Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Black guns :: Alice - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Black guns :: Alice - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Black guns :: Alice - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Black guns :: Alice - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Black guns :: Alice - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Black guns :: Alice - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Black guns :: Alice - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Black guns :: Alice - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Black guns :: Alice - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Black guns :: Alice - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Black guns :: Alice

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 17:48

Der gik et kort stykke tid hvor det eneste der virkede på Alice var den mest nødvendige processor i hendes hjerne, langsomt begyndte hendes andre styresystemer at komme online igen og hun kunne mærke hvordan hun fik styr på sine indre motorer og pumper, den der sørgede for hendes falske puls begyndte at virke igen så det så ud som om der kom liv i hende igen, hun bevægede langsomt den ene hånd inden hun med et menneskelig træt udtryk åbnede øjnene og kiggede lige op på Noir, hun var lidt groggy og lagde ikke med det samme mærke til hvor Noir havde hende hænder. Alice kunne ikke holde et smil tilbage da hun begyndte at snakke "Uhm, hvad laver du Noir?", hun begyndte at grine samtidig med at hun rødmede i hele hoved "Og hvorfor har du dine hænder på mine bryster? Ikke at jeg ikke er smigret, men du holder lidt for godt fast", i samme øjeblik trådte pizza budet ind af døren, han var så van til at komme hos Alice at han ikke behøvede at ringe på døren mere, hans ansigtsudtryk var ikke til at beskrive, en blanding af fatal pinlighed og stor nysgerrighed, "Ehm jeg stiller pizzaerne her... tænk ikke på drikkepenge", han for ud igen. Tilbage lå Alice med Noir ovenpå sig, hun fik et ustyrligt grineflip og var lige ved at begynde at græde (Hvis hun da havde været i stand til at græde), "Så du hans ansigt? Det var genialt", hun stoppede og kiggede op i Noirs øjne, en ustyrlig lyst kommer over hende til at berøre Noir læber med hendes egne, hun nærmede sig langsomt mens hun fugtede læberne en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 17:53

Noir rødmede i hele ansigtet godt og grundigt og kunne slet slet ikke finde ordene frem til hvad hun skulle sige eller hvad der skulle gøres men da pizzabudet havde været indefor og set dem med store øjne havde hun med det samme sluppet Alices bryst fordi hun ville jo give hende hjerte massage.
Noir så helt lamslået ud i det hun sagde"Jeg det !? øhmm jeg syntes ikke du havde nogen hjerte rytme eller puls så undskyld jeg øhm"
Noir rømmede sig let og lukkede flovt øjnene og rejste sig hurtigt op dog havde hun ikke opdaget det ALice var ved at gøre.
Noir rødmede i hele ansigtet og gik så hen til pizzaerne mens hun flovt grinte meeeeget fordi hun ikke anede hvordan hun skulle reagere på denne her situation.
Hendes lange ildrøde hår flugte hende glansfuldt mens hun gik med pizzaerne hen til stuebordet og så fandt hun nogen glas bagefter"troede du var ved at dø fra mig Alice heh??" hun roede sig flovt igen i håret og satte sig så i en af sofaerne og smilede"kommer du over og spiser bambi?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Fre 25 Feb 2011 - 23:34

Alice hang der bare lidt et øjeblik efter at Noir havde rejst sig ok kastet sig over pizzaerne, lige Alice´s held dether, med en opgivende armbevægelse lagde hun sig ned på sofaen igen og kiggede op i loftet, hvad var det i hele taget hun var ved at gøre, falde for en pige der ikke engang var gammel nok til at købe en pakke cigaretter endnu? Hun rystede hoved lidt mens hun lå der og tænkte sin kort tanke. Alice fik rejst sig fra sofaen med et lille suk, hun ønskede ikke at Noir skulle høre det, men det blev vidst lidt højere end hun havde regnet med, "Øhm, jeg skal lige på toilettet", med en nærmest skræmmende robotagtig bevægelse drejede Alice hoved og gik ud på badeværelset, hun lukkede døren efter sig og kiggede ind i spejlet med et tomt blik, hvordan kunne hun være sådan en idiot, hun var ikke et menneske, hun havde ikke evnen til at føle den slags ting, det var kun nogen ting som hendes hjerne forbandt, med den specielle følelse, det ville aldrig blive ægte, havde hun været i stand til det ville hun have stået og tudet ligenu, men ikke så meget som en tåre faldt fra hendes kind, hun stod bare og så sig i spejlet med et nedtrygt ansigt, *må heller komme ud og være social igen*, hun løftede blikket lidt og prøvede at se lidt glad ud. Da hun trådte ud fra toilettet igen kunne hun med det samme lugte den varme pizza, med et spring landede hun i sofaen ved siden af Noir, "Gir du mig ikke et stykke?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Fre 25 Feb 2011 - 23:59

Noir så let undrende mod Alice der havde rejst sig op mens Noirs lange ildrøde hår lå ned af hendes skuldre smukt mens hun gav et let suk fra sig og sagde så langsomt men dog sødt til selveste ? Alice"okay det helt iorden Alice men du bor jo her så du kan bare åbne døren når du ikke bruger det så ved jeg ingen er der inde og det frit så du behøves ikke sige det hehe men tak dog?" hun roede sig flovt i håret i mens så det blev helt pjusket i det hun tog en ovenlig bid af pizzaen og så nærmest stjerner for øjnene fordi det simpelthen smagte så godt at hun kunne signe.
Hun grinte let for sig selv og spiste stille videre mens hun sagde"Mmhhh lækkert ! nam nam!" hun grinte igen og så stille rundt med de klare rav gule øjne og lod mærke til omgivelserne i det hun stille så op mod toilet dørenj da den gik op igen og gav Alice et smil der dog så underligt ud efter som hun havde spist lidt pizza og der sad lidt tomat sovs på hendes underlæbe hun slet ikke havde opdaget.
Dog da ALice satte sig igen gik alt helt iorden for Noir og hun havde tænkt sig at drille ALice lidt så hun holdte pizzaen i sin mund væk og så tog hun bakken med resten af pizzaerne og holdte den oppe i luften og sagde"Nææææh ! haha, det må du daaaa ikke lille Alice" hun blinkede drilsk til hende sådan så ALice forstod hun drillede hende nu`dog kunne man os høre det på hende.
Hun gumlede lidt på pizzaen i mens hun havde overkroppen lænt bagud og føddernje oppe i sofaen sådan så vis Alice prøvede på noget kunne hun let skubbe hende blidt væk med fødderne altså holde hende tilbage om nødvendigt??.
Noir var virkelig i drille humør og hun fik en let rouge rødmen hen over kinderne da hun drillede Alice os fordi det var lidt flovt og så var det nu os alligevel sjovt at se Alice sådan måske overrasket eller i drille humør os, efter som Noir havde fornemmet en vis form for ? øhm pinlighed før og måske stoltheds knæk?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 13:58

Alice tænkte først ikke rigtigt over vad det var Noir var igang med og blev mildt sagt skide sur, hun greb ud efter pizzaen og da hun ikke kunne få fat i den rejste hun sig surt og stormede ud af rummet mens lyden fra et gammeldags modem kom ud fra hendes mund, det skulle vidst nok have været ord, men det blev ikke til mere end computersprog. Med et kraftigt spark lossede Alice døren til taget op, regnen var heldigvis stoppet igen så hendes kredsløb ikke begyndte at opføre sig mærkeligt, hun satte sig på kanten af bygningen med fødderne ud over, hun kiggeede med bedrøvede øjne ned mod det myldrende lys af biler som lignede en slange af lys, hvorfor skulle alting altid være forkert, hvorfor skulle tingene altid være til det dårlige for hende, endnu et dybt suk komfra hende, hun overvejede at hoppe, men hun vidste det kun ville resultere i buler, skrammer og et dybt krater i asfalten, hun kiggede ned på sine hænder, hvorfor var hun blevet skabt, hvorfor var det at de havde givet hende en bevidsted, det sidste kunne hun dog selv svare på, et menneske var en bedere soldat end en maskine fordig den kunne tage irationelle beslutninger, forbandet være dem der havde skabt hende. Lugten fra de mange klimaanlæg der stod på taget var fugtig og alt andet end tiltalende, der lød nogen skud i det fjerne som der så tit gjorde i Di Morga og hunde glammede på samme måde som de altid havde gjort om natten, indtrykkende var forskellige og dybe på hver deres måde, Alice sugede det hele til sig mens hun følte en vis menneskelighed som ikke var begrundet, som maskine var hun skænket langt liv, styrke større end et menneskes og det udseende hun selvønskede, men det var ikke nogen af de ting Alice ønskede sig, hun kendte godt til historien om Pinoccio og hvordan han blev et menneske, hun ville give alt for den samme mulighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 16:55

Noir så helt forskrækket ud og rejste sig op og mærkede en tåre ned af kinden efter som det ikke var med vilje jo hun ville gøre Alice sur? men hun sukkede blot i dette her øjeblik, og lod det nærmest lække udredt, som det var i en stor misforståelse der ikke ville forsvinde forløbig, i det hun stille lagde pizzaen igen, mens hun fandt vej hen til døren og så rundt og mumlede"undskyld farvel ALice" hun tog toppen af og fandt sin lidt forrevne trøje og kunne nærmest se på vejret det snart ville regne i det hun havde taget sit gamle tøj på med lidt blod her og der og løb så ud af døren og ned af trapperne for at slippe ud fra selveste skyskraberen hurtigere end normalt-.
Hun fandt ned til parkerings kælderen og løb ud af døren og så ud af en anden og endte på gaden nu i det hun stille løb ned af en af gaderne til hjørnet og drejede så væk fra selveste bygning og løb for sig selv.
Hun var virkelig ked og ville slet slet ikke have noget med nogen at gøre overhovedet.
Hun fandt en lille bar og så rundt i det hun ikke havde lyst til at komme hjem havde hun taget nogen af Alices penge og betalte så for et lille værelse over pubben.
Hun gik op af trapperne efter at ha betalt ham og så stille rundt mens regnen begyndte så småt at komme frem mod rudderne som skyld over at ha stjålet penge og os at ha stukket af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 17:19

Alice kiggede trøsteløs ud over det smukke landskab, hendes sensore havde for længst opfanget at det snart ville begynde at regne og et advarselsskilt begyndte at blinke for hendes øjne, Alice havde ikke som sådan et problem med regn, men det havde en kedelig tendens til at gøre hendes kredsløb våde så specielt hendes stemme engang imellem nægtede at fungere. Alice sad og blev en smule vred på sig selv som regnen begyndte at falde, det var jo ikke Noirs mening at gøre hende sur, Alice sukkede nok engang og rejste sig i en umenneskelig bevægelse og kiggede ned i jorden, hun opfangede ikke nogen livsformer i hendes lejelighed, Noir var gået, formentlig i vrede over at Alice ikke kunne lide en smule sjov, men Alice ville så gerne sige undskyld, hun tænkte sig lidt om inden hun fik en god idé, hun indstillede sine næsesensor til at følge lugten af pizza og næsten med det samme kunne hun nærmest se et spor af duft i luften. Alice løb mod kanten af bygningen og da hun nåede til kanten sprang hun, med den ene hånd greb hun fat i bygningen, gnisterne føgh om ørene på hende mens hun hurtigt kom nærmere jorden, med et højt brag satte hun fødderne i fortovet nedenfor bygningen, de folk der var kiggede underligt på hende inden hun i høj fart begyndte at følge Noirs spor, det ført hende til en lille pub, hun nærmest sparkede døren ind og begyndte at gå ovenpå. Hun måtte efterhånden ligne et lig, hendes makeup var løbet ned af hendes kinder så det så ud som om hun havde grædt og hendes tøj sad vådt og klæbende til hende krop, hun bankede stille på døren hvor sporet ført hen og sagde ganske stille "Må jeg komme ind?".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 17:54

Noir sad stille på sengekanten og så rundt mens hun sad der i en morgenkåbe fordi hun ikke gad at have blods indsmurt tøj på mens hun stille lod blikket betragte omgivelser af selveste værelset der blot havde et bord ved siden af selveste sengen, altså et natbord.
Hun sukkede stille mens hun sad der for sig selv og tankerne stille tog til mens hun prøvede at finde ud af hvad der lige var sket dog før hun overhovedet vidste af det hørte hun en sparke en dør ind neden under og gik så hen til døren da fodtrinene førte op til sig og der var Alices stemme..*alice... det er Alice der siger noget? hvordan mund hun fandt mig? hvorfor os i det hele taget... jeg troede hun hadet mig nu?*
Noir åbnede stille døren og lod stille hendes smukke hoved komme frem i det hun så på Alice med sine gule skindende øjne der så let blanke ud af tåre og sagde"j..ja Alice?" hun åbnede stille døren og sagde"kom blot indenfor" hun rødmede let i det hun satte sig tilbage på senge kanten og sagde"først vil jeg lige sige at undskyld jeg tog nogen af dine penge jeg skal nok gi dig dem tilbage i morgen når aften er ovre... og ... og så undskyld vis jeg gjorde dig sur ville blot drille dig lidt... sådan for sjov du ved ikke helt alvorligt eller noget af den slags overhovedet"
Noir skammede sig meget og det kunne man se på hendes ansigt mens hun sad der med let bølgende hår der var ildrødt og bådt ned af hendes lidt våde ansigt, dog havde hun fået det meste af regnen tørt væk.
Hun betragtede stille alice mens hun ventede på svar fra hende? eller ord for den sags skyld mens hun trak vejret stille og tog så dynen let om sig fordi det var lidt køligt i rummet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 18:55

Alice stod og kiggede Noir i øjnene da hun åbnede døren og efter Noir havde lukket hende ind opdagede hun hvordan hun så ud, hun måtte ligne en druknet kat sådan som hun så ud, Alice trådte ind og kiggede rundt, det lignede på ingen måde den overdådige lejelighed hun selv ejede, men den var stadig fin at bo i, hun viftede lidt med hånden af Noir og så grædefærdig ud, "Du skal ikke tænke på det med pengene, der er så meget andet end det i livet", hun snøftede lidt inden hun kiggede op, hendes øjne var fulde af hvad der lignede væske, men det var kun et holografisk forstærket forsøg på en følelse og det vidste Alice udmærket, hun var ikke i stand til at føle, men hendes computer gjorde dens bedste forsøg på at gøre udtryk for det den troede den fik at vide. Alice sad sig ved siden af Noir og lod langsomt hendes hånd glidehen over hendes, "Jeg er ikke sur Noir, jeg er faktisk aldrig sur... jeg er aldrig noget, jeg har ingen følelser intet hjerte", hun kiggede ned og en af de simulerede tåre faldt fra hendes øje og forsvandt da projektoren ikke kunne nå den mere, langsomt tog Alice hendes hånd op til hendes ansigt, "Jeg er ikke det du tror, jeg er som sagt intet", hun tog hårdt fast i huden ved hendes ansigt og begyndte at trække i den, det ville se fuldstændigt forrykt ud i et kort øjeblik og så blive helt sindsygt til sidst, Alice´s rigtige ansigt blev afsløret under den falske hud, man kunne se hendes ansigt som det rigtigt var, man kunne stadig fornemme visse dele af hendes ansigtstræk, men det var sværere at se hvilket humør hun prøvede at afspejle. De lysende blå spalter der udgjorde hendes øjne kiggede lige i øjnene på Noir, "Jeg forstår dig godt hvis du er bage for mig, jeg ville være bange for mig", hun holdt hænderne op foran ansigtet på samme måde som en person der var begyndt at græde, dog kom der hverken lyd eller væske fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:06

Noir så helt lamslået ud i det hun gjorde det og få sekunder efter lå Noir der i sengen helt besvimet af det store chok men få minutter efter gik det op for Noirs krop at hun ikke kunne gå ud i sort dette her øjeblik det var skam for vigtigt og det var slet heller ikke det rigtige tidspunkt at gøre det overhovedet?.
Noir vågnede stille og så rundt mens hun tog sig til hovedet og så på Alice igen og sagde"Jeg... jeg ved ikke hvad jeg skal sige" hun så lidt på ALice og rømmede sig mens hun sukkede let fra struben og mærkede denne her mærkelige følse af løgn komme frem i hende"så du løg" hun så lidt undrende på Alice og sagde"men ... men ALice jeg ser dig stadig som et menneske du har følser du blev sur og du ked nu?, du har følser da!?" Noir tog let om Alice og tårene strømmede nu ned af de blanke kinder af Noirs og hun hulkede let mens hun sagde"Jeg... d..det .... Alice sig ikke at du er sådan fordi jeg ikke bange, og jeg ved du har noget menneskeligt i dig uanset hvad du siger! fordi ellers var du ikke kommet nu så ville du blot være neutral" hun så lidt på Alice og så i hendes øjne i det hun sagde"alice ... jeg din ven jeg vil skatte din hemmelighed forevigt men du er virkelig for mig du er som et menneske med følser og sjæl for mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:23

Alice så på Noirs tårefyldte ansigt, hun tog en finger og tørrede en tåre væk fra hendes ansigt, havde Noir ret med hensyn til hendes følelser, havde hendes computer udviklet sig nok til at den kunne imitere en følelse fuldstændig, det var så godt som umuligt at hendes matrix havde ændret sig så mærkant, men der var vel altid en chance for at den slags kunne ske, efter få sekunder vidste hun præcis hvor meget, men tal var ligegyldige nu. Alice satte sig lidt tættere på Noir, "tak skal du have, du ved ikke hvor meget det betyder for mig, men hvis jeg skulle beskrive det jeg tror er mine følelser ville det tage for lang tid". Alice strøg lidt af hendes hår om bag hendes øre mens hun tog fat i Noir hånd, igen kiggede hun Noir i øjnene og begyndte langsomt at nærme sig hendes ansigt, selvom halvdelen af hendes ansigt var væk og erstattet af hendes virkelige jeg kunne hun ikke lade være, dether var nød til at blive gjort om det så skulle ende med en syngende lussing fra Noir.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:30

Noir så undrende på ALice i det hun grinte sødt og sagde"så så Alice okay, rolig med det der fordi jeg er her og du kan sagtens mærke en følse du vil slet ikke være i tvivl vis du har en følse tro mig og selv maskiner kan tænke af dem selv jo så hvorfor skulle de ikke os kunne ende med at føle især en som dig Alice du er allerede som et menneske i forvejen jo så hvorfor skulle du aldrig nogen sinde kunne udvilke følserne os så?" hun smilede lidt og mærkede hånden på sin og så lidt ned på selveste Alices hånd og et undrende blik kom over hendes i det hun pludselig så op og ALices ansigt var tæt på hendes og hun forstod ikke hvorfor hun var ikke lige den bedste til det der!?.
Hun så lidt på hende og grinte så og sagde"hvad nu ALice har jeg nogen i ansigtet stadig noget pizza måske haha" hun roede sig floget i håret i det hun grinte stadig lidt og prøvede at dække over sin flovhed i det hun stille så ud af vinduet efter som hun havde gjordt afstanden stadig lidt større mellem hende og Alice?.
Noir var jo slet ikke til begge køn hun var... var kun til mænd jo?.
Hun så lidt undrende på Alice i det, det nok gik op for sent for hende hvad det var Alice egenlig skulle til at gøre....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:47

Alice stoppede og trak sig tilbage fra det kys som hun havde tænkt sig at give Noir, hun kunne ikke få sig selv til at gøre det nu da noir tydeligt have vist at hun ikke ønskede den slags fra hende, Alice begyndte igen at kigge ned i jorden *intet værd overhoved*, hun så op og kiggede nu på et spejl i den anden ende af rummet, hun så sit halv menneske ansigt og halv robotansigt stå i lysende kontrast til hinanden, den ene side flot med de høje kindben og de stærke kvindelige former, den anden side en klump jern i flotte udsæringer med et øje der ikke var andet end en smal sprække med et skarpt lys i, hun lod en hånd glide hen over først den ene side og så den anden. Hvis hun havde kunne føle vrede var det bedstem det der fossede rundt i hendes system ligenu, "Forbandet være dem der har skabt mig, jeg er ikke noget der burde eksistere, et dyr i et bur har mere frihed end mig, jeg er fanget i et fængsel så tæt at jeg ikke kan røre mig uden at det følger med", hendes pludselige udbrud fik en underlig ende, Alice´s tatovering /901/ begyndte at lyse kraftigt og en lugt af brændt gummi begyndte at brede sig fra hende, hun lagde ikke selv mærke til det til at starte med, men da lugten ramte hendes sensore kiggede hun forskrækket ned af sig selv, kort efter stoppede det igen og Alice så rådvild ud, "Hvad fanden var det?", hun kiggede på Noir med et bange blik og så tilbage på sin skulder, hvad havde det dog betydet detder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:59

Noir så undrende på Alice og sagde"Hm er du okay ALice?" hun rejste sig stille op og berørte hendes kind der var menneskelig skind på kunne man vel kalde det i det hun sagde"Hm du virker helt normal som altid? er du sikker på der skete noget overhovedet alice" Noir betragtede ALice med sine gule øjne mens hun ventede på at høre fra hende men dog gik der for lang tid til Noir ville holde sin kæft.
Noir så stille på Alice i noget tid og sagde"alice hvad prøvede du på lige før da du nærmede mig... p...prøvede du at kysse mig" en smule usikkerhed kunne høres i Noirs stemme mens hun stille bed sig i underlæben efter at ha sagt disse her ord fordi for hende var det ikke normalt selv om hun ikke havde noget i mod dem der kunne li piger men Noir var til fyre og sådan nogen fyre som Scars egenlig var? desværre.
Noir ventede stille på at få svar mens hun stod der overfor hende... ventende
/Sorry det korte svar/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:49

Alice forsøgte at holde koncentrationen væk fra Noirs spørgsmål, men kunne ikke lade være med at kigge på hende, hun nikkede skamfuldt til det Noir havde sagt, det var så pinligt som noget kunne være, tænkt at prøve på at kysse Noir, hvilken elendig idé til at begynde med, Alice kiggede op på Noir, "Jeg er ked af det, jeg burde ikke have gjort det, du må virkelig undskylde alting", Alice smygede sig udenom Noir og begyndte hurtigt at gå mod døren, dether var ikke en situation hun var glad ved, hun var bygget til krig og slagsmål ikke til at vise de følelser som hun måske eller måske ikke havde. Alices fjerne var indstille på hurtigt at komme væk ligenu, men alligevel var der et eller andet der holdt hende tilbage fra at storme ud fra værelset og flygte ud i den mørke nat, ét eller andet som ikke rigtigt kunne forklares ud fra med det hun var udstyret med, et eller andet som havde ændret sig i hende, en meget lille og svag fornemmelse i hende virkede pludselig meget stærkere end hun nogensinde havde prøvet det før, "Noir, jeg er nød til at være ærlig, jeg har... noget for dig", hun undlod bevidst at sige ordet følelser.

/mit blev ikke så meget længere/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:55

Noir så lidt lamslået ud fordi hun havde ikke regnet med at Alice var til piger overhovedet dog det nede på barne første gang kunne godt have givet hende et fornuftigt paj om det faktisk?.
Hun rødmede let i det hun vendte den anden side til i det hun smilede lidt flovt og sagde"Årh Alice jeg virkelig altså det så sødt af dig men jeg er til fyre... jeg til stærke mandige fyre og ja .. du ved... deres krop og sådan og rå hed og det hele altså alt det der og du har jo ikke en øhm.. ja.. og du jo ikke en mand, men vis du nu var det så kunne jeg måske godt have udvilket de der ... de der følser for dig vis det er det du er ved at få for mig så undskyld" hun så lidt ned men den måde som Alice sagde det næste havde nær fået Noir til at grine fordi det lød så sjovt men hun sagde intet men så flovt væk og sagde"det er mig der dum fordi jeg har fået dig til at følse sådan men jeg blot ikke til piger undskyld Alice" hun så lidt ned mens hun stille så temmelig flov ud ikke på grund af det Alice sagde men netop fordi hun havde en type hun var til og det var de mandige og deres krop og det... og ikke kvindekroppe ....
Noir vendte let ryggen til Alice fordi hun ville sikkert blive ked eller gå nu eller noget så Noir ventede blot på at høre Alice gør en af tingene eller blive sur eller et eller andet måske lukke sig selv ned...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Black guns :: Alice - Page 2 Empty Sv: Black guns :: Alice

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum