Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Afslapning. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Afslapning. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Afslapning. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Afslapning. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Afslapning. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Afslapning. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Afslapning. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Afslapning. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Afslapning. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Afslapning. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Afslapning.

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Afslapning. - Page 2 Empty Sv: Afslapning.

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 16:37

han kiggede kort på ham og drak noget mere af sin øl, han sad og venter på af han skulle svar ham på hans spørgsmål, han nikke bare som svar på af han havde hørt ham, "ja jeg tror af jeg tager hjem an om nogen time" sagde han og kiggede kort på ham, han drak det sidste af sig øl og kiggede kort rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afslapning. - Page 2 Empty Sv: Afslapning.

Indlæg af Jay Wu Søn 14 Mar 2010 - 16:51

Han nikkede stille og smilede stille, mens han kiggede lidt rundt og lod sig tage i betragtning af hvad der skete rundt omkring, “Det er jo os halv svært at kunne få en tanke ordentligt igennem når der er så meget larm…” Sagde han og nikkede kort mens han bed sig lidt i læben og tog de mange skabninger i betragtning, han lænede sig tilbage og tog endnu et hiv af sin cigaret og derefter knækkede han kort nakke for ligesom at løsne de mange sener i hans krop lidt, så de ikke følte sig så stive så det virkede som om man slet ikke kunne rykke dem eller noget, han kiggede hen mod de få dværge der tog deres gang væk og videre ud af døren. Han slap sin læbe da han ikke fandt det som noget særlig sjovt mere, faktisk mere…kedsomt, sådan at tygge på sin læbe som om man ikke havde andet at tage sig til, han vendte dog inden længe blikket tilbage mod Lucifer, “Så… kunne du fortælle noget om dig selv eventuelt?” spurgte han roligt med et let hævet bryn.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Afslapning. - Page 2 Empty Sv: Afslapning.

Indlæg af Gæst Søn 14 Mar 2010 - 21:20

han drak det sidste af sin øl og bestille en ny, bare med noget stærke øl i, han betale tjener da han kom ned med hans krus, "hvad vil du vide" spurget han og kiggede på ham, ja han havde rart i af det var meget larm når man tænker på hvor små de er, han røg det sidste af smør og spytte det sidste ned på jorden, han kiggede kort ned på sin øl, den var mørke ind de andre han havde druk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afslapning. - Page 2 Empty Sv: Afslapning.

Indlæg af Jay Wu Man 15 Mar 2010 - 6:24

Han nikkede stille og tænkte over hvad han ville vide, “Du fyrer bare løs…” sagde han så da han ikke kunne komme på noget specielt som sådan, så det var vel nok bare lettere at sige at personen bare skulle snakke alt det personen nu ville i stedet for at stille alverdens spørgsmål. Han bestilte også et krus øl, og var endelig ligeglad med hvilken slags han fik, da han kunne lide det meste. Han kiggede afventende på Lucifer, som jo var den person han snakkede med, han kunne nu godt lide at man kiggede på personerne som man snakkede med det gjorde at personen også vidste man snakkede til dem, så man ikke blev irriteret over at den anden person kiggede væk når personen jo snakkede til vedkommende. Han holdte en kort pause i sine tanker da de blev fuldstændig indviklede af hinanden, at han dog kunne gøre det så forvirrende.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Afslapning. - Page 2 Empty Sv: Afslapning.

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 12:44

han nikke bare som svar på det han sagde, han tog en tår af sin øl og tænke kort over hvad han skulle fortale ham, "jeg arbejde lidt rundt omkring har ikke rigtig noget fat arbejde ud over militær" sagde han og kiggede kort på ham og tog en tår mere af øl, "jeg bor alene i mit hus som jeg har haft i mange år begrunde af min alder" sagde han og tog en tår mere, ja nu hvis han ikke rigtig hvad han mere vil sige om sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afslapning. - Page 2 Empty Sv: Afslapning.

Indlæg af Jay Wu Man 15 Mar 2010 - 15:58

Han lyttede til det han sagde og nikkede stille, mens han tænkte over det. Han tænkte lidt over det med militæret, hvordan det endelig måtte være at, være sådan en rekrut der skulle gøre forskellige øvelser, det måtte i grunden være meget hårdt, men på den anden side, en engel kunne holde ekstremt meget ud, og det var jo ikke sådan at de døde bare sådan. Han kløede sig lidt på hagen, og nikkede igen stille da han sagde at han boede alene, og så da heller ikke noget i vejen med det, det gjorde han jo selv, så det kunne da ikke være så slemt endelig. “Lyder da til du har oplevet en del…” sagde han i et neutralt tonefald og kiggede på ham.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Afslapning. - Page 2 Empty Sv: Afslapning.

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 16:32

"det har jeg også med den level alder jeg har, jeg kan stadig husk hvor vi begynde på af bruge våben og gik væk fra de gammel dags våben" sagde han og kiggede på ham, han tog en tår mere af sin øl og kiggede på han ind han sagde "så kan du ved også fortælle lidt om dig selv nu hvor jeg har gjort det", efter lidt tid bestille han noget mad da han var brugt slutte igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afslapning. - Page 2 Empty Sv: Afslapning.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum