Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 20:29

T: IRL
S: Søen >:]
V: Skyfri himmel, men en lille smule vind xD
O: Ingen :3

Ammy sad nede ved søen... Vinden legede let med hendes hår, der ind imellem blafrede lidt bag hende. Hun så udover søen. Hendes blik var roligt, men så klar tog bestemt at det næsten var uhyggeligt. Hun tænkte. Den Sne Hvide Ulv havde været meget fremme her på det dsidste.. Ammy var blevet gemt væk. Hun sukkede let, med et lettere lusket smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 20:38

Ting chan sad på et træ og så på sin sorte le. Hun kunne da angribe, men hvordan. Hun sukkede, hvordan kunne hun nogensinde snakke med nogle, hvordan var det at snakke med noge. Hun blev varmt da hun tænkte på en person som godt kunne lide den hun var. Første gang en veninde. Hun smilede og rejste sig op og holde leen tæt ind til sig. På grenen voksede der små kviste, og nogle små blomster på, hun var så glad.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 20:42

Ammy sukkede endnu engang, inden hun lagde hovedet tilbage og hylede... Hylede som en ulv. Hun plejde altid at hyle når hun var ved søen... Eller Den Sne Hvide Ulv plejede at hyle. Hun smilte svagt mens hun hylte videre. Hvem vidste hvornår hun ville møde nye væsner? Nye venner... Eller nærmere nye fjender?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 20:49

Ting chan fik en blid brise og så sig om, da hun hørte et hyl og sprang helt op og stod i luften oven over grenen. "Hvad var det" mumlede hun for sig selv og så sig om. Hun sprang ned fra luften og lande blødt på jorden, som en fjer. Hun gik lidt og spejdede *Bare ikke en varulv* tænkte hun bange...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 20:51

Ammy lukkede øjnene, og lagde mere tryk i hylet. Hun snuste så kort ud i luften... Endnu en dæmon? Hun stoppede hurtigt og slog øjnene op... Hun måtte tænke hurtigt nu... Den SNe Hvide Ulv eller Ammy? Hun sprang nærmest op... Hun lyttede og stirrede vagtsomt i retninen af hvor pigens lugt kom fra...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 20:58

Hun gik forsigtig hen til lyden og så ligeglad ud, men inde i var hun skrækslagene. Hvad nu hvis det var en varulv, hvad ville hun så gøre.... Hun løftede leen lidt og mumlede noget. Bladene på træerne raslede og vinden susede igennem hende. Vandet brusede lidt og hun smilede glad. Ingen varulv, godt. Hun gik raske skridt hen til pigen, som hun havde fundet ud af...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 21:00

Ammy fik nu øje på pigen. *For sent...* Hun så lidt på pigen, og genkendte hende så. "Du er den pige de rgik ind i væggen, er du ikke?" Sagde hun roligt, med med et lumsk, men lettere drillende smil. Hun lod kort blikket glide over hende... Hendes blik blev dog fanget af hendes le, Pigen Med Leen? Hun så så igen op på hendes ansigt med det samme smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 21:11

Hun nikkede stolt, men vidste ikke hvorfor hun syntes det var stolt "Det gjorede faktiskl lidt ondt. Men mine reflekser var bare lidt dårlig" sagde hun surt men betragte pigen. *Animagus, det må hun være* tænkte hun og gik hen til hende med et venilgt smil.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 21:14

Hun små grinte lidt... Var pigen stolt over at ha gået ind i en væg? Hun lukkede kort øjnene, men åbnede dem så igen, nu med et mere tænkende glimt i øjet. "Må jeg spørge dig om noget?" Sagde hun så roligt. Hun smilte lumsk, men tænkende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 21:21

hun nikkede og var helt henne ved hende. Max 1 m fra hende. Hun satte sig ned og betragte pigen "Ja, du kan da spørger" sagde hun glad. Hun tænkte sig over hvorfor pigen hele tiden smilede sådan....? Havde hun gjort noget forkert..?

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 21:24

Hun så på hende med det samme smil. "Årh jeg tænkte bare på... Er du ligefremmen stolt af at ha' gået ind i en væg?" Sagde hun og kneb meget svagt øjnene sammen, med et lettere hånligt, men drillende glimt. Hun skulle nok få noget sjov ud af den her pige...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 21:26

Nu mærkede hun at hun fortryd sit mening "Neej, jeg syntes ikke det var stolt, mere som pinligt" sagde hun og der kom to røde streger på sin kind. Hvad havde hun nu gang i. "Jeg jeg er bare ikke vant til at tale med andre,s å jeg ved ikke hvordan jeg skal sige" sagde hun trist.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 21:29

Hun lukked eøjnene og grinte lidt. "Nuurh hvor sødt!" Hun grinede videre... Men hendes latter var hånlig, og kold, ikke glad eller venlig. Hun stoppede så og så på hende. "Hvordan vil du gerne have det med andre væsner?" Spurgte hun så med et lumsk smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 21:31

Hun så sig om og så på pigen. "Det ved jeg ikke. Jeg vil prøve at finde det, du ved hvordan man taler sammen med andre og det hele. Kan ikke huske hvordan man talte til andre. Kun ensomheden og alene har taget bo i mig" sagde hun og så lidt forvirrende ud, sagd ehun nu det rigtig.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 21:33

Hun så lidt på hende, men så op på himlen. "Personligt, forstår jeg ikke menningen med venskab og lt de pladder, eller bare det at tale med andre... Jeg har det godt med andre væsner, når blodet flyder. Sådan har je galtid været." Sagde hun og lukkede øjnene med et lumsk smil. Det var sandt. Hun havde aldrig haft det godt med andre væsner... udover Slender, men ligenu virkede han bare som en del af hendes fantasi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Søn 9 Maj 2010 - 21:37

Hun tænkte sig om. *Blod* tænkte hun og sukkede. Hver gang hun bare lugtede blod, skulle den der var såret, i døden. Det vil siges, hun tager sjælen fra en og søger den til døden. "Jeg har det faktisk lidt med dig. Men væsner, hmm jo har mødt en rigtig sød demon veninde og jaa, sådan, men ved stadigvæk ikke hvda jeg skal sige..." sagde hun *Vil dne pige slås med mig* tænkte hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 21:54

Hun så igen på pigen. "Sød veninde... Jeg havde også en 'sød veninde'... Men vi havde et lille skænderi..." Sagde hun og lukkede øjnene med et letter eondt, men stadig lumsk smil. Moon... Ak ja. Kommer let går let. Endnu et liv gik til spilde.. Hvorfor skulle hun dog bekymre sig om det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Man 10 Maj 2010 - 19:17

Hun så på hende "ej det er jeg virkelig ked af at du har haft en skænderi" sagde hun og så på hende *stakkels hende* tænkte hun men hun tænkte over hvorfor pigen hele tiden smilede sådan "Uhm hvad er dit navn..." spurgte hun lidt efter...

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 19:18

Ammy så lidt på pigen.. Som om hendes spørgsmål var fuldstændig unormalt. Hun tænkte faktisk bar eover, om hun mon skulle sige sandheden, eller stikke hende en løgn. Hun rulelde en gang med øjnene. Sandheden. "Ammy." Sagde hun så roligt, me nstadig med det samme smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Man 10 Maj 2010 - 19:32

Hun smilede "Mit navn er Ting chan" sagde hun og smilede tilbage men så lidt på hende. Hun kravlede lidt tættere på pigen og spurgte "Jeg kan mærke noget vildt i dig. Må jeg se den. uhm dit dyr" Hun så nysgerrigt ud. hun fornemmede med det samme noget i Ammy, hun vidste det bare, men hvis det var en fejl. Må hun havde tænkt fokert.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 20:42

Ammy så lidt på pigen. Hun lukkede så øjnene med et lettere tænkende, men lumsk smil. "Ingen har nogensinde kendt både Den Sne Hvide og Ammy..." Sagde hun rolitg og åbnede øjnene igen. Det var sandt. Enhver de rhavde set dem begge var død...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Man 10 Maj 2010 - 20:44

Hun rejste sig lidt op og bukkede sig mod hende som om hun var en lille hvalp "Hmm jeg tror du elsker sjov og ballade, mest ballade.. Ik" spurgte hun lidt drilsk og så venligt ud, men noget koldt vågnede i hende. Hun holde leen blidt bagom sin ryg. "Ammy, er da et sødt navn... End mit kedelig navn Ting, står for ingen'ting'" sagde hun og så drilsk ud.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 19:21

Ammy så lidt op på hende.. "Ballade..." Sagde hun med et lumsk smil... Hun satte sig så på knæ. Hvis man så godt på hendes skygge, kunne man svagt se omridset af en hale det lå ved siden af hende, og ulve øre, men kiggede man på selve hende så man kun et menneske. Hun så stadig op på hende. Som om hun ventede på noget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Mr. Ting Tirs 11 Maj 2010 - 20:31

Hun så på Ammy "Uhm din skygge...?" sagde hun og lagde godt nok mærke til den hale og øre. Hun havde bare lyst til at nusse hendes øre, men kunne jo ikke se nogen øre. Kun ved Ammy's skygge, mærkeligt...?

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 20:33

Ammy så roligt på hende. "Ja? Hvad er der med den?" Hun skævede kort over skuldren mod hendes skygge... Hun lukked eøjnene lidt og smilede lumsk. Hun åbnede så øjnene igen og så op på hende. "Den Sne Hvide Ulv kan ikke lide at blive holdt inde." Var alt hun havde at sige til det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vi nærmer os natten... (Alle velkommen) Empty Sv: Vi nærmer os natten... (Alle velkommen)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum