Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Natten falder på Zero!? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Natten falder på Zero!? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Natten falder på Zero!? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Natten falder på Zero!? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Natten falder på Zero!? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Natten falder på Zero!? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Natten falder på Zero!? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Natten falder på Zero!? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Natten falder på Zero!? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Natten falder på Zero!? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Natten falder på Zero!?

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Natten falder på Zero!? Empty Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:51

Omgivelser: Ingen endnu! xD
Sted: Den smukke strand!
Tid: Natten er på vej.. *Uhhh…*
Vejr: Lunt, men mørket er på vej!
Dato: ?!

Lilly listede rundt ved strandes kolde vand. Hun smilede kort, og lod hendes tunge let glide hen over hendes tænder. Hun smilede og strøg lidt af hendes mørke hår til side. Hun kiggede kort rundt, men da hun så at der ingen var, besluttede hun sig for at prøve at forvandle sig til en sneleopard. Hun Hoppede elegant frem og, få sekunder efter stod en elegant sneleopard tæt ved vandet. Den lod igen langsomt sin tunge glide hen over de forreste tænder. Hun knurrede let og kiggede rundt, med dens smukke øjne. Natten begyndte langsomt at falde på. Hun kiggede lidt efter ud over det alt for store hav. Den smilede nærmest, i hvert fald så godt den nu kunne. Bagefter kiggede den kort op på den mørke himmel, som var fyldt med stjerner. Den knurrede igen let og lagde sig tungt ned i den kolde sand. Den var meget slank, meget mere end andre katte væsner. Den lagde blidt hovedet på dens poter, og kiggede igen ud over vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:20

Zero gik ned på stranden alene mens han bare smilte han satte sig i sandet "hvorfor er det sådan man ingen venner har man kan snakke med" sagde han lidt halv irriteret men smilte så igen og så på himlen derefter på vandet og tilbage på himlen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:23

Hun knurrede let da hun hørte en stemme. Hun rejste sig hurtigt og yndefuldt, mens hun kiggede uroligt rundt. Hun fik øje på en dreng som sad og kiggede på havet. Hun smilede let og betragtede ham kort, hvem mon det var? Hun smilede igen og gik yndefuldt hen over sandet, med et smil. Hun holdte hendes øjne mod ham, var han mon farlig? Nææhh.. Hvorfor skulle han mon være det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:29

//logger skrives-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:31

// ja ses xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 22:16

//Fortsætte!? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 10:13

Zero sad bare der i sin lyshårede skikkelse og så rundt over hele søen han så rundt og opdagede en sneleopart og grinte "en animagus hva" sagde han til sig selv og læste hendes tanker "JEG BIDER IKK" råbte han og smilte "MEN DET GØR DU MÅSKE" han grinte lidt fordi hun jo var et rov dyr efter hvad han vidste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 12:50

Hun listede over til ham, med et hop blev hun til sin almindelige skikkelse. Hendes mørke hår, og hendes blå øjne. Man kunne godt se lighederne ved hende og sneleoparden. Hun smilede kært. ”Nej jeg er ikke farlig, og bider for det meste ikke” smilede hun kært. ”Lilly evalago eratis Motago er mit fulde navn” smilede hun kært og betragtede ham.. ”Hvem er du så?” spurte hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:06

"Zero Bang" sagde han roligt og smilte charmerende til hende og så hende forførende i øjne "hvad laver man så her på stranden" spurte han roligt og lagde sig tilbage for at se på himlen "ved du hvad jeg kunne trænge til" spurte han og så på hende "at ligge her med en smuk pige ligesom dig bare ligge her med pigen i armene og se på himlen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:13

Hun smilede kort ”Hyggeligt at møde dig” smilede hun kært. ”Nårhh… så du siger hvis jeg skal vende den. at jeg skal ligge mig i dine arme eller hvad?” smilede hun kært til ham. Hun satte sig ved ham og smilede kort. Hun lagde sig ved siden af ham, men dog ikke helt tæt på.. ”Er det fint nok?” spurte hun kært, med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:21

han så på hende "vis det er fint nok for dig er det osse fint nok for mig" sagde han meget forførende han så hende forførende i øjne og kyssede hende på kinden mens han så så på himlen og smilte mens han ventede på om hun ville rykke sig tættere eller blive væk fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:26

Hun rødmede svagt. ”Men det er okay” smilede hun og kiggede på himlen. Hun lagde sine hænder på hendes mave. Men de lå over kors. Hun smilede kort og kiggede op på himlen. Nu var mørket igen ved at begrave lyset. Hun sukkede svagt og lukkede hurtigt og blidt hendes øjne før hun åbnede dem igen. Hun smilede stille igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:31

"noget galt" spurte han og så på hende han rykkede sig lidt tættere på hende lagde sig på siden og lænede sig op af sin arm så han kunne se hende i øjne "du sukker" han smilte og kyssede hende på kinden "er det okay jeg rykkede mig tættere på" spurte han efter lidt tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:35

Hun kiggede ind i hans øjne.. ”Jeg tænker bare, fordi mørket er ved at lægge sig over lyset.” sagde hun med et smil. Hun rødmede blidt da han kyssede hendes kind. Hun kiggede kort og betragtede på ham før hun kiggede igen på himlen. ”Mørket er uhyggeligt” sagde hun kort og betragtede den mørke himmel. Hun sukkede let igen da det sidste lys var væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:22

han smilte "læg dig ind til mig jeg beskytter dig" sagde han og lagde en arm under hendes hovede mens han så hende i øjne "du er godt nok smuk og sådan en smuk pige som dig må ikk bare sådan blive bange så jeg beskytter dig jeg giver dig tryghed" han kyssede hende på munden og håbede hun ville kysse tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:23

Hun kiggede overrasket da han lagde en hånd ind under hendes hoved. Hun kiggede undrede på ham. ”eg har ikke så meget imod at være bange mere” sukkede hun kort. Men lige pludselig kyssede han hende bare.. ”Hvad laver du?!” spurte hun og trak sig lidt væk. Hun satte sig op da hun var lidt væk fra ham. Hun kiggede undrede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:25

han satte sig op og så på hende "det må du undskylde" sagde han og så ned i sandet han rejste sig uden et ord mere så mod himlen og gik så afsted mod et sted hvor hans bil var parkeret han gik bare langsomt og alene afsted han så hverken til siderne eller bagud kun direkte mod hans bil

bilen: http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2010/03/porsche_918_spyder_press_images_003.jpg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:28

"Du.. du må ikke efterlade mig” sagde hun hurtigt og rejste sig som et lyn. Hun løb efter ham.. ”Du må ikke efterlade mig alene” sagde hun og nåede hen foran ham.. ”Du.. du må ikke” sagde hun med bedede øjne. Hun var bange for at være alene efter hendes barndom, men alligevel var hun det for det meste. Hun kiggede ind i hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:31

han så hende i øjne han var undrende men osse lidt forstående han blev bare stående han vidste ikk helt om han skulle blive eller gå ud i byen alene han vidste det ikk helt han ville nok forvente noget som ville få ham til at blive men samtidig var han næsten sikker på hun ikk ville gøre det så han kunne vel lige så godt gå ikk? eller måske skulle han blive og se hvor det førte hen? han vidste det ærlig talt ikk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:35

Hun kiggede ham dybt i øjnene.. ”Tak..” hviskede hun lettet. Hun vidste ikke helt hvad hun elles kunne sige. Hun sukkede let og strøg lidt hår væk. Hun kiggede lidt ned i jorden. ”Du er en dæmon ikke?” spurte hun kært og hendes øjne lyste op igen. Hun kiggede ind i hans øjne. Hun kiggede et kort stykke tid ind i fremtiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:40

han så på hende "ja jeg er en Dæmon og du burde ikk sige tak for jeg ved ikk helt om jeg bliver" sagde han og så mod sin bil han havde allerede taget bilnøglerne frem og tænkte på at bare gå hen til den og stige ind og køre sin vej men han vidste ikk om han burde blive hvorfor skulle han blive? hvorfor skulle han køre? han var meget forvirret og håbede på snart at få svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:47

Hun kiggede kort på ham.. "fint så kør" sagde hun og vendte sig om. Hun begyndte at gå mod byen. Hun tog lange blide skridt hele vejen. Hvad havde hun gjordt? Hun vendte sig ikke om. Hun gik bare fortsat hen mod byen. Hun sukkede kort og fjernede noget af hendes hår som hang foran øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:49

han så på hende "FINT" råbte han styrtede hen til sin bil og steg ind han startede bilen men kørte ingen vegne han så hvor hun var blevet af han begyndte at køre og kørte hen ved siden af hende "stig ind vis du vil" sagde han roligt og så på hende med et venligt smil men oss lidt undskyldende for det før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:53

Hun kiggede op da han kørte hen på siden af hende.. Hun skulle til at sig noget, men så havde han først sagt noget.. "Men jeg har jo igen steder at køre hen?" sagde hun og kiggede undrede på ham. Hun stoppede kort og kiggede igen på ham. Hun sukkede let og fjernede lidt hår fra ansigtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 12:55

"vi køre tilbage til stranden" sagde han roligt og så på hende "jeg ville ikk gøre dig sur men jeg vidste ikk om dette førte til noget eller ej" sagde han og så ned på sine fødder han trykkede på en knap og døren svang op ved hendes side uden at ramme hende selvfølgelig

//logger snart skal i tivoli har fødselsdag^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Natten falder på Zero!? Empty Sv: Natten falder på Zero!?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum