Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

3 deltagere

Go down

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Empty I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 9 Apr 2011 - 14:01

Søger gode Råd


Ja det er lige hvad jeg gør o.o.. for jeg hjemsøges nemlig af raskløshed og ubeslutsomhed ! Meget slemt endda...
Jeg har undret mig i nogen tid omkring noget som jeg gerne vil have jer brugeres mening om.
Meget simpelt:
Hvad synes I om mine dyder som hersker off-game?

Lad venligst ikke in-game meninger og holdninger spille ind her, jeg søger jer bag computer skærmen og vil gerne have jeres mening, om der måske var noget jeg kunne gøre bedre. Lad os kalde det en evaluering af en art?
Og hvis i har ris så begrund den, så vel som hvis i har ros.

På forhånd mange tak :D!
Medkærlig hilsen: Anne-Dorthe ^^!

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Tumblr_lduanqmkI51qzas20o1_500
Really, that bad?

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Empty Sv: I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

Indlæg af Damia Lør 9 Apr 2011 - 18:04

Jeg har faktisk ikke noget ris til dig, så hvorfor ikke give dit ego et lille boost med noget ros? Jeg syntes at selve karakteren Malakel er helt igennem gennemført, og hans attitude passer meget godt - både til ham - og som hersker. Han er 'hersker'-typen der 'just-don't-give-a-fuck', altså virker han fuldstændig ligeglad med de svage, deriblandt menneskene osv.
- og det kan jeg rigtig godt lide, især at han har skabt både slavehierkiet og arenaen hvor man skal kæmpe til døden. Både dine/Malles idéer passer meget godt, og jeg syntes helt klart at vi skal beholde denne Malakel på tronen.
For hvorfor ikke? Jeg har aldrig oplevet en hersker som Malakel før og er stadigvæk helt forelsket i ham, rent ud sagt off-game :b
Både personligheden, og det der så end foregår oppe i hans hovede - jeg tør slet ikke tage et kig derop. Den måde du viser ham frem, er både god, beskrivende, og ondskabsfuld :3 Så umiddelbart har jeg ikke rigtigt nogen ris angående dette.
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Empty Sv: I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 18:21

Hmm.. Ja.. Min karakter blev med det samme slave til Malla, da den anså det det bedste i hans tilfælde.. Nærmest nyfødt, og så stillet foran ham, i så svækket tilstand...
Og jeg angre ikke Vladimirs valg på noget tidspunkt, og vil det heller ikke når/hvis han dør for sin herre..
Jeg syntes Mal som en hersker, var den bedste ide, der kunne ske for et land.. Sådan.. Off-game mæssigt.. Di Morga ligger i ruiner, og totalt kaos, præcis som Malla ville have det.. Dette har givet en masse spil i al den tid der er gået.. Eller, spillerne har i hvert fald haft chancen, lav morale at ikke alle har taget det op, men skal du ikke stiftes for..
Men dette kaos har ikke kun skaffet godt spil i den her tid der er gået, men vil give mindst lige så godt spil, når tronen bliver overtaget igen. At få styr på kaos, sker ikke over en nat, og vil skabe en masse godt spil samtidigt..
Og de ting der er blevet bragt ind i spillet, som arenaen og hierakiet, er også ting der skal bestemmes til sidst, om det skal vedligeholdes, eller ej..

Mit sidste ord vil være, 'Awesome'.. Hehe.. Jeg syntes du har gjort det rigtigt godt :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Empty Sv: I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 9 Apr 2011 - 19:20

Årrh, tusind tak i to.. for nogle rigtig gode feedbacks ! ^^..jeg er glad for at jeg ikke har skuffet jer!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Empty Sv: I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 19:41

Never, master.. You never could..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Empty Sv: I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

Indlæg af Yukii Lør 9 Apr 2011 - 20:57

Malakel er virkelig godt skabt!! hurra hurra hurra for det XD
Desuden så er han jo en badass, dog kær :3 ja det syntes jeg altså at han er, men jeg syntes jo også alle er kær uanset hvad XD men godt gjort med alt det til Malakel han er blevet til en super person!^^ (Thumps up)
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Empty Sv: I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

Indlæg af Damia Lør 9 Apr 2011 - 21:13

Malle du ville aldrig nogensinde kunne skuffe os - ej heller ville den url karakter. Ingen grund til at ændre ham.. He is as badass as he can get >;9
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Empty Sv: I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

Indlæg af Gæst Lør 9 Apr 2011 - 21:43

Jeg syntes du gør et godt job… Jeg er af den holdning at drama skaber spænding og spil... I mine øjne er Malakel langt fra den perfekte hersker. Men det er faktisk den del der får mig til at syntes det er meget fedt… Kaos og ødelæggelse der er jo intet bedre… Det går jo i bund og grund ud på at skabe en karakter og omgivelser der giver inspiration og lyst til at skrive og lave emner. Jeg har dog savnet noget som Bal på slottet (selv om laz nok ikke ville være inviteret hehe :P). og andre events.. Mugligvis en slags elite styrke af en 3-4 spillere du sender ud efter de oprørere and what not der truer tronen… Men det er jo små ting.. Du har lavet Malakel på en god måde og du styre Di Morga fint.. Jeg har ikke rigtig noget ris overhovedet andet en jeg måske godt ville se nogle flere planer og regler.. Men så igen det er jo et Kaos regime så.. All i have to say is keep up the good work… In Game.. Ja så er Laz jo af en helt anden holdning til Malakel en jeg er.. Så Kudos til dig og lad være med at ændre på Malakel.. Det er min holdning.. Håber du kan bruge den til noget^^. Men det er ikke ensbetydende med Laz ikke vil prøve at overtage tronen hehe :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Empty Sv: I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 9 Apr 2011 - 22:13

Igen jeg takker for en god reponse ^^!..

Laza: Jep,det med bal og den slags har jeg overvejet, men så igen har jeg tit haft mine betivivlser da jeg ikke rigtig helt ved om folk vil deltage i det lange løb, der har jo været en hel del events som mange har taget afstand fra. Og jeg er tit endt med at blive en smule skuffet efter at have gjort et hårdt arbejde og ingen rigtig reaktion har fået bagefter, så derfor har jeg haft skubbet den slags en smule væk. Men jeg vil da tage det op til overvejelse igen, hvis man mener at den slags er manglet. Det med elite gruppen, der har været en masse snak omkring at skabe noget andet der ligger op til det dog..professioner som ville give folk den mulighed men som endnu ikke er blevet taget op på et Admin møde.
Og du kan såmænd bare prøve, lillebror

Yuuki: .. Tak for din ros^^! den tager jeg til mig, self.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !)) Empty Sv: I reach out for you!! ((Må meget gerne læses af alle brugere !))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum