Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
At rense ud i rækkerne //Shilla// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
At rense ud i rækkerne //Shilla// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
At rense ud i rækkerne //Shilla// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
At rense ud i rækkerne //Shilla// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
At rense ud i rækkerne //Shilla// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
At rense ud i rækkerne //Shilla// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
At rense ud i rækkerne //Shilla// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
At rense ud i rækkerne //Shilla// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
At rense ud i rækkerne //Shilla// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
At rense ud i rækkerne //Shilla// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

At rense ud i rækkerne //Shilla//

Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Scars Man 25 Apr 2011 - 21:30

S :: Havnen
T :: Tidligt på aftenen
O :: Et par lasbiler, nogen grædende folk med pistoler i nakken, en masse af Alexanders mænd.
V :: Det regner og blæser.

Som altid sketer der noget på havnen efter mørkets frembrud og trods regnen stod der en masse mennesker uden paraplyer eller noget andet. På knæ foran kajen sad en grædende mand med en pistol i nakken, bag ham stod en høj mand i en lang sort frakke, han havde kort blond hår og hans hud var en mærkelig hvid farve, han havde en sort tanktop under frakken og et par kamuflage bukser på, hans ansigt vidnede om et langt liv med mange hårde episoder, han stod og råbte ned i hoved manden der lå på knæ "Dit elendige menneske... du er intet værd, du er ikke engang værd at bide i!", efter det sidste ord lød der et lavt bump fra den lyddæmpede pistol og manden faldt i vandet, de folk der stod bag ham begyndte at græde og bede om nåde3, men Alexander havde tydeligt fået nok og alle menneskene blev hevet frem til kanten af kajen og tvunget i knæ mens Alexanders folk satte pistoler for nakken af dem allesammen. En mand kom hen til Alexander og hviskede til ham, "Kammerat kommisær Alexander, er dether nødvendigt, de ved tydelig ikke noget om hvem der ødelagde hovedkvateret, vis dem nåde, det kan være det kommer igen p...", Manden nåede ikke at sige mere inden han fik to hænder om hoved og Alexander brækkede nakken på ham, ingen skulle komme og fortælle ham hvordan han skulle gøre hans arbejde. Bag ham lød der flere knald og derefter lyden af lig der røg i vandet, Alexander skumlede og kastede manden som en kludedukke over nakken så han ende i vandet som de andre, for et par uger siden havde regeringstyrker stormet hans hovedkvater i et pakhus på havnen og havde sendt ham i koma samt ødelagt for millioner af € af hans dyrebare våben. Alexander sukkede dybt og kiggede ud over havnen, der var intet at komme efter her mere, han var nød til at finde et nyt sted at lave et hovedkvater med mindre han ville tabe hele hans våbenmarkede på gulvet.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2011 - 21:47

Aften var kommet selvfølelig sådan var verden skabt og det lokke folk eller retter sagt væsner ud fra deres skjul men ikke alle var væsner, en høj slank skikkelse kom langsomt gående ned mod havnen man ku tydeligt høre en lyd af stilethæle der ramte den hårde jord og efterlod klikkende lyde dog tog personen sig ikke af det, denne skikkelse var en høj spinkel kvinde med en let sol brun hud som så velplejet ud, denne kvinde havde en mellemstor barm som passe perfekt til den smukke krop udover den flotte barm havde hun en lille fast røv og lange slanke ben som blev fremhævet f de høje sorte stiletter, hendes ansigt var ovalt og havde fine træk så som en fin lige næse og smalle læber samt smukke lysebrune øjne som bar et forførende men snut skær, hendes hår var klippet kort dog så det kønt ud til hende dets farve var gyldenblondt. I det hele taget var denne kvinde gude smuk man sku tro hun var elver eller vampyr men hun var faktisk menneske dog følte hun sig ikke svag, hun var iført en grå samt hvid stribet bluse(som avatar) samt et par lårkorte shorts som næsten blev skjult under blusen, desuden bar hun en hvid skuldertaske hvor få våben lå gemt desuden havde hun en kniv i bukselommen. Man ku se på hende at hun følte sig selvsikker samt at hun faktisk ikke rigtigt tog sig af den mand der skød andre, faktiske vandre hun bare roligt forbi ham imens hun så ud over havet, Shilla var denne kvindes navn, hun var ung samt smuk og man sku ikke tro at denne kvinde faktisk havde været igennem meget barske ting og endda var agent samt at hun engang havde levet af at stjæle og at hun faktisk var opvokset på et børnehjem. Shilla sukke let imens hun betragte havnen hun tog sig ikke af den voldelige mand og hans våben faktisk ignorerede hun ´ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 18:52

Alexander stod og tørrede noget genstridigt blod af hænderne da en kvinde gik forbi, hun lignede noget ud af en teenagers våde drøm og Alexander var ingen undtagelse sin kone til trods, han kiggede på hende med opspærrede øjne et øjeblik inden han løsrev sig, det var ikke tiden værd at kaste sig over hende når der var så mange andre sager der pressede meget mere. Alexander råbte til sine folk "Afsted!", der kom med det sammen en larm af folk der satte sig op i lasbiler og lyden af våben der raslede samt maskiner der tændte overdøvede al tænkning i et par øjeblikke inden de stille rullede afsted i retning af Terre by. Alexander stod som den sidste tilbage og kiggede mod de røde baglygter som langsomt forsvandt op mod byen, han sukkede stille inden han med lange skridt gik over mod sin motorcykel, et stort sort bæst som med god vilje kunne køre fra de fleste forfølgere. Alexander kunne ikke nære sig og kastede et blik over skulderen mod kvinden igen og hans blik gled langsomt nedad, i takt med det begyndte han at smile som en skoledreng og kiggede så straks væk igen, *Har en kone... dur ikke*, han satte sig op på motorcyklen og sparkede støttebenet ned så der kom et lille bump derpå drejede han nøglen og og satte den i gear for så at gasse op og køre et stykke inden han stoppede og kiggede sig over skulderen, *du dummer dig og du ved det*. Alexander drejede motorcyklen rundt og kørte ned til kvinden der stadig vippede afsted, da han rullede op på siden af hende spurgte han med et smil, "Det er ikke en god idé for kvinder at gå rundt et sted som dette efter mørkets frembrud og da slet ikke når det regner, han smilede og prøvede at virke charmerende selvom kvinden uden tvivl havde været vidne til de mord der lige var blevet begået i en højere sags navn, han gassede lidt op og kiggede på hende igen mens han prøvede at skjule sit forsøg på at fange hendes fært, der var noget underligt over den, hun lugtede svagt af et eller andet han før havde mødt, men det var et svagt minde han ikke helt kunne sætte en finger på.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 21:54

Shilla vandre videre i et roligt tempo uden at tag sig af de mænd der nu råbte op hun havde set dem dræbe artsfæller men tog sig ikke af det da hun var vant til at se sådan nogle ting selvom hun kun var menneske, dog var hun en meget modig kvinde og ja det ku vel ses på hende, hun fik en fornemmelse af at nogle så på hende så hun drejede hovedet for kort at se på den ret store blege mand før hun så frem igen og fortsatte sin gang. Shilla vidste ikke hvad hun enligt lavede her, vejret var noget møg og ja hun frøs faktisk lidt men hun ignorerede det imens hun gik videre, dog stoppe hun op da en motorcykel kørte hen til hende, hun drejede hoved og så på den lidt ældre mand der sad på det store køretøj, hun betragte ham nøje og overvejede hvad han mon var for menneske var han ikke langt fra det ku hun fornemme, men hvad var han så og var han farlig for hende?? sikkert men hun var langt fra bange desuden elske hun fare. De brune øjne betragte ham nøje han prøvede at score hende"den charme er da ikke helt god hvar? efter alt hvad du har gjort, men tiltrækkende er du dog"svarede hun let med en rolig lys stemme hvorefter hun langsomt begyndte at gå igen dog stadig roligt, hun regnede med at han var vampyr eller dæmon det var hendes bedste bud , hun rystede svagt på hovedet "regnen gør intet sir, og desuden kan jeg klare mere end de tro"svarede hun fast dog roligt, hun vidste ikke hvad han ville men frygte ham blot ikke. Hun var en smuk kvinde men også klog, den fært der var på hende stammede fra hendes chef som hun nu arbejde for og havde enlig fået et hjem faktisk fordi hendes chef betalte det for hende, Hun betragte manden som nok stadig fulgte efter hende som om han aldrig hvad set en kvinde som Shilla før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 22:25

Alexander blev glædeligt overrasket over hendes reaktion, det havde været en så frygteligt nemt at samle piger op før i tiden og det var formentlig ikke blevet sværere med alle de film der kørte om selvfede og glimtene skuespillere der ikke havde en anelse om hvordan det var at føle den ægte og ustoppelige tørst efter både sex og blod. Alexander rullede igen på på siden af hende og kunne ikke holde et lille skævt smil tilbage, "Det er ikke ofte jeg bliver afvist så hurtigt, det gør det mere spændende at snakke og hvem sagde desuden at jeg prøvede at charmere mig ind på dig? men nu da du siger det kunne det da være ganske sjovt at prøve", han blinkede til hende uden at virke klam. Hun var billedeskøn ingen tvivl om det og havde det ikke været for den ring han havde på fingeren havde han revet hende en tur i hø'et uden at sige et ord til hende, men i stedet foretrak han en sammentale... for øjeblikket, "Du er da en barsk en er du ikke? Jeg må sige jeg er imponeret, smuk, rapkæftet og kan forsvare sig selv... er der noget du ikke kan bedere end alle andre af din race? Og ja jeg er en vampyr", Han smilede igen fra øre til øre og nikkede med hoved, "Alexander Lazarow, men jeg bliver kaldt for Scars", hun burde være beæret selvom hun nok ikke var det, det var ikke ofte han var så åben overfor nogen og da slet ikke mennesker.

//hov det blev sgu lidt kortere end forventet :S//
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 22:41

Shilla gik roligt videre dog drejede hun hovedet igen da han kom op på siden af hende og begyndte igen at snakke til hende, hun hørte vejret et ord og tænkte kort over dem før hun smilede let"hvem sage jeg afviste dem?"spurgt hun letter drilsk imens hun betragte ham der var da lidt over ham og han passe fint til den type hun faldt for men var han farlig? dog var hun ikke bange for at tag en chance, hun trådte let et skridt tætter på ham imens de gik samt kørte vidre"de kan da prøve Alex"svarede hun let i en drilsk tone"Shilla er mit navn men kald mig hvad de vild"svarede hun let hvorefter hun kørte en hånd igennem sit hår på en rolige måde hvorefter hun lo let"med min fortid sir, må man være barsk desuden ja så forvare jeg mig selv"svarede hun let hvorefter hun smilede skævt"jeg er smukkere end mine artsfælle ikke sandt? det er derfor jeg fanger din opmærksom og derfor du fulgte efter mig, måske også fordi jeg bare gik forbi dig før, har jeg ret?"spurgt hun letter drilsk "desuden har jeg intet imod hvad du er, jeg frygter dem ikke alex"svarede hun frækt og tilføj så"gir du en tur eller er du blot ude på at køre igen?"spurgt hun let.
Man ku mærke på hende at hun faktisk ikke var bange for ham selvom han havde dræbt mange af hendes art.
//heller korter og hurtige svar end slet igenXD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 23:08

Alexander blev igen overrasket af hende åbenhed og kunne kun smile videre til hende, han rullede lidt foran hende og standsede så motorcyklen foran hende, "Det er mig en ære at møde dem miss Shilla, de har taget ordet fra mig så jeg ved ikke hvad jeg vil kalde dem endnu, men det bliver noget der ikke kommer til at kunne hamle op med deres skønhed alligevel", han var ikke sikker på om det var for meget, men han kunne bare ikke lade være med at sige det på trods af det lidt cliché agtige ordvalg. Alexander steg helt af motorcyklen og lænede sig i stedet op af den mens han blev ved med at betragte hende, "De har så uendeligt ret Miss Shilla, verden er et brutalt sted hvor dem der overlever kun gør det fordi de er mere brutale end andre og ja deres skønhed var noget der fangede mig med det samme, men det er vel noget de ikke selv har det store problem med eller er jeg helt ude i skoven?" han grinede til det sidste for at vise det var en halvdårlig joke, "Men hvis de er frisk på det kan vi da sagtens tage en tur, eller vil de have jeg bare skal køre dem hjem fra dette elendige vejr?", han lod spørgsmålet hænge lidt inden han med den ene hånd tilbød hende at hjælpe hende på plads på motorcyklen.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 23:24


Shilla betragte ham nøje hvad var det der var over ham siden hun faktisk blev lidt tændt? var det fordi hun faldt for de farlige typer eller var det den måde han snakke på eller var det hans udsende? hun ku ikke sætte en finger på det men vidste bar at hun måtte lære ham bedre at kende og hun måtte tag en chance"tager jeg nu dine ord det var dog en skam"sagde hun drilsk imens hun langsomt mødte hans blik, hendes øjne var et forførende men stærkt skær som tydeligt viste at hun ikke var bange, hun rykke let et skridt frem da han trådte ned af motorcyklen "tænkte det nok i vampyr er nemme at tiltrække men farlige for en som mig selvom jeg ikke frygter jer"svarede hun let imens hun igen trådte et skridt imod ham"jeg ved jeg er smuk, men jeg ved også hvordan jeg passer på mig selv for ja verden er barsk"svarede hun let, man ku næsten hører på hende at hun havde oplevet en del. Shilla smilede frækt da han spurgte om hun ville med på en tur"vi kan tage hvor hen de ønsker, men min lejlighed er også en mulighed vis regnen genere dem"svarede hun let hvorefter hun lod ham hjælpe hende op på hans motorcykel, han var da charmerende selvom hun vidste at dette var satset for normalt ku man ikke stole på en som ham men hun elske faren samt at hun gerne vil lære ham bedre at kende"de er nu også en køn mand Alex"svarede hun letter drilsk dog ærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Scars Ons 27 Apr 2011 - 23:42

Alexander blev kun gladere og gladere over hvordan det gik med hans jah... lille flirt, han var ikke sikker, men det virkede som om han havde et eller andet med at falde for mennesker hele tiden, han mødte hende øjne med sine syregrønne der virkede næsten uvirkelige på grund af deres stærke farve, der var noget over hende der bare gjorde det til en lidt bedere aften end det havde været for ham i lang tid. Alexander elskede den ånd der var i hende øjne, det virkede som om hun intet havde at frygte og var klar på en fight hvis det var det der skulle til, intensitet var vel det ord han prøvede at finde frem, men hans russiske fortid gjorde det ofte svært at huske alle de mærkelige måder at dige ting på i dette land, "Jeg lover dig min ven, jeg er ikke en fare for dig så længe du ikke giver mig grund til at forsvare mig", han sagde det med et glimt i øjet inden han hjalp hende op på motorcyklen og selv satte sig op, han sparkede fodstøtten væk og tændte bæstet der brummede som en sulten løve inden den fik lov til at rulle afsted og siden gassede op som en vanvittig op ad bakken og videre ud mod Terre by. Kort efter standsede Alexander på toppen af bakken der kiggede ud over havet og havnen, det var et utroligt skue, specielt når man stod der i et forfærdeligt regnvejr og kunne se de store fragtskibe vugge ude på havet, "Et smukt syn ikke?"
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 0:03

Shilla nikkede svagt"jevel så kan jeg vel tag det med ro?"spurgt hun roligt imens hun kort så op og ned af ham før hun igen mødte hans unaturlige øjne, hun lod ham hjælpe sig helt op hvorefter hun let lage armene om livet på ham idet han begyndte at kører af sted, hun nød turen og lod øjne glide i imens hun mærkede hvordan regnen begyndte at gøre hendes hår samt tøj vådt dog tog hun sig ikke af det eller hun nød det faktisk. Hun åbnede øjne da de stoppe og så ud over det hele hvorefter hun lytte til hans ord"det har de ret i her er smuk"svarede hun let "ku vi tage hen til et sted hvor der er tørvejr? vil helst ikke blive syg"sag hun let hvorefter hun vilde sit hoved mod hans ryg, hun vidste ikke hvor han ville tage hende hen men hun håbe blot han tog imod hendes forslag, hun betragte kort udsigten igen ku ha været smukkere vis solen skinnede men så ville han være væk og hun ville aldrig han mødt ham, hun lukke lt øjne igen og vendte på han ville kører videre.

//aftens sidste svar, svare igen i morgen, godnat//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Scars Tors 28 Apr 2011 - 19:28

Lyden af den susende motorcykel ville kunne høres på lang afstand, dette var ikke noget Alexander plejede at gå ind for, han fortrak at komme snigende som en kat i natten, men der var ikke nogen der ville ham til livs, da ikke ligenu så han kunne godt tillade sig at lege lidt med noget af alt hans meget dyre legetøj, "Så hvor præcist er det du bor henne? Det er så svært at finde vej uden et mål", han råbte halvhøjt til hende mens de susede forbi de første af de huse som lå i forstanden til Terre, der var stadig et langt stykke ind til selve byen hvor han boede i en nybygget skyskraber, helt oppe på den øverste etage som han havde nogenlunde for sig selv. Motorcyklen skreg som en valkyrie da han satte den på baghjulet og steglede forbi nogen børn som pegede efter dem med ivrige blikke, han havde ikke kunne dy sig og håbede ikke hans passager havde noget imod pludselig at blive presset sådan ind mod ham kun for at prale en smule foran nogen børn. Alexander lod Motorcyklen rulle ind på en benzintank for at give Shilla en chance for at fortælle ham hvor hun ville hen samtidig med at de kunne blive lidt tørre og Alexander kunne få ordnet en lille sag.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 19:43

Shilla holdt godt fast i ham imens de kørte af sted hun havde igen plan om at falde af bare tanken fik hende til at gyse svagt, hun åbnede øjne igen og betragte de ting de passerede dog gispe hun svagt da de pludselig kørte å et hjul, det fik hende blot til at stramme sit greb ind nu mere for ikke at falde af, hun drejede hovedet svagt for at betragte de ivrige børn det forklarede alt om hvorfor han pludselig havde kørt sådan han sku åben bart vise sig, typisk mænd, hun hørte hans ord men nåde ikke at svare før de stoppe på en tankstation, hun trådte elegant ned af den hvorefter hun så hen på ham"Logement i nummer 70"svarede hun let hvorefter hun smilede svagt, hun vidste dog ikke helt hvad de lavede her men måske han sku ha tanket op. Shilla strakte sig let dog så det utroligt ud fordi hun var så smidig "men jeg må dog sige at jeg har to killinger så vis de ikke er til katte må v finde et andet sted"sag hun let, næsten lige da hun havde fået lejligheden havde hun købt to killinger af en avler, disse to var søskende og meget smukke den ene var hvids imens den anden var sort det var også derfor hun havde døbt den Jinng og Jang(staves) da det passe til dem, hun betragte let omgivelserne før hun så på ham igen. Hun betragte ham nøje med et roligt blik imens hun lag en hånd på motorcyklen ”skal du tanke?”spurgt hun så let hvorefter hun lagre hovedet på skrå imens hun kørte en hånd igennem håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Scars Tors 28 Apr 2011 - 20:10

Alexander stod lidt og puslede med noget han havde i lommen som Shilla ikke kunne se, han kastede kort et blik over skuldrene og var ved at tabe kæben igen, han vidste ikke hvad det var hun lignede, men hun var smuk som få andre ting han havde set, han drejede igen hoved mens han tænkte *Jeg kommer på dybt vand med dether*, Han vendte sig om og smilede til hende, "Giv mig lige et øjeblik, jeg skal lige have ordnet noget indenfor", han ventede ikke på hendes svar, men gik bare ind på den lille snuskede tankstation, bag disken stod en teenager med uren hud og så bøvet på ham, hvor han dog ville ønske det var socialt acceptabelt at rive sådanne børn fra hinanden, de virkede ikke til at have nok mellem ørene til de kunne være nogen form for gavn, med et strengt udtryk gik han op til disken og hev ugen ned over den mens han med en uhyggelig blød stemme sagde, "Du burde virkelig holde dig væk fra den pige du snakker med, om jeg fatter havd hun ser i dig ved jeg ikke, men hendes far er mildt sagt heller ikke glad for dit nærvær og du vil nødig have at jeg kommer tilbage med et par af mine ansatte og viser dig Russisk kærlighed", Alexander slap ham igen og ventede på en form for reaktion, men ungen så ud til at være for bange til at kunne gøre noget så Alexander valgte bare at gå ud til Shilla igen, "Jeg fortæller dig vad der lige skete, men ikke her... Logement sagde du? Og nej, jeg plejer at komme rimeligt ud af det med dyr", han tilbød hende at komme op på Motorcyklen igen. Alexander ville køre hende til hendes lejelighed og ville fortælle hende om den lille situation hvis han fik lov at komme indenfor.

//undskyld hvis det er underligt, men min krea fejler mig :S//
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Gæst Tors 28 Apr 2011 - 21:09

//helt iorden du//

Shilla betragte ham let men nikkede så til hans svar og så ham forlade hende, hun trak svagt på skulderen før hun lod blikket vandre lidt rund her var igen andre en dem så hun kørte let hånden igen sit hår imens hun så mod døren for at se når han kom, hun vendte roligt på ham imens hun overvejede lidt hvad han enligt lavede dog rage det jo ikke hende med mindre han fortalte det, hun smilede så da han kom ud igen og nikkede svagt til hans ord om at han ville fortælle hvad der var sket men ikke her, hun lod ham hjælpe sig op på motorcyklen igen og lage armene om ham da han selv kom op"jep"sag hun roligt hvorefter hun smilede let"men kør de bare så snakker vi når vi er kommet hjem til mig"sag hun let hvorefter hun igen lage hovedet mod hans ryg og vendte på han ville kører, hun var spændt på hvad han ville snakke om og hvad han enligt ville hende men hun var nu frisk nok så længe hun ikke blev bidt.

// mit svar blev heller ikke så langt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

At rense ud i rækkerne //Shilla// Empty Sv: At rense ud i rækkerne //Shilla//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum