Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Den nye viden-Alan privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Den nye viden-Alan privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Den nye viden-Alan privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Den nye viden-Alan privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Den nye viden-Alan privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Den nye viden-Alan privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Den nye viden-Alan privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Den nye viden-Alan privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Den nye viden-Alan privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Den nye viden-Alan privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Den nye viden-Alan privat

Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2011 - 22:05

T: eftermiddag
V: helt fint
O: ingen endnu
S: skoven

Moki sad i en lysning, hun sad op af sin drage som bare lå og nød den lille smule sol der kom ned til dem og dragen var en fuld voksen så den var ikke lille, den var meget stor og var helt rolig, hun sad bare op af den, og tænkte på nogle af de ting hun kunne huske fra sin fortid, men noget af det gav ikke rigtigt mening

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2011 - 22:12

Alan gik rundt i skoven. Han var en smule ud af sig selv lige nu han viste ikke hvad det gik galt i dag, han hade lavet nogen forsøges om skulle gøre at han kunne huske sin fortid. Meget beder end han gjore det nu men det mislykkes igen og igen, han viste ikke hvad det gik galt nu huske han ikke rigtig noget mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2011 - 22:38

hun havde ikke stoffet over sin næse og mund og det var meget sjælden det skete, men det tænkte hun ikke rigtigt over, hun havde en masse andre ting at tænke på og de var lidt vigtigere end det. dragen løftede hovedet da den hørte en fremmede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2011 - 22:48

Alan gik helt i sine egen tanke. og værke så eller hørt ander han gik ned af stien som førte til borgen, hvor han bor om sommern og om vinteren inde i byen i et lejlighed. Han hade nogen små væsner som hed Dænos som ikke var mere en 5 cm, i højten så de var ikke et store men søde og venlig det var de godt nok. De jaget onde væsner væk og tillod gode at komme til dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2011 - 23:01

dragen så et eller andet underligt væsen og rejste sig op, den kom til at skuppe så hårdt til hende at hun tumlpede ud på stien ud foran en, hun rejste sig op og gik vredt hen til dragen"gider du godt at styre dig lidt din dumme drage"sagde hun til den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2011 - 23:05

" hov hov rolig. Den gjore det ikke med vijle den så nok bare mig den se ud til at være urolig lige nu, men det er viste nomalt for den " sagde Alan og hjalp hende op igen. Han så meget søde ud og det var hans også men sotid kunne han godt nok, blive vred over næsten ingen ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2011 - 23:12

hun så op på ham"det er når han ser noget, han sys er farligt"sagde hun og gik hen til dragen og fik den til at falde til ro igen"rolig dreng, der er ingen fare her"sagde hun og havde dens snude ind til sig"jeg ved godt du er meget overbeskyttende efter jeg kom ud for et overfald"sagde hun til den hun kiggede den ind i det ene øje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2011 - 23:17

Alan så et hun slet ikke lag mærke til ham. Så han kunne bare gå vider og det gjore ham, da ingen lag mærke til ham så var hans det ikke sådan var det han gik stille forbi den i det han så om himmlen. Det var snart til for hans inder djælve at komme frem, når det blive mørket var han ikke som han var nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tirs 22 Mar 2011 - 23:29

dragen snussede til den fremmede der gik forbi, den kom til at nyse, hun kiggede på dem, hun grinede lidt af dem, hun tog et lommetørreklæde frem og tørrede lidt snot og savl af den fremmedes kind som dragen var kommet til at ramme"det må du undskylde"sagde hun venligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 8:39

" det er okey. De kunne ike gøre for det jeg her vis dække af støv så det er lige så meget min skyld, som dens " sadge Alan han tørte hans ansiget af for dregesnot og spydt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 15:18

dragen lagede sig ned på jorden igen, hun kiggede på dragen og så på den fremmede igen"han sys ikke du er farlig åbenbart"sagde hun, hun gik hen og satte sit venste ben på dens snude og den forsvandt i et lysglimt og hun havde så en dragetattoo på benet som hun ikke havde haft der før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 15:28

" de kan omme med mig. ned til min borg som ikke ligge langet her fra vis de alser vil " sagde Alan, og så på hende hans øjne var milde og blide lige som han selv var. Mange sagde at han var kold og ond men det passe ikke han var ikke onde, bare misforstår ikke ander

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 19:43

"hmm okay"sagde hun, hun havde et lille ar på det ene lår efter overfaldet, hun havde været ude for, men hun tog sig ikke rigtigt af det overhovedet, hun gik bare med den fremmede"hvad hedder du endelig?"spurgte hun, hun ville gerne vide det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 13:57

" jeg hedder Alan. og er en Djælve men jeg er ikke så ond som mange ander jeg er en kyllinge, i forhold til ander djælve 2 sagde Alan og gik vider

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tors 24 Mar 2011 - 16:40

"jeg hedder Moki og jeg var en gang en engle med vinger, men nu er jeg en engle uden vinger"sagde hun, hun fulgte efter ham, dragen på hendes ben var helt rolig, den ville først bevæge sig hvis den blev urolig eller der var fare i nærheden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2011 - 20:22

" tja som mange siget. Kan engel og djælve ikke kan sammen jeg siger det modsatte de kan godt, sammen men er bar hinandes modsætniger g har det svære ved at. Lære at være venner sådan fik jeg altid fortalt af min far " sagde Alan og gik vider

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2011 - 20:58

hun gik bare med ham, hun viste ikke rigtigt hvad hun skulle sige, hun kiggede lidt på ham

//sorry det korte svar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 20:19

Alan hade et store ar på armne. Det var meget tyrliget og det generet ham rigtig meget



(krav siget)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:53

hun så hans ar"hvad er der sket der?"spurgte hun, hun ville gerne vide det, men vist han ikke ville sige det, var det okay med hende, så skulle hun nok lade være med at spørge ind til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Gæst Lør 12 Nov 2011 - 18:28

" åååh det her er ikke noget særliget. Ikke andet en jeg var oppe og sloge for leden dag med en, fræk ung dreng som forsøget at bryde ind i mit hjem sådan uden vider " sagde Alan stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Den nye viden-Alan privat Empty Sv: Den nye viden-Alan privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum