Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What are you doing here, brother? //Sam// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What are you doing here, brother? //Sam// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What are you doing here, brother? //Sam// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What are you doing here, brother? //Sam// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What are you doing here, brother? //Sam// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What are you doing here, brother? //Sam// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What are you doing here, brother? //Sam// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What are you doing here, brother? //Sam// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What are you doing here, brother? //Sam// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What are you doing here, brother? //Sam// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What are you doing here, brother? //Sam//

Go down

What are you doing here, brother? //Sam// Empty What are you doing here, brother? //Sam//

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 18:11

Sted: Stripklubben, ved et bord i hjørnet.
Tid: 23:36 Lørdag den 26. Februar.
Tøjstil: Rød læder jakke som gik til knæene, mørkerød nederdel og sort vest.
Omgivelser: Mennesker, stole og borde med stange hængende, inklusive den hun sad ved. Strippere som danser rundt og servere.
Vejret: Stille med skyfri himmel.

Kiria sad ventende ved det bord de havde aftalt. *Hvorfor valgte han dog dette sted..?* Hun havde altid afskyet sådanne steder. En servitrice kom til hende og spurgte om hun ønskede sig noget. "Bare et eller andet dyrt, det er ikke mig som betaler." Hun smilte. Hun skulle nok få ham til at fortryde han valgte dette sted.

Hun kiggede mod indgangen. Ville de mon lukke ham ind? *De vagter har bare at lukke ham ind. Burde jeg mon gå udenfor at vente? Nej, nu har jeg jo bestilt så det kan være ligemeget.* Hun kiggede rundt. Store bryster over alt. Hvorfor skulle hun selv have sådan nogle små nogle. Hun rødmede. *Mon ikke jeg kunne score en af de tøser. Eller er de kun ude efter penge. Må hellere få Sam til at betale hvis det er tilfældet.* Hun holdt sine arme om sine egne bryster. Så små. Hun mærkede en varme stige i hende. Var det jalousi? Var hun virkelig så overfladisk når det kom til stykket? Var hun virkelig så betaget af hvordan hun så ud? Hun kiggede rundt. Intet. Ingen blikke som hvilede på hende. Ingen var ude efter hende. Hun begyndte at blive sur.

Hvorfor?! Hvorfor ville Sam møde hende, og så her af alle steder? Prøvede han ligefrem at pirre hende? Ville han op og slås med hende? *Nej, han er sikkert bare selvisk og arrogant. Han planlægger sikkert at skaffe sig en dulle og tage når han er færdig med mødet.* Hun satte hårdt sine røde negle i bordet. *Kommer den idiot ikke snart?! Han ved at jeg hader at vente!* Hun kiggede hurtigt omkring sig. Stadig ingen blikke.

Hun hørte noget. Noget som lød som et slagsmål. Kunne det være Sam? Det ville være usandsynligt da han hader at slås men alligevel... Noget sagde at hun skulle ud og undersøge det. *Nej... Pyt med at et par idioter er blevet fulde og slås. Han vil møde mig så jeg bliver lige her.*

Hun strakte sig og tog sin jakke af. I det øjeblik fik hun det som om en del blikke blev rettet mod hende. Hun smilte. *Nå, nu har de fået øje på mig...* Hun sukkede. *Sam... Kom nu, din fede idiot. Jeg keder mig.* Hun ville ikke vente mere. Hun ville bare have dette møde overstået. Sam og hende havde været adskilt længe. Ville han mon bede hende om tilgivelse? Ville han bede hende om at være venner og søskende igen? Hun havde altid sagt at hun ikke havde en bror. Hun begyndte at få dårlig samvittighed. Hun havde følt det var Sam's skyld at deres mor døde. Han kom efter og var åbenbart for meget for hende. Hun havde åndet deres navn som det sidste. Kiria og Sam Hermie. Hun følte en varme brede sig igen, men denne gang var den varm.

Et lille smil bredte sig på hendes læber. *Sam... Jeg skal nok være din søster hvis du ønsker det.* "Jeg tilgiver dig," sagde hun hæst. Hun var vokset. Det havde netop nu slået hende at hendes mor ikke ville syntes om at hendes børn ikke syntes om den måde de behandlede hinanden på. Hun havde indset at det sagtens kunne være hendes skyld at hun døde. Når han kom ville hun sige det til ham. Hun smilede stille for sig selv.


Sidst rettet af Kiria Søn 27 Feb 2011 - 18:46, rettet 1 gang (Reason for editing : Havde lidt ekstra at skrive på.)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here, brother? //Sam// Empty Sv: What are you doing here, brother? //Sam//

Indlæg af Gæst Fre 11 Mar 2011 - 19:25

Sam gik langsomt ned af gaden. Hans lange slæbende skridt gav nærmest genlyd mod alting. Alting var så meget højere for ham. Hans hjerte pumpede hårdhændet hans varme blod ud i hver en del af hans krop. Han trak vejret hæst. *Bare hun ikke har noget imod det...* tænkte han stille og åbnede sit sind for at høre hvad folk omkring ham tænkte. Han stoppede op da han så det enorme neonskilt. "De Strip-tease." Han hastede derover og kiggede op på den høje dørmand. "Alder?" brummede den enorme fyr. "23 år." mumlede han. "Legitimation?" sagde dørmanden. "Jeg har ingen." "Fint, du kan gå for denne gang." Han pressede sig forbi den store fyr og gik ind i det enorme rum.

Han kiggede sig omkring. Søgte desperat efter en han delte blod og gener med. Kiria. Ordet gav genlyd i hans hoved. Han fik endelig øje på den rødhårede pige, der lignede ham selv på så mange punkter. Han åbnede sindet og koncentrerede sig dybt om hende. "Kig op.." mumlede han til hendes samvittighed. Han bevægede sig langsomt derover af og satte sig ved siden af hende.

"Har du fået øje på nogen?" spurgte han, i sit arrogante tonefald. Hans øjne gled udover mængden. De mørke øjne der var hungrende efter nyt kød. Han løftede det ene øjenbryn til en blondine der åbenbart stod og råflirtede med ham. Han drejede ansigtet mod sin søster. "Der er blondinen der. Det er dig hun har øje på, ikke mig." Han opførte sig, som var de gamle venner. Eller bedstevenner der så hinanden regelmæssigt.

Han lod sine fingre glide igennem det sorte hår og så lænede han sig tilbage. Igen så kiggede han bedømmende rundt på mængden, i håb på at få øje på en kvinde der var interesseret i lidt sjov. Han kiggede skævt på sin søster og kom til at smile lidt ved den perverse tanke om ham, hende og en eller anden tøs i en dybt klam leg. Han rystede den hurtigt af sig, da han ikke kunne se sin søster i en seksuel situation. Det var simpelt hen forkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here, brother? //Sam// Empty Sv: What are you doing here, brother? //Sam//

Indlæg af Gæst Fre 11 Mar 2011 - 21:55

Kiria kiggede op. "Hvem? Hende blondinen derovre?" Hun blev smirget. Hvorfor kiggede hun på drengene? Hun var jo til piger. Drenge er jo bare noget hun leger med. Var hun begyndt at tænke på drenge? Hvorfor skulle Sam også lige have tankelæser evnen? Den ville have været nyttig for hende. Sam var jo sådan en som bare kunne gå hen til en pige og score hende. Han var ligeglad om personen var sød. Han gik kun efter udseendet. Hun ville kunne bruge evnen meget bedre... Hun ville endelig kunne se hvordan en person er, både udenpå og indeni. Endnu et punkt de var forskellige på. Han gik efter det fysiske, hun efter det indre.

Kiria kiggede op og mødte hans blik og spurgte ligegyldigt med ryggen til: "Hvad vil du mig så, bror?" Hun vendte hurtigt om på hælen og og kiggede rundt i baren, denne gang på udkig efter piger. Hun kiggede hen på blondinen og en tanke slog hende... Men hvorfor?! Hvorfor tænkte hun dog på dette? Han var hendes bror for guds skyld! Og så var han en mand... Men var hun ved at ændre sig? Var det dette møde som ændrede hende? Var det Sam?

Hun kiggede nervøst på ham. "Sam... Hvordan ville du have det med..." Hun sagde ikke mere. Hun rødmede kraftigt og lod bare være med at tænke. Hun gjorde det bare. Skubbede ham og pressede et knæ i skridtet på ham. Bed ham i halsen og pressede sig helt op ad ham og smilte. Hun vidste hvad han og alle andre mænd elskede. Men der var noget andet her...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here, brother? //Sam// Empty Sv: What are you doing here, brother? //Sam//

Indlæg af Gæst Fre 11 Mar 2011 - 22:06

Sam mistede alle sine sanser da han blev presset ned i sofaen. Han mærkede knæet i skridtet og kom med et dybt støn, der ikke var så højt. Han lagde sine hænder på hendes velformede balder og pressede hende helt tæt op af sig. Så kom hans sanser og tanker igen. Han skubbede hende hårdt væk og rejste sig op. Få sekunder efter var det hende der var nederst. Han sad henover hende, og holdte hende hårdt i nakken, så de kiggede hinanden i øjnene.

"Leger du med ilden én gang til, bliver det værst for dig selv!" hvæsede han og rejste sig. Han slap hende hårdt og gik over mod blondinen. "Hej." smilede hun, med et tydeligt snært af interesse. "Jeg hedder Janice." Han afbrød hende. "Du hedder Camilla, jeg ved det godt. Min søster er interesseret i dig. Hun hedder Kiria. Kom." Han snakkede hurtigt, kort og kontant. Han trak tøsen med i hendes håndled og så skubbede han hende nedover Kiria. "Tilfreds?" hvæsede han iskoldt.

Han ville ikke finde sig i sin søsters tilnærmelse... Det var for mærkeligt. Han vidste ikke engang om han ville kunne holde sig tilbage hvis det skete igen... Hendes tænder, hendes krop.. Det var fantastisk! Han kiggede koldt ud i rummet og lod øjnene glide generalliserende rundt. Han drejede ansigtet mod den letpåklædte blondine, hvis bryster var enorme. Hun snakkede ivrigt om sig selv, og sit job som stripper. Det var surrealistisk at sidde her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here, brother? //Sam// Empty Sv: What are you doing here, brother? //Sam//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 0:11

Hun sad nede på gulvet og snakkede med Camilla alt imens hun kiggede med et drilagtigt blik på Sam. Hun undskyldte sig et øjeblik og listede om bag ham, lagde en arm over hans skulder og viklede sit ben rundt om hans imens hun slikkede ham i nakken.

"Lege med ilden, siger du?" Hun holdt sin frie hånd op foran ham og legede med flammen foran ham. Hun blev hurtigt træt af det og smed ham tilbage i sofaen og satte sig over ham igen. "Du kan jo lide det her..." Hun lagde igen knæet på hans skridt. Det blev der dog ikke længe da hun lystigt hoppede tilbage til Camilla for at hive hende op og smide hende over til Sam. "Ingen interesse. Hyg jer." Hun nejede dybt for dem og vendte om på hælen for at gå på jagt igen.

Hun havde lige fundet sig et godt mål da det slog hende. Hun løb tilbage til Sam. "Sam... Du sagde aldrig nogensinde hvorfor du ville møde mig her..." Hun lagde hovedet på skrå og kiggede ham i øjnene. Hun kunne ikke holde øjenkontakten længe før hendes blik begyndte at hvile på hans hals og hun slikkede sig om læben... "Tsk... Sam, hvad er det for noget at afvise en pige som forfører dig..." Hun smilte igen djævelsk, og holdt sin hånd klar til at lave ild, mens hun spændte kroppen klar til at undgå Sam hvis han blev sur. Hun smilte afventende på hans reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here, brother? //Sam// Empty Sv: What are you doing here, brother? //Sam//

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 0:23

Da han sad med Camilla over sig, blev hun hurtigt flået væk. Han rejste sig op og greb fat om halsen på sin søster. Han flåede hende med ud på mandetoilettet og kylede hende hårdt ind i en af båsene. Han gik derind med hårde tramp og smækkede døren efter sig. Han låste hastigt og greb igen fat om halsen på sin søster. Hans frie hånd søgte op under Kirias nederdel og han trak trusserne til side, imens han klemte hårdere om hendes hals. To af hans fingre gled op i hende og han pressede dem helt i bund. "Ja, lege med ilden."

Han trængte hurtigt ind i sindet på hende og skabte en seksuel ophidselse til ham. Hans fingre borede sig dybere op i Kiria og han holdte øjenkontakten med hende. "Ja, lege med ilden!" hvæsede han hårdt og slap hendes hals. Han greb istedet fat om hendes hofter og løftede hende op mod sit hårde skridt. "Du får én chance." Han smilede drilsk. "Er du sikker på du vil det her, tøs?"

Kiria var ikke hans søster mere. Hun var bare det kød han havde ledt efter hele aftenen. Bare et dumt engangsknald. Ville hun ikke, så ville hun ikke, så måtte Sam bare finde noget andet. Han stødte hårdt imod hende og trak hendes hoved tilbage i håret og begyndte at kysse hendes hals intenst. "Ja, eller nej?" spurgte han utålmodigt.

//UNDSKYLD! Kreasvigt.. >_>//


Sidst rettet af Sam Lør 12 Mar 2011 - 0:24, rettet 1 gang (Reason for editing : Episk stavefejl xD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here, brother? //Sam// Empty Sv: What are you doing here, brother? //Sam//

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 16:16

Følelsen var utrolig. Hun havde aldrig været så ophidset før. Hun kunne mærke det dryppe, følelsen af Sams fingre var umulig at forklare. Hun havde altid hadet at have mandige fingre oppe i sig, men dette var noget andet. Sams fingre var ikke de mandige hun var vant til at få af mænd. De var heller ikke som dem hun var vant til at få af kvinder. De var anderledes. De var som hendes egne, dog var de bedre. De var mere vant til at være oppe i en pige. Som om de vidste hvordan det føltes. Men følelsen var ubehagelig.

Hun havde svoret for år tilbage at hun aldrig ville have en mands lem op i sig. Lige siden dengang hun blev voldtaget. Hun havde hurtigt fundet synderen og forsøgt at dræbe ham. Men hun kunne ikke. Hun var for svag. For svag til at tage hævn. Ingen vidste hvorfor men pludselig stolede hun ikke på mænd længere.

Var hun ved at ændre sig? Var det derfor hun bekymrede sig hvad mænd tænkte om hende, så pludselig? Men hun afgav et løfte. Men det føltes så godt. Hun lavede små støn. Hun begyndte virkelig at blive ophidset. Hendes temperatur steg og steg. Hun åbnede sine øjne vidt. De var helt røde. "Forsvind!" Hun lagde hænderne på Sams bryst og skyd ild så hårdt at han blev skubbet ud af båsen. Hun lagde sig ned på alle fire og trak vejret ind og ud. Sam var smadret op ad væggen. Hun kiggede bange på ham. *Han bliver så sur nu... Måske burde jeg smutte.*

Hun rejste sig langsomt. Hendes krop var stadig i chok. Hun vaklede langsomt over til Sam og satte sig ned og lænede sig op ad muren. "Undskyld Sam..." Hun smilte drillende. Hun vidste han ikke ville blive slået ud af så lidt. "Men det ser ud til at det var dig som endte med at blive brændt selvom jeg legede med ilden, hva?" Hun gav ham drillende en albue i siden og lagde hovedet på hans skulder, ikke for at drille, bare for at vise han stadig betød noget for hende. "Vågn nu op, søde. Jeg ved at der skal mere til end det for at såre dig. ...Selvom det ikke ser sådan ud med dit tøj." Hun kiggede på hans brændte trøje. *Sådan en flot krop... Pigerne får sikkert noget af et syn når han træder ud herfra.*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here, brother? //Sam// Empty Sv: What are you doing here, brother? //Sam//

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 16:31

Sam blev siddende op af væggen, imens han stirrede på Kiria. Hans øjne flammede af et dybt had og en vrede, ingen før havde set i halvdjævlens øjne før. Han sad helt stille og holdt vejret. Så åndede han tungt ud. "Kiria Hermie..." Hans stemme var kold og hvislende. Aldrig før havde han følt sig varmere og mere furious. Alle sanser i hans krop skulle kontrolleres, for ellers ville han flå struben op på kvinden der sad ved sin side. "Hvis du nogensinde... Og jeg mener.. Nogensinde... Igen vil i kontakt med mig. Så glem det. Du er et overstået kapitel." Han rejste sig op. Hans iskolde sætninger hang stadig i luften, som små sorte spindelvæv. Orden snoede sig i luften og skinnede nærmest. En dyb, sort farve, som ikke kunne beskrives som andet end had.

Han skubbede døren op. Straks føj alle blikke imod ham, da den brændte lugt bredte sig til hele lokalet. Danserne stoppede midt i deres seksuelle leg med mændenes synssans. Mændene stirrede med afsky på Sam, hvis eneste intention var at komme ud herfra. Han søgte straks mod døren som han skubbede hårdt op. Dørmanden blev ramt på skulderen, af dæmonens hårde skub. En let revne kunne ses i døren. "Hey!" brølede det store brød efter ham, men Sam var simpelthen for vred til at tænke. Hans øjne spærrede sig op og han fortsatte med at gå.

Varmen i hans krop boblede. Aldrig før havde han følt sig så krænket. Han havde troet at ham og hans søster skulle holde sammen, uanset hvad... Og så flamberer hun ham bare?! Han havde ikke givet op. Overhovedet. Han ville opsøge hende og konfrontere hende. En anden dag. Lige nu var han for vred.

En kvinde, meget letpåklædt gik hen til ham og tog fat i hans arm. "Hey smukke.." hviskede hun, med et let støn for at undertrykke hvad hun ville. "Kom med." sagde Sam bare og trak hende med ind i en gyde. "Nååh.. Hvad skal vi aftale prisen er?" hviskede hun med et stille smil. Sam greb fat i hendes kæbe og trak hende helt tæt på sit ansigt. "Skat, du skal bare lukke røven." sagde Sam med en undertrykt vrede. Han greb fat i hendes nakke med hånden der havde holdt kæben, og med den frie hånd blokerede han hendes læber. Han borede tænderne ned i hendes bløde hals og sugede blodet til sig. Så slap han hende og greb fat om hendes kæbe igen. Han tog hårdere fat og så gav et højt knæk genlyd i gyden. Kvinden faldt slapt sammen på jorden og Sam hastede væk derfra.

//NOO, NOT OOOUT YEEET.. D: FOLLOW HIIIIM!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here, brother? //Sam// Empty Sv: What are you doing here, brother? //Sam//

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 16:59

Kiria lå på gulvet hvor Sam havde siddet få minutter siden. Hun var tom. Hun stirrede tomt op i loftet. Hun var ikke overrasket over hvordan Sam havde reageret, han havde altid været en hidsig type når han ikke fik hvad han ville. Hun rejste sig langsomt op og strakte sig, rettede på tøjet så det sad ordenligt og knækkede lige nakken og fingrene af gammel vane.

Hun trak vejret dybt og begyndte langsomt at gå ud af toilettet. Folk stirrede. Af en eller anden grund var hun smirget. Endelig fik hun opmærksomhed. Hun gik videre, ud til døren. Ud gennem døren spurgte hun om en vred knægt var gået ud her. "Ja, en eller anden hidsigprop smækkede døren op i mig. Kender du ham?"

Kiria løftede let øjenbrynene og lavede en flammende kugle i hånden. "Og hvad hvis jeg gør?" Han blev bange. Hun kunne se at han skælvede. "Så sig lige at han skal passe lidt på, ikke? Ingen grund til at blive hidsig." "Hah! Hidsig? Det er ham der er den hidsige af os to."

Hun gik forbi dørmanden og ud og prøvede at kigge efter Sam. Hun drejede hurtigt hovedet for at sikre at ingen så det. Hun tog trøjen af og trak sine vinger frem. Hun fløj op i håb om at finde Sam. Hun fandt ikke Sam, men hun fandt en kvinde liggende. Hun fløj ned og kiggede på hende. Det tog hende ikke lang tid at se hun var død. "Sam..." Hun kunne se at det var ham. Den styrke og brutalitet var typisk ham. *Hvis det var en luder må hun have fundet ham ude på gaden og slæbt ham herind. Sam er klog nok til ikke at gå tilbage til gaden så han må altså være...* Hun drejede hovedet. *Den vej.* En mørk gyde strakte sig længere end hun kunne se. "Pokker tag dig Sam..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What are you doing here, brother? //Sam// Empty Sv: What are you doing here, brother? //Sam//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum