Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 11:33

Jojo! Der er skam en skaber bag den gale Sintra... :3

Til trods for jeres håb, er jeg ikke desværre (hvorfor desværre egentligt...?) IKKE helt normal n____n' Så vil sgu lave en lille liste over ting der kommer mig ved xD
/\_/\
( ^.^)/

1. Jeg har brunt hår der ligesom altid stritter opad selvom jeg reder det hver morgen ToT
2. Mine øjne er smukke! dejlige... og Fantastisk kedelige! Ó^Ò'
3. Min ynglings musik går imellem Sick Puppies, Skillet, Slipknot, Trivium, Metallica, L.O.C., Eminem, Shinedown, Marylin Manson & Bob Marley... Og selvfølgelig Jace Everett's Bad Things! ;3
4. Min tøjstil skifter ca. hver 3 år... Ligenu er den ved Lange hvide/sorte bukser & lange trøjer uden motiv.. Skiftes her til sommer! \.^___^./
5. Jeg hader at motionere.. Men løber/cykler/tosser rundt hver eneste dag.. xD I hate my too high weight and i'm going to slaughter it! Ò____Ó Really! x3
6. Jeg har ligesom vredet om på den samme fod 4 gange på 2 år.. De første 3 gange på 3 uger & ALTID om torsdagen xD Nummer 4 skete D. 23-03-2011.. (Der ligesom er idag... .____.) Hvordan det skete er tabu ;D
7. Mit drømmejob er at blive Forfatter & FritidsModel (Kun fordi jeg ELSKER at tage billeder af mig selv i sære og seriøse stillinger...)
8. Og til sidst... Så er jeg fuldstændig syg med Jack Sparrow & Jim Carreys måde at være fuldstændig rablende skøre på! :D Sig hurra for genialitet og galskab i samme kategori! ^__^
9. Min ynglings sang E.V.E.R M*therF*cker! = https://www.youtube.com/watch?v=SrasgjD25jY

Der føres nok lidt mere på hen af vejen.. indtil da, vil jeg sige:

Adios~


Sidst rettet af Sintra Ons 23 Mar 2011 - 11:53, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 11:40

Bob Marley! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 11:43

Mmh! Er vild med sangen "No Woman No Cry" & "Bad Boys"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 11:44

Yea, de er gode.. :3
Du siger, at du godt kan lide galninger. Gælder det så også sådan nogle som Jokeren? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 11:44

Jeg lytter ikke så meget til hans musik.. Den drager mig ikke specielt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 11:45

Ehh.. Okay, snakker vi om Bob Marley nu? For jeg mener Jokeren fra Batman - the dark knight. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 11:47

Nååååh! Ham er jeg fuldstændigt forelsket i... Hurra for sindsyge galninge i byen XD Troede du mente sangeren "Jokeren"... :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 11:49

No way.. han er jo en taber..
Men Joker-Jokeren er et geni, ja. Jeg skulle bare lige høre. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 11:51

Den ægte joker med vanvid som sit overordnede karakteristisk.. Er fuldstændig fantastisk<3<3<3 xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 11:52

OPDATERING!

Der er lige kommet en nummer 9 til listen! :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 12:17

Uhh, jeg har Blade på film.. Jeg har bare ikke set den endnu. Ehe~.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 13:49

Jeg har den på mit værelse.. Så den igår<3 xD

Møff møff.. *gumler på sangen* n___n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 14:46

Jokeren (altså skuespilleren) er død D: Og han var lækker!!^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Gæst Ons 23 Mar 2011 - 15:18

NOES! D: Og ja.. En brandfarlig steg! x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D Empty Sv: Behind the Slaughter there is a... Awesome Me! :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum