtigt, og rigtig forskrækket skinger lyd kom igennem hendes læber.
Hun vendte sig let om da hun så sin skygge pludselig blive længere og det ikke blot var gadelys der oplyste hende mere"Hvad i?" Et let drej til siden og hun tog hånden hurtigt op foran øjnene for ikke at blive blændet og få mærkelig prikker foran øjnene? der lignede skygge blækpletter.
Et let rynk på den fine lille næseryk og hun råbte"Hvem er du!" Hun gik let hen mod ham med små klik agtige fodskridt og lyde fra de fine stiletter af hendes, mens de halv sorte stramme læder ligende leggins var ind til hendes stylter af ben, og den lange casual hoodie med lynlås hang led nede om hendes hofter der ikke var til at se rigtig? fordi den var så stor, og huen var trukket let ind til hendes nakke for ikke at blive for kølig.
Dog... da han kom tæt på igen skrig hun let og trådte et skridt tilbage og trak en bog op fra tasken og smed efter ham lige i det han paserede... og det føltes som et kick af adrenalin da det hele så ud til at gå i slowmotion og det lignede hun ramte hans hoved eller nærmere hjelm, men det ville først vise sig ... vis han stoppede op go satte efter hende, dog... indtil da ville hun stå der med åben rygsæk og ligne en forvirret lille dådyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Man 31 Jan 2011 - 17:22

Alexander nød hendes skrig, han kunne nærmest mærke det som en lille elektrisk strøm der løb igennem hans hud når hun skreg og under hjelmen blev de lange hugtænder blottet i et fælt smil, *Først leger jeg lidt med dig og så bliver du aftensmad*. Det var bestemt en pæn puge han havde udset sig som sit mål i aften og havde hun ikke været et menneske ville han nok have gjord noget andet end at prøve at gøre hende til sin aftensmad. Alexander strøg endnu engang forbi hende da han pludselig mærkede et lille bump på hans hjelm, han bremsede motorcyklen så den med skrigende dæk kom til at stå stille lidt væk fra pigen, havde hun lige kastet en bog efter ham? Hun måtte være meget bange eller sur, begge ting ville kun gøre det hele lidt sjovere, en god jagt gennem byen var ikke noget at stå tilbage for. Alexander satte støttebenet ned og trådte væk fra motorcyklen mens han trak hjelmen af hoved og blottede det lange lyse hår, han stod lidt sådan med ryggen til hende inden han langsomt drejede sig og afslørede resten af hans tøj og ansigt, de dybe blå øjne og det blonde hår fik ham ved en fejl til at ligne en engel hvilket han bestem ikke var, hans tøj var dyrt og fint næsten overdressed til at køre på motorcykel med og han havde et par blanke sorte sko på af et italiensk mærke, han samlede langsomt bogen op og gik over mod pigen med den i hånden, han bukkede let for hende og rækkede bogen mod hende "Det var bestemt ikke min menig at skræmme dem Miss, jeg er lidt af en show off så kunne ikke lade være", han så undskyldene på hende, men havde samtidig et lille meget charmerende smil på læben. Alexander stod og kiggede i hendes øjne, han kunne lugte hendes blod og nærmest se hvordan det strømmede rundt i hendes krop, *helt bestem aftensmad, med mindre hun viser sig at kunne bruges til noget andet end det først*.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 17:29

Noir så lettere skræmt mod ham i det han stoppede så brat op og tog sig for munden for ikke at skrige af bare paniske følser og udbryderisk krig inde i hendes spinkle lille krop i mens hun stod der og nærmest var stivnet til jorden som var hun en lille serment statue stadig.
De rav gule øjne så let på Alex i det han trådte af motorcyklen og samlede hendes bog op?, indtil videre kendte hun kun til vampyr i film og bøger og så var der jo os der der mærkelige skrøner man hørte om her og der men det var der nu ingen grund til at lægge højde på?.
Hun gik lidt væk fra ham da han nærmede sig med hendes bog, dog da han kom tættere på så hun nærmest helt fortryllet ud , fordi han virkelig var så betagende og smuk at beskue fra hendes afstand, dog blev han ikke dårligere set jo tættere han kom, nej det blev blot bedre.
HUn rystede let over kroppen af kuldegysning i det han rakte hende bogen og de fine ord der strøg ud af hans mund som en lumsk slanges men dog med et vis tiltalenhed i sig.
"Det gør intet, fejlen er på min side sir?, jeg burde ikke ha kastet bogen efter dem i alt form af frygt og forvirring" En let dirren inde i hendes krop og gåsehud over hendes arme kom igennem hendes krop som en vandrende sjæl der var fortabt?.
Hun gøs let igen og så på Alex og sagde"Men ... hvorfor gjorde de det? efter jeg skrig, eller hørte de ikke mit skrig" hun så lettere uforståen på ham i mens hun prøvede at tolke ham men kunne ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Man 31 Jan 2011 - 17:59

Alexander smilede til hende, men ikke stort nok til at hun ville se hans lange hugtænder, han kiggede hende dybt i øjnene, han kunne allerede mærke på hende at hun var betage af vampyrenes skønhed, han rykkede langsomt tættere på hende og kiggede stadig lige i øjnene på hende, smilet blev lidt større så man kunne se en lille smule af den ene hugtand. Alexander lavede en undskyldene bevægelse med hånden og sagde med sprød og charmerende stemme "Det var min fejl miss, jeg kunne ikke høre dem over motorcyklen, jeg undskylder rigtig mange gange", han så lidt undskyldene ned i jorden igen og bukkede let for hende igen, "Må man spørge hvad de laver på disse farlige gader så sent uden en ledsager?", det var et meget ledende spørgsmål der kun kunne opfattes som en flirt. Alexander smilede let til hende igen "Mit navn er Alexander Lazarow, jeg forretningsmand her i byen", han løg om det sidste da det færreste kvinder var villige til at tro på en der sagde han var en international skurk og våbensmugler, eller var på flugt fra den Amerikanske sikkerhedstjeneste CIA, dog havde tingen med CIA været et godt scoretrick i fortiden, men pigen virkede ikke som en der kunne lide den mystiske og lidt skumle type.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 20:42

Noir rødmede let over kinderne nu for første gang siden hun kom til denne her mærkelige by egenlig?.
Hun smilede let og sagde"Jeg, det fordi jeg går i skole der inde og normal cykler jeg men den er ødelagt desværre men jeg overlever den var alligevel skrot?, så derfor går jeg alene her på vej hjem til min lejlighed egenlig?" hun smilede let og sagde"så hvad med dig hvad laver du her uden en ledsager på din awesome bike ? hva biker fyr" hun blinkede og sagde"Aha Alex? hehe mit navn er Noir, og tja... efternavn det spiller ingen betydning det alligevel aldrig noget der bliver brugt ved mig? så stor betydning er jeg ikke" hun grinte let i det hun så flovt på ham fordi han virkede så mystisk og tiltalende men... havde hun set en hugtand som i vampyr film?..."så hvad er du Alex" hun ville bare prøve spørgsmålet an for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Man 31 Jan 2011 - 21:15

Alexander smilede til hende på en venskabelig måde "Så du går stadig i skole, det er snart længe siden jeg gjorde det", han tænkte tilbage på den lille landsbyskole han havde gået i tilbage i Hviderusland, de kolde gulve og den strikse lære der havde kunne bruge et spanskrør så godt som en garvet kriger kunne bruge et sværd. Alexander trådte lidt tilbage og lod en hånd glide hen over sødet på Motorcyklen, han kunne ikke andet end at smile af hendes sidste spørgsmål, der var for meget spøg i hendes stemme til at hun kunne vide noget om hvad han virkelig var, han vendte sig rundt med et overdrevet udtryk og krydsede hans øjne på en meget sjov måde "Jeg er vampyr blurh!", han knækkede sammen i grin og var nød til tørre en falsk tåre væk fra kinden "Ej jeg sælger entreprenørmaskiner altså ting man bygger huse med og sådan... eller river dem ned for den sags skyld", han løg jo egentlig ikke, han havde flere våben hjemme i pakhuset der kunne rydde en hel blok. Alexander lod igen hånden hvile på motorcyklen, "Skal jeg ikke køre dig hjem så du slipper for at gå her helt alene? og så har jeg også en der kan holde mig lidt med selskab", han smilede stort, men sørgede for ikke at blotte de lange tænder igen.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 21:24

Noir så let på ham og sagde"Wauw fedt egenlig? det virkelig fedt, du har sådan et højt stående arbejde det må virkelig ha været svært at få fat i?, jeg prøver blot sådan at kæmpe mig igennem dagene måske blive tattovør eller frisør måske, ellers ville jeg være advokat og sådan" hun grinte let og sagde"tja... altså jeg er jo 17 år og det ville være farlgit for en skolepige som mig at tage af sted her fra helt alene igen og gå i stileterra nær den høje hotel ??? jeg bor næsten lige ved siden af i nogen nye stilet lejligheder de sorte blokke der er ca? 7 etager høje" hun smilede kært i det hun satte sig bag på hans motorcykel da han havde sat sig.
Hun betragtede ham let fordi der var noget over ham der ikke stemte rigtigt?. Hun tog let bogen i tasken og lukkede den i det hun tog den på ryggen og tog let om Scars?, altså..... hvad kunne der dog ske ved at tage en lille tur med ham hjem til sig selv?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Man 31 Jan 2011 - 22:00

Alexander rystede lidt på hoved "Nej det var lettere end du nogensinde vil tro på", han blinkede til hende mens hun satte sig op på den sorte motorcykel, "jeg tror godt jeg kan finde det, jeg har vidst nogen maskiner et eller andet sted ude i det område", han satte sig tungt på motorcyklen så den gik lidt ned i støddæmperne, han tog fat i hjelmen og rækkede den hen mod Noir "Du bør tage denher på, hvis der nu sker noget ville jeg ikke kunne tilgive migselv at der skete noget med dig", hvad han rigtigt mente var *det ville være så surt at skulle til at slikke dit blod op fra gaden hvis jeg nu vælter på monstrumet her*. Alexander ventede på at hun skulle få hjelmen på, men trådte utålmodigt på gear pedalen så den hoppede hen i neutral og kunne starte, han drejede nøglen og en skinger lyd kom fra den stor motorcykel, han gassede op et par gange inden han satte den i gear og de begyndte at drøne afsted, Alexander havde ingen planer om at køre mod de nye lejeligheder, men til held for ham kunne han køre om havnen uden det ville virke mistænkeligt, en skummel plan udfoldede sig i hans hoved, han vidste præcis ´hvordan han ville sætte tænderne eller noget andet i pigen, så længe hun var så tæt på ham ville hun have svært ved at kunne løsrive sig den naturlige charme og det nærmest fortryllende udseende som en vampyr havde. Alexander fløj igennem byen med høj fart, det var ikke andre på gaden end ham og Noir, han råbte med en klar stemme "Kan du klare den deromme? eller skal jeg stoppe lidt? Alexander lod hende ikke svare, men stoppede istedet nede ved havnen og kiggede udover vandet, en stor lysende fuldmåne spejlede sig i det rolige vand, ingen af de ofre som Alexander havde kendt før i tiden havde kunne stå for dette sceneri, han hoppede af motorcyklen og stillede sig let og elegant over til rækværket, han placerede armene på det og kiggede ud over vandet med et lumsk smil, han drejede hoved en lille smule og råbte til Noir "Kom nu og se her, bare et øjeblik", han syntes allerede at kunne smage hendes blod i munden.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 22:16

Noir holdte godt fast i Scars i mens de susede igennem selveste gaderne af Terra og hun lukkede øjnene kort men før hun vidste af det var hun vidst et sted hun ikke skulle ha været?, havnen hvad lavede de ved havnen dog var de tæt på hendes hjem så det var ikke så galt alligevel og nu når han ville vise hende noget så var det egenlig temmelig okay tænkte hun i helheden over alt dette her der nu skete egenlig?.
Hun gik let hen til Ham i det hun tog hjelmen af og smilede sødt til ham "Wauw det virkelig smukt her, så ....? hvorfor er vi her egenlig ud over udsigten?" hun så undrende på ALex og en vis mavefornemmelse havde spredt sig til dårlig fornemmelse i maven i det hun roede sig i det hvide platinske hår og sagde"Måske du blot burde køre mig hjem af nu, det temmelig sent og sådan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Man 31 Jan 2011 - 22:40

Alexander drejede hoved og havde et smil der var alt andet end godt på det, de lange hugtænder var blottet til fuldt skue for Noir, han gik det skridt hen til hende der var imellem dem og kiggede lige ned i hendes øjne "jamen vi er her da fordi der ikke er andre nogen steder", hans øjne havde ændret sig fra de højblå til en nærmest grå og mat farve og hans kropsprog var således også ændret fra det høflige til en mere dyrisk et. Alexander stod der bare og kiggede hende lidt i øjnene, ligemeget hvad hun gjorde nu skulle det nok blive sjovt, hun kunne vælge at omfavne hendes uungåelige skæbne og nyde ham eller prøve på at flygte desperat væk fra ham, han håbede lidt hun valgte det sidste så han kunne hygge sig lidt ekstra.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 22:51

Noir så på ham i det hun let skrig, og trak sin lomme kniv fra skoens side og langede ud efter ham i det hun smed kniven og stak af, eller nærmere satte i løb væk fra ham og smed hjelmen væk fra sig.
Noir tog sig let til hjertet i det hun tænkte*vampyr... jamen ! vampyr findes ikke! det gør de altså bare ikke det burde ikke være muligt!* hun løb ind i et pakhus der var nær Havnen og gemte sig bagved nogen kasser i det hun trak vejret i hurtige tag og prøvede at finde noget at slå fra sig med.
fordi hun var ikke dum?, at vis han virkelig var en vampyr skønt hun ikke troede på det så ville han skam kunne indhente hende uanset hvad.
Hun ledte og ledte men fandt blot en jernstang og rejste sig så op og sagde"vis du vil smage så kom og tag mig men det bliver ikke uden kamp!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Man 31 Jan 2011 - 23:14

Alexander blev ramt af kniven der skar et dybt hul henover hans brystkasse, men intet blod kom til syne, der hvor hun havde skåret ham begyndte huden langsomt at kravle hen over såret så det til sidst forsvandt helt igen, han kunne ikke andet end at grine højt og hånligt af hende da hun prøvede at stikke af væk fra ham. Alexander begyndte langsomt at gå efter hende, hendes lugt hang tykt i luften og den var nem at følge, men Alexander var ikke dum og havde prøvet dether nogen gange før så han ville ikke komme gående ind af hoveddøren uden at tænke sig om, han stod lidt og så ud som om han koncentrerede sig inden hans krop langsomt begyndte at forsvinde så han til sidst var helt forsvundet, det samme med alle de lyde der kom fra ham, han var helt usynlig både høre, lugte og syns messigt. Aæexander gik ind af døren og lige forbi Noir som næppe havde kunne se eller mærke ham, han sad lidt og kiggede på hende stå der med jernstangen hævet til at slå en der kom løbende ind, han stod og rystede hoved lidt, det var da et fint forsøg, men ikke desto mindre var det forgæves. Alexander lod dig blive synlig igen mens han med sin unaturlig store styrke hev jernrøret ud af hendes hånd bagfra, "Godt forsøg!... men nu er det min tur!", han greb fat om hendes kæbe og hævede hende op over gulvet mens han brølede på en dyrisk måde af hende så hun virkelig kunne se de lange hugtænder.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 23:21

Noir så let rundt i det hun gik bagud og mærkede så jernrøret slippe ud af hendes smukke lange finger der let mistede alt greb om håb for at overleve i det hun skrig højt og skingert, mens hun så helt lamslået og panisk ud da Alex holdte hende oppe, hun ville slippe fri hun ville ikke dø nu!? eller blive suget fra, hvad ville han gør med hende?, måske havde ham Logan haft ret, måske ville hun ende som en lille vampyr slave ? fordi hun ikke passede nok på , men Alex virkede så sød og venlig han virkede som en virkelig gentleman og nu var han nærmest det væreste hun nogen sinde havde mødt.
"SLIP! AAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!" Hun mærkede let hvordan det strammede og prøvede at holde sig på en måde oppe i armene så det ikke gjorde for ondt i det hun sparkede ud efter ham mens hun skrig og gjorde ved og stønnede af anstrengelser,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Man 31 Jan 2011 - 23:48

Alexander blev ramt lige på munden af hendes spark, men han gav ikke slip på hende, han drejede kun hoved en ganske lille smule mens han smilede, "Var det dit bedste forsøg lille ven, for så fortjener du næsten ikke at overleve dether!", han strammede grebet om hendes hals så hun ville få svært ved at trække vejret. Alexander nærmede sig langsomt hendes hals med sin mund og slikkede hende op og ned af halspulsåren med en meget sensuler bevægelse med tungen "De smager nu så godt", han kiggede op på hende med hans store hånd om halsen der stadig klemte til for at gøre hende lidt mere medgørelig, "Hvad ville du gøre for at redde livet ligenu?" hans spørgsmål lød ægte nok som om han rent faktisk overvejede ikke at fortære hende, han lod kælent den anden finger løbe ned over hendes krop, hen over hendes kurver på en indtrengende og upassende måde mens han igen slikkede sig om hugtænderne.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 23:53

Noir prøvede inderligt at fjerne hans finger men han var for stærk så hun hev let efter vejret og hang der let som hun nu var og kunne intet gør, hun var som en lille killing der blev taget af et slemt barn og nærmest tortureret. Hun så på Alex med de rav gule øjne og sagde"Jeg... aaahh... slip nu... jeg ved det ikke, jeg har intet at tilbyde, jeg går i skole jeg ikke rig.... hvad vil du ha for at.. at skåne mig jeg ber dig, dræb mig ikke" Hun mærkede tårene glide ned af hendes kinder mens smagen af salt ku anes på hendes smukke læber der let lod dråberne nogen gange glide der hen.
Hun hang der og ku næsten ikke trække vejret mens hun kæmpede for at holde en vis afstand med sine egne finger fra hendes hals og hans hænder? der var om hendes hals.
Hun mærkede hvordan hendes hjerte blev langsommere, og hun kunne næsten ikke få vejret, men hun var helt afslappet nu, dog stadig skræmt som et lille dådyr og forvirret. Faktisk... vis man så ovenlig efter på Noir så lignede hun Kajika lidt egenlig?.
Noir gispede efter vejret i det hun på mærkelig vis ? fik lidt mere luft ned i halsen og sagde"Jeg vil gør alt".... på en virkelig bedende måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Tirs 1 Feb 2011 - 0:05

Alexander stod og grinede af hende, hun var svag som alle mennesker, som han selv havde været dengang før kajika havde forvandlet ham til hans nu højere stadie, han afskyede at være menneske, hvordan et så svagt og elendigt dyr havde været i stand til at overleve gennem tiden var ham intet mindre end et mysterie. Alexander slikkede hende langsomt op af kinden for at opsamle hendes tåre, "Mmmh", han lagde ikke skjul på at han fik en sær lyst stillet ved at gøre dether, han vidste ikke helt vad det var for sådan havde han ikke altid været, men det var som om den dyriske side havde taget mere og mere over på det sidste, han afskyede det ikke på nogen måde, han følte det nærmest som en gave at han blev stærkere og at han samtidig fik en større lyst kunne han jo ikke rigtigt se som en dårlig ting. Alexander kiggede lidt vurderende på hende inden hangav slip på hende så hun faldt til gulvet med et blødt bump, "Jeg forventer at du holder dit løfte lille ven, eller så ender du som aftensmad!" Han kiggede på hende med uhyggeligt glade øjne og begyndte at tage sin jakke af, det kunne ikke være svært for hende at se hvor dether det bar hen af.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Tirs 1 Feb 2011 - 0:14

Noir skrig let af forskrækkelse i det hun mærkede det hårde sement gulv under sig mod sine stakkels lår der let syntes at gøre ondt efter stødet mod jorden fra den højde han havde holdt hende i?.
hun hev efter vejret og hostede let mens hun prøvede at rejse sig men kunne slet ikke få vejret ved mindre hun var krøllet helt sammen som en lille killing.
Hun så let op mod Alex og satte sig så hurtigt op i det hun sagde"Hvad!? hvad... hvad laver du!?" hun rykkede lidt væk fra ham , han havde vel ikke tænkt sig at have sex med hende!?... sådan en pige var hun altså ikke, hun var ikke jomfru nej, hun havde haft sex en gang før men det var os den gang hun var 15 år ca?.
Hun betragtede den lettere stærke og trænet Alex der begyndte så småt at smide hans tøj foran hende mens rødmen og nervøsiteten startede inde i hende, hvad skulle hun dog gøre!?.
Hun så lettere alvorligt på ham og sagde med en hård stemme"du kan ikke blot behandle mig sådan! jeg ikke din og heller ikke din slave" hun hev stadig lidt efter vejret så stemmen var skinger og lille pige agtig, samt hun stod der så høj hun var skønt han var virkelig højere end hende.. og hun kunne intet gøre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Tirs 1 Feb 2011 - 0:35

Alexander rystede på hoved af hende, her fik hun en nydelig chance for ikke at dø og så bestemte hun sig for at være kræsen og foretrække døden frem for at hygge sig en smule med ham, han tænkte sig lidt om inden han fortsatte med at smøge sine trøje op, hun skulle ikke have lov til art bestemme vad han ville og ikke ville ligenu, han stoppede brat da hun snakkede til ham og han begyndte at grine stort "og hvad for dig til at tro jeg ikke kan behandle dig sådan her? Hvad har du da at give mig eller true mig med?", han kiggede spændt på hende, hendes svar kunne betyde om han ville fuldføre det han var igang med eller måske nøjes med at bide hende en smule, det brede smil frostummede på intet tidspunkt.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Tirs 1 Feb 2011 - 0:43

Hun kunne mærke hvordan selveste jorden kradset under hende, eller hvordan hendes vejrtrækning blev mere hyperisk i det og mere panisk end nogen sinde før, i det, det var ved at gå op for hende at hun var magtensløs i denne her kamp? og vis hun ikke makkede ret ville hun ende med at dø. Men hun ville virkelig ikke? hvorfor ville han det med hende?, kunne hun måske ikke lyve, nej... fordi han var vampyr og vampyr kan ikke
smittes med noget eller blive syge desværre?.De lange øjenvipper fremhævede hendes smukke rav gule øjne der betragtede den afklædte Alex der nu var foran hende nærmest som ejede han hende?, hvad ville der mund ske med hende, det var det eneste der skød
igennem hendes chokeret og skræmte hoved, samt tankerne der var fyldt af anger over hun tog med ham til at
starte med og for den sags skyld stolede på en fremmede, hvilket hun nok aldrig ville gøre igen efter dette her.
Hun betragtede ham med yderst had og vis han ville rør ved hende... tja det måtte han ikke for hende vis hun skulle bestemme. Hendes krop var slank, let stram mave og lår, samt resten var os stramt, og smukt. Hun havde en navle piercing
der var ren sølv lignede, dog... den var blot en sølv stav og så en blodrød sten inde i sølv kuglen der hang for enden af hendes piercing. Hendes bryster var skål C, mærkeligt nok, men det var fordi hun havde en gang været over vægtig og så havde hun trænet sig så tynd, og havde trænet brysterne op og så var de endt med at blive en C skål. det passede Ca til at Alex ku holde om dem sådan nogen lunde, måske var de lidt for runde til han ville kunne nå helt om. Men ellers så hendes krop smuk barberet ud og hun så virkelig skrøbelig og uskyldig ud skønt det nok ikke vare ? rigtigt.

Noir sukkede let og smed langsomt tøjet og sagde"Jeg... har intet andet at byde på" hun kunne se Alex havde overtaget så hun lod ham... HUn smed langsomt tøjet og stod nu foran ham i sit sorte undertøj og så på ham med de rav gule øjne, og havde det lange platinsk hvide pjuskede hår og så forskræmt på Alex over hvad der mund ville ske nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Tirs 1 Feb 2011 - 0:59

Alexander blev en smule paf over at hun ligepludselig var blevet meget mere samarbejdsvillig, han gik med langsomme skridt over mod hende som for at understrege hun ikke havde nogen steder at stikke af til, han vidste ikke om hans vampyr aura ville gøre det lidt nemmere for ham og om det måske også ville, han lod en kold bleg-hvid finger glide hen over hendes mave med et overraskende venligt udtryk i øjnene, han betragtede Noirs krop som hans ege nu, hun var tilfaldet ham på bedste vis, han lod fingeren glide længere op til under hendes hage og smilede bredere så hugtænderne igen kom til syne. Alexander tænkte sig ikke om mere men handlede ud fra rent instinkt, han lod fingeren glide ned af hendes hage igen inden han pressede sig helt op af hende, han kiggede ned i øjnene på hende og man opfangede kort et glimt af skyldfølelse og sorg inden det hurtigt forsvandt igen og lod den dyriske side vinde. Alexander kyssede hende på munden, han gjorde det overraskende passionsfyldt og kærligt som om han virkelig godt kunne lide hende.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Tirs 1 Feb 2011 - 1:07

Noir betragtede ? Alex helt lamslået i det hun stod der og blot ? tja, begloede ham i det han pludselig var over hende som en hæg og nu kysset hende som om han havde betraget hende i flere uger og så var forelsket i hende? men det kunne ikke passe men lignede hun måske en han kendte? kunne det være det der stak under her fordi det kys var virkelig vidunderligt.
Noir kyssede ham passionfyldt tilbage og nød det i bedste vis, mens hun let berørte hans overkrop, der var så macho og trænet, så smuk og virkelig tiltalende, gaaard hvor måtte hun bare rør ved den igen og igen nu?.
Hun følte sig så draget mod ham og hun ville bælot mærke ham lidt mere end blot som nu, men samtidig prøvede hun jo os at skubbe det væk at vis hun ikke gjorde det her ville han sikkert dræbe hende... hun var allerede reduseret til en slags billig slave for ham..
Men hun nød dog dette kys mere end nogen sinde. Mens det platinsk hvide hår hang let ned af hendes skuldre og hun lagde armene om hans nakke og fortsatte kysset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Scars Tirs 1 Feb 2011 - 1:17

Alexander kunne mærke en varme i sig som han ikke havde mærket siden... siden, hans tanker stoppede lidt *Kajika*, hans hjerne overwritede fuldstændig beskeden om at han skulle stoppe det han havde gang i, den vilde side havde for stor magt over ham til at han kunne gøre noget ved det ligenu. Alexander rettede derfor sin fulde opmærksomhed på Noir igen, han lod sin hånd glide op af hendes ryg til hendes BH, med en let lille håndbevægelse blev den åbnet så den frit kunne falde til gulvet, han fortsatte kysset alt imens dether foregik, nu da han havde åbnet den lod han istedet hænderne glide ned om hende numse, med et rask tag løftede han hende op så hun sad med benene rundt om ham, hun ville uden tvivl kunne mærke hans køn der efterhånden var klar.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Gæst Tirs 1 Feb 2011 - 1:22

Noir så let på Alex og hviskede i hans øre"er du okay" hun nået dog ikke at sige mere før Alex igen kyssede hende fuldt ud og de var igang igen med at make out for vildt.
Hun mærkede ham mod sig i det han tog hendes bh på lod hun den glide ned af armene og blidt falde til jorden. Mens hun svang bene blidt om hans liv og mærkede hvordan hans lem var stift.
Hun rødmede virkelig meget, det var flere år siden jo hun sidst havde haft sex? og så... så med et væsen der var stærkt og hurtigt ? ville dette ende galt vis hun havde sex med ham?.
Hun strøg let det platinske hår til siden, i det hun dog stadig havde sine gstrengs trusser på, mens hun jo havde bene om ham`? ville han slippe hende eller ødelægge dem mund.
Hun kyssede dog bare videre, og legede let med hans tunge nu, med sin, og lod dem glide nydende op af hinanden og mod hinanden mens hun mærkede de dejlige følser i hendes krop hun fik, mens varmen imellem dem steg eller ihvertfald hendes varme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lay down with me :/: Scars  Empty Sv: Lay down with me :/: Scars

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum