Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
sjov(Anqulig-privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
sjov(Anqulig-privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
sjov(Anqulig-privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
sjov(Anqulig-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
sjov(Anqulig-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
sjov(Anqulig-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
sjov(Anqulig-privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
sjov(Anqulig-privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
sjov(Anqulig-privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
sjov(Anqulig-privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

sjov(Anqulig-privat)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Feb 2011 - 22:21

S-de strip tease
T-22.00
O-fulde mænd
V-regn
P-flot trøje og sorte bukser og sko


Zankuji var inde på de strip tease for en gangs skyld for at se hvad der forgik der inde men det så ikke ud til at der var det helt vilde i gang der inde selvom folk som der var der var godt fulde på denne tid men det tog han sig ikke af for han sad i baren der var der og kiggede på dem og gad ikke selv og drikke han var dørmand ny og næ når han gad og være det ellers sad han på sit kontor og kiggede ud i den blå luft.
Han var meget afslappet i det og viste ikke hvad han skulle lave lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Feb 2011 - 22:32

En kvinde kom listende ud af et omklædningsrum. Hun var iført serviyrisetøj, da hun havde fået til opgave at stå i baren.
Da folk fik øje på hende slap de hende ikke af syne igen ... Næsten så smuk som en gudinde ...
Hun blev kommenteret fra top til tå, hvilket gik hende lidt på nerverne.
Hun stolte sit om i baren og forsøgte at gemme sin vrede væk, hvilket gik fint. Typisk mennesker, så kun det ydre, havde de vidst hvilken vandskabning hun var. Hun slog tanken ud af hovedet for ikke at gå helt afmok . Og gav sig i stedet til at betjene en ung herre (dig) "skal de ha noget ?" lød det høfligt dog forførerisk , hun kunne ikke lade vær, det var hendes måde at skaffe 'bytte' på. Og nu var det bare blevet en vane...
Hun var kommet her for at lærer, ikke tjene penge dem havde hun nok af ... Men måske vidste folk noget spændende her inde ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Ons 2 Feb 2011 - 10:41

Han kiggede rundt og kiggede så på hende der kom ind "når det dig der er den nye pige der skal stå bag baren i aften så må vi jo få tjene gode penge ind i aften men det vil heller ikke gøre noget for du ser godt ud i aften syns jeg selvom jeg ikke har set dig før"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "jeg er Zankuji"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Feb 2011 - 14:01

hun så ham lidt an, og snuste kort. Hans aura og duft fortalte hende at han var en dæmon. Hun trak sig kort et skridt tilbage og knorede lavmælt. Dog stoppede hun straks da hun hørte hans ord. Måske var han hendes chef? hun havde ikke i sinde at blive fyret på sin første dag. Selvom hun jo havde penge... bare ikke her.
Hun så ned af sig i få sekunder med afsky i øjende. Da han fortalte at hun var pæn. et misforster, det var det hun var. Hun skød atter tanken til side og kom i stedet frem med et forførende smil. Hun trak kort ned i den alt for lille nederdel som hun havde på, og så igen på ham. "mange tak... er de min chef hr. Zankuji ?" lød det forførende fra hende. Hun vidste udmærket hvordan hendes udseende og stemme skulle bruges.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Tors 3 Feb 2011 - 20:22

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "ja jeg er din chef så det vel i orden ikke men bare rolig hundser ikke rundt med dig bare fordi du komme til at gør fejl eller noget så slem er jeg ikke"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende "hvad hedder du"Spurgte han med et smil på sine læber og var bare glad for at hun var kommet ellers havde han ikke nogen der kunne stå i baren.
Han kiggede på hende og var ligeså forførende som hun selv var
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Feb 2011 - 22:34

"fint... men det er fint hvis du retter på mig... jeg skal jo lærer det" kom det forførende fra hende. hun så længe på ham ide han spurgte efter hendes navn... mon han bare mente hendes fornavn eller hele hendes navn ?...
hun blev enig med sig selv om at det blot var fornavnet han skulle ha... hvis ikke måtte han jo sige det "jeg hedder Anqulig" svarede hun høfligt og forførende.
egentligt havde hun løst til at røre ved ham... men holdt sig på afstand. Af og til startede en lavmælt knoren fra hende, men hun håbede på at musikken skjulte den. Og desuden var det rent instinkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Tors 3 Feb 2011 - 22:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay ja det så rigtig nok"sagde han med et smil på sine læber "men du går bare i gang så ser vi jo på om der er noget der skal rettes ikke"sagde han på denne forførende måde som man kunne se på ham "jeg er lige her hvis du vil ha fat på mig"sagde han med et smil på sine læber og sad på en stol og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Feb 2011 - 23:03

Hun trak igen ned i den alt for korte nederdel som hun skulle ha på og så kort på ham da han igen snakkede til hende. "ja det skal jeg" kom det forførende fra hende. hun var tydelig vis van til at opføre sig på denne måde. "fint " nikkede hun og gik hen mod hendes første kunder. Hun nikkede kort til ham da han tilføjede den sidste sætning, og smilede kort og forførende til ham.
Da hun gik hen med de bestilte drinks til det første bord, forsøgte nogle af de fulde mænd at ta på hende, hvilket forudsagde at hun langede den ene en så hård lussing at han faldt ned af stolen. Hun så ondt på manden der kort tumlede rundt nede på gulvet, men derefter først så meget bange ud og derefter forsøgte at finde ord for at skælde hende ud... dette nåede han dog ikke da hun blot himlede medøjende og gik tilbage til baren. Først da hun fik øje på Zankuji bed hun sig i læben og fandt ud af at det nok ikke var det smarteste hun havde gjort der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Tors 3 Feb 2011 - 23:17

Han kiggede på hende og fik sig lidt af et chok da hun gav den kunde en lussing "hvad skulle det gøre godt for hvad gjorde kunden da"sagde han og kiggede på hende "for dette sted har straf for at slå en kunde på den måde"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og kiggede bare på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Feb 2011 - 23:25

Hun stod lidt og så på ham imens hun søgte efter en forklaring .. " emm" mumlede hun og gik hen til ham " jeg e tjener og ikke stripper ... Så må Han da ikk? Jeg mener ... det ..ehhh... Det er vil ikke" hun trippede kort på stedet og så undrende på ham da han nævnte straffen... Hvad hvilken straf ? " hvilken form for straf? " hun lænede hovedet en smugle på skrå og så uskyldigt og forførende på ham... Han ville da ikke kunne nenne At slå hende ville han ? Hun smilede forførende til ham for a få ham til At ændre sin mening óm den straf

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 18:27

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "straffen det kunne du godt lide at vide"sagde han og kiggede bare på hende og var bare glad for at hun var ikke gik sin vej men blev og arbejdede.
"når men pyt det var ikke noget du gjorde med vilje var det"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 18:36

Hun så forvirret på ham, og lidt mistænksomt... hvad ville han? "ja det kunne jeg faktisk godt... så kan ved jeg jo hvad der venter mig hvis jeg ikke opføre mig som jeg skal" hun så nysgerrigt på ham, men begyndte så at hælde vodka på i et glas da der var en der havde bestilt det. Hun smilede kort for sig selv da hendes uskyldige smil havde virket. "nej nej" kom det til svar... faktisk var det med vilje at hun havde slået ham... da hun ikke syntes at den mand måtte ta' på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 18:52

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og rejste sig op og gik op på sit kontor "kommer du her op anqulig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ventede bare på hende og var glad for sit job på en måde men hvad skal han fortælle hende da hun så godt ville vide hvad straffen var.
Han kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 18:56

Anqi gik hen og serverede drinken, og denne gang havde hun nøjes med at skubbe en anden mands hånd væk. Hun så op mod ham da han ville ha hende til at følge efter? hun nikkede kort og fulgte dernæst efter ham. Da hun var kommet der op så hun sig længe omkring, det var faktisk et stort kontor? og så var det vist lydtæt for hun kunne ikke længere høre den øredøvende musik "hvad var det så?" spurgte hun forførende dog nysgerrigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 19:01

Han kiggede på hende med et stille og roligt forførende smil på sine læber og gik om bag hende og klappede hende på røven og smilte "er du sikker på du vil vide det eller bare mærke det"sagde han og kiggede på hende med et det sammen forførende smil på sine læber og tog på hendes røv og klemte den lidt og ventede på hende svar af
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 20:08

Hun smilede roligt og forførende til ham. Ikke fordi hun bevidst ville forføre ham, det var bare hendes måde at være på. Hun bed sig hårdt i læben, og hendes øjne lyste kort op i en blodrød farve, da han rørte hende. Hun bed endnu hårdere for ikke at slå ham, hvad bildte han sig ind? bare sådan at røre hende? Det var hun bestemt ikke van til... og det var der aldrig nogle der havde gjort før. "bare hører det" mumlede hun, hun måtte anstrenge sig meget for ikke at gøre modstand. Og da han igen tog hende på røven startede en meget lav knoren i hendes bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 20:13

Han kiggede på hende "er der noget galt"sagde han og kiggede på hende "for du vil jo ikke miste dit job hvis du gør noget"sagde han og kiggede på hende og viste ikke hvad der var med hende.
"men straffen er mange gange at den som gør noget de ikke må bliver knaldet"sagde han og kiggede på hende "hvis du ved hvad jeg mener"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 20:19

hun så ned i jorden for at undgå øjenkontakt... der var en lang pause inden hun svarede "jeg... er... ikke van til at blive rørt" mumlede hun koldt... og ville helst undgå at blive rørt. "nej jeg vil gerne beholde mit job" hun så kort op med et skeptisk blik i øjende, dog så hun hurtigt ned igen "ja jeg forstår..." kom det kort dog en smugle forførende fra hende, "så hvis jeg opfører mig 'pænt' er bliver der ingen ballade ... vel?" kom det forførende fra hende. hun regnede ikke med at denne gang ville tælle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 20:23

Han kiggede på hende "når okay men det må du jo regne med okay"sagde han og kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "det eneste der vil ske er hvad du selv vil hvis du opføre dig pænt sker det jo kun hvis du vil og ikke så sker der ballade og gå så ud og tiltræk kunder til"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 20:32

"okay" kom det forførende fra hende... "så opfører jeg mig pænt" hun smilte forførerisk til ham og gik ud af døren "jeg skal gøre mit bedste" tilføjede hun og forsvandt ned i baren. Folk stod i lang kø udenfor klubben og der blev hurtigt helt proppet inde i klubben. Anqi havde fundet ud af at hun bare skulle gå langt nok væk fra kunden til at personen ikke kunne røre en... så var hun fri for at slå. Efter et par timer hvor det var gået fint, var der en der havde trukket hende helt hen til sig og derefter var begyndt at ta' på hende. En knoren startede fra hende, og hun tog fat om personens håndled hvorefter hun brækkede det. Kunden skreg som om hun var ved at lemlæste ham. Og hun luskede hurtigt ind på toilettet, da hun udmærket vidste at den var gal.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 20:35

Han kiggede på hende *den tøs kan da heller ikke gøre det man siger til hende*tænkte han for sig selv og gik hen til hende og var ligeglad med om det var toilettet for piger eller hvad det var han gik bare ind "Angulig gør du det med vilje eller hvad gjorde du"sagde han og kiggede bare rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 20:47

hun himlede med øjende da hun hørte hans tanke... der var faktisk gået godt 4 timer siden hun sidst havde gjort noget forkert. Hun var forsvundet ind i en af båsende og havde selvfølgelig låst efter sig. Hun spekulerede kort over sit svar og havde egentligt ikke løst til at svare... for hun gjorde det ikke med vilje... det var ren refleks. "kan vi ikke bare sige at du trækker mig i løn?" kom det forførende fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 20:49

Han kiggede på hende båsen "det op til dig"sagde han og kiggede på båsen "det jo dig der komme til at miste penge og glemte at sige er man god for man mere i løn"sagde han og kiggede bare på båsen og gik ud derfra og hen til baren og slappede af for sig selv og ville ikke tvinge hende til noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Gæst Fre 4 Feb 2011 - 21:08

"hvor meget trækker du ?" kom det fra hende inden han gik. lige nu kunne hun godt tænke sig lidt ekstra penge. "javel" mumlede hun. Kort efter han var gået gik hun ud fra båsen men blev længe inde på toilettet. hun vidste ikke helt hvordan hun skulle takle den her. Hun gik igen over til baren og hældte drinks op, men fik nu en anden til at servere... dog havde denne servitrice snart fri.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 4 Feb 2011 - 21:13

Han kiggede på hende med et stille smil "kom med mig ind på mit kontor så kan vi snakke om det så hvis du vil ha mere i løn end du får nu"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og slappede bare helt af mens han var på vej op på sit kontor og sådan noget.
Han ville snakke med hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sjov(Anqulig-privat) Empty Sv: sjov(Anqulig-privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum