Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Første gang på bar? (Cheryl) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Første gang på bar? (Cheryl) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Første gang på bar? (Cheryl) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Første gang på bar? (Cheryl) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Første gang på bar? (Cheryl) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Første gang på bar? (Cheryl) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Første gang på bar? (Cheryl) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Første gang på bar? (Cheryl) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Første gang på bar? (Cheryl) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Første gang på bar? (Cheryl) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Første gang på bar? (Cheryl)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Man 28 Feb 2011 - 21:25

Sted: De Strip-Tease
Tid: 22.30
Dato: 9 marts
Vejr: lidt regn
Omgivelse: stripper stænger, folk der sidder ved borde og nogle der sidder og drikker i baren
Påklædning: Løse bukser, hvid tank top og et par slidte sko

Logan kom gående ind i De Strip-Tease.
Han havde aldrig været på De Strip- Tease, måske fordi han havde travlt eller også fordi det bare ikke var ham, at gå på strip klub.
Logan havde ikke specielt mange våben på sig, eller ud fra hvad han plejede, han plejede at have 9 våben på sig, men nu havde han kun to pistoler med sig, 1 på hvert lår. Logan brød sig ikke om at ikke at være beskyttet og være som en svag person der ikke kunne forsvare sig.
Logan gik op i baren, man kunne tydeligt se at det var en af hans første gange her. Hans muskeløse overkrop kunne tydeligt ses igennem hans hvide tank top, blandet med at hans ok store over arme kunne tydeligt ses. Hvis man ikke viste bedre skulle man tro at han var soldat eller var lige kommet ud fra et fængsel hvor det eneste man lavede var at træne.
Logan satte sig i baren og så på bartenderen, "1 vodka tak!.. jeg har brug for noget at fjerne tankererne totalt" sagde Logan, idet han fik glasset bundede han og så sig rundt.
Logan fnøs idet han så rundt, tænk at nogle mennesker bare kom her for pigerne og ikke andet, nogle folk kunne man ikke blive klog på.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 22:30

Dette sted var som skabt til den unge lyn dæmon som slap forbi de to dørmænd blot ved at smile frækt, hun var en høj spinkel kvinde med en mellem barm og en god fast røv udover det havde hun en fin lys hud samt et smukt dog frækt ansigt, som blev indrammet af det korte røde hår som var sat med lidt hårspray. Hendes øjne var isblå og bar et frækt glimt, hun havde en lille ring ved læben og i begge hendes ører sad et par sorte flade samt runde øreringe og lidt længer oppe sad to små sølvkugler fast, hendes øjne var indrammet af en masse sort mascara samt lidt sort øjenskygge. Hun var iført en sort top som gik hende til lidt over navlen og desuden sad den ret stramt så hendes spinkle figur var tydelig, udover det havde hun en meget kort sort læder nederdel hvor få kæder var sat fast, så bar hun også et par sorte høje stiletter samt en lille sort skuldertaske som hun holdt godt fat i.
Cheryl var hendes navn, hun trådte elegant ind af døren hvorefter hu satte kurs op mod baren imens hun sendte et par mænd lidt frække blikke folk fik da også hurtigt øje på hende, men det ku nu tydeligt ses at hun nød deres blikke som betragte hende nogle rystede på hovedet af hende mens andre var ved at blive liderlige, da hun enlig var nået op til baren satte hun sig frækt op på en tom barstol som stod ved siden f n fyr, bartenderen så let på hende hvorefter han smilede frækt til ham”et glas vodka”sag hun kort før hun vendte blikket ud mod folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 14:24

//er du her??//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Ons 2 Mar 2011 - 15:06

Logan så på den ny ankommende ny og blinkede til hende, det så ud til hun var kendt her på stedet, eller også kendte hun bare alle folkene.
"bartender giv mig en til og lad flasken stå" sagde logan og gav ham en 50 dollar seddel.
Han smilte og fyldte sit glas og kørte det ned til Cheryl. Logan løftede flaskeb som en skål og drak så ad den.
det var lang tid siden han havde været på bar og drukket så meget, men hva fa'en det var så lang tid siden.
"så fortæl mig, kan alle piger lide vodka eller er det bare dig der er speciel? For der er da ikke så mange der drikker vodka, altså af piger, du er mere til alt det der tøse drik som cider osv." sagde logan og smilte til cheryl.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 15:15


Cheryl vendte sig let om, fyren ved hendes side hade spurgt hende om noget og nu havde han hendes opmærksomhed, hun lod blikket vandre op og ned af ham før hun selv tog en tår af sit glas, hun smilede frækt til ham, han så nu godt ud efter hendes mening nu måtte hun barer få fat på ham"jeg er barer ikke som de andre"svarede hun forførende og lo svagt, hun mødte først nu hans blik med sine isblå øjne som bar et frækt samt forførende glimt"hvad skal de så i nat hr?"spurgt hun fræktimens hun lænede sig let frem mod ham, uden et ord tog hun flasken fra ham og tog en lille fræk tår før hun gav ham flasken igen, hun slikke sig letter frækt om munden imens hun betragte ham og afvendte svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Ons 2 Mar 2011 - 18:59

Logan tog flasken og tog den op til munden og drak.
han så på hende og smilte, "okay, vil du høre hvad jeg havde tænkt mig, eller hvad jeg vil nu?" sagde Logan og tog endnu en tør af flasken og rakte den til hende.
"Først have jeg bare tænkt mig at drikke mig hammer stiv og vandre rundt i terre og drikke mig mere fuld. Men nu har jeg tænk mig...... hvad skal du i aften, for jeg tror jeg skal det samme som dig" grinte Logan og blinkede.
"Hva laver en kvinde som dig her? Men jeg tror på der ikke der er mange som dig, for se dig lige" sagde Logan og blinkede til hende.
"Vil du ikke alde vær med at kalde mig hr? bare Logan... forresten navnet er Logan, Logan O'Connor" sagde Logan og rakte hånden frem som en hilsen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 19:13

Cheryl tog imod flasken og førte den til munden før hun drak lidt og gav den til ham igen, hun sendte ham et frækt smil"nå da"svarede hun let"jeg skal ha dig ved min side på en seng, krop mod krop"svarede hun forførende "men har du råd Logan? Jeg er ikke billig som alle andre her"svarede hun frækt.
Imens hun rejste sig op og satte sig på hans skød, hun veje næsten intet så det ville nok ikke forstyrre ham, hun tog igen hans flaske og drak let før hun så dybt ind i hans øjne med et frækt glimt"jeg er ikke ansat her men fanger tit en kunde her og ja jeg er ikke som dem, de er svage samt næsten tvunget til dette, ikke mig jeg er fri "svarede hun hviskende hvorefter hun nappe ham let i øret"Logan javel, jeg er Cheryl"svarede hun let og tog hans hånd i sin, bartenderen så lidt fornærmet på fyren for han troede vel han havde en chance hos hende.
Men nu var det Logan som havde fået hendes opmærksomhed, hun lag let sin ene arm om ham imens hun nappe ham let i øret igen før hun tog hans flaske, og lod igen den klarer væskeflyde ned gennem hendes hals, hun gav den dog til ham igen hvorefter hun lo blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Ons 2 Mar 2011 - 19:23

Logan så på hende.
"nåår det er det vores job er hva? jeg havde håbet på at jeg kunne charmere mig til et, men nu hvor du spørger så pænt kunne det got være at der tilfældigvis var 350 dollars i min lomme... Hvem ved måske, måske ikke... det vil du jo aldrig fine ud af" sagde Logan og blinkede til hende, før han tog en tår til af sin flaske.
"Så var det derfor at du smilte til alle de andre mænd her på stedet? eller kender du dem bare godt?" sagde Logan og tog endnu en tår af flasken.
"Sig mig Cheryl, hvorfor vægler en flor pige som dig sådan et job? Hvorfor ikke bare blive model? eller sygeplejeske? Er det ikke det piger vil være?" sagde Logan og blinkede til hende efter fulgt af endnu en tør.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 19:46

Cheryl smilede let til ham imens hun let lag hoved på hans skulder "jeg er vel hvad folk kalder ludder, men jeg tager ikke barer imod alle, jeg vælger tit folk fra"hviske hun let i hans ører, hun kysse ham let på halsen"det er fint med mig Logan elles kan våben også bruges, jeg tager imod alt næsten"sag hun fræk hvorefter hun ged sin røv let mod hans lem for at tænde ham mere, hun så frækt på ham"hvorfor jeg ikke er model?"spurgt hun og nøs let" modeller er for det meste snobber og desuden vil intet blad ku lig for jeg er ikke så smuk, som en ung blondt tøs efter deres mening "svarede hun let før hun tog hans flaske og drak en tår, hun lo så let"jeg kender mange her inde men de fleste har fået afslag"sag hun frækt i hans ører" mange piger vil være modeller men jeg har det fint med mit job, jeg er selvstændig og gør hvad der passer mig desuden har jeg mine grunde"sag hun let før hun løftede hovedet og tog en stor tår af flasken, hun kigge så direkte å ham hvorefter hun mødte hans læber og kyse ham yderst forførende mens hun satte flasken på disken før hun lage armene om ham.
Cheryl ville ha ham, hans krop var pæn og så var han da også ret nem at snakke med og nogle gange var det rart at snakke lidt før sex, hun satte kysse farten let op imens hun nu lod sin tunge gå ind i hans mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Ons 2 Mar 2011 - 20:04

Logan gengældte kysset og lagde armene om hende. "bare så du ved det, synes jeg du er smuk, og alle de der snobbede modeller burde se op til dig" sagde Logan og lod sin tunge komme ind i hendes mund.
"Våben? siger du, er de her godt nok?" Sagde Logan og viste hende to knive. "Til din orientering er det håndsmedet, kan nemt koster 250-350 dollars per styk" Sagde Logan og tog en tår mere af flasken efter fulgt af at han kyssede hende ned af halsen.
"burde vi ikke gå et andet sted hen? For jeg tror det genere bartenderen" Sagde Logan og kørte hænderne ned langs hans ryg men han kyssede hende ned af halsen
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 20:51

Cheryl smilede frækt"tak smukke det hører man ikke tit"sag hun let hvorefter hun rode ham svagt i håret og nød hans kys lidt, han var en flink fyr og ku hun mærke at han nok ikke forstod hende helt men det var ikke noget hun ku gøre for, hun smilede let til de to knive"de er perfekte, men så må du leje et værelse"sag hun let hvorefter hun kysse ham heftigt føt hun gi ne fra ham"resten må får du dette var blot et lille kig "sag hun blidt dog ret frækt samt forførende, hun lag let en hånd på hans skulder imens hun nu stod ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Ons 2 Mar 2011 - 21:26

Logan så på hende, "Så du siger jeg skal leje et værelse? hvorfor tager vi ikke bare hjem til mig i stedet? det er gratis?" sagde Logan og tog en tør af flasken og så på hende.
Logan rejste sig op og stilte sig foran hende, og kyssede hende ned langs halsen.
"Hva vil du? leje? eller hjem til mig? men hvis vi lejer et betaler du også" Sagde Logan og så på hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 21:30

Cheryl smilte frækt"det lyder skam godt folk plejer bare at få det gjordt her men jeg tar med glæde med hjem til dig"sag hun let hvorefter hu lage armen om ham, hun ville så os ku få et bad samt lidt søvn vis han gav lov og lidt mad"hmm vis vi siger du gir mig en kniv og så for jeg et bad samt mad og lidt søvn hjemme hos dig"sag hun let før hun smilede frækt og klappe ham på røven"lad os smutte"sag hun så forførende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Ons 2 Mar 2011 - 21:44

"fint med mig" sagde Logan og gav hende kniven.
"for min skyld kunne du have fået det gratis, men sådan er livet" sagde Logan og lagde armen rundt om hende, "denne vej" sagde han og gik ud af døren.
Logan fortsatte ned af gaderne indtil de kom til en af de mange blogge med lejligheder.
"Det er her" sagde Logan og åbnede hoveddøren og gik op til 2 sal.
"her bor jeg så" sagde Logan og åbnede døren, han gik ind, smed sine pistoler i en bunke af udstyr og gik ind og lagde sig på sin seng.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 12:07

Cheryl smilede frækt og tog roligt kniven og lage den væk hvorefter hun lænede sig let ind mod ham imens de gik, hun sage intet på vejen for lige nu var hun ved at gennemgå stillingerne samt det hun nu sku igang med, hun smilede frækt til ham, og fulgte roligt med ham, få folk så efter dem på gaden måske fordi de var et lidt sjovt par, cheryl smilede let imens hun fulgte efter ham op af trapperne.
Hun smilede frækt da hun trådte ind i hans lejligheden og så sig kort om*han er hurtig**tænkte hun hvorefter hun roligt gik over mod ham”nå smukke"lo hun letter frækt og sendte ham et frækt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Søn 6 Mar 2011 - 20:48

Logan blinkede til hende og kyssede hende på munden, hvor efter han gik ud af soveværelset og fortsatte ind i stuen.
"kan jeg byde på noget at drikke? altså jeg har noget vodka, lidt rum og et eller andet jeg ikke helt ved hvad er, men den lugter som vodka" sagde Logan og stod med to flasker i hver hånd og læste på et stykke papir der hang fast på den ene flaske.
"jeg havde ret, det var vodka... eller der står der på sedlen" sagde Logan og rakte den ene til hende og satte sig på sengen igen, hvor efter han tog en slurk af flasken han havde i hånden.
"Skål" sagde Logan og kyssede hende på munden endnu engang, hvor efter han tog en slurk af flasken igen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Søn 6 Mar 2011 - 20:57

Cheryl nikke let imens hun satte sig ned på sengen og så frækt mod ham"vodka tak"sag hun frækt hvorefter hun lo let"tænkte på du smukke, ku jeg få lov til at sove før vi starter på det sjove?"spurgt hun frækt, man ku let se på hende at hun trængte til søvn, hun sendte ham et frækt smil før hun tog imod flasken og tog en stor tår som en kvinde enligt ikke budte ku tåle, hun satte flasken på gulvet før hun lag sig ved siden af ham, og lod ham kysse hende hvorefter hun kysse frækt igen med stor iver, han var en smuk fyr og hun glæde sig til at se hans krop helt men håbe dog på lidt søvn først da hun ikke havde sovet i 2 dage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 19:06

//svar??//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Man 7 Mar 2011 - 19:09

Logan smilte og så på hende.
"For min skyld ingen alarm, så kan jeg også få sovet lidt, jeg tror ikke jeg har sovet i 24 timer eller sådan noget" sagde Logan og tog sin hvide tank top af og man kunne se hans muskeløse overkrop.
"bare rolig, jeg tager ikke mere af" sagde Logan og kiggede ned af sig selv., der var et par enkle ar som var formet som skud fra en riffel.
"hehe, jeg har været uheldig som soldat" sagde Logan og lagde sig i sin seng.
"godnat" sagde Logan og lagde den ene arm ud til siden og lukkede blidt øjnene, han sov dog ikke, han ville ikke sove før han vidste at hun også sov.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 19:14

Cheryl smilede lettet"tak smukke"sag hun kort før hun lo svagt, hvorefter hun begyndte at tag alt tøj indtil hun sad i en sort g-streng, hun sendtee ham et smil før hun lage sig ved siden af ham, hun lag sig tæt ind til ham før hun kort kysse ham på kinden, før hun lukkeøjne og faldt langsomt i en dyb søvn, hun så enlig sød ud når hun sov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Man 7 Mar 2011 - 19:39

Logan så på hende, hun sov med garanti.
Logan lagde dynen hen over hende og kort efter listede forsigtigt ud af soveværelse.
Han gik ind i stuen, satte sig foran en computer og tog et headset på.
"Hør, bare giv mig en chance til, jeg fuckede det op og hvad så hvem gør ikke det? Det er da ikke min skyld jeg kom til at knytte mig til en vampyr, det kan du da ikke holde mig skyldig for" sagde Logan og snakkede med en person igennem headsettet.
"ja ja, jeg skal nok få hende og ham scars med" sagde Logan og lagde hedsette og gik hen mod bunken af våben, ladede alle pistolerne og lagde dem forskellige steder i lejligheden, han skulle ikke være forbedret hvis hans lejlighed blev stormet af Malakels tilhængere.
Efter cirka 1½ time listede Logan tilbage i senge og kyssede hende blidt i nakken.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 19:47

Cheryl sov tungt dog gled hendes øjne op ved lyden af Logan, hun blev dog liggende og lytte nøje til hans ord*dem kender jeg, de er svin*tænkte hun tørt men lukke hurtigt øjne da hun ikke ku hører ham mere, dog sov hun ikke helt hun lå og tænkte over hvem han dog snakke med og hvad der sku ske, dog faldt hun efter lidt tid i søvn igen, hendes vejrtrækning blev tung igen og hun lå helt stille i en Forster agtig stilling.
Cheryl selv var på Malakelens side fordi hendes chef også var så hun var ligesom tvunget til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Man 7 Mar 2011 - 20:27

Logan så på Cheryl og kyssede hendee i nakken.
"er du vågen? Hørte du nogeet af hvad jeg sagde" Sagde logan og så på hende, det ville ikke være så godt hvis hun gjorde, for hvis hun gjorde havde hun måske hørt lidt for meget af havd han snakkede om, det ville være farligt for dem begge.
Logan listede ud af sengen igen og gik ind i stuen igen.
ud fra et skab tog han en lille æske hvor han tog sine gamle dogtag fra da han var soldat ud. På den ene var der lidt blod på, et stikkende fornemmelse i maven.
blodet kom fra ham selv, da han blev skudt da han var i Irak som soldat.
logan så over mod døren idet han hørte nogle skridt, var det nogle? Eller ikke? Logan tabte sine dogtag og en klirende metal lyd gennemtrangte den ellers meget stille lejlighed.
"fuck bare jeg ikke vækkede hende" mumlede logan og samlede dogtagene op.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 20:33

Cheryl lod blot som om hun sov, hun vidste at det hun havde hørt måtte hun gi besked om til sin chef desuden ville det være dum at afslører sig selv så hun lod blot øjne være lukket, som om hun sov, dog satte hun sig hurtigt op ved den høje lyd og slog øjne op"hvad laver du?"råbt hun lidt forvirret fordi hun lod som om hun lige var stået op.
Cheryl håbede dog ikke på at nogle sku storme huset selvom et par af herskerens mænd kendte hende, desuden sku hun jo i seng med ham, hun bukke sig ned og tog sin bh samt top på hvorefter hun to nederdel på for ikke at være nøgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Logan Man 7 Mar 2011 - 20:47

Logan så op, "hvad snakker du om?" sagde Logan og gemte dogtagene bag ryggen, man kunne tydeligt se at han gemte nogle... Men det var jo et forsøg vær'.
"sig mig lige en ting min søde ven, hvem arbejder du for, for jeg tror ikke arbejder kun du arbejder alene, fortæl mig det lige" sagde Logan og tog nogle skridt tilbage, hen hvor han havde lagt en af sine pistoler.
"Du ser sød ud når du sover" sagde Logan og smilte til hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Første gang på bar? (Cheryl) Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum