Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Velkommen, kunne jeg byde på et emne? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Velkommen, kunne jeg byde på et emne? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Velkommen, kunne jeg byde på et emne? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Velkommen, kunne jeg byde på et emne? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Velkommen, kunne jeg byde på et emne? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Velkommen, kunne jeg byde på et emne? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Velkommen, kunne jeg byde på et emne? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Velkommen, kunne jeg byde på et emne? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Velkommen, kunne jeg byde på et emne? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Velkommen, kunne jeg byde på et emne? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 12:46

Hei guys

Ja, jeg er endnu en gang sunket ned i kedsomhedens dybe gab og tvivler faktisk på jeg kan komme op igen, men måske kan du hjælpe mig?;)

Jeg er frisk på at emne, mine krav er kun få: bare du kan stave rimelig og formulere dig korrekt, samt gerne være lidt kreativ, så er jeg glad;)
Men forlanger ikke at man skal kunne skrive en roman for hvert indlæg, det kan jeg heller ikke selv holde til;)
Og så en anden ting, når vi emner så BLIVER du i emnet til det er slut eller skriver du ikke gider mere, for har faktisk masser af emner, men folk SVARE ikke! Og det er jeg træt af, vis i forstår?
Men ellers bare kom frisk, er frisk på hvad som helst så længe jeg ikke dør;)

- Sean McKenzia

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 14:54

Hello, my dear friend! Jeg sidder lidt i samme problem ^^ Jeg vil Meget gerne emne, så længe min karakter ikke ligefrem bliver dræbt. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 14:57

Så er vi enige;)
Hvem laver det og hvor?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 15:02

Jeg har ikke de store krav, så længe jeg kan undgå solen Jeg laver gerne, men så skal jeg bare lige have et prej om, hvor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 15:12

I know, you are a vampire...

Helt fint...Hvad med....skoven?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 15:20

xD ja okay, det gav måske lidt sig selv, ville bare pointere det, fordi min sætning ellers virkede meget utilfredsstillende ufærdig O.o, men jeg er helt in på skoven, hvor min tøs også bor i et skur såeh... :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 15:24

Haha, okay;) Bor også selv i skoven^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 16:57

Haha, genialt xD starter du?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 16:59

Sagde du ikke lige du gerne ville oprette?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 17:02

joooh... xD I will indeed. Skoven så. I'm starting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 17:03

Great;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 17:35

Sorry det tog lidt tid, men min netforbindelse røg da jeg prøvede at få den til at acceptere mit første emne ._.' Men nu virker det! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 17:44

Det er fint...har besvaret, men det er ikke helt så langt, kan ikke koncentrere mig af sult og der er først mad om små 20 min. tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 17:56

Jeg kender det med at folk bare forlader emnet!! Jeg vil også gerne emne, hvis du stadig er frisk! :-) ( Jeg regner med at jeg kan opfylde kravene ;-) )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 18:31

Hehe, ja, det er pænt irriterende...Jeg er altid frisk;) Har du noget imod at oprette?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 18:36

Nej, selvfølgelig ikke :D Men så SKAL du også bestemme hvor! :b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 18:37

jeg er frisk, vis du laver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 18:49

Haha, Kiki, det er fair nok, sådan har jeg det også selv...Hmm, Maison de fous?

Fint nok Cheryl, jeg er frisk, hvor skal det være?;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 18:52

hmm et sted hvor der er gang i den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 18:58

Okay, laver den nu :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 19:03

Du bliver nød til at komme med et mere specifikt sted^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 19:05

okay en bar eller et diskotek ville passe mig fint

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 19:15

Hmm...Ikke min hjemmebane, men jeg tager udfordringen op! *blinker til Cheryl* Opretter lige om lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 19:16

okay super;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 19:17

Damn, skal logge .____. Jeg håber vi kan skrive senere, eller en anden dag? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Velkommen, kunne jeg byde på et emne? Empty Sv: Velkommen, kunne jeg byde på et emne?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum