Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE!

Go down

VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! Empty VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE!

Indlæg af Jay Wu Lør 16 Apr 2011 - 18:42

(dette er skrevet af Lazarus, og derfor ikke en officiel ændring, men vi vil gerne have jeres mening at vide ved en lille afstemning!)

GM Plots System:
I bund og grund er dette et system der gør det muligt for Admins på Via at skabe plots og historier som giver spillerne en god oplevelse og laver et bånd mellem spillerne på Vie. Ikke nok med det så vil det være med til at skabe episke historier og hjælpe med til at bygge og udvikle din karakter til nye højder. Hvis du har bestemt din Karakter arbejder for Luficer. Kunne det så ikke være fedt at du faktisk har et emne med Lucifer hvor han sender dig på en episk opgave med fjender, kærlighed, fælder, Magiske genstande din Karakter kan få og skrive de har i sin profil. Ja you name it.. Mulighederne er meget store


GMerne: En GM er den profil der styre verden og NPCer mens spilleren emner med GMen. GMen er derfor den Profil der styre alle NPCer og omgivelserne som spilleren møder på sin vej. En Gm er enten en styret af en Admin eller en der er godkendt af en Admin. De arbejder direkte for Admins.. De udarbejder plots og historier som spillerne har hovedrollerne i. Så viser de dem for Adminsene og bliver de godkendt. Ja så vil en heldig spiller altså blive den person der oplever dette plot.
Jeg vil lave en lille smule af et emne så i kan se det store billede af hvad der menes.
Hvem der er med i emnet: GM Profil Sin. Katarus(en spiller som jer :D han er en Dæmon der i sin profil har skrevet han arbejder for Luficer). (skriv bag øret at jeg har fundet på dette plot lige nu og skriver hurtigt for at give et eksempel.. Selve emnerne vil være mere uddybet og meget længere)

Plottet starter sådan her.. Først starter GM Sin et emne.. emne navn (Luficers Request – Privat – Katarus)

GM Profil Sin :Katarus føler han bliver hidkaldt af hans hersker og med et omgives Katarus af flammer. Da flammerne dør hen igen kan han se han står foran en stor skikkelse med horn i panden og en ind omkring sig der let slikker denne person. Det er ingen andre en Luficer der står foran Katarus. Han forventer uden at sige noget at Katarus knæler for den mørke hersker. Luficer siger med en mørk ryst der ville gøre selv den mest viljestærke kriger bange og falde i knæ af bare ærefrygt ’’ Tjener Katarus.. Jeg kræver du finder et Artifact for mig.. Det er en halskæde.. Den er blevet gemt af en Ærkeengel på Jorden.. Jeg kræver denne Amulet.. Jeg vil sende en guide med dig til at lede dig til stedet hvor Ærkeenglen bevogter den.. Du vil blive belønnet hvis du skaffer mig Amuletten ’’. Ud af nogle flammer træder en mand. Han har tatoveringer i hele ansigtet og han har klør i stedet for hænder. Dette er en af Lucifers tjenere. Dæmonen Tariu. Han er kendt for at guide Luficers håndlangere ud på farefulde opgaver for ham. Tariu bukker og venter på at Katarus er færdig med at snakke med Lucifer. Så vil han føre ham ud på hans farefulde opgave.


Svar spilleren Katarus: Katarus mærker hvordan flammerne omgiver ham. Først tror Katarus at han bliver angrebet og gør sig klar. Da Katarus atter får sit syn tilbage da flammerne har lagt sig ser han til sin store overraskelse at han står foran selveste Lucifer. Katarus knæler med det samme og sænker hovedet for ikke at få øjne kontakt med Lucifer. Katarus lytter på Luficers ordre og siger så ’’ Jeg vil ikke skuffe dem min mørke fyrste.. Jeg vil bringe dig denne amulet og ikke nok med det.. Jeg vil også udslette denne ærkeengel for at bevise for dem at de kan betro mig med flere af sådanne opgaver ’’. Katarus var overrasket over at selveste Lucifer har brug for ham til at finde denne amulet. Katarus overvejer faktisk at beholde den for sig selv når han finder den. Han siger dog intet og rejser sig og kigger på Tariu og siger koldt ’’ Skal vi tage af sted ’’. Katarus gør sig mentalt klar til hans opgave ’’.

Svar GM Sin: Lucifer nikker til Katarus. Tariu tager fat i Katarus skulder og med et omgiver ild dem begge to. Før Katarus ville kunne nå at blinke stod Katarus og Tariu nu foran et stort flot gammel tempel ved nogle bjerge. Det er en let brise udenfor og ilten i luften er tynd. Dette vil gære det svært at bruge ild Evner. Foran døren til dette tempel kan Katarus se der står to engle og bevogter porten. Da de får øje på Katarus trækker de deres sværd og flyver de over imod ham. De er helt klart vogtere af dette tempel og vil ofre deres liv for at beskytte hvad end der er der inde ….


OG så forsætter emnet Katarus kan blive udsat for kampe, gåder, forræderi af Tariu.. Kamp mod en ærkeengel… You name et.. Dette er jo et epics eventyr som GM Plot System gør muligt. Der er også mange udfald af emnet som er op til spilleren. Han kan beholde denne amulet og skrive den i hans profil. GMen vil så fortælle ham hvad den gør. Han kan også aflevere den til Lucifer og måske blive belønnet af ham. Dette åbner muligheder for andre plots. Hvis Katarus for eks vælger at beholde den Amulet. Så Kan GMen lave et andet plot hvor en anden spiller måske skal staffe amuletten tilbage fra Katarus. Det vil sørge for der kommet en forbindelse mellem to spillere. Så er der også lagt et plot og en Historie hvorfor disse to spillere skal mødes.. Dette system har uanede muligheder som kun fantasien sætter grænser for, nye evner til spillerne som gives i plot, magiske igems, NPCer som fremover vil blive styret af spilleren hvis han får dem med sig permenent.. You name it.. Ikke nok med det så kan Adminsene også hyre folk som GMer.. Så dem der elsker at skrive historier og finde på indviklede og seje plots kan tage dette job og faktisk udleve deres novelle og lade en spiller få hovedrollen i dette. Hvor fedt er det ikke lige..

Jeg håber i vil se på det med åbne øjne og selv tænke over mulighederne omkring dette og komme med jeres mening om hvad i syntes.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! Empty Sv: VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE!

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 19:09

Hej, det lyder meget spændene. Men alså i kort form, bare så jeg er sikker på jeg forstår det hele. GM'ern sender en spiller på 'arbejde' og så er GM'ern alle NPC's spilleren møder?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! Empty Sv: VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE!

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 19:13

ja Det er helt rigtigt :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! Empty Sv: VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE!

Indlæg af Gæst Lør 16 Apr 2011 - 20:08

Min personlige vurdering er, at den lyder som en rigtig god idé. Det er en spændende måde, at ville give brugerne noget at lege med, selvom det ikke er noget, jeg kunne se Baxie gøre. ^^
- Men alligevel ros til Lazarus, for at have gennemtænkt dette utroligt interessante plot. (: Tror virkelig, at det må være sjovt, hvis man tager sig sammen til at prøve det. Endnu engang har jeg kun ros, at komme med.. ^^

Mvh. Baxie Volt Gørlich<3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! Empty Sv: VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE!

Indlæg af Gæst Man 18 Apr 2011 - 3:39

Yaay - thumbs up! I like it; gotta say that.
Det er jo en virkelig god idé, der er blevet smækket op her. Det kan, som der også bliver påpeget, åbne op for en masse muligheder ved at slå nogle karakterer sammen i ét af disse NPC-plots og ellers bare få stablet en masse forskellige ting på benene. Et eller andet sted vil det for mange være rigtig meget nemmere at forholde sig til den karakter, man nu engang har skabt, såfremt den har forbindelse med Satan, Gud, eller en anden gammel tosse.

En af mine små, mildest talt ubetydelige bekymrer kan gå på, hvor det skal foregå. Det mest nærliggende svar ville være i et forum, men jeg kan ikke forestille mig, ens karakter vil opholde sig ret meget samme sted i sådan et emne, så enten vil man blive nødt til at oprette adskillige emner rundt omkring på hele siden eller flyve fra sted til sted i samme emne - hvilket i begge tilfælde måske godt kan blive lidt forvirrende og kaotisk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! Empty Sv: VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE!

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 12:53

Man kan jo også bare lave ét sted hvor det hele sker, som jo så kan ske hvor man selv ønsker det ... bare en tænke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! Empty Sv: VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE!

Indlæg af Gæst Tirs 19 Apr 2011 - 13:48

Efter at jeg har læst det igennem et par gange, da det tog noget tid for mig at forstå det grundigt, er meget af det så ikke allerede i brug? - Eller er jeg forkert på den?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE! Empty Sv: VIGTIGT ALLE SKAL LÆSE!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum