Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjælpeløs EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjælpeløs EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjælpeløs EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjælpeløs EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjælpeløs EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjælpeløs EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjælpeløs EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjælpeløs EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjælpeløs EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjælpeløs EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjælpeløs

Go down

hjælpeløs Empty hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 19:17

sted: ventende på metroen
tid: morgenen
dato: 15 marts 2010
vejr: køligt, med snud

Nero stod nede i undergrunden og skulle finde en der kunne hjælpe ham, hans tøj var rimelig skater, med store bukser, sneekers, lidt for stor sort t-shirt hvor der stod Angel på, og så den lidt for store men meget tynde forårs jakke, han skulle finde en der kunne hjælpe ham med et nyt ID, det var et problem, ikke pengene til det, men han manglede kontakterne til det, han sukkede, og kiggede sig omkring, han skulle bruge en der kendte kontakterne, det var ikke nemt, han sukkede og steg ombord på et tog til midtbyen, og satte sig ned i den ene side, og ventede roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 19:32

Lucifer stod ind i metroen og hold fat i en jern stang, da metroen stop gik der en dele menneske ud så han var hurtig til af sidder sidder sig ned på et sæd, det kom en ynger dreng og sat sig over for han i skater tøj, han kun tyder mærke af han var død, så var det bare hvilke død race han var, han sad roligt og venter til den stop ind i midtbyen, hvor han rejse sig og ud går sammen med de andre, han havde cowboy bukser på de var sort og en t-shirt som også var sort, med et billede på, billede linger en vampyr hvor blod løbe ned af hans hage og nogen blod dråbe er der også, så har han en meste armbård og et hals bånd på, han kun nem lige en som har kontakterne med noget højre op eller nedrene i sytem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 19:41

Nero rejste sig og gik roligt ud, han stod ved siden af Lucifer efter et par sekundter og fortsatte, han var blevet dræbt for 5 dage siden af Lucifer, men han kunne ikke huske ham, og han gik roligt forbi ham og hen imod trapperne.
Hans gang var langsom, da han var blind på det ene øje, han gik dog ganske pænt i det hele taget når man tænkte på han manglede sine modvægte på ryggen, og at han manglede synet på det ene øje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 19:56

han havde ikke rigtig lad mærke til af det var Nero som han dræbte for fem dag side, han gik roligt op mod trappe, på vej op af trappe går han ind i en mand som halv løbe ned af trappe, mand falde næste, han kiggede op på Lucifer og skulle til af sige noget da Lucifer kiggede ned på ham, hvor mand vælge af sige stille, da han kom op af trappe før Nero da han går hurtig ind ham, han stille sig ved en lyterpæn, hvorefter en ynger mand kommer over til ham, mand giver Lucifer nogen penge hvorefter han få et kort tilbage for penge, kort ligner et ID kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 20:04

Nero var halvblind, men han var tilgengæld mega heldig, han så de byttede penge/ID, han skyndte sig hen til Lucifer og ramte næsten ind i ham, han nåede dog at stoppe og kiggede op på ham, "undskyld mig!" han håbede han kunne få de papirer hos ham her, han skulle bruge dem, ellers vidste han ikke helt hvad han skulle gøre, "kan jeg snakke med dig privat??" han lød en smule desperat efter at snakke med ham.
Hans hoved var dog nervøs for om det var en lovlig transfer de havde lavet, så ville Nero afsløre sig selv, og blev nød til enten at flygte eller prøve at dræbe manden, men han havde ingen våben, og hans magi kunne han ikke bruge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 20:14

mand går efter han havde få ID kort og så glad ud, Lucifer kiggede på Nero da han gik ind i ham, "det må man nok sige" sagde han og lad ikke rigtig mærke til af det var Nero, "angår hvad, vil du snakke med mig privat" spurget han og kiggede på han, det var noget kendt ved ham, men han kun ikke ligger tegn på hvor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 20:25

Nero smilte til manden og stillede sig på tæer for kun Lucifer kunne høre det, "jeg skal bruge en ny ID!" han så meget sigende på Lucifer og ventede roligt på Lucifer reagerede, han så roligt på ham og stillede sig ind til væggen så han ikke stod i vejen for dem der skulle forbi dem, "jeg har virkelig brug for det, jeg kan dog ikke sige hvorfor!" han så på ham og der var et fast blik i hans øjne, og han mente det 100 procent.
han var 16, men han skulle fremstå som en på 18, det kunne han også godt gå for, men det ville blive snævert, men han var rimelig i højden til det, han smilte og så på Lucifer, "please, jeg skal virkelig bruge det!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 20:42

han kiggede mærkeligt på ham da han gik tæt på ham, "okay hvad vil du giver for et ny et" spurget han og kiggede på ham, "hvis du vikelig har bruge for et er det noget tegn på af du har miste dit eller af du vil har et ny" sagde han, da han kiggede ham i øjne kun han godt kende ham, han var den dreng han slå ihjål for nogen dage side, han kiggede kort rundt og fande en cafe de kun sidder dig i, "kom" sagde han og gik over til af cafe og sad sig ved et bord til to.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 20:47

Nero jublede indeni men fulgte roligt med Lucifer, han følte en hvis tiltrækning til manden, han følte sig tryg hos ham, som om han ville hjælpe ham, og han smilte venligt til Lucifers ryg, han fulgte roligt med og satte sig ned på den ene stol, og da tjeneren kom over for at få bestillingerne smilte Nero venligt til ham og bestilte en gang varm kakao, og kiggede derefter på Lucifer for at se hvad han skulle have.
Han ventede roligt på Lucifer skulle sige hvad han ville, og Nero var da også ganske sikker på han havde fundet den rette person at komme til for at få hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 21:14

han kiggede på tjener som kom ned til dem, "jeg skal ikke havde noget" sagde han og kiggede kort på dem begge, han sad stille indtil tjener kom ned med den varm kakao til Nero, "hvor meget kan du husk fra din fortid" spurget han og kiggede på ham, han skulle vide om han kun husk ham eller ej, efter lidt tid tog han en cigaretter pakke op af lommer og lad den på bord, han tog en smør ud af pakke og tænde den hvorefter han begynde af ryge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 21:29

Nero så på ham, "jeg blev myrdet af en, vågnede for cirka 4 dage siden og husker mit fornavn det er alt!" han så på manden og betalte for sin kakao, han tog en mindre tår af sin kakao, og kiggede på ham, "så jeg husker ikke noget fra min tid før jeg døde!" han smilte venligt til ham og kiggede ganske venligt på ham, "så jeg skal bruge en ny identitet, og noget ID, og heldigvis så jeg jo dig med dine papirer lige før!" han så venligt på ham og ventede roligt på Lucifer svarede ham på hans kald, han ville virkelig gerne hage hjælp, ellers skulle han ud og finde en ny *det kan jo tage år at finde den slags personer!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 21:34

"okay" sagde han bare til af han ikke kun husk noget fra hans fortid, det var kun godt for ham, "hvad vil du har står på din identitet og hvordan vil du har dit ID" spurget han og kiggede på ham, ind han tog en ligner ipod op af den en lommer og trykke to gang på skæme, han kiggede op på ham, som tegn på af han var klare til af skrive ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 21:54

Nero så på ham og smilte, "fødselsdag den 10/01, jeg skal være 18 så det må være den 1991!" han smilte og kiggede op i luften, "færdig med middel skole på grund af problemer i familien, og mit navn skal være Nero Sweetheart" han så på ham og ventede roligt, "der er ikke andet vigtigt for det skal virke fortroligt vel??" han så på ham og smilte til ham, "ene barn, og forældrene kan være random!" han tog og pustede på sin kakao og kiggede på Lucifer imens, "hvad er dit navn egentlig??" han kiggede omkring og ventede roligt på Lucifer svarede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 21:58

han skrevet det hele ned på den og hvorefter han slukke det og liggeer tilbage i lommer, han læner sig tilbage i stol og røg videre, han kiggede på ham da han spurget, "jeg hedder Lucifer men du har aldrig hørt mit navn eller set mig hvis du bliv tager" sagde han og kiggede på han, han mener det eller vil han få problem, "skal det går hurtig eller kan du godt venter med det" spurget han og kiggede på ham og røg det sidste af smør, hvor han spytte resten ned på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 22:04

Nero så på Lucifer og nikkede, "okay jeg kender dig ikke hvis det går galt, men så kan jeg godt sige at det skal bruges til den tid det tager! jeg ville gerne have det så hurtigt som muligt, men jeg har tid til at vente." han så alvorligt på Lucifer, han skulle helst bruge det i samme sekundt, han ville helst gerne ordne alt den dag, men måske blev han tvunget til at sidde derhjemme og fede røv i et par måneder, han var ikke sikker, men det ville være kedeligt, *måske man skulle købe en bærbar, og begynde at spille skat over nettet, eller sænke slagskibe!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 22:09

"nej det gør du ikke, ellers vil jeg ikke love for hvad der vil sket" sagde han og kiggede på ham, de fleret havde forlad cafe da de skulle videre eller tilbage på arbejde, "hvor hurtig vil du har det, jo hurtig det skal går jo mere kort det" sagde han og kiggede på ham, han tjener god penge på det her, næster bedre ind et arbejde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 22:17

Nero så ud til at tænke over det en smule, "jeg vil have det så hurtigt at jeg er villig til at give 'xxxxxxxxx' for det!" han så på Lucifer og ventede roligt på svaret om hvor lang tid der så ville gå før han fik det, han drak lidt mere af sin kakao og nød den varme væske der løb ned gennem hans hals.
Han havde ifølge sine instinkter givet et ganske godt bud, han syntes selv det var ufattelig mange penge, men nu måtte han se hvad Lucifer krævede for at fremskaffe en falsk ID, Nero havde ikke de bedste muligheder for at skaffe pengene, han kunne ikke tage for meget fra Yuuki, men han kunne heller ikke selv skaffe dem, han kunne stjæle dem, men det virkede forkert, og det var mest en nødløsning.


//han har givet det der svarer til omkring 50.000 Dollars//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 22:24

han kiggede på ham mens han tale, "giver mig 30.000 og du få det senere på dag" sagde han og kiggede på ham, "det er op til dig om du betale mig med det sammen eller du venter til af jeg har få lavet det" sagde han og tog en ny smør ud af pakke og tænde den og begynde roligt af ryge, nu var det heller ikke fordi han havde travlet man det koster det nu hvis det skal går hurtig, "har vi en aftale eller ej" spurget han og tog hånd frem så de kun give hånd på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 22:36

Nero smilte og gav hånd på det, "det er i orden, jeg venter i aften ved domkirken! kom nu ikke alt for sent," han smilte og tog sin pung frem, gav Lucifer det der svarede til de 10.000 og lagde så nogle på bordet til tjeneren, "du kan komme og hente resten når det er lavet, men først skal vi have taget mit billed!" han så venligt på Lucifer, han skulle bruge et billed til sine papirer og sit kort, det var jo vigtigt, han smilte venligt til ham og kiggede på himlen, "noget siger mig det bliver en god dag!" han så venligt på Lucifer og ventede roligt på hans reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 22:41

"okay det er en aftale og det lyder fint, og det gør jeg ikke" sagde han og kiggede kort på ham og tog mod penge som han tog ned i hans penge, "hvor vil du har tager billede hen" spurget han og tog den ipod ligner ting op igen og tænde den" spurget han, han er sgu ligeglad hvor han vil har tager det, han kun tager et lige hen hvis det var, "det var jeg ikke om det gør, jeg tager det som det kommer" sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 22:47

Nero smilte til ham og nikkede, "du kan bare tage det op af den væk derhenne!" han pegede hen imod væggen bag sig, og rejste sig op og gik derhen, han ventede på Lucifer fik taget billedet hvorefter han ville takke ham og derefter smutte ned til metroen igen og smutte hjemad, han skulle snuppe lidt søvn, før han smuttede hen til domkirken og skulle vente på Lucifer kom.

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Gæst Lør 13 Mar 2010 - 22:51

"okay så gør vi det" sagde han og rejse sig op og gik med det over, han gik lidt tæt på hvorefter lidt tilbage for af få det bedst billede, han fik tager det hvor han slutte den og ligger den ned i lommer, "så er det tager, vi ses igen i aften ved domkirke" sagde han og gik ud til vej og fik fat i en taxi hvor han kørt væk.

//Out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjælpeløs Empty Sv: hjælpeløs

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum